Dan moet je fifi even een rotschop onder d'r hondenhol geven. Per ongeluk, uiteraard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef kieskleurig het volgende:
Oh wat ik trouwens echt verschrikkelijk vind is als mensen hun hond roepen en dat het dan zo gaat; Fifi! Kom maar bij mama, kom dan schatje, kom maar naar mama.
ik wel hoor, zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Dwyn het volgende:
Volgens woordenboek Tilburgs dialect betekent het herkauwen? Maar dan snap ik de zin nog niet.
Ik zou het best vies vinden als iemand in mijn straat binnensmonds over zit te geven en het daarna weer gaat opeten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Dwyn het volgende:
Volgens woordenboek Tilburgs dialect betekent het herkauwen? Maar dan snap ik de zin nog niet.
Mijn hond wil dat echt niet opetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou niet weten wat de honden anders zouden willen opvreten
Die man staat te herkauwen en de honden willen dat opeten? Niet echt logisch. In de zin van overgeven snap ik het wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel hoor, zo moeilijk is het niet
Honden!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn hond wil dat echt niet opeten![]()
Die gaat er lekker in liggen rollen![]()
Maar het is herkauwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die man staat te herkauwen en de honden willen dat opeten? Niet echt logisch. In de zin van overgeven snap ik het wel.
Stelletje muggenzifters, het is niet voor niets dialectquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die man staat te herkauwen en de honden willen dat opeten? Niet echt logisch. In de zin van overgeven snap ik het wel.
Als ie geluk heeft is het nog lekker warm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn hond wil dat echt niet opeten![]()
Die gaat er lekker in liggen rollen![]()
Och, als dat allemaal binnensmonds gebeurt zie je er toch niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zou het best vies vinden als iemand in mijn straat binnensmonds over zit te geven en het daarna weer gaat opeten.
Jeh, das nie schon als diej'n koekwaus da op d'n kaaiband doe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stelletje muggenzifters, het is niet voor niets dialect
True.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Och, als dat allemaal binnensmonds gebeurt zie je er toch niks van.
Ja, sorry. Ik spreek geen dialects.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stelletje muggenzifters, het is niet voor niets dialect
Mooien shirts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe mijn haar nooit, dat scheelt weer!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Vinden jullie jezelf er ook altijd zo 'anders' uitzien als je je haar eens anders doet?
Ik heb de steiltang er net door gehaald, dat heb ik al sinds het zomer is niet meer gedaan dus mn haar is flink gegroeid, en ik zit nu echt naar mn gezicht te kijken van goh
Dat heb ik ook nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Vinden jullie jezelf er ook altijd zo 'anders' uitzien als je je haar eens anders doet?
Ik heb de steiltang er net door gehaald, dat heb ik al sinds het zomer is niet meer gedaan dus mn haar is flink gegroeid, en ik zit nu echt naar mn gezicht te kijken van goh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |