Nee nigga.quote:
quote:
Tombo kreeg er ook 1, wel zo aardig om dat ook voor Torrio te doenquote:
Joapquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[ http://img258.imageshack.us/img258/3743/fipo3lt4.jpg&t=1]afbeelding ]
maar hij is zo heetquote:
Ik was ook serieusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Tombo kreeg er ook 1, wel zo aardig om dat ook voor Torrio te doen
homoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
maar hij is zo heet
[..]
Ik was ook serieus.
quote:
Guilty.quote:
Hihiquote:
Ik las meisjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
Ik zoek leuken muziekjes voor in den auton
Ik heb al een half uur aanstaan en iedereen in huis wordt helemaal gestoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
quote:
quote:
quote:
Het zonnetje in huisquote:
Que?quote:
Ik zei leuken muziekjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb al een half uur aanstaan en iedereen in huis wordt helemaal gestoord.
quote:
Ja wat, dance, jazz, klassiek?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik zie leuken muziekjes
Eclipse of the heart - Bonnie Tylerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik zie leuken muziekjes
Neuj, ik ben meer boos omdat niemand gisteren iets zei tegen mijn mattie Gridlok. Valt me tegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:46 schreef Chowi het volgende:
Bella, je bent toch niet boos op me omdat ik gister Brabant disste hè?
Waarom ga jij zo lang in de auto?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Feli torrio![]()
Ik zag het ja, zat hier en daar terug te lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neuj, ik ben meer boos omdat niemand gisteren iets zei tegen mijn mattie Gridlok. Valt me tegen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het ja, zat hier en daar terug te lezen
Woar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neuj, ik ben meer boos omdat niemand gisteren iets zei tegen mijn mattie Gridlok. Valt me tegen.
Nee niet eens maar de muziek die nu op mn usb stick staat ben ik inmiddels wel een beetje flauw vanquote:
quote:
Deze sc.quote:
Hallonquote:
Hoe kunnen we het goedmaken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet eens maar de muziek die nu op mn usb stick staat ben ik inmiddels wel een beetje flauw van
quote:
Hoeft het niet hoorquote:
Niet gekkie. Misschien een beetjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hallon BellatrixIk heb jou gister gezien
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hallon BellatrixIk heb jou gister gezien
Wel, je stond achter Gridlokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet gekkie. Misschien een beetje
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
SJE NA BIREAH BO AD REMLOF DRINKT BIER ZENA VOUS DE LA
Dat was ik nietquote:
En ik heb maar 4 gig om te vullen, moet lukken tochquote:
Gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb maar 4 gig om te vullen, moet lukken toch
Ken je torrents enzo, en hoe die werkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was ik nietWas een andere chick/
Een album van Arctic Monkeys doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eentje maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een album van Arctic Monkeys doet het altijd goed..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een album van Arctic Monkeys doet het altijd goed..
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ken je torrents enzo, en hoe die werken?
OEH SARCASM NAISquote:
Je moet wel blijven variëren. En 4GB is niet eens zoveel imo.quote:
Het was ook erg saai vannacht en de SC zat een beetje opslot, ging alleen maar over sommetjes etc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Favorite Worst Nightmare en Whatever People Say I Am Thats What Im Not zijn bij elkaar 105 mbquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet wel blijven variëren. En 4GB is niet eens zoveel imo.
Broodbeleg. Je smeert het op je brood.quote:
Ik heb er nu 12 albums en 177 losse mp3's op staan en vol is ie nog niet hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet wel blijven variëren. En 4GB is niet eens zoveel imo.
Bongquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was ook erg saai vannacht en de SC zat een beetje opslot, ging alleen maar over sommetjes etc.Een van de saaiste nachten die ik heb teruggelezen imho
@Torrio: Van harte gefeliciteerd!![]()
En natuurlijk een zeer goedemiddag @derest!
Ok, 2 albums dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Favorite Worst Nightmare en Whatever People Say I Am Thats What Im Not zijn bij elkaar 105 mb
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Boh! Dat had ik jou uitgelegd toen je Sim City 4 moest downloaden
NPquote:
In mijn iTunes collectie heb ik 25,83 GB (283 albums) en in mijn Muziek folder heb ik 52,5GB (8856 nummers)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu 12 albums en 177 losse mp3's op staan en vol is ie nog niet hoor.
Nou ja, mijn iPod heeft een capaciteit van 8GB, en daar loop ik altijd al tegenaan te hikken omdat ik er niet alles op kwijt kan wat ik nodig vind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nu 12 albums en 177 losse mp3's op staan en vol is ie nog niet hoor.
Soort jam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Broodbeleg. Je smeert het op je brood.
Een beetje als pindakaas, maar dan stukken zoeter.
Toch?
Heb al 2 nachten niet/weinig geslapen dus vanavond wat vrienden en misschien wat familie, meer niet. Ben redelijk brak.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NP
Nog plannen vandaag ivm je verjaardag?
Ik krijg het nooit vol. Ga dan uiteindelijk albums/nummers erop zetten die ik werkelijk waar nooit zal luisterenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, mijn iPod heeft een capaciteit van 8GB, en daar loop ik altijd al tegenaan te hikken omdat ik er niet alles op kwijt kan wat ik nodig vind.
Op mijn iPod staan 543 nummers en heb nog 2 GB vrijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, mijn iPod heeft een capaciteit van 8GB, en daar loop ik altijd al tegenaan te hikken omdat ik er niet alles op kwijt kan wat ik nodig vind.
Kejquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb al 2 nachten niet/weinig geslapen dus vanavond wat vrienden en misschien wat familie, meer niet. Ben redelijk brak.
Nee, het is veel plakkeriger dan jam. Maar het zit wel in zo'n soort potje.quote:
Oke. Het moet siewosie lekker weer worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen jullie allemaal duimen dat het morgen lekker weer wordt?
Ik wil morgen BBQen
Ik had geen feestquote:
Zal het doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen jullie allemaal duimen dat het morgen lekker weer wordt?
Ik wil morgen BBQen
Bebogeen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is veel plakkeriger dan jam. Maar het zit wel in zo'n soort potje.
Cooking with cum?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het is veel plakkeriger dan jam. Maar het zit wel in zo'n soort potje.
1069 nummers hier en nog maar een paar honderd MB over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op mijn iPod staan 543 nummers en heb nog 2 GB vrij
quote:
Als ik mijn iPhone heb gooi ik die 16GB helemaal volquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
1069 nummers hier en nog maar een paar honderd MB over.
Ik dacht dat gelezen te hebben maar ben nog een beetje dufquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had geen feest![]()
Waarom denkt iedereen dat?
You know me too well.quote:
Je bent een FEESTBEEST, EEN REEFTEEF.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had geen feest![]()
Waarom denkt iedereen dat?
Dat legt wat makkelijker uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt schat ik maak niet al jaren gebruik van torrents![]()
Jij ging er gewoon van uit dat ik als blondje niet zou weten hoe of wat. Ik gunde jou je momentje en speelde het spel mee
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat gelezen te hebben maar ben nog een beetje duf![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent een FEESTBEEST, EEN REEFTEEF.
Ik zou wel wat ruimte over laten voor apps enzo, tho,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik mijn iPhone heb gooi ik die 16GB helemaal vol
ThePirateBay en dan >> Top Dance.quote:
Zoveel apps gebruik ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou wel wat ruimte over laten voor apps enzo, tho,
Nee niet met de buurmanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
Maar je was toch wel iets doen Kally? Etentje met buurman?
quote:
Wat is de dagschotel vandaag?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou naar de Canal Parade gaan maar ik denk dat mijn glitters en veren dat niet aankunnen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou naar de Canal Parade gaan maar ik denk dat mijn glitters en veren dat niet aankunnen
Kén hendig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Macaroniquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
I kissed a 16 year old and i liked iiii-hiiiiiit.
Ze komt uit Amsterdam, je moet iets met bijgoochem zeggen en veul spugen.quote:
FOUTquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
Sappige uitgaansverhalen. Vertel meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
O do tellquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
bijgoochem wat de fuckquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit Amsterdam, je moet iets met bijgoochem zeggen en veul spugen.
Ik heb al een paar keer iemand iets laten uitleggen wat ik echt allang wist. Gewoon omdat ik me verveelde en hem wilde pestenquote:
Toen ik 16 was!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sappige uitgaansverhalen. Vertel meer.
Justin Bieber zou nog kunnen/quote:
Kan makkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iemand iets laten uitleggen wat ik echt allang wist. Gewoon omdat ik me verveelde en hem wilde pesten
Ja bijgoochemquote:
Oh youquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iemand iets laten uitleggen wat ik echt allang wist. Gewoon omdat ik me verveelde en hem wilde pesten
zo praat je niet hequote:
Hij is zulks een schatjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ik 16 was!!!!
Wat een fop!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Justin Bieber zou nog kunnen/
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is zulks een schatje![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit in Amsterdam geweest jongu, alleen in HELMOND zeker.quote:
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bijgoochem is?
Een soort bijbal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bijgoochem is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |