Dubbele namen vind ik ook niksquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef Linnie20v het volgende:
Hoewel ik Djie Pie ( op zn engels dus) als afkorting wel tof vind![]()
Ik heb een gruwelijke hekel aan die mensen met dubbele voornamen....Anne Charlotte, Hendrik Jan, Jan Willem, Pieter Bas WHY? Dan neem je toch doopnamen/wat voor geloof je ook hebt-namen???

Zo, hadden ze in de tijd van de VHS al DVD's?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje heet D.V.D (voornaam + achternaam)

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje heet D.V.D (voornaam + achternaam)

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Scheelt wel bij het songfestival, die kan in zijn eentje meedoen

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had ooit een collega die J.J.J.J. Jansen heette. Vond ik toch wel sneu voor die manIk had overigens Jeroen geheten als ik een jongen was geworden, mijn ouders hadden Saskia & jeroen in gedachten
![]()

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zo, hadden ze in de tijd van de VHS al DVD's?

Ik vind Sterre juist leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gewoon maar 1 naam en mijn kinderen krijgen dat ook. En geen kampernaam, geen Engelse naam, geen dubbele naam en geen hippe modenaam zoals Sterre of Storm

Om de en of andere reden heeft mijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan die mensen met dubbele voornamen....Anne Charlotte, Hendrik Jan, Jan Willem, Pieter Bas WHY? Dan neem je toch doopnamen/wat voor geloof je ook hebt-namen???

Ken ik niet..... is zeker van voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef mirannie het volgende:
[..]jeugdsentiment!! Saskia & Jeroen

Mijn dochter heeft ook een dubbele naamquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:28 schreef Linnie20v het volgende:
Hoewel ik Djie Pie ( op zn engels dus) als afkorting wel tof vind![]()

*ril*quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind Sterre juist leukof Lenthe

Geen idee, ik ben uit 1986 en het was wel in mijn tijd....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ken ik niet..... is zeker van voor mijn tijd?

Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook een dubbele naam![]()
Ik vond het zo mooi klinken bij elkaar

idem, ook niet mijn smaak.... Mijn man en ik weten al precies welke namen onze kinderen moeten krijgen die we ooit nog moeten verwekkenquote:

Lenthe? Ja, of zo'n lekker hippe naam als Maxx. Of Lott. Want het moet zonodig "anders".quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]

Ik ben van '90, ken het nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben uit 1986 en het was wel in mijn tijd....
[ afbeelding ]

Ze heet Romy Noaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.

Mijn moeder heeft zo'n shagrokende, naar zweet ruikende, gemillimeterde potten collega die zo heetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.

Maar ik vraag me altijd af wat zo'n 'h' daar moet. Ik bedoel, Lente en Lenthe spreek je hetzelfde uit, dus wat is het nutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |