En, als ze inderdaad maar moeder is van 3 van de 4 babies, van wie is die andere baby dan? Van het zusje misschien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:20 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
En wat dacht je van de andere feiten, zoals:
-wie is / zijn de vader(s)
-wat was de rol van de familie
-wat wist de omgeving
-op welke tijdstippen en waar zijn de babies ter wereld gekomen
-toerekeningsvatbaarheid van moeder
Ik vind dat ook nog niet zover gezocht. Ben erg benieuwd wat dat DNA onderzoek oplevert.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
En, als ze inderdaad maar moeder is van 3 van de 4 babies, van wie is die andere baby dan? Van het zusje misschien?![]()
Dan is er toch weer een grotere kans dat de vader een rol erin heeft gespeeld denk ik...
Vervelend he?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, sommigen vinden mij walgelijker schijnbaar. En beginnen mij persoonlijk nu uit te pluizen.
mijn moeder iig wel.. Die heeft vaker iets door voordat ik het zelf door heb...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef cumcumber het volgende:
Een goede moeder ziet toch aan haar kind als er een scheet dwars zit?
Hoeveel tandartsen zullen er gevestigd zijn in zo'n dorp. Kwamen die ouders en zus niet bij dezelfde tandarts? Toen ik nog naar de tandarts moest, vroeg die regelmatig hoe het ging met de kinderen. Zeker bij kleine praktijken komt dat voor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Purdey het volgende:
Laat ik het erop houden dat alles verborgen gehouden kán worden, maar dat er natuurlijk op een gegeven moment wel gaten beginnen te vallen in je geheim. In dit geval de tandarts die van haar zwangerschappen wist..
Dus wel, hè.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Neem aan dat dat ook wel onderzocht zal worden, middels DNA.
Maar dan nog vermoord je je kinderen niet.
De tandarts is haar werkgever.... en die kon het zien omdat de bedrijfskleding vrij strak zit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel tandartsen zullen er gevestigd zijn in zo'n dorp. Kwamen die ouders en zus niet bij dezelfde tandarts? Toen ik nog naar de tandarts moest, vroeg die regelmatig hoe het ging met de kinderen. Zeker bij kleine praktijken komt dat voor.
Volgens mij kom jij uit een erg ouderwets traditioneel gezien, of niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:28 schreef Alleskids het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was, het laat sporen na in de kleding die moeder wast
dom of goedgelovig zijn is niet strafbaar, meer wetne we gewoon nu nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind dat die ouders veels te makkelijk een straf ontlopen op dit moment.
Het onderzoek is net begonnen..... moet je op voorhand ouders van een volwassen kind dan al wel verantwoordelijk stellen voor de daden van het kind?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind ook dat we jouw ouders moeten straffen voor jouw domheid.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat als je bij je ouders woont, zij het niet doorhebben dat iemand zwanger is, tot 3 keer toe! Komt ook nog bij dat een lijk niet erg plezant ruikt, laat staan als je 4 rotte kadavers op zolder hebt liggen.quote:
En het strafbare gedeelte is??quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat als je bij je ouders woont, zij het niet doorhebben dat iemand zwanger is, tot 3 keer toe! Komt ook nog bij dat een lijk niet erg plezant ruikt, laat staan als je 4 rotte kadavers op zolder hebt liggen.
Hoe vaak waren haar ouders dan thuis? Wat deden haar ouders voor beroep? Had S.H. een eigen kamer of meerdere kamers? Hoe oud (en dus hoe groot) waren die babies toen ze geboren werden? Hoe waren de babylijkjes verpakt? Kwamen de ouders vaak op de zolder? Hoe goed was het contact met de ouders, ook al woonde ze thuis? .....etc, etc.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:01 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat als je bij je ouders woont, zij het niet doorhebben dat iemand zwanger is, tot 3 keer toe! Komt ook nog bij dat een lijk niet erg plezant ruikt, laat staan als je 4 rotte kadavers op zolder hebt liggen.
Uiteraard, eerst onderzoek afwachten. Maar het is wel frappant dat opa en oma meerdere keren niks in de gaten hadden en de buurvrouw wel. Gaan ze daarom verhuizen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe vaak waren haar ouders dan thuis? Wat deden haar ouders voor beroep? Had S.H. een eigen kamer of meerdere kamers? Hoe oud (en dus hoe groot) waren die babies toen ze geboren werden? Hoe waren de babylijkjes verpakt? Kwamen de ouders vaak op de zolder? Hoe goed was het contact met de ouders, ook al woonde ze thuis? .....etc, etc.
Het is frappant en het onderzoeken waard idd. Dat ze verhuizen heeft iig te maken met de reactie van de media (eindelijk ook een serial killer in NL!!!) en de ongenuanceerde reacties (vermoed ik) van dorpsgenoten. Bovendien zou ik niet willen wonen in een huis waar iig 3 mensen (kleinkinderen nog wel) dood gevonden zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard, eerst onderzoek afwachten. Maar het is wel frappant dat opa en oma meerdere keren niks in de gaten hadden en de buurvrouw wel. Gaan ze daarom verhuizen?
Tsja, de buurvrouw in de Telegraaf wel, en de buurman in het NRC was eigenlijk alleen opgevallen dat ze af en toe wat dikker werd, maar dan zag je haar 's winters weer hardlopen en dan werd ze weer gewoon slank.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard, eerst onderzoek afwachten. Maar het is wel frappant dat opa en oma meerdere keren niks in de gaten hadden en de buurvrouw wel. Gaan ze daarom verhuizen?
En vanaf 2002 tot nu hè.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, de buurvrouw in de Telegraaf wel, en de buurman in het NRC was eigenlijk alleen opgevallen dat ze af en toe wat dikker werd, maar dan zag je haar 's winters weer hardlopen en dan werd ze weer gewoon slank.
Overigens, als de alwetende buren in een dorp als NijBeets het uiteraard wel doorhadden, dan is het natuurlijk wel heel vreemd dat haar werkgever uiteindelijk de autoriteiten inlichtte omdat hij het adoptieverhaal niet vertrouwde.
Als je na zoiets in je omgeving vooral gaat lopen schreeuwen dat het wel wist dan moet je je misschien toch eens af gaan vragen waarom je het maar hebt laten gebeuren, want de buurvrouw die het wel zag is dan IMHO meer te verwijten dan een moeder die het niet wilde zien.
Ja, inderdaad. Ze moeten die dorpsbewoners ook niet van alles vragen. Het is zo makkelijk kletsen achteraf.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, de buurvrouw in de Telegraaf wel, en de buurman in het NRC was eigenlijk alleen opgevallen dat ze af en toe wat dikker werd, maar dan zag je haar 's winters weer hardlopen en dan werd ze weer gewoon slank.
Overigens, als de alwetende buren in een dorp als NijBeets het uiteraard wel doorhadden, dan is het natuurlijk wel heel vreemd dat haar werkgever uiteindelijk de autoriteiten inlichtte omdat hij het adoptieverhaal niet vertrouwde.
Als je na zoiets in je omgeving vooral gaat lopen schreeuwen dat het wel wist dan moet je je misschien toch eens af gaan vragen waarom je het maar hebt laten gebeuren, want de buurvrouw die het wel zag is dan IMHO meer te verwijten dan een moeder die het niet wilde zien.
In een dorp wordt er altijd veel geluld, en de helft is sowieso al niet waar... de "het was toch maar een sloerie" verhalen neem ik dan ook met een flinke korrel zout.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vanaf 2002 tot nu hè.
Bah, al dat geklets altijd nadat iets gebeurd is.
Dat doen ze toch wel, schaamteloos.... ook als hun informatie niet klopt en ze voor de verkeerde deur staan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze moeten die dorpsbewoners ook niet van alles vragen. Het is zo makkelijk kletsen achteraf.
Helemaal mee eensch. Ik blijf het altijd jammer vinden dat mensen die in het algemeen iets door hadden/hebben en niets doen daar maar mee weg komen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |