Stam van de Holenbeer van Jean M Auel. Ik heb de hele serie al drie keer gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond trouwens ook heel lang Ayla mooi als meisjesnaam, naar 1 van mijn favoriete boekenseries.
Ik heb katten gehad die heetten Loeder. Erg grappig als je die binnenriep 's avondsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Vind je het makkelijk? Ik heb de naam van mijn kat op mijn werk bedacht toen ik met de Dieselolietoeslag bezig was. Juist ja, DOTEn daar heb ik dan Square bij bedacht omdat het grappig klinkt.
(Editl Dot heb ik toen volledig Polkadotje genoemd, naar een van mijn favo scenes uit de Animaniacs....)
Met de cavia's heb ik zo vaak namen bedacht, klassieke als Jewel, tot toffe als Temptation, tot grappige als Oeps en langere als Remember my Name. En Qwerty vind ik ook een van de tofste cavianamen hier
schreeuwde de rat ook als xena?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb Sien en Dik, en Muis (de rat) en Amy (konijn) en Hommy de hamster...
Oh, en mijn dode ratten heetten Xena en Precious en Piet en Ewout
Piet en Ewout waren meisjes trouwens
Neh, dat helaas nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schreeuwde de rat ook als xena?
sushi!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
En de Newfoundlander van mijn ouders heette Ebony (goh, ook een E-nest?) maar we zeiden altijd Boontje tegen d'r. Ik ben wel pro etenswaar namen bij beesten, datr bekt wel lekker
Nee da's zo afgezaagd. Sushi en Baileys en Whisky enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nog een keer een kat die Verrekten Frikandel heet, ik roep dat graag maar mensen zijn er zo snel door beledigd
gebakken-stokbroodje-met-kruidenboter?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee da's zo afgezaagd. Sushi en Baileys en Whisky enzo.
Noem het beest dan Paella ofzo
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Mijn ouders hadden een bruine Bearded Collie uit een K-nest: Kobus.
(maar wel zoooooo'n lief beest!! Dat was vroeger echt mijn mattie)Die hond is daar groter dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afgekort Omnomnomquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gebakken-stokbroodje-met-kruidenboter?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Dwyn het volgende:
Wij hadden twee ratjes uit een J-nest. We noemden ze Juno en Jules. Mijn vader noemde ze juni en juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |