Als hij zou gaan komt ie nooit aan. Teveel afleiding onderwegquote:
quote:
Alsof jij nooit stieken zat te soppen in de wc op die geile meneer voor je.quote:
Alleen om 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Gaat Socios ook sperziebontjes koken voor Myr?
15 jarig jongetje, ga jezelf aftrekken op Ciley Myrusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij nooit stieken zat te soppen in de wc op die geile meneer voor je.
Bont? Dat kan je toch niet maken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Gaat Socios ook sperziebontjes koken voor Myr?
15quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
15 jarig jongetje, ga jezelf aftrekken op Ciley Myrus
quote:
Dat moet op youtube dan kunnen we lachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
SOCIOS WORDT ONTMAAGD!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ja hetzelfde.quote:
Nee.quote:
Zeker. Ik zou dat echt graag zien, en dan commentaar leveren a la Paradise by the Dashboard light.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat moet op youtube dan kunnen we lachen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel, kiendjes.quote:
STOP RIGHT THERRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou dat echt graag zien, en dan commentaar leveren a la Paradise by the Dashboard light.
Stop right there!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou dat echt graag zien, en dan commentaar leveren a la Paradise by the Dashboard light.
jong da waar toch nie serieusquote:
Mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo vet dat ik er wil wonen. Zoveel te doen !
quote:
En dan BIJNA BIJNA BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ KOMT KOMT KOMT, OO HNEE VOORTIJDIGE ZAADLOZINGGGG, JE ZIET DE TELEURSTELLING OP MYRS GEZICHT. TOCH DIE TREIN MOETEN NUEKEN./quote:
I gotta know right now!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Will you love me forever (uiteraard uit Socios zijn mond)
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
I gotta know right now!
Before we go any further!
DO JOE LOVE ME
Jawelquote:
Baby, baby let me sleep on itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan BIJNA BIJNA BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ KOMT KOMT KOMT, OO HNEE VOORTIJDIGE ZAADLOZINGGGG, JE ZIET DE TELEURSTELLING OP MYRS GEZICHT. TOCH DIE TREIN MOETEN NUEKEN./
En zij is daar nu ook serieus naar toe om die taak te volbrengen?quote:
Nee bleef gewoon zitten en dan soppenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij nooit stieken zat te soppen in de wc op die geile meneer voor je.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vond die jongeman zeker zeer plezant om naar te koekeloeren?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bleef gewoon zitten en dan soppen
Leugensquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit mijn trein komt wel eens een zaadlozing!
Ik denk het. Het is een eenzame quest naar het beloofde land. Maar het moet gedaan worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En zij is daar nu ook serieus naar toe om die taak te volbrengen?
Uit mijn zaadlozing komt wel eens een treinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit mijn trein komt wel eens een zaadlozing!
Nou ja misschien niet die taakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze specifiek daarvoor naar hem gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uit mijn zaadlozing komt wel eens een trein.
Christquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is een eenzame quest naar het beloofde land. Maar het moet gedaan worden.
Foto's liggen bij de ontwikkelaar.quote:
Hoeft niet, ik geloof je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Foto's liggen bij de ontwikkelaar.
quote:
Tschüssquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet mijn spulletjes nog uitpakken en daarna ga ik kijken wat ik voor eten kan maken
Pizzaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet mijn spulletjes nog uitpakken en daarna ga ik kijken wat ik voor eten kan maken
DAN TOCH NIET JONGquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Dag schatjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Torrio het volgende:
Ik ga nog wat opruimen enzovoorts, dag gekkies
Hmm, who knows/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Maar zou Socios nou een grote penis hebben of niet?.
Misschien stuurt hij wel een MMSquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Fijne dag nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Torrio het volgende:
Ik ga nog wat opruimen enzovoorts, dag gekkies
Ik denk na vanavond minstens één iemand in de SCquote:
We vragen het hem de volgende keer en foto's als bewijs of we vragen het Myrquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Was een oude gerimpelde vent maar hij was zo lekker geilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vond die jongeman zeker zeer plezant om naar te koekeloeren?
Mag ik hopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk na vanavond minstens één iemand in de SC.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een oude gerimpelde vent maar hij was zo lekker geil
Goede daad van jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een oude gerimpelde vent maar hij was zo lekker geil
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
bakkesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Wat een vreemde gedachtes houden jullie er op na.
Wie, wat , wij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Is slaapgebrekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij oud, ik kan het niet bijhouden
Oi, wij niet de rest van de wereld denkt vreemdquote:
Myr moet gewoon even foto's maken. Hij haalt z'n pielemoos vast wel tevoorschijn voor een meisje als Myr.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Kally het volgende:
[..]
We vragen het hem de volgende keer en foto's als bewijs of we vragen het Myr
Nee jullie zijn geweun oud.quote:
Ja, de trein ging opeens rijden toen ie nog bezig was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ben gewoon vreemd JAquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi, wij niet de rest van de wereld denkt vreemd
Gelukkig. Het is dus geen ouderdomquote:
Dat bedoel ik, zeg het haarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Myr moet gewoon even foto's maken. Hij haalt z'n pielemoos vast wel tevoorschijn voor een meisje als Myr.
WTF jullie, heb ik het over snelquote:
Soms he vind ik jou niet zo heel aardigquote:
Oquote:
quote:
LEES DE PI VERDOMMEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he vind ik jou niet zo heel aardig
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
Als hij gaat seksen (hihihi) roeptie zo: "Daar komt het treintje aan, moooooooooooondje open. JA hij is er bijna tjoekttjoektjoek"
Ik wil Gridlok wel rimmen xDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
Chowi, ik moet van Gridlok zeggen: Je bent een wazig wief:3
KAN TOCH GODNONDEJU NIET OP MOBIELLAYOUT. DOE GEWOON NIET ZO SARCASTISCHquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
Als hij gaat seksen (hihihi) roeptie zo: "Daar komt het treintje aan, moooooooooooondje open. JA hij is er bijna tjoekttjoektjoek"
VUILE TEEF, 15 JARIGE KUTPAUPER BAKKESquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
KAN TOCH GODNONDEJU NIET OP MOBIELLAYOUT. DOE GEWOON NIET ZO SARCASTISCH
Sms haar dan even.quote:
NEE WANT JIJ GEILT EROP ALS IK BOOS BEN EN JE SPANK SLET VAN MEquote:
Denken dat ik 15 benquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
VUILE TEEF, 15 JARIGE KUTPAUPER BAKKES
quote:
Moet hij daar blij mee zijn, vraagt ie:333333333quote:
VEEG ME OPquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
Wat is een PI?quote:
Hoogstens 15 en een half.quote:
Geestelijk ontstijg ik al de dertiger jaren.quote:
quote:
Nou, ouwe vent. Ouwe viezerik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geestelijk ontstijg ik al de dertiger jaren.
Ik ben 30 en zelfs ik heb dat geestelijk nog lang niet voor elkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geestelijk ontstijg ik al de dertiger jaren.
Jonge deernes met grote borstenquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 30 en zelfs ik heb dat geestelijk nog lang niet voor elkaar
Ja maar nu kan het slaan op iedere treingek op fok. dus niet veranderen in en PTA gaan postenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Graseter, verander hij dan in Socios. Dan weet iedereen om wie het gaat.
Goeie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Graseter, verander hij dan in Socios. Dan weet iedereen om wie het gaat.
quote:
Goeie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu kan het slaan op iedere treingek op fok. dus niet veranderen in en PTA gaan posten![]()
Kijken hoeveel er offended zullen zijn
Die is haar meubels aan het terugzettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ok....dus.....Iemand verder nog plannen dit weekend?
Waar is iedereen eigenlijk? Is C_A nog steeds aan het verbouwen
Ik moest 25 keer kijken voordat ik het zagquote:
Vanavond thuis een paar biertjes drinken, morgen komt mn zoon terugquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ok....dus.....Iemand verder nog plannen dit weekend?
Waar is iedereen eigenlijk? Is C_A nog steeds aan het verbouwen
Socios ervan maken, jij post toch niet in PTAquote:
Klopt, en mensen in PTA letten toch niet op mijn sig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Socios ervan maken, jij post toch niet in PTA
quote:
quote:
Volg het blondjequote:
Daarom.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Klopt, en mensen in PTA letten toch niet op mijn sig.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest 25 keer kijken voordat ik het zag
FAUWT!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volg het blondje![]()
Dus hup ga posten in het treinentopic in PTA
Hehe heerlijk klusje! Nou ja als het klaar is....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is haar meubels aan het terugzetten![]()
Ik ben lui dus doe niet veel
Nee het is best erg eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe heerlijk klusje! Nou ja als het klaar is....
Ik zou iets aan mijn scriptie gaan doen en met vriendinnen even de stad in maar we hangen hier op de bank nog steeds...
Ehm en jij hebt ook nog niet veel gedaan dus
Spijt ga je krijgen jongeman!!quote:
quote:
Viel spassquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef Kally het volgende:
Maarre ik ga even lekker in mijn SK duiken, laters
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef Kally het volgende:
Maarre ik ga even lekker in mijn SK duiken, laters
Stephen King.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat de neuk is SK?
De SeksKeet induiken?
Ik haat die standaard PI van je.quote:
SeksKeet klinkt leukerquote:
Oh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik haat die standaard PI van je.
En is veel enger! Je moest eens weten op hoeveel manieren er een hamer bij iemand naar binnen kan!quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik haat die standaard PI van je.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En is veel enger! Je moest eens weten op hoeveel manieren er een hamer bij iemand naar binnen kan!
Kijk.quote:
Ik kijk.quote:
Voor Bella zou ik het nog aanpassen, voor jou niet.quote:
Nee, kijk.quote:
Jij niet nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:09 schreef Graseter het volgende:
Je kan toch niet een standaard PI instellen?
Hij kijkt best vrolijkquote:
Met die homoseksuele lay out wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:09 schreef Graseter het volgende:
Je kan toch niet een standaard PI instellen?
Ik heb hem, dus dat kan best kloppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met die homoseksuele lay out wel.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem, dus dat kan best kloppen.
Echtquote:
quote:
quote:
Die nieuwste?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met die homoseksuele lay out wel.
Jaquote:
*nieuwsgierigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En is veel enger! Je moest eens weten op hoeveel manieren er een hamer bij iemand naar binnen kan!
quote:
Zeg dat ze moet denken aan rubbertje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van myr: ze is er bijna en nerveus
Alleen crew. Voor de rest over een jaar ofzo.quote:
Niet. Wachten tot je crew wordt of tot hij gereed is voor abo-houders. Of heel lang wachten.quote:
Ze gaat met de legotreintjes van Socios spelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is ze bijna? Er waar is ze nerveus voor? Ze weet toch dat de eerste keer enorm pijn doet?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja
![]()
[..]
Zeg dat ze moet denken aan rubbertje!
Mooi, kut layoutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen crew. Voor de rest over een jaar ofzo.
Heb je m al fatsoenlijk gebruikt?quote:
Als ie maar geen sneltrein heeft..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze gaat met de legotreintjes van Socios spelen.
Hij heeft alleen dubbeldekkers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ie maar geen sneltrein heeft..
Paupers aankondigen en maar weer uitstellen.quote:
Er is niets aangekondigd daarover.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paupers aankondigen en maar weer uitstellen.Ze mogen oprotten met die lay out.
Myr toch? Die heeft toch meerdere stations?quote:
Hé C_Aquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat kan een mens veel spullen verzamelen in 10 jaar![]()
Veel weggegooid, pffff gaat weer verder
Tot vanavond hoop ikeven relaxen
Ja, en Socios komt met zijn dubbeldekker op beide stations.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Myr toch? Die heeft toch meerdere stations?
Dat zijn je vingers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb opeens 2 rare bultjes op mn hand. Ga ik nu dood?
Nee, maar permanent verlamd vanaf je teen tot je tetten vast!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze gaat met de legotreintjes van Socios spelen.
Nee hoorquote:
Ik mis een station?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en Socios komt met zijn dubbeldekker op beide stations.
Heyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé C_A![]()
![]()
en ook maar meteen dag C_A
Ohquote:
Die had een seinstoring.quote:
Ik vind hem niet mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paupers aankondigen en maar weer uitstellen.Ze mogen oprotten met die lay out.
Nee, over een tijdje pasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook niet.quote:
Oké.quote:
Voel je je aangesproken?quote:
VADUSHIII!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug! Jeej, weer terug in deze eeuw met alle luxe.
Was het dan zo;'n slechte vakantie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug! Jeej, weer terug in deze eeuw met alle luxe.
Jaquote:
Ik welquote:
Je bent gewoon seksueel aangetrokken tot die layout. Viezerik.quote:
Toch leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja echt gaaf.Al was een week daar ook genoeg. We zaten echt in een klein Frans dorpje, een niet toeristisch gebied met prachtige landschappen en serene rust. Zonder auto was je nergens.
Nee, alleen tot Justin Bieber en Patrique.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon seksueel aangetrokken tot die layout. Viezerik.
Voor een man van detail, wat ik toch wel ben, was het genieten. In de kleine stadjes die er waren was het gaaf observeren.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja echt gaaf.Al was een week daar ook genoeg. We zaten echt in een klein Frans dorpje, een niet toeristisch gebied met prachtige landschappen en serene rust. Zonder auto was je nergens.
De mensen die daar hun leven leiden. Veel bijzondere karikaturen. Materiaal voor een mooie beschrijving in een boek.quote:
Danku.quote:
Wijnboertjes met 3 tanden en een alpinopetje die de hele dag pétanque spelen met een stokbrood onder hun arm, onder het uitkramen van de meest onverstaanbare brabbelingen ooit? Zoiets?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De mensen die daar hun leven leiden. Veel bijzondere karikaturen. Materiaal voor een mooie beschrijving in een boek.
Moet je aan Socios vragen.quote:
Juist, zulke dingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wijnboertjes met 3 tanden en een alpinopetje die de hele dag pétanque spelen met een stokbrood onder hun arm, onder het uitkramen van de meest onverstaanbare brabbelingen ooit? Zoiets?
Op Mirne aan het wachten.quote:
Je moet aan de rubbertjes denkenquote:
Fijn. bedankt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet aan de rubbertjes denken
Okee serieus: Op wat voor termen moet je zoeken om zoiets te vinden?quote:
Dan heeft ie geen zin meer als ie aankomt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:45 schreef Desunoto het volgende:
Waarom gaat Socios eigenlijk niet naar Myraela toe? Met de trein.
Dancing man wearing a horse mask cooks wild mushrooms.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee serieus: Op wat voor termen moet je zoeken om zoiets te vinden?
En waarom was je daar naar op zoek?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dancing man wearing a horse mask cooks wild mushrooms.
Spannendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Juist, zulke dingen.Ik heb deze week ook besloten te proberen een boek te schrijven.
Stuurde iemand naar mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom was je daar naar op zoek?
Tomboquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag!
Myr, ben je er al (bijna)?
Regenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
Net terug van boodschappen doen, door de regen moeten fietsen en nu best natte kledij
Hele dag al ja. En het gaat nog wel even doorquote:
Droog hier.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele dag al ja. En het gaat nog wel even door
Partytentje erover?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:19 schreef Rauzer het volgende:
Hier ook regen en dat is KUT want ik ga zo bbq'en!
Grote parasol? Vlees in de vriezer? Gourmetten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:19 schreef Rauzer het volgende:
Hier ook regen en dat is KUT want ik ga zo bbq'en!
Hmm die heb ik niet en wij willen morgen BBQenquote:
Dan ren je naar de Blokkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm die heb ik niet en wij willen morgen BBQen
Dat wordt ;m denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grote parasol? Vlees in de vriezer? Gourmetten?
Die willen dan iets van mij hebben en dat heb ik ff nietquote:
Ik werd anders aardig nat op de fietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:28 schreef Rauzer het volgende:
Gelukkig zijn het geen plensbuien maar gewoon wat gedruppel.
Hier regent het nu best heel erg hardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:28 schreef Rauzer het volgende:
Gelukkig zijn het geen plensbuien maar gewoon wat gedruppel.
Druk bezig hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bij ons staat de BBQ onder een afdakje
Pfff half 5! Keuken bijna opgeruimd
Gordijnen worden zo opgehangen en dan vanavond alle apparatuur naar beneden
Joehoequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bij ons staat de BBQ onder een afdakje
Pfff half 5! Keuken bijna opgeruimd
Gordijnen worden zo opgehangen en dan vanavond alle apparatuur naar beneden
Dit is zeker een gezellige SC jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Bong![]()
Af en toe kom ik hier, dit is een gezellige SC![]()
Dankjequote:Ook leuk om jou hier te zien, ben je zo nu en dan weer aan het Fokken?
Ik heb 'm al een maand geleden gepland. Wist jij het weer toen al voor vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie plant er met dit weer dan ook een bbq
Lekker relaxt Bong en zo af en toe eens mee posten als je zin hebt is toch primaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is zeker een gezellige SC ja, soms een beetje te druk maar wel een hele fijne en gezellige sfeer
[..]
Dankje
Ik FOK! iedere dag, alleen ben ik de laatste tijd meer in lurkstand gegaan, wat minder inspiratie gehad om mee te posten, en natuurlijk nog steeds vaak bezig op de Wii 's avonds
Precies!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker relaxt Bong en zo af en toe eens mee posten als je zin hebt is toch prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Deis wel die heeft een glazen bolquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een maand geleden gepland. Wist jij het weer toen al voor vandaag?
Was het maar z'n feest dat ik een betere weervrouw en dan Helgaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een maand geleden gepland. Wist jij het weer toen al voor vandaag?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies!
Zie ook dat je nog vaak in RLS SC zit, doe ze maar de groeten van mijGa ik zeker doen BongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Kallyquote:
Ja ik ook welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally![]()
Als ik een glazen bol had, zou ik ook wel een toverstokje willen
Nou ja dan lukt het wel, als je vlees droog blijftquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb een afdakje en een parasol dus komt wel goed denk ik! En de BBQ zit ook onder een afdakje
.
En als er maar niet teveel water bij de wijn komtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan lukt het wel, als je vlees droog blijft
quote:
Zeker veel water drinken voor hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nooit last van
Hooguit een zwaar hoofd, maar ook daar geen last van vanmorgen
Nee, paar slokjes bij het tandenpoetsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker veel water drinken voor hetgaan?
Ik had er ook maar een paar op hequote:Ik kan er absoluut niet tegen iig, hooguit een paar biertjes maar dan is het ook klaar, én liters water
Ja genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
Z'n gangetje
Bij jou nog ontwikkelingen?
Ik vergeet meestal mijn tanden te poetsen als ik het laat maakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, paar slokjes bij het tandenpoetsen
Tja, dan valt het wel mee iddquote:Ik had er ook maar een paar op he
Ja hoor, was prima geslaagd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja genoeg.
Had je een leuke avond met een whiskeyfles?
Ik vergeet het eigenlijk nooit, maar misschien eens per jaar sla ik het voor het gemak ff over en laat ik me omvallenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vergeet meestal mijn tanden te poetsen als ik het laat maak
[..]
Dat werkt wel zo prettig jaquote:Tja, dan valt het wel mee iddEn het moet natuurlijk ook een beetje goede whiskey/bourbon zijn
Maar er maar eerder vroeg vanquote:
Ja zeg dat wel, ow wacht....quote:
Toch nog eens kijken wat ik daar nou verkeerd deed iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
En daarna ging je behalve schaapjes ook koeien, varkens en kippen tellen?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat eventjes de firmware updaten van de TV
Tot straks!
Dat moet je zelf ff kijken ja, ik weet niet wat je allemaal gedaan hebtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch nog eens kijken wat ik daar nou verkeerd deed idd
Veel firm-plezier, of zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat eventjes de firmware updaten van de TV
Tot straks!
Altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef FANN het volgende:
Dees, D, Kally, Bong![]()
dus hier zitten jullie allemaal verstopt![]()
is het hier wel leuk ?
eejjjjjjjj FANNquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:04 schreef FANN het volgende:
Dees, D, Kally, Bong![]()
dus hier zitten jullie allemaal verstopt![]()
is het hier wel leuk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |