Nee nigga.quote:
quote:
Tombo kreeg er ook 1, wel zo aardig om dat ook voor Torrio te doenquote:
Joapquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[ http://img258.imageshack.us/img258/3743/fipo3lt4.jpg&t=1]afbeelding ]
maar hij is zo heetquote:
Ik was ook serieusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Tombo kreeg er ook 1, wel zo aardig om dat ook voor Torrio te doen
homoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
maar hij is zo heet
[..]
Ik was ook serieus.
quote:
Guilty.quote:
Hihiquote:
Ik las meisjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
Ik zoek leuken muziekjes voor in den auton
Ik heb al een half uur aanstaan en iedereen in huis wordt helemaal gestoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
quote:
quote:
quote:
Het zonnetje in huisquote:
Que?quote:
Ik zei leuken muziekjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb al een half uur aanstaan en iedereen in huis wordt helemaal gestoord.
quote:
Ja wat, dance, jazz, klassiek?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik zie leuken muziekjes
Eclipse of the heart - Bonnie Tylerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik zie leuken muziekjes
Neuj, ik ben meer boos omdat niemand gisteren iets zei tegen mijn mattie Gridlok. Valt me tegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:46 schreef Chowi het volgende:
Bella, je bent toch niet boos op me omdat ik gister Brabant disste hè?
Waarom ga jij zo lang in de auto?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
Ik zag het ja, zat hier en daar terug te lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neuj, ik ben meer boos omdat niemand gisteren iets zei tegen mijn mattie Gridlok. Valt me tegen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het ja, zat hier en daar terug te lezen
Woar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neuj, ik ben meer boos omdat niemand gisteren iets zei tegen mijn mattie Gridlok. Valt me tegen.
Nee niet eens maar de muziek die nu op mn usb stick staat ben ik inmiddels wel een beetje flauw vanquote:
quote:
Deze sc.quote:
Hallonquote:
Hoe kunnen we het goedmaken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet eens maar de muziek die nu op mn usb stick staat ben ik inmiddels wel een beetje flauw van
quote:
Hoeft het niet hoorquote:
Niet gekkie. Misschien een beetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hallon BellatrixIk heb jou gister gezien
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hallon BellatrixIk heb jou gister gezien
Wel, je stond achter Gridlokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet gekkie. Misschien een beetje
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
SJE NA BIREAH BO AD REMLOF DRINKT BIER ZENA VOUS DE LA
Dat was ik nietquote:
En ik heb maar 4 gig om te vullen, moet lukken tochquote:
Gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb maar 4 gig om te vullen, moet lukken toch
Ken je torrents enzo, en hoe die werkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was ik nietWas een andere chick/
Een album van Arctic Monkeys doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eentje maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een album van Arctic Monkeys doet het altijd goed..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een album van Arctic Monkeys doet het altijd goed..
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ken je torrents enzo, en hoe die werken?
OEH SARCASM NAISquote:
Je moet wel blijven variëren. En 4GB is niet eens zoveel imo.quote:
Het was ook erg saai vannacht en de SC zat een beetje opslot, ging alleen maar over sommetjes etc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Favorite Worst Nightmare en Whatever People Say I Am Thats What Im Not zijn bij elkaar 105 mbquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet wel blijven variëren. En 4GB is niet eens zoveel imo.
Broodbeleg. Je smeert het op je brood.quote:
Ik heb er nu 12 albums en 177 losse mp3's op staan en vol is ie nog niet hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet wel blijven variëren. En 4GB is niet eens zoveel imo.
Bongquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was ook erg saai vannacht en de SC zat een beetje opslot, ging alleen maar over sommetjes etc.Een van de saaiste nachten die ik heb teruggelezen imho
@Torrio: Van harte gefeliciteerd!![]()
En natuurlijk een zeer goedemiddag @derest!
Ok, 2 albums dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Favorite Worst Nightmare en Whatever People Say I Am Thats What Im Not zijn bij elkaar 105 mb
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Boh! Dat had ik jou uitgelegd toen je Sim City 4 moest downloaden
NPquote:
In mijn iTunes collectie heb ik 25,83 GB (283 albums) en in mijn Muziek folder heb ik 52,5GB (8856 nummers)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu 12 albums en 177 losse mp3's op staan en vol is ie nog niet hoor.
Nou ja, mijn iPod heeft een capaciteit van 8GB, en daar loop ik altijd al tegenaan te hikken omdat ik er niet alles op kwijt kan wat ik nodig vind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu 12 albums en 177 losse mp3's op staan en vol is ie nog niet hoor.
Soort jam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Broodbeleg. Je smeert het op je brood.
Een beetje als pindakaas, maar dan stukken zoeter.
Toch?
Heb al 2 nachten niet/weinig geslapen dus vanavond wat vrienden en misschien wat familie, meer niet. Ben redelijk brak.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NP
Nog plannen vandaag ivm je verjaardag?
Ik krijg het nooit vol. Ga dan uiteindelijk albums/nummers erop zetten die ik werkelijk waar nooit zal luisterenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, mijn iPod heeft een capaciteit van 8GB, en daar loop ik altijd al tegenaan te hikken omdat ik er niet alles op kwijt kan wat ik nodig vind.
Op mijn iPod staan 543 nummers en heb nog 2 GB vrijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, mijn iPod heeft een capaciteit van 8GB, en daar loop ik altijd al tegenaan te hikken omdat ik er niet alles op kwijt kan wat ik nodig vind.
Kejquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb al 2 nachten niet/weinig geslapen dus vanavond wat vrienden en misschien wat familie, meer niet. Ben redelijk brak.
Nee, het is veel plakkeriger dan jam. Maar het zit wel in zo'n soort potje.quote:
Oke. Het moet siewosie lekker weer worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen jullie allemaal duimen dat het morgen lekker weer wordt?
Ik wil morgen BBQen
Ik had geen feestquote:
Zal het doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen jullie allemaal duimen dat het morgen lekker weer wordt?
Ik wil morgen BBQen
Bebogeen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is veel plakkeriger dan jam. Maar het zit wel in zo'n soort potje.
Cooking with cum?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is veel plakkeriger dan jam. Maar het zit wel in zo'n soort potje.
1069 nummers hier en nog maar een paar honderd MB over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op mijn iPod staan 543 nummers en heb nog 2 GB vrij
quote:
Als ik mijn iPhone heb gooi ik die 16GB helemaal volquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
1069 nummers hier en nog maar een paar honderd MB over.
Ik dacht dat gelezen te hebben maar ben nog een beetje dufquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had geen feest![]()
Waarom denkt iedereen dat?
You know me too well.quote:
Je bent een FEESTBEEST, EEN REEFTEEF.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had geen feest![]()
Waarom denkt iedereen dat?
Dat legt wat makkelijker uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt schat ik maak niet al jaren gebruik van torrents![]()
Jij ging er gewoon van uit dat ik als blondje niet zou weten hoe of wat. Ik gunde jou je momentje en speelde het spel mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat gelezen te hebben maar ben nog een beetje duf![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent een FEESTBEEST, EEN REEFTEEF.
Ik zou wel wat ruimte over laten voor apps enzo, tho,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik mijn iPhone heb gooi ik die 16GB helemaal vol
ThePirateBay en dan >> Top Dance.quote:
Zoveel apps gebruik ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou wel wat ruimte over laten voor apps enzo, tho,
Nee niet met de buurmanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar je was toch wel iets doen Kally? Etentje met buurman?
quote:
Wat is de dagschotel vandaag?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou naar de Canal Parade gaan maar ik denk dat mijn glitters en veren dat niet aankunnen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou naar de Canal Parade gaan maar ik denk dat mijn glitters en veren dat niet aankunnen
Kén hendig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Macaroniquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
I kissed a 16 year old and i liked iiii-hiiiiiit.
Ze komt uit Amsterdam, je moet iets met bijgoochem zeggen en veul spugen.quote:
FOUTquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
Sappige uitgaansverhalen. Vertel meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
O do tellquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
bijgoochem wat de fuckquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit Amsterdam, je moet iets met bijgoochem zeggen en veul spugen.
Ik heb al een paar keer iemand iets laten uitleggen wat ik echt allang wist. Gewoon omdat ik me verveelde en hem wilde pestenquote:
Toen ik 16 was!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sappige uitgaansverhalen. Vertel meer.
Justin Bieber zou nog kunnen/quote:
Kan makkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iemand iets laten uitleggen wat ik echt allang wist. Gewoon omdat ik me verveelde en hem wilde pesten
Ja bijgoochemquote:
Oh youquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iemand iets laten uitleggen wat ik echt allang wist. Gewoon omdat ik me verveelde en hem wilde pesten
zo praat je niet hequote:
Hij is zulks een schatjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ik 16 was!!!!
Wat een fop!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Justin Bieber zou nog kunnen/
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is zulks een schatje![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit in Amsterdam geweest jongu, alleen in HELMOND zeker.quote:
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bijgoochem is?
Een soort bijbal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bijgoochem is?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
een soort bijbal maar dan een bijgoochem
Ja, ons oma wont in Hellimond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooit in Amsterdam geweest jongu, alleen in HELMOND zeker.
Hij is soooo dreamyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is zulks een schatje![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken daar ook mensen. Ik heb mijn mensen daar zitten.quote:
quote:
quote:
What is Love - Haddawayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier met TMF Dance? Zo ja welk nummer is er nu bezig?
Hallohallo,quote:
ok al in de skaips.quote:
Poll: Welke UI?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Chowi het volgende:
Ik twijfel over mijn UI. Daarom heb ik een poll gemaakt, zodat jullie de beslissing voor mij kunnen maken.
A: [ afbeelding ] B: [ afbeelding ]
Poll: Welke UI?
• A
• B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Liefs..
Uhm op TMF Dance ?quote:
Hallon,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Chowi het volgende:
Ik twijfel over mijn UI. Daarom heb ik een poll gemaakt, zodat jullie de beslissing voor mij kunnen maken.
A: [ afbeelding ] B: [ afbeelding ]
• A
• B
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Liefs..
En waarom B?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: B
Meer uitstralingquote:
Die is leuker en zijn bril heeft een brugje, iets wat ik in je huidige UI mis.En gewoon omdat die man überschattig is.quote:
moet niet gekker worden neequote:
Het is serious business hoor.quote:
In't haagje zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken daar ook mensen. Ik heb mijn mensen daar zitten.
Oh wat stom...Torrio, ik had je nog niet gezienquote:
tjah, als je aandacht wilquote:
Valsspeler!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde op A stemmen. Maar hij zegt dat ik vals speel. Zal wel zijn omdat ik een mobiel ip heb.
Ze verplaatsen zich.quote:
Ja andere UIquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat stom...Torrio, ik had je nog niet gezienOndanks dat je naam dik en vet in beeld is. Andere UI zeker
![]()
Komt íe: GEFELICITEEEEEERD![]()
Tis een man?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is leuker en zijn bril heeft een brugje, iets wat ik in je huidige UI mis.En gewoon omdat die man überschattig is.
Dat weet niemand.quote:
Congratulations TORRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zit ook overal, ik kom en ga, where I lay my head is home.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Congratulations TORRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Yayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:20 schreef Chowi het volgende:
Maar goed, ik zet B wel weer terug dan.
Ik wist dat welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Maar volgens mij wel.
Zozo. Zeker naar Brandevoort.quote:
Daar siewosiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yay.
[..]
Ik wist dat wel.
[..]
Zozo. Zeker naar Brandevoort.
Jaquote:
Gooi mijn topic eens openquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Er lopen 2 knappe jongens binnen. Alleen zijn ze helemaal roze gekleed.
Londonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo vet dat ik er wil wonen. Zoveel te doen !
Wat een pauperwijk is datquote:
Dus wanneer ga je weer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt he! Je raakt echt niet uitgekekenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat doet Ezechielk bij jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Er lopen 2 knappe jongens binnen. Alleen zijn ze helemaal roze gekleed.
Dan moet je over de terugweg vast ook weer door Zwolle. Interesting.quote:
En als jullie dan samen ff de trein naar Emmen pakkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je over de terugweg vast ook weer door Zwolle. Interesting.
Hm? Ik word geroepen?quote:
Alleen is dat waarschijnlijk vanavond de laatste trein terug.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je over de terugweg vast ook weer door Zwolle. Interesting.
Zo veelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LondonWaar ben je allemaal geweest?
Ik hoop kerst ofzoquote:
Bloomsbury. Alles lopend gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he! Je raakt echt niet uitgekekenWelk deel zat je?
Ik ga zo maar weer eens verder met mijn SK boekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een pokeweerblijven gewoon lekker op de bank met middagwijn en dvd's denk ik. Ook best leuk
Behalve als je dalijk nog moet gaan werkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een pokkeweerblijven gewoon lekker op de bank met middagwijn en dvd's denk ik. Ook best leuk
quote:
Ballonquote:
Wat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens verder met mijn SK boek
SKquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als jullie dan samen ff de trein naar Emmen pakken
Met de kerst moet je doen dat is echtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo veelIk haal alles door elkaar nu.. maar veel in het centrum
[..]
Ik hoop kerst ofzo
[..]
Bloomsbury. Alles lopend gedaan
Sneekweek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat doe jij in de trein naar Friesland?
Jullie kunnen wel blijven slapen hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen is dat waarschijnlijk vanavond de laatste trein terug.
Stephen Kingquote:
Waar ga je naartoe dan en waarvoor?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen is dat waarschijnlijk vanavond de laatste trein terug.
Uhm leuk joh dat je nu tegenwoordig ook PI's kan gebruiken op mobiel fokquote:
quote:
Gevangenquote:
Welke? Ok, de laatste keer dat ik een boek van hem las was in 1994 geloof ik. I've got some catching up to doquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaag nog The Mist op DVD van hem binnengekregen. Alleen nog niet gekeken.quote:
ja die sfeer lijkt me dan nog beterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Met de kerst moet je doen dat is echt
okequote:
Die kerel is zo meesterlijk hèquote:
Baggerlayout op je mobielquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm leuk joh dat je nu tegenwoordig ook PI's kan gebruiken op mobiel fok
Noh, met kerst moet je inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Met de kerst moet je doen dat is echt
Boek is vetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag nog The Mist op DVD van hem binnengekregen. Alleen nog niet gekeken.
Wordt een leuke verrassing voor jequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon die prachtige oranje layoutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kerel is zo meesterlijk hè
[..]
Baggerlayout op je mobiel
De donkere toren, ja zijn wel meerdere boeken is een serie, 1e boek vond ik moeilijk in te komen maar als het eenmaal loopt danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke? Ok, de laatste keer dat ik een boek van hem las was in 1994 geloof ik. I've got some catching up to doIk ben wel helemaal in to audiobooks de laatste tijd
en ik zag gisteren nog iets van hem Towers-nog iets.
Ik wil ook pilsen gvdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
Mocht je toevallig stranden in Zwolle, Myr. Ik zit daar vanavond waarschijnlijk wel te pilsen in de stad.
Kreeg je die van hem?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag nog The Mist op DVD van hem binnengekregen.
Prachtigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon die prachtige oranje layout
Die vond ik echt niks, alhoewel ik aan het eind wel vreselijk moest lachen om de ironiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, einde in film is kutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wordt een leuke verrassing voor je
Heb ik!quote:
Kom dan naar Zwolle.quote:
Leeuwarden. En socios. maar ik ga afsluiten. Anders zit ik straks zonder telefoon aan de andere kant van nederland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe dan en waarvoor?
Miauwwwwwquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke? Ok, de laatste keer dat ik een boek van hem las was in 1994 geloof ik. I've got some catching up to doIk ben wel helemaal in to audiobooks de laatste tijd
en ik zag gisteren nog iets van hem Towers-nog iets.
Geen idee, ik zag alleen op IMDB dat het plot iets anders in dan in de film.quote:
Ik hoop het. Heb wel eens wat gelezen van King en dat was allemaal wel sterk geschreven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wordt een leuke verrassing voor je
Daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, einde in film is kutBoek veel beter.
De films halen het niet bij z'n boeken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag alleen op IMDB dat het plot iets anders in dan in de film.
[..]
Ik hoop het. Heb wel eens wat gelezen van King en dat was allemaal wel sterk geschreven.
Yeaaaaayquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leeuwarden. En socios. maar ik ga afsluiten. Anders zit ik straks zonder telefoon aan de andere kant van nederland.
Ja maar er zijn maar weinig verfilmingen van hem echt goed wat dat aangaat, Dreamcather was ook drama aan het eind in de filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, einde in film is kutBoek veel beter.
Hihi, Myraela heeft een meet met Socios. Veel plezier ermee, laat even weten hoe het was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leeuwarden. En socios. maar ik ga afsluiten. Anders zit ik straks zonder telefoon aan de andere kant van nederland.
Ik wijnenquote:
Woar?quote:
Je moet wel 112 kunnen bellen jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gefeliciteerd Torrio met .........?!
Hehe ik luister nu naar 'The Witches' van Roald Dahl. Echt heerlijk bij het slapen gaanquote:
En ik danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, Myraela heeft een meet met Socios. Veel plezier ermee, laat even weten hoe het was.
Nog bedankt voor die toffe MMS trouwens..
Ik moet het afkloppen, maar nog nooit gehad.quote:
Wat vond je van IT?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar weinig verfilmingen van hem echt goed wat dat aangaat, Dreamcather was ook drama aan het eind in de film
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap niet waarom Socios Myr naar hem laat komen. Scheelt weer een rit met de trein.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Die gozer zit al sinds 8 uur op het station. Voorspel heet dat
Meteen alle treinnummers naar de datebase te verzendenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Die gozer zit al sinds 8 uur op he station. Voorspel heet dat
Ik had bijna alle Kings gehad, toen alle Grishams, en nu weer met een King bezigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik luister nu naar 'The Witches' van Roald Dahl. Echt heerlijk bij het slapen gaan![]()
Aangezien ik zo ongeveer na 3 minuten in slaap val gaat het lang duren voor het boek 'uit is'
It wel goed maar einde klopt ook niet echt natuurlijk, alhoewel dat ook wel erg moeilijk te verfilmen is, maar ja ik haat clowns dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet het afkloppen, maar nog nooit gehad.
[..]
Wat vond je van IT?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of misschien dat even kijken
Ik snap het welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap niet waarom Socios Myr naar hem laat komen. Scheelt weer een rit met de trein.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Die gozer zit al sinds 8 uur op het station. Voorspel heet dat
Pff, ik red dat niet. Ik heb nog nooit een Grisham gelezen btw.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had bijna alle Kings gehad, toen alle Grishams, en nu weer met een King bezig
Ik luister veel te lang door
Mja, inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
It wel goed maar einde klopt ook niet echt natuurlijk, alhoewel dat ook wel erg moeilijk te verfilmen is, maar ja ik haat clowns dus
Voor de filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, inderdaad
Was je al bang voor clowns voor de film, of juist door de film?
Ik kreeg heel spontaan een mooie foto gemmst.quote:
Vertel.quote:
Ik ook niet gelezen, maar heb ze allemaal geluisterdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pff, ik red dat niet. Ik heb nog nooit een Grisham gelezen btw.
Bijnaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat is een bbzl
bijzonder blije zaadlozing?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat is een bbzl
bijzonder blije zaadlozing?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |