Haha graag gedaan, Pinoquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eliza Doolittle - Pack Up dus. Thnx Hans![]()
goedeMIDDAG!!quote:
Op 3FM is nu helaas weinig soepsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef Evertjan het volgende:
net ff lekker de podcast van Ekdom geluisterd
Ben je niet een beetje te laatquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:25 schreef -Hans- het volgende:
Weet iemand dat hier? Ik kom niet uit de Aangifte inkomstenbelasting 2009 en wil eigenlijk even bij de balie langs van de belastingdienst, maar kan je daar zo naar toe of moet je altijd eerst even bellen met de belastingtelefoon (maken afspraak, oid)? Iemand ervaring?
Jup, dat is hem inderdaad!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is het Sander Hoogendoorn, normaal DJ bij KX maar invalkracht bij 3FM.
wat snap je eigenlijk niet bij de aangiftequote:Op maandag 9 augustus 2010 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is hem inderdaad!Doet het so far best goed!
@hole1988, nope heb uitstel gekregen maar wil het deze maand toch wel ff afronden>
uitbetalingen na de aangifte duren ook steeds langer + dat de uitbetalingslimiet ook ieder jaar wordt verhoogdquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan tot 5 jaar terug aangifte doen, dus hij is ruim op tijd.
Bij box 1 heb ik ff wat hulp nodig. Moet je de overdrachtsbelasting nou wel bij het bedrag optellen van de aankoopprijs woning of juist niet want op de site staat dat de overdrachtsbelasting niet aftrekbaar is. Daarnaast zijn er nog een paar zaken waarvan ik niet zeker weet of ik die moet meenemen in de berekeningquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat snap je eigenlijk niet bij de aangifte
is dit je eerste koophuis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij box 1 heb ik ff wat hulp nodig. Moet je de overdrachtsbelasting nou wel bij het bedrag optellen van de aankoopprijs woning of juist niet want op de site staat dat de overdrachtsbelasting niet aftrekbaar is. Daarnaast zijn er nog een paar zaken waarvan ik niet zeker weet of ik die moet meenemen in de berekening.
je moet aankoopprijs van de gekochte woning inclusief de aankoopkosten opgeven.quote:
Toch wel? Okay, dan klopt het dus wel wat er in het tooltje staat beschrevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet aankoopprijs van de gekochte woning inclusief de aankoopkosten opgeven.
Maar waarom je dat bedrag moet opgeven is me nog een raadsel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel? Okay, dan klopt het dus wel wat er in het tooltje staat beschreven. Neem ik die kosten mooi mee in de berekening. Dank je!
Wie niet op Black Sabbath stemt, verdient het om tegen de muur te worden gezet zo gauw ik de macht heb. Niet dat de kans groot is dat dat gaat gebeuren, maar dan ben je vast gewaarschuwd.quote:Een flinke tour of Duty flashback vandaag! Stem hier voor net dat beetje extra plezier.
Rolling Stones - Paint it black
Ike & Tina Turner - Proud Mary
Black Sabbath - Paranoid
Het is nog spannendquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Sersjee het volgende:
Uit je dip tip:
[..]
Wie niet op Black Sabbath stemt, verdient het om tegen de muur te worden gezet zo gauw ik de macht heb. Niet dat de kans groot is dat dat gaat gebeuren, maar dan ben je vast gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |