Die heeft seks gehad met een hoer en heeft ons dus niet meer nodig. Echt waar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:47 schreef cumcumber het volgende:
Waar is schenkstroop gebleven, ik maak me een beetje ongerust.
pff, dan ben ik toch blijer met mn clioquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef cumcumber het volgende:
Zonder foto's kunnen we helaas niet goed met je meeleven.
Met een 205 is toch niets mis?
[ afbeelding ]
Eens! 205'jes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef cumcumber het volgende:
Zonder foto's kunnen we helaas niet goed met je meeleven.
Met een 205 is toch niets mis?
[ afbeelding ]
WAKE-UP CALL.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef D.D.W. het volgende:
Gelukkig is er zoiets als Fok! Als ik op Fok! bezig ben vergeet ik even alles om mij heen, alsof ik beland ben in een mooie droom.
offtopic:quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je Computer een Half jaar uitzetten,
Ja, nu is hij overtuigdquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
WAKE-UP CALL.
Ga eens:
Lid worden van een club,
Op een sportvereniging,
Lekker de deur uit op zaterdagavond,
Je Computer een Half jaar uitzetten,
Meer op IRC rondhangen en maak daar real-life dates,
Ben je een nerd waarom was je dan niet op campzone,
Bel je broer eens op voor een biertje, verzoening en contact komt vaak weer opgang met het verstrijken van de jaren, dus waarom niet nu.
Etc.. etc..
Als het er echt op aan komt met liefde en geluk dan zijn geld en uiterlijk echt geen reden om dit niet te behalen, passief in het leven staan zijn wel goede redenen om een hoop dingen mis te lopen.
behalve als ie maar 60 denkt te worden..quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef alsoveryhippyish het volgende:
I
Je bent pas 30!!! beetje vroeg voor een midlife crisis denk je ook niet.
Ik vind jou een kneus, ook als je nu aan het trollen bent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef alsoveryhippyish het volgende:
Ik snap je probleem niet,
Je hebt de beste auto die er is
Je hebt geen gezeik van vrienden/familie
Je bent pas 30!!! beetje vroeg voor een midlife crisis denk je ook niet.
?????? on topic plzquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind jou een kneus, ook als je nu aan het trollen bent.
quote:
Je hebt dus wel vrienden nu. Zeikerd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:44 schreef D.D.W. het volgende:
Toen ik eindelijk een move probeerde te maken was zij er niet van gediend en vertelde gewoon vrienden te willen blijven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |