fotooo!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nunormaal heb ik juist altijd stijl, en nu krullen, en dan moet ik altijd even wennen.
misschien omdat je het niet gewend bent? bij mij staat het allebei welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
Steil haar staat mij dus echt niet
Viespeukquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:10 schreef Graseter het volgende:
Ik heb gezoent met mijn hamster
Ik had hem op mijn gezicht gezet en toen deed ie zijn tong in mijn mond
nah... Ik heb nogal wild haar... Da's niet makkelijk steil te krijgen. Maar ik vind het bij mezelf vooral heel duf staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
misschien omdat je het niet gewend bent? bij mij staat het allebei wel
Ik kan me er ook eigenlijk niks bij voorstellen, jij met steil haarquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah... Ik heb nogal wild haar... Da's niet makkelijk steil te krijgen. Maar ik vind het bij mezelf vooral heel duf staan
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan me er ook eigenlijk niks bij voorstellen, jij met steil haar
Truste!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:44 schreef Sharana_LV het volgende:
net een waardeloze film gekeken....open house .... ugh.
nu tukken! truste dames
Ik heb altijd stijl EN steilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nunormaal heb ik juist altijd stijl, en nu krullen, en dan moet ik altijd even wennen.
op je tenen naar de trap hinkelen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb net mn vloer gedweild en dat wil nie drogen en nu kan ik nie naar bed
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb net mn vloer gedweild en dat wil nie drogen en nu kan ik nie naar bed
Nu ligt iedereen in bed... scheelt een heleboel voetstapjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
nu nog? dat je daar nog zin in hebt
Mijn haar kan niet andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Vinden jullie jezelf er ook altijd zo 'anders' uitzien als je je haar eens anders doet?
Ik heb de steiltang er net door gehaald, dat heb ik al sinds het zomer is niet meer gedaan dus mn haar is flink gegroeid, en ik zit nu echt naar mn gezicht te kijken van goh
Mijn haar zit altijd tussen krullen en steil in. En als het gaat krullen is het ook nog eens spuuglelijk. Dus eigenlijk zie ik bij mezelf het verschil niet eens. Maar het lijtk me wel heel leuk als je van jezelf steil haar hebt, om dat eens te krullen of vice versa, dat kan inderdaad een totaal ander effect gevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Joysa het volgende:
En mijn kop ziet er ook heel anders uit als ik mn haar steil![]()
En goedemorgen nog!
De Orly Cosmix FX collectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 09:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd tussen krullen en steil in. En als het gaat krullen is het ook nog eens spuuglelijk. Dus eigenlijk zie ik bij mezelf het verschil niet eens. Maar het lijtk me wel heel leuk als je van jezelf steil haar hebt, om dat eens te krullen of vice versa, dat kan inderdaad een totaal ander effect geven
En SI: alweer?
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
Mijn meissie wordt vandaag 14
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
ga jij de was eens doen en opruimen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames, als jullie mij teveel hier zien zitten schop me weg, ik moet vandaag de was doen en eens goed gaan opruimen!!!!
Gefeliciteeeeerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |