Mijn haar kan niet andersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Vinden jullie jezelf er ook altijd zo 'anders' uitzien als je je haar eens anders doet?
Ik heb de steiltang er net door gehaald, dat heb ik al sinds het zomer is niet meer gedaan dus mn haar is flink gegroeid, en ik zit nu echt naar mn gezicht te kijken van goh
Mijn haar zit altijd tussen krullen en steil in. En als het gaat krullen is het ook nog eens spuuglelijk. Dus eigenlijk zie ik bij mezelf het verschil niet eens. Maar het lijtk me wel heel leuk als je van jezelf steil haar hebt, om dat eens te krullen of vice versa, dat kan inderdaad een totaal ander effect gevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Joysa het volgende:
En mijn kop ziet er ook heel anders uit als ik mn haar steil![]()
En goedemorgen nog!
De Orly Cosmix FX collectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 09:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd tussen krullen en steil in. En als het gaat krullen is het ook nog eens spuuglelijk. Dus eigenlijk zie ik bij mezelf het verschil niet eens. Maar het lijtk me wel heel leuk als je van jezelf steil haar hebt, om dat eens te krullen of vice versa, dat kan inderdaad een totaal ander effect geven
En SI: alweer?
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
Mijn meissie wordt vandaag 14
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
ga jij de was eens doen en opruimen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames, als jullie mij teveel hier zien zitten schop me weg, ik moet vandaag de was doen en eens goed gaan opruimen!!!!
Gefeliciteeeeerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |