geen idee. maar ts reageert niet eens op een van de reacties. waarschijnlijk is het gewoon een vraag voor medelijden. en als hij die niet krijgt bereikt hij dus niet wat hij wilde met dit topic.quote:
hoew il je partyen in je eentjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ach ts troost je bent niet alleen![]()
![]()
![]()
Lets party!!!!!!!!!
Lan party!quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoew il je partyen in je eentjes.
jij had toch nog een leuke auto in de verkoop? iets voor de TS?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:55 schreef vosss het volgende:
Ik wilde serieus reageren, maar ik ga zo even bij mn ouders op bezoek en daarna met vrienden op stap. Doei!!
Wat een gemene post.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:55 schreef vosss het volgende:
Ik wilde serieus reageren, maar ik ga zo even bij mn ouders op bezoek en daarna met vrienden op stap. Doei!!
Ehmz nee, dat is min of meer geregeld. Ik had een koper, maar die heb ik afgeblazen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij had toch nog een leuke auto in de verkoop? iets voor de TS?
vondie dat lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee, dat is min of meer geregeld. Ik had een koper, maar die heb ik afgeblazen.
quote:Financieel is het voor nu geregeld en over een half jaar zet ik hem in de stalling opnieuw en koop ik wat anders
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:16 schreef AwesomeFace het volgende:
Ga een sport doen ofzo
mensen die vrienden maken door te sportenje moet wat he
sporten![]()
vrienden___!
Die heb ik laatst nog iets zien posten...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:47 schreef cumcumber het volgende:
Waar is schenkstroop gebleven, ik maak me een beetje ongerust.
Die heeft seks gehad met een hoer en heeft ons dus niet meer nodig. Echt waar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:47 schreef cumcumber het volgende:
Waar is schenkstroop gebleven, ik maak me een beetje ongerust.
pff, dan ben ik toch blijer met mn clioquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef cumcumber het volgende:
Zonder foto's kunnen we helaas niet goed met je meeleven.
Met een 205 is toch niets mis?
[ afbeelding ]
Eens! 205'jes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef cumcumber het volgende:
Zonder foto's kunnen we helaas niet goed met je meeleven.
Met een 205 is toch niets mis?
[ afbeelding ]
WAKE-UP CALL.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef D.D.W. het volgende:
Gelukkig is er zoiets als Fok! Als ik op Fok! bezig ben vergeet ik even alles om mij heen, alsof ik beland ben in een mooie droom.
offtopic:quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je Computer een Half jaar uitzetten,
Ja, nu is hij overtuigdquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
WAKE-UP CALL.
Ga eens:
Lid worden van een club,
Op een sportvereniging,
Lekker de deur uit op zaterdagavond,
Je Computer een Half jaar uitzetten,
Meer op IRC rondhangen en maak daar real-life dates,
Ben je een nerd waarom was je dan niet op campzone,
Bel je broer eens op voor een biertje, verzoening en contact komt vaak weer opgang met het verstrijken van de jaren, dus waarom niet nu.
Etc.. etc..
Als het er echt op aan komt met liefde en geluk dan zijn geld en uiterlijk echt geen reden om dit niet te behalen, passief in het leven staan zijn wel goede redenen om een hoop dingen mis te lopen.
behalve als ie maar 60 denkt te worden..quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef alsoveryhippyish het volgende:
I
Je bent pas 30!!! beetje vroeg voor een midlife crisis denk je ook niet.
Ik vind jou een kneus, ook als je nu aan het trollen bent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef alsoveryhippyish het volgende:
Ik snap je probleem niet,
Je hebt de beste auto die er is
Je hebt geen gezeik van vrienden/familie
Je bent pas 30!!! beetje vroeg voor een midlife crisis denk je ook niet.
?????? on topic plzquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind jou een kneus, ook als je nu aan het trollen bent.
quote:
Je hebt dus wel vrienden nu. Zeikerd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:44 schreef D.D.W. het volgende:
Toen ik eindelijk een move probeerde te maken was zij er niet van gediend en vertelde gewoon vrienden te willen blijven![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
Al die adviezen.
Er is maar een advies TS.
[ afbeelding ]
Dat kan beter!
Juist.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je hebt dus wel vrienden nu. Zeikerd.
quote:
Precies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt dus wel vrienden nu. Zeikerd.
Okay. Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
Al die adviezen.
[ afbeelding ]
Dat kan beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg gelijk half Fok! over mij heen toen ik iemand aangeraden had (als grapje nog) om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
Al die adviezen.
[ afbeelding ]
Dat kan beter!
je krijgt sowieso half FOK! over je heen wat je ook zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk half Fok! over mij heen toen ik iemand aangeraden had (als grapje nog) om zelfmoord te plegenMaarja, dat er veel mensen hypocriet zijn wist ik al langer als vandaag dus!
![]()
Ik heb nooit aangedurfd daar mee te beginnen. Ik kan al helemaal hooked worden aan een simpel webbrowser spel waar ik uren per dag aan kwijt kan zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, TS, een schat aan vrienden vind je hier:
[ afbeelding ]
WoW speel je met een heleboel andere -echte- mensen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb nooit aangedurfd daar mee te beginnen. Ik kan al helemaal hooked worden aan een simpel webbrowser spel waar ik uren per dag aan kwijt kan zijn
Ja, alsof ik bevriend wil worden met een freak of nature/nolifer op de andere kant van de wereldbolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
WoW speel je met een heleboel andere -echte- mensen.
je speelt sowieso met mensen uit engels sprekend europaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, alsof ik bevriend wil worden met een freak of nature/nolifer op de andere kant van de wereldbol
D.D.W., je bent gewoon een zeikerd. natuurlijk zit daar niemand op te wachten. alleen al die zeurtopics van je vermoeien me als ik ze lees. het interesseert me dan ook gen ruk hoe het verder met je afloopt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk half Fok! over mij heen toen ik iemand aangeraden had (als grapje nog) om zelfmoord te plegenMaarja, dat er veel mensen hypocriet zijn wist ik al langer als vandaag dus!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |