abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84999800
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 02:07 schreef Gia het volgende:
Mag hopen dat ze gesteriliseerd wordt. Zo iemand moet nooit meer kinderen mogen krijgen.
Ja, dat helpt! :')
Go hard or go home
pi_84999986
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, dat helpt! :')
Huh? Nee, de dode kindjes komen op die manier niet meer tot leven, maar zo iemand heeft haar rechten als moeder wel verspeeld vind ik.
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:14:07 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85000046
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Nee, de dode kindjes komen op die manier niet meer tot leven, maar zo iemand heeft haar rechten als moeder wel verspeeld vind ik.
Dat kunnen we allemaal wel vinden, maar steriliseren als strafmaatregel wordt in de meeste beschaafde landen als onmenselijk beschouwd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin zondag 8 augustus 2010 @ 10:14:30 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85000051
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Patrickovik het volgende:

[..]

Achternaam was al een tijdje bekend hoor.
Ah dan heb ik dat gemist,
maar niet in onze kranten toch?
Zal wel door gespit op i-net zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_85000093
quote:

[..]

Lekker speculeren en de straf hier op een forum bepalen :') stelletje trieste mongolen zijn jullie.

Laten we eerst afwachten tot het onderzoek is afgerond, dadelijk komt er naar buiten dat ze al die jaren door haar vader of vriend verkracht is, zeg je dan nog steeds het zelfde?
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:18:54 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85000131
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:16 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Lekker speculeren en de straf hier op een forum bepalen :') stelletje trieste mongolen zijn jullie.

Laten we eerst afwachten tot het onderzoek is afgerond, dadelijk komt er naar buiten dat ze al die jaren door haar vader of vriend verkracht is, zeg je dan nog steeds het zelfde?
_O_

Het is ook wel makkelijk als een stuk of wat dorpsknulletjes in de krant beweerd hebben dat ze een sloerie was, want hee, als zij dat zeggen dan zal het wel zo zijn.... want zo werkt dat in een dorp. Oh wacht...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85000138
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kunnen we allemaal wel vinden, maar steriliseren als strafmaatregel wordt in de meeste beschaafde landen als onmenselijk beschouwd.
Ja, raar dat we het wel normaal vinden bij verstandelijk gehandicapten te doen.
pi_85000145
quote:

[..]

Wat jij vindt is niet zo belangrijk, en gelukkig maar.
Go hard or go home
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:21:19 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85000170
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, raar dat we het wel normaal vinden bij verstandelijk gehandicapten te doen.
We?? Ik vind dat niet normaal....

En als je kijkt hoe zulke maatregelen in het verleden misbruikt zijn dan moet je wel een enorm gebrek aan kennis van geschiedenis hebben om dat wel normaal te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85000172
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:16 schreef Patrickovik het volgende:

[..]

Ik speculeer niks, stomme mongool.

Maar als ze niet verkracht blijkt te zijn, en die kans is groot, als we kijken naar andere zaken zoals bv Marike H, vind ik dat zo iemand geen kinderen meer hoort te krijgen. Niks mongools aan om dat te vinden.
pi_85000214
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

We?? Ik vind dat niet normaal....

En als je kijkt hoe zulke maatregelen in het verleden misbruikt zijn dan moet je wel een enorm gebrek aan kennis van geschiedenis hebben om dat wel normaal te vinden.
Het gebeurt, en nog niet bepaald weinig ook.

Ik zeg nergens dat ik dat normaal vind, maar het gebeurd bij verstandelijk gehandicapte meiden en vrouwen, hier en nu, in dit land. Kan ik ook niks aan doen!
pi_85000216
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar als ze niet verkracht blijkt te zijn, en die kans is groot, als we kijken naar andere zaken zoals bv Marike H, vind ik dat zo iemand geen kinderen meer hoort te krijgen. Niks mongools aan om dat te vinden.
Armzalig mens ben je.
pi_85000242
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat jij vindt is niet zo belangrijk, en gelukkig maar.
Zo geldt ook voor jou. :z
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:25:28 #64
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_85000256
Was ze aan t sparen voor de 11 babiestocht...
pi_85000259
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Patrickovik het volgende:

[..]

Armzalig mens ben je.
Kijk astjeblieft naar jezelf, jij begint hier met scheldwoorden te gooien om je standpunten duidelijk te maken.
pi_85000262
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo geldt ook voor jou. :z
Bij jouw hadden ze ook gelijk de baarmoeder er uit moeten rukken, ik heb medelijden met je kinderen die een moeder hebben die zo kortzichtig is.
pi_85000293
Beste een leuk vrouwtje om te zien!
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:27:41 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85000299
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:25 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Bij jouw hadden ze ook gelijk de baarmoeder er uit moeten rukken, ik heb medelijden met je kinderen die een moeder hebben die zo kortzichtig is.
Nou nou... zo kan het wel weer hè }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85000310
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Over negen maanden niet ongesteld zijn kan je makkelijk je mond houden. Ik roep ook niet door het hele huis heen dat het weer zo ver is, en m'n moeder bemoeit zich daar ook logischerwijs niet mee. Er zijn grenzen qua privacy. Een bevalling geeft natuurlijk wel een rotzooi, en dat is zonder medische hulp gewoon gevaarlijk, ook voor jezelf. Mijn moeder is kraamverzorgster, en die treft elke week weer een nieuwe net bevallen vrouw. 8 van de 10 liggen compleet in de kreukels, met bloedverlies variërend tot 1,5-2 liter. En hoe zit het met eventuele rupturen, of heeft ze zichzelf nadat de nageboorte eruit geperst was, ook nog en passant gehecht?!
Wat ik bedoelde was, het laat sporen na in de kleding die moeder wast, en wat een (goede) moeder onbewust opslaat. Als dat een paar maand niet gebeurd, en je dochter loopt in steeds wijdere kleidng, dan ga je denk ik onbewust 1 plus 1 optellen lijkt mij, en het gedarg van een zwangere vrouw veranderd. In een normaal gezin, waar je elkaar goed kent, valt zo iets toch op? Ook de "rotzooi"" van de bevalling laat sporen na, die wel opruimt moeten worden, maar er zal altijd een spoor blijven. Het stinkt gewoon aan alle kanten, dat de familie tot 4x toe niets wist, dat maak je mij echt niet wijs
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:28:32 #70
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_85000316
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ik ben best ruimdenkend op dit gebied, je mag iemand niet zijn / haar fundamentele rechten afpakken. Dit vind ik een hele duidelijke uitzondering, nooit meer kinderen laten krijgen!!! Een keer je verstand verliezen en zoiets doen, hmmm, maar tot 4 x toe bewust je eigen kind om het leven brengen :{w no way.
pi_85000324
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:25 schreef Patrickovik het volgende:

[..]

Bij jou w hadden ze ook gelijk de baarmoeder er uit moeten rukken, ik heb medelijden met je kinderen met een moeder die zo kortzichtig is.
Ja hoor. Omdat mijn mening is dat ze geen kinderen meer mag krijgen als blijkt dat ze niet verkracht is of iets dergelijks en haar baby's na de geboorte gedood heeft.

Over kortzichtigheid gesproken! En dan over mijn kinderen beginnen! :')
En check je spelling, rund!
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:30:44 #72
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_85000354
-dubbel-
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:32:39 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85000391
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:28 schreef Alleskids het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was, het laat sporen na in de kleding die moeder wast, en wat een (goede) moeder onbewust opslaat. Als dat een paar maand niet gebeurd, en je dochter loopt in steeds wijdere kleidng, dan ga je denk ik onbewust 1 plus 1 optellen lijkt mij, en het gedarg van een zwangere vrouw veranderd. In een normaal gezin, waar je elkaar goed kent, valt zo iets toch op? Ook de "rotzooi"" van de bevalling laat sporen na, die wel opruimt moeten worden, maar er zal altijd een spoor blijven. Het stinkt gewoon aan alle kanten, dat de familie tot 4x toe niets wist, dat maak je mij echt niet wijs
Dat ligt er nauurlijk ook aan hoe beperkt de denkwereld van de moeder is, als een ouder zijn/haar kind als heilig beschouwt en bedenkt dat er geen sprake van een zwangerschap kan zijn omdat het kind heilig is, of geen seks voor het huwelijk zal hebben dan is het in je goedgelovigheid ook makkelijk om niet te zien wat je niet wilt zien.

Hoe vaak hebben ouders geen flauw idee dat hun kind aan de drugs is of zich met weetikveel wat voor vreemde illegale praktijken bezig houdt, vaak is het een kwestie van niet willen zien, en het strak aanhangen van het "dat doen onze kinderen niet" principe.

Overigens wordt de onwetendheid van moeder nog vreemder als je bedenkt dat ze als thuisverpleegster werkzaam was....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85000410
Ja, werkte de moeder in de thuiszorg? :o
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:37:32 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85000519
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, werkte de moeder in de thuiszorg? :o
Volgens dat Belgische artikel werkte ze als thuisverpleegster, nou kan het natuurlijk zijn dat een vorm van thuiszorg in België altijd door een verpleegster plaatsvindt en er geen thuiszorg is zoals er in NL wel is, waar je geen verpleegkundige voor hoeft te zijn.
Dus of ze werkelijk verpleegster was, of een ongediplomeerde thuiszorger was, is me niet duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')