ah nee he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind Sterre juist leukof Lenthe
Het zijn idd vaak de combi's die zo ouderwets aandoen. Zoals KlaasJan inderdaad. Bij meisjes hoor je het sowieso weer minder, dus is het al vaker wat origineler. Gister bij popstarts zat een Desiree-Marie, dat vond ik zelf ook weer niks, dan is het zo'n mond vol, dan denk ik kies dan één roepnaam en hou de tweede als tweede, passieve naamquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.
Desiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het zijn idd vaak de combi's die zo ouderwets aandoen. Zoals KlaasJan inderdaad. Bij meisjes hoor je het sowieso weer minder, dus is het al vaker wat origineler. Gister bij popstarts zat een Desiree-Marie, dat vond ik zelf ook weer niks, dan is het zo'n mond vol, dan denk ik kies dan één roepnaam en hou de tweede als tweede, passieve naam
Romy Noa is alweer wat anders dan Annemarie-Teresiaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar noem je d'r ook zo? Of roep je gewoon ROMYYYYY!!!
romy is leuk!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Hehehe en ik dacht dat miss-moana ons alweer voor was in het ruiltopic, heeft ze er zelf wat dingen in gezet.
jij bent latijd ninja met lakjes swappen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef miss--moana het volgende:
[..]
srry.....Nou durf ik helemaal niet meer te reageren als er ruillakjes staan...
Maar ik heb idd swappies erin gezet, verveelde me vandaag en kreeg ineens een opwelling om lakjes uit te zoeken.
Ik zou als ik een jongetjes was geweest André hebben geheten....ben wel blij dat ik een meiske ben geworden maja niet dat ik mijn naar nu zo top vind maar beter als André
Marie-Louisequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had![]()
Ik noem haar van alles: muts, doos, noa, romy, romy noa, kneusjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahahaha nee mop het was gewoon een leuke samenkomst van momenten zeg maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef miss--moana het volgende:
[..]
srry.....Nou durf ik helemaal niet meer te reageren als er ruillakjes staan...
Maar ik heb idd swappies erin gezet, verveelde me vandaag en kreeg ineens een opwelling om lakjes uit te zoeken.
Ik zou als ik een jongetjes was geweest André hebben geheten....ben wel blij dat ik een meiske ben geworden maja niet dat ik mijn naar nu zo top vind maar beter als André
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon meedoen aan de hippe namen-trend, en mijn zoons Knots en Schroef noemen, en mijn dochters Libelle en Framboos
Dat mag gewoon als 1 naam hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik noem haar van alles: muts, doos, noa, romy, romy noa, kneusje![]()
Oh, en Isa Beau vind ik ook een prachtige combi. Als ik ooit nog een dochter krijg, wordt dat haar naam
Absoluut geen aanval hoor, want namen zijn zoooo persoonlijk, maar ik snap zelf niet waarom je een meisje Beau noemt. Iedereen heeft toch bij Frans geleerd dat Beau mannelijk is en Belle vrouwelijk? Ik weet wel dat dat in de praktijk anders ligt, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik noem haar van alles: muts, doos, noa, romy, romy noa, kneusje![]()
Oh, en Isa Beau vind ik ook een prachtige combi. Als ik ooit nog een dochter krijg, wordt dat haar naam
Ik vind dat ninja-PM gedoe zo kut. Post gewoon ff in het topic dat je interesse hebt en stuur daarbij ook een PM. Maar op deze manier is de helft vaak al weg en heeft er nog niemand in het topic op gereageerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha nee mop het was gewoon een leuke samenkomst van momenten zeg maar. Al heb ik wel zo m'n ideeën over het ruiltopic qua interesse tonen en volgorde van afhandeling zeg maar
. Maar dat gooi ik nog wel eens in de groep.
Hoop dat het snel over isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Linnie20v het volgende:
Thank you SQ
Ik ben aan het wachten tot mijn pillies een beetje werken. Want mijn slapen kloppen zwaar en mn nek is deaud...en als ik dan ga liggen ga ik me daar te erg op focussen wat leidt tot niet in slaap komen..
Namen die overlopen in de achternaam is ook irritant.
Sven Nijs & Lizet Theunissen bijvoorbeeld. Dat komt niet goed de strot uit
Ik heb mijn namen voor de dames en heren al klaar mocht ik ooit kinderen krijgen/nemen/willen/de kans hebben om ze te krijgen(voordat er een hele heisa start over het je-neemt-geen-kinderen
)
Nou, ik vind vooral, als iemand interesse toont, wacht je een normale tijd af of dat ook lukt. Maar als je daarna van nog iemand interesse krijgt, zet je die als 2e zeg maar, en als het dan met persoon 1 niet lukt, ga je verder met 2. Vind ik dan. Want niet iedereen zit constant overal te loeren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat ninja-PM gedoe zo kut. Post gewoon ff in het topic dat je interesse hebt en stuur daarbij ook een PM. Maar op deze manier is de helft vaak al weg en heeft er nog niemand in het topic op gereageerd!
doet me denken aan een BN'er die zijn tweelingzonen graag Rook en Vuur had willen noemen, want waar Rook is.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon meedoen aan de hippe namen-trend, en mijn zoons Knots en Schroef noemen, en mijn dochters Libelle en Framboos
Ja, dat vind ik inderdaad ook zo stom. Mensen die niet opletten hoe het met de achternaam bekt. Ik heb nogal een korte achternaam, dus een voornaam met 1 lettergreep is sowieso out of the questionquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Linnie20v het volgende:
Thank you SQ
Ik ben aan het wachten tot mijn pillies een beetje werken. Want mijn slapen kloppen zwaar en mn nek is deaud...en als ik dan ga liggen ga ik me daar te erg op focussen wat leidt tot niet in slaap komen..
Ik heb mijn namen voor de dames en heren al klaar mocht ik ooit kinderen krijgen/nemen/willen/de kans hebben om ze te krijgen(voordat er een hele heisa start over het je-neemt-geen-kinderen
)
Mijn ouders wilden mij, als ik een jongen was, eigenlijk Freek noemen (quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Linnie20v het volgende:
Er is toch ook een Hollywood iemand die Pilot Inspektor heet? Ja, van Jason Lee lees ik net, dat kind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
doet me denken aan een BN'er die zijn tweelingzonen graag Rook en Vuur had willen noemen, want waar Rook is.....
Ik geloof dat zijn vrouw daar een stokje voor getsoken heeft. Desondanks vind ik namen als Bink of Bliksem ofzo echt drie keer niks
Tot je huisdieren neemtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:
Ik wil geen kinderen, hoef me dus ook niet bezig te houden met eventuele namen
Ja ik heb Put en Lucht ook al geopperd, maar dat vond m'n vriend ook niksquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
doet me denken aan een BN'er die zijn tweelingzonen graag Rook en Vuur had willen noemen, want waar Rook is.....
Ik geloof dat zijn vrouw daar een stokje voor getsoken heeft. Desondanks vind ik namen als Bink of Bliksem ofzo echt drie keer niks
Haha, geeft niks hoor. Is ook wel zo, misschien beter om daar dus over na te denken en het dan IsaBo te maken ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Absoluut geen aanval hoor, want namen zijn zoooo persoonlijk, maar ik snap zelf niet waarom je een meisje Beau noemt. Iedereen heeft toch bij Frans geleerd dat Beau mannelijk is en Belle vrouwelijk? Ik weet wel dat dat in de praktijk anders ligt, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon niet
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb Put en Lucht ook al geopperd, maar dat vond m'n vriend ook niks
Ja, Hollywood. Die doen zukke rare dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is toch ook een Hollywood iemand die Pilot Inspektor heet? Ja, van Jason Lee lees ik net, dat kind.
http://www.cracked.com/ar(...)rity-baby-names.html
Het mooiste voorbeeld vind ik dan wel de darter:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik inderdaad ook zo stom. Mensen die niet opletten hoe het met de achternaam bekt. Ik heb nogal een korte achternaam, dus een voornaam met 1 lettergreep is sowieso out of the question
Maar dat is een stuk makkelijkerquote:
Dien gekke mens!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, Hollywood. Die doen zukke rare dingen
Ja, precies, ook zo handig!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld vind ik dan wel de darter:
Co Stompé of was het nou Coos Tompé
ik vind Bo gek genoeg wel weer schattig voor een meisjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, geeft niks hoor. Is ook wel zo, misschien beter om daar dus over na te denken en het dan IsaBo te maken ofzo.
Ach die luisteren toch zelden naar hun naam. Ik had mijn hond net zo goed koekje kunnen noemen, dat is het enige waar hij altijd wel op reageert.quote:
Zoals Herman en Sjoerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Huidieren kun je gewoon kutnamen geven. Bij kinderen is dat toch een ander verhaal
Ik weet 't nou niet eens zeker meerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld vind ik dan wel de darter:
Co Stompé of was het nou Coos Tompé
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ach die luisteren toch zelden naar hun naam. Ik had mijn hond net zo goed koekje kunnen noemen, dat is het enige waar hij altijd wel op reageert.
Precies!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ach die luisteren toch zelden naar hun naam. Ik had mijn hond net zo goed koekje kunnen noemen, dat is het enige waar hij altijd wel op reageert.
Vind je het makkelijk? Ik heb de naam van mijn kat op mijn werk bedacht toen ik met de Dieselolietoeslag bezig was. Juist ja, DOTquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar dat is een stuk makkelijker
Mijn hond is klein en een mannetje en dus heet ie Chico (al had gizmo ook prima bij hem gepast, de kleine gremlin)
Ja, of Enipeusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoals Herman en Sjoerd!
[..]
Ik weet 't nou niet eens zeker meer.
*proest*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Gevonden:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:
(Editl Dot heb ik toen volledig Polkadotje genoemd, naar een van mijn favo scenes uit de Animaniacs....)
Heel trots mee isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Aardbeitjes
*heel trots is dat ze vandaag twee kiwi's en een bakkie aardbeien op heeft*
toch niet alleen dat hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Aardbeitjes
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Aardbeitjes
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb vandaag aardbeienremover gekocht, telt dat ook als fruit?
Dat smeer je op aardbeien en dan gaan ze weg?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb vandaag aardbeienremover gekocht, telt dat ook als fruit?
Neeee ik heb ook wel wat slechts gedaan vandaag hoor.. Puntje appeltaart met een chocolademilkshake vanmiddag na het winkelenquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat smeer je op aardbeien en dan gaan ze weg?
Telt als groentequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
B&J chunky monkey, telt dat ook als fruit?
Heb m'n Friends-dvd's maar weer eens te voorschijn gehaald
Oh fruit danquote:
nee ze zullen groente-ijs maken ja... met andijviesmaak en stukjes courgette erdoor!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh fruit dan
Ik heb geen verstand van B&J, alleen de cookie dough
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ze zullen groente-ijs maken ja... met andijviesmaak en stukjes courgette erdoor!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
Niks topic killer. Ik zie Sharana weer falen vanavond
as usualquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef mirannie het volgende:
Niks topic killer. Ik zie Sharana weer falen vanavond
Ik probeer mijn wishlist nu zoveel mogelijk bij elkaar te harken door internationale swaps. Vandaag ook weer zo´n leuk pakket binnen gekregenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe niet meer aan wishlists, ik heb alles alIk kijk alleen nog bij de nieuwe collecties steeds of er wat leuks bij zit
k moest lachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat smeer je op aardbeien en dan gaan ze weg?
Stam van de Holenbeer van Jean M Auel. Ik heb de hele serie al drie keer gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond trouwens ook heel lang Ayla mooi als meisjesnaam, naar 1 van mijn favoriete boekenseries.
Ik heb katten gehad die heetten Loeder. Erg grappig als je die binnenriep 's avondsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Vind je het makkelijk? Ik heb de naam van mijn kat op mijn werk bedacht toen ik met de Dieselolietoeslag bezig was. Juist ja, DOTEn daar heb ik dan Square bij bedacht omdat het grappig klinkt.
(Editl Dot heb ik toen volledig Polkadotje genoemd, naar een van mijn favo scenes uit de Animaniacs....)
Met de cavia's heb ik zo vaak namen bedacht, klassieke als Jewel, tot toffe als Temptation, tot grappige als Oeps en langere als Remember my Name. En Qwerty vind ik ook een van de tofste cavianamen hier
schreeuwde de rat ook als xena?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb Sien en Dik, en Muis (de rat) en Amy (konijn) en Hommy de hamster...
Oh, en mijn dode ratten heetten Xena en Precious en Piet en Ewout
Piet en Ewout waren meisjes trouwens
Neh, dat helaas nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schreeuwde de rat ook als xena?
sushi!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
En de Newfoundlander van mijn ouders heette Ebony (goh, ook een E-nest?) maar we zeiden altijd Boontje tegen d'r. Ik ben wel pro etenswaar namen bij beesten, datr bekt wel lekker
Nee da's zo afgezaagd. Sushi en Baileys en Whisky enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nog een keer een kat die Verrekten Frikandel heet, ik roep dat graag maar mensen zijn er zo snel door beledigd
gebakken-stokbroodje-met-kruidenboter?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee da's zo afgezaagd. Sushi en Baileys en Whisky enzo.
Noem het beest dan Paella ofzo
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Mijn ouders hadden een bruine Bearded Collie uit een K-nest: Kobus.
(maar wel zoooooo'n lief beest!! Dat was vroeger echt mijn mattie)Die hond is daar groter dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afgekort Omnomnomquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gebakken-stokbroodje-met-kruidenboter?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Dwyn het volgende:
Wij hadden twee ratjes uit een J-nest. We noemden ze Juno en Jules. Mijn vader noemde ze juni en juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |