Moet je in de zee gaan zwemmen.quote:
Die zou ik ook echt zwemmen om hem uit te zwemmen en niet vanwege de tijd of plaats.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Een beetje boelmooi is wel dat je gewoon lekker kunt zwemmen en wel zien waar je eindigt.
Ja precies maar daar moet je ook gewoon steady zwemmen en niet perse hard.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zou ik ook echt zwemmen om hem uit te zwemmen en niet vanwege de tijd of plaats.
Wel fan van zure vis dan?quote:
Ik moet hem toch op mijn max. gaan zwemmen uiteindelijk, want ik wil wel weten hoe lang ik er over zou doen, er zit tenslotte ook nog een tijdlimiet op. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik mag niet te laat binnenkomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja precies maar daar moet je ook gewoon steady zwemmen en niet perse hard.
QFPIquote:
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet hem toch op mijn max. gaan zwemmen uiteindelijk, want ik wil wel weten hoe lang ik er over zou doen, er zit tenslotte ook nog een tijdlimiet op. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik mag niet te laat binnenkomen.
Ik wacht op je smsje :$ :$ :$quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga richting bed.
Nog even smsen en dan slapen.
Ik wacht met smart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga richting bed.
Nog even smsen en dan slapen.
xDquote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt.
Zit met een idee in mn hoofd maar kan het niet onder woorden brengen
Spreekt elkaar een beetje tegen.quote:
Hoe bedoel je? Op 10km is een verschil van 2 seconden natuurlijk niks, maar op 50m is dat een wereld van verschil.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Spreekt elkaar een beetje tegen.
Dat je met zo'n lange afstanden minder verschillen hebt maar over lange afstand maken kleine verschillen natuurlijk meer verschil.
Dat weet ik zelf dus niet helemaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Op 10km is een verschil van 2 seconden natuurlijk niks, maar op 50m is dat een wereld van verschil.
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf dus niet helemaal.
Relatief verschil zal anders liggen, denk ik?
Nee, echt balen.quote:
Nee ik ook niet, laat maar hangen.quote:
Van Nederland?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, echt balen.
[ afbeelding ]
Een van de weinige vrouwelijke vrouwen-topzwemsters van dit moment..
Nja die anderen zien er allemaal zo niet-vrouwelijk uit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van Nederland?Ik denk eerder dat we een te kort aan mannen hebben hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb gisteren Into The Wild gekeken. Toch stom dat die gozer zo stubborn is en daardoor dood gaat.
Ik haat MEN-spamsletten.quote:
Daaromquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Leuk tegen de verveling of bij postrecords.
Van 10:00 tot 14:00 en van 18:00 tot 0:00 ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weet ik, je had toch 1156 als record.
Hoelang was je daarmee bezig?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van 10:00 tot 14:00 en van 18:00 tot 0:00 ofzo.
En dan ook nog snel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja hele dag fok!en in en men de hele tijd
Welke generatie iPod heb je? Ipod touch sowieso neem ik aan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
Zo in de trein maar eens m'n iPod compleet ordenen en updaten
Natuurlijk niet gastquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welke generatie iPod heb je? Ipod touch sowieso neem ik aan?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja, de hele tijd bij je MYAT kijken.
Ik ben nu aan het proberen een record te vestigen. Heb al 246 posts in 90 min kunnen plaatsen.quote:
Heb je nog hobbies?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het proberen een record te vestigen. Heb al 246 posts in 90 min kunnen plaatsen.
Kun je die updaten en ordenen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gastiPod classic 80 GB, geen idee welke generatie
Laptopquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je die updaten en ordenen dan?Of neem je je laptopje mee?
Dat is vrij snel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het proberen een record te vestigen. Heb al 246 posts in 90 min kunnen plaatsen.
Ik probeer een gemiddelde van 3.1 posts per minuut te plaatsen, en dit 12 uur vol te houden, dan volgens mij berekeningen zal k ongeveer 1980 hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is vrij snel.Ik zat op een gegeven moment aan de 50 posts in een kwartier, volgens Arcee
oftewel de alltime recordquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik probeer een gemiddelde van 3.1 posts per minuut te plaatsen, en dit 12 uur vol te houden, dan volgens mij berekeningen zal k ongeveer 1980 hebben
Uuuh nee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik probeer een gemiddelde van 3.1 posts per minuut te plaatsen, en dit 12 uur vol te houden, dan volgens mij berekeningen zal k ongeveer 1980 hebben
Ik ken het record.quote:
Iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Je gemiddelde gaat trouwens ook vrij hard omhoogNet was het nog 131 en nu 137
Wel als je goed je best doetquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat wil bij mij dan weer niet. Maar ach.
Dan moet ik over de 3000 gaan zitten denk ik en da's onmogelijkquote:
Als je niet slaapt is het een eitjequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet ik over de 3000 gaan zitten denk ik en da's onmogelijk
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
Dus nu moeten we allemaal onzin met Nectar lullen?
Je mag iemand helpen als je maar niet gaat baggerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
Dus nu moeten we allemaal onzin met Nectar lullen?
Ik ook, daaromquote:
Altijd toch, lekker baggeren is niets mis meequote:
Ohquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je mag iemand helpen als je maar niet gaat baggeren
Ja, maar ik bagger niet echtquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Altijd toch, lekker baggeren is niets mis mee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:16 schreef xyzyx het volgende:
T regent, mijn raam staat open en mijn ma heeft de luxaflex omhoog gedaan en nu wordt mijn xbox nat
Weet ik niet?quote:
Maar ik doe geen poging tot veel postsquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet?Maar anders word de poging al gauw gestaakt door een ban
Ja dat bedoel ik, dus daarom bagger ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet?Maar anders word de poging al gauw gestaakt door een ban
Ik welquote:
Socios? Piranhia heeft het record toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik welsoms.. meestal.. en dan soms komt er wat nuttigs tussendoor
.
Vanwaar wil je socios verslaan eigenlijk?
Heulemaal nietquote:
Ik dacht dat Socios er laatst overheen gegaan wasquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Socios? Piranhia heeft het record toch?
Nee volgens mij niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat Socios er laatst overheen gegaan wasmaar zou het niet 100% zeker weten
Misschien dat hij t record voor die dag had maar niet het algemene record.. Kan het zo 123 niet terug vinden waar het stondquote:
Ja dat denk ik ook, want dat topic staat in de tt Piranhia kom eens hier! ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Misschien dat hij t record voor die dag had maar niet het algemene record.. Kan het zo 123 niet terug vinden waar het stond
Haha okee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, want dat topic staat in de tt Piranhia kom eens hier! ofzo.
Nee sinds 10:30 non stop aan het postenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha okee.
Ben je nu al vanaf 12 uur 's nachts aan het posten dan?
Toen ik begon, had ik 754 posts op me naamquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee sinds 10:30 non stop aan het posten
Okeequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee sinds 10:30 non stop aan het posten
Okee ff kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Toen ik begon, had ik 754 posts op me naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |