quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
Al die adviezen.
Er is maar een advies TS.
[ afbeelding ]
Dat kan beter!
Juist.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je hebt dus wel vrienden nu. Zeikerd.
quote:
Precies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt dus wel vrienden nu. Zeikerd.
Okay. Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
Al die adviezen.
[ afbeelding ]
Dat kan beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg gelijk half Fok! over mij heen toen ik iemand aangeraden had (als grapje nog) om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef speknek het volgende:
Al die adviezen.
[ afbeelding ]
Dat kan beter!
je krijgt sowieso half FOK! over je heen wat je ook zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk half Fok! over mij heen toen ik iemand aangeraden had (als grapje nog) om zelfmoord te plegenMaarja, dat er veel mensen hypocriet zijn wist ik al langer als vandaag dus!
![]()
Ik heb nooit aangedurfd daar mee te beginnen. Ik kan al helemaal hooked worden aan een simpel webbrowser spel waar ik uren per dag aan kwijt kan zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, TS, een schat aan vrienden vind je hier:
[ afbeelding ]
WoW speel je met een heleboel andere -echte- mensen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb nooit aangedurfd daar mee te beginnen. Ik kan al helemaal hooked worden aan een simpel webbrowser spel waar ik uren per dag aan kwijt kan zijn
Ja, alsof ik bevriend wil worden met een freak of nature/nolifer op de andere kant van de wereldbolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
WoW speel je met een heleboel andere -echte- mensen.
je speelt sowieso met mensen uit engels sprekend europaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, alsof ik bevriend wil worden met een freak of nature/nolifer op de andere kant van de wereldbol
D.D.W., je bent gewoon een zeikerd. natuurlijk zit daar niemand op te wachten. alleen al die zeurtopics van je vermoeien me als ik ze lees. het interesseert me dan ook gen ruk hoe het verder met je afloopt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk half Fok! over mij heen toen ik iemand aangeraden had (als grapje nog) om zelfmoord te plegenMaarja, dat er veel mensen hypocriet zijn wist ik al langer als vandaag dus!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |