Biertje, briljant!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
De hond van een studiegenoot heette Vla en mijn broertje mocht een lammetje dopen en dat schaap gaat nu als Biertje door het leven
kindersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Biertje, briljant!
Wij hadden thuis een paplammetje, en die heette Saskia, maar dat werd al snel Sakka, want mijn zusje kon dat nog niet uitspreken
Whehehhhehequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinders
De ezel van mijn tante heet Happie, want hij bijtMaar iedereen denkt dat ie zo heet omdat ie blij is
V: Ik ga je doodschieten.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Dwyn het volgende:
Pff, het is echt weer zaterdagavond. Riep net iemand op straat; 'Biertje?!!!' gevolgd door een vieze rochel.
heerlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef mirannie het volgende:
Op de middelbare school zat er een jongen in de klas die zijn hond Hufter had genoemd. Zijn ouders vonden het niet goed dat hij constant vloekend over straat liep, dus toen moest het afgekort worden naar Huffie
Vannacht om 1 uur stonden er een man of 15 onder ons raam te lallen en te brullen. Scooters stonden loos te ronken dus m'n hele slaapkamer rook naar uitlaatgas. (ik heb het raam altijd open 's nachts)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Dwyn het volgende:
Pff, het is echt weer zaterdagavond. Riep net iemand op straat; 'Biertje?!!!' gevolgd door een vieze rochel.
Huffie dan ook echtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef mirannie het volgende:
Op de middelbare school zat er een jongen in de klas die zijn hond Hufter had genoemd. Zijn ouders vonden het niet goed dat hij constant vloekend over straat liep, dus toen moest het afgekort worden naar Huffie
Herkenbaar... er stond bij ons laatst iemand aan de overkant van de straat (die niet zo breed is) te nierken. Gatverdammequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vannacht om 1 uur stonden er een man of 15 onder ons raam te lallen en te brullen. Scooters stonden loos te ronken dus m'n hele slaapkamer rook naar uitlaatgas. (ik heb het raam altijd open 's nachts)
Toen ik vroeg of het wat minder kon zei er 1: Ja we gaan nu! en begint vervolgens tegen een boom te pissen voor ons huis![]()
Echt, er zitten downsides aan in het centrum wonen (niet veel, maar soms wel
)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kinders
De ezel van mijn tante heet Happie, want hij bijtMaar iedereen denkt dat ie zo heet omdat ie blij is
Nierken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Herkenbaar... er stond bij ons laatst iemand aan de overkant van de straat (die niet zo breed is) te nierken. Gatverdamme![]()
Vooral ook omdat de honden dat op willen eten
Honden zijn ranzigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Herkenbaar... er stond bij ons laatst iemand aan de overkant van de straat (die niet zo breed is) te nierken. Gatverdamme![]()
Ja, erg fijn met die scooters! Ik woon aan een drukke weg richting het centrum en ik slaap ook aan de straatkant, dus ik slaap standaard met oordopjes in anders word ik altijd wakker getoeterd ofzo 's nachts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vannacht om 1 uur stonden er een man of 15 onder ons raam te lallen en te brullen. Scooters stonden loos te ronken dus m'n hele slaapkamer rook naar uitlaatgas. (ik heb het raam altijd open 's nachts)
Toen ik vroeg of het wat minder kon zei er 1: Ja we gaan nu! en begint vervolgens tegen een boom te pissen voor ons huis![]()
Echt, er zitten downsides aan in het centrum wonen (niet veel, maar soms wel
)
Wat is nierken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je fifi even een rotschop onder d'r hondenhol geven. Per ongeluk, uiteraard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef kieskleurig het volgende:
Oh wat ik trouwens echt verschrikkelijk vind is als mensen hun hond roepen en dat het dan zo gaat; Fifi! Kom maar bij mama, kom dan schatje, kom maar naar mama.
ik wel hoor, zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Dwyn het volgende:
Volgens woordenboek Tilburgs dialect betekent het herkauwen? Maar dan snap ik de zin nog niet.
Ik zou het best vies vinden als iemand in mijn straat binnensmonds over zit te geven en het daarna weer gaat opeten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Dwyn het volgende:
Volgens woordenboek Tilburgs dialect betekent het herkauwen? Maar dan snap ik de zin nog niet.
Mijn hond wil dat echt niet opetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou niet weten wat de honden anders zouden willen opvreten
Die man staat te herkauwen en de honden willen dat opeten? Niet echt logisch. In de zin van overgeven snap ik het wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel hoor, zo moeilijk is het niet
Honden!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn hond wil dat echt niet opeten![]()
Die gaat er lekker in liggen rollen![]()
Maar het is herkauwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die man staat te herkauwen en de honden willen dat opeten? Niet echt logisch. In de zin van overgeven snap ik het wel.
Stelletje muggenzifters, het is niet voor niets dialectquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die man staat te herkauwen en de honden willen dat opeten? Niet echt logisch. In de zin van overgeven snap ik het wel.
Als ie geluk heeft is het nog lekker warm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn hond wil dat echt niet opeten![]()
Die gaat er lekker in liggen rollen![]()
Och, als dat allemaal binnensmonds gebeurt zie je er toch niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zou het best vies vinden als iemand in mijn straat binnensmonds over zit te geven en het daarna weer gaat opeten.
Jeh, das nie schon als diej'n koekwaus da op d'n kaaiband doe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stelletje muggenzifters, het is niet voor niets dialect
True.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Och, als dat allemaal binnensmonds gebeurt zie je er toch niks van.
Ja, sorry. Ik spreek geen dialects.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stelletje muggenzifters, het is niet voor niets dialect
Mooien shirts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe mijn haar nooit, dat scheelt weer!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Vinden jullie jezelf er ook altijd zo 'anders' uitzien als je je haar eens anders doet?
Ik heb de steiltang er net door gehaald, dat heb ik al sinds het zomer is niet meer gedaan dus mn haar is flink gegroeid, en ik zit nu echt naar mn gezicht te kijken van goh
Dat heb ik ook nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Vinden jullie jezelf er ook altijd zo 'anders' uitzien als je je haar eens anders doet?
Ik heb de steiltang er net door gehaald, dat heb ik al sinds het zomer is niet meer gedaan dus mn haar is flink gegroeid, en ik zit nu echt naar mn gezicht te kijken van goh
fotooo!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nunormaal heb ik juist altijd stijl, en nu krullen, en dan moet ik altijd even wennen.
misschien omdat je het niet gewend bent? bij mij staat het allebei welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
Steil haar staat mij dus echt niet
Viespeukquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
Ik heb gezoent met mijn hamster
Ik had hem op mijn gezicht gezet en toen deed ie zijn tong in mijn mond
nah... Ik heb nogal wild haar... Da's niet makkelijk steil te krijgen. Maar ik vind het bij mezelf vooral heel duf staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
misschien omdat je het niet gewend bent? bij mij staat het allebei wel
Ik kan me er ook eigenlijk niks bij voorstellen, jij met steil haarquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah... Ik heb nogal wild haar... Da's niet makkelijk steil te krijgen. Maar ik vind het bij mezelf vooral heel duf staan
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan me er ook eigenlijk niks bij voorstellen, jij met steil haar
Truste!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
net een waardeloze film gekeken....open house .... ugh.
nu tukken! truste dames
Ik heb altijd stijl EN steilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nunormaal heb ik juist altijd stijl, en nu krullen, en dan moet ik altijd even wennen.
op je tenen naar de trap hinkelen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb net mn vloer gedweild en dat wil nie drogen en nu kan ik nie naar bed
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb net mn vloer gedweild en dat wil nie drogen en nu kan ik nie naar bed
Nu ligt iedereen in bed... scheelt een heleboel voetstapjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
nu nog? dat je daar nog zin in hebt
Mijn haar kan niet andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Mijn haar zit altijd tussen krullen en steil in. En als het gaat krullen is het ook nog eens spuuglelijk. Dus eigenlijk zie ik bij mezelf het verschil niet eens. Maar het lijtk me wel heel leuk als je van jezelf steil haar hebt, om dat eens te krullen of vice versa, dat kan inderdaad een totaal ander effect gevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Joysa het volgende:
En mijn kop ziet er ook heel anders uit als ik mn haar steil![]()
En goedemorgen nog!
De Orly Cosmix FX collectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 09:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd tussen krullen en steil in. En als het gaat krullen is het ook nog eens spuuglelijk. Dus eigenlijk zie ik bij mezelf het verschil niet eens. Maar het lijtk me wel heel leuk als je van jezelf steil haar hebt, om dat eens te krullen of vice versa, dat kan inderdaad een totaal ander effect geven
En SI: alweer?
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
Mijn meissie wordt vandaag 14
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
ga jij de was eens doen en opruimen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames, als jullie mij teveel hier zien zitten schop me weg, ik moet vandaag de was doen en eens goed gaan opruimen!!!!
Gefeliciteeeeerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |