hoew il je partyen in je eentjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ach ts troost je bent niet alleen![]()
![]()
![]()
Lets party!!!!!!!!!
Lan party!quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoew il je partyen in je eentjes.
jij had toch nog een leuke auto in de verkoop? iets voor de TS?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:55 schreef vosss het volgende:
Ik wilde serieus reageren, maar ik ga zo even bij mn ouders op bezoek en daarna met vrienden op stap. Doei!!
Wat een gemene post.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:55 schreef vosss het volgende:
Ik wilde serieus reageren, maar ik ga zo even bij mn ouders op bezoek en daarna met vrienden op stap. Doei!!
Ehmz nee, dat is min of meer geregeld. Ik had een koper, maar die heb ik afgeblazen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij had toch nog een leuke auto in de verkoop? iets voor de TS?
vondie dat lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz nee, dat is min of meer geregeld. Ik had een koper, maar die heb ik afgeblazen.
quote:Financieel is het voor nu geregeld en over een half jaar zet ik hem in de stalling opnieuw en koop ik wat anders
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:16 schreef AwesomeFace het volgende:
Ga een sport doen ofzo
mensen die vrienden maken door te sportenje moet wat he
sporten![]()
vrienden___!
Die heb ik laatst nog iets zien posten...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:47 schreef cumcumber het volgende:
Waar is schenkstroop gebleven, ik maak me een beetje ongerust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |