Als hij zou gaan komt ie nooit aan. Teveel afleiding onderwegquote:
quote:
Alsof jij nooit stieken zat te soppen in de wc op die geile meneer voor je.quote:
Alleen om 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Gaat Socios ook sperziebontjes koken voor Myr?
15 jarig jongetje, ga jezelf aftrekken op Ciley Myrusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij nooit stieken zat te soppen in de wc op die geile meneer voor je.
Bont? Dat kan je toch niet maken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
Gaat Socios ook sperziebontjes koken voor Myr?
15quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
15 jarig jongetje, ga jezelf aftrekken op Ciley Myrus
quote:
Dat moet op youtube dan kunnen we lachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
SOCIOS WORDT ONTMAAGD!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ja hetzelfde.quote:
Nee.quote:
Zeker. Ik zou dat echt graag zien, en dan commentaar leveren a la Paradise by the Dashboard light.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat moet op youtube dan kunnen we lachen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel, kiendjes.quote:
STOP RIGHT THERRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou dat echt graag zien, en dan commentaar leveren a la Paradise by the Dashboard light.
Stop right there!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou dat echt graag zien, en dan commentaar leveren a la Paradise by the Dashboard light.
jong da waar toch nie serieusquote:
Mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo vet dat ik er wil wonen. Zoveel te doen !
quote:
En dan BIJNA BIJNA BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ KOMT KOMT KOMT, OO HNEE VOORTIJDIGE ZAADLOZINGGGG, JE ZIET DE TELEURSTELLING OP MYRS GEZICHT. TOCH DIE TREIN MOETEN NUEKEN./quote:
I gotta know right now!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Will you love me forever (uiteraard uit Socios zijn mond)
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
I gotta know right now!
Before we go any further!
DO JOE LOVE ME
Jawelquote:
Baby, baby let me sleep on itquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan BIJNA BIJNA BIJNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ KOMT KOMT KOMT, OO HNEE VOORTIJDIGE ZAADLOZINGGGG, JE ZIET DE TELEURSTELLING OP MYRS GEZICHT. TOCH DIE TREIN MOETEN NUEKEN./
En zij is daar nu ook serieus naar toe om die taak te volbrengen?quote:
Nee bleef gewoon zitten en dan soppenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof jij nooit stieken zat te soppen in de wc op die geile meneer voor je.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vond die jongeman zeker zeer plezant om naar te koekeloeren?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bleef gewoon zitten en dan soppen
Leugensquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit mijn trein komt wel eens een zaadlozing!
Ik denk het. Het is een eenzame quest naar het beloofde land. Maar het moet gedaan worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En zij is daar nu ook serieus naar toe om die taak te volbrengen?
Uit mijn zaadlozing komt wel eens een treinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit mijn trein komt wel eens een zaadlozing!
Nou ja misschien niet die taakquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze specifiek daarvoor naar hem gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uit mijn zaadlozing komt wel eens een trein.
Christquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk het. Het is een eenzame quest naar het beloofde land. Maar het moet gedaan worden.
Foto's liggen bij de ontwikkelaar.quote:
Hoeft niet, ik geloof je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Foto's liggen bij de ontwikkelaar.
quote:
Tschüssquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet mijn spulletjes nog uitpakken en daarna ga ik kijken wat ik voor eten kan maken
Pizzaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet mijn spulletjes nog uitpakken en daarna ga ik kijken wat ik voor eten kan maken
DAN TOCH NIET JONGquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Dag schatjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Torrio het volgende:
Ik ga nog wat opruimen enzovoorts, dag gekkies
Hmm, who knows/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Maar zou Socios nou een grote penis hebben of niet?.
Misschien stuurt hij wel een MMSquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Fijne dag nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Torrio het volgende:
Ik ga nog wat opruimen enzovoorts, dag gekkies
Ik denk na vanavond minstens één iemand in de SCquote:
We vragen het hem de volgende keer en foto's als bewijs of we vragen het Myrquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Was een oude gerimpelde vent maar hij was zo lekker geilquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vond die jongeman zeker zeer plezant om naar te koekeloeren?
Mag ik hopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk na vanavond minstens één iemand in de SC.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een oude gerimpelde vent maar hij was zo lekker geil
Goede daad van jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was een oude gerimpelde vent maar hij was zo lekker geil
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
bakkesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Wat een vreemde gedachtes houden jullie er op na.
Wie, wat , wij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Is slaapgebrekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij oud, ik kan het niet bijhouden
Oi, wij niet de rest van de wereld denkt vreemdquote:
Myr moet gewoon even foto's maken. Hij haalt z'n pielemoos vast wel tevoorschijn voor een meisje als Myr.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:50 schreef Kally het volgende:
[..]
We vragen het hem de volgende keer en foto's als bewijs of we vragen het Myr
Nee jullie zijn geweun oud.quote:
Ja, de trein ging opeens rijden toen ie nog bezig was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ben gewoon vreemd JAquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi, wij niet de rest van de wereld denkt vreemd
Gelukkig. Het is dus geen ouderdomquote:
Dat bedoel ik, zeg het haarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Myr moet gewoon even foto's maken. Hij haalt z'n pielemoos vast wel tevoorschijn voor een meisje als Myr.
WTF jullie, heb ik het over snelquote:
Soms he vind ik jou niet zo heel aardigquote:
Oquote:
quote:
LEES DE PI VERDOMMEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he vind ik jou niet zo heel aardig
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
Als hij gaat seksen (hihihi) roeptie zo: "Daar komt het treintje aan, moooooooooooondje open. JA hij is er bijna tjoekttjoektjoek"
Ik wil Gridlok wel rimmen xDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
Chowi, ik moet van Gridlok zeggen: Je bent een wazig wief:3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |