Nog afgezien dat ik de vorige sloot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:08 schreef alors het volgende:
2 topics, maar tong opende voor zijn beurt...
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef tong80 het volgende:
Duh.
Ik mag hem graag zien. Maar 50 % van zijn opmerkingen ben ik het niet mee eens.
Maar hij zegt altijd waar het opstaat.
Jammer dat ie geen verstand van voetballen heeft. Anders was het een mooie vervanger van Hans Kraaij geweest.
Van Der Laan is een intellectueel en een barmhartig man.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
En Vd Laan heb ik in tien minuten al leukere en verstandiger dingen horen zeggen dan Cohen in al die jaren.
Ik heb begrepen dat vriend en vijand hem betrouwbaar noemen. Zo'n man moet je hebben voor een wereldstad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:22 schreef BradleyQ het volgende:
Van Der Laan is een intellectueel en een barmhartig man.
de deze opmerking vond ik ook al zo vreemd uit een CU -mond te komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:23 schreef pberends het volgende:
Knevel: "Waarom gebruikte deze vrouw geen voorbehoedsmiddelen?"
Misschien omdat ze teveel EO keek, Andries!![]()
![]()
Jort zal wel nooit meer mogen komen nu.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef FreezePop het volgende:
(helaas) moet ik het stukje van Dumpert halen. Maar Jort was een held gister. Jort opent even een boekje over de EO.
http://www.dumpert.nl/med(...)l_vierkanthoofd.html
Zal wel meevallen. Johan Derksen mocht ook gewoon weer komen, na zijn christelijke uitglijder tegen SGP-leider Bas van der Vliesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jort zal wel nooit meer mogen komen nu.
Wat een debiel wijf inderdaad zeg. Conclusie was dat het vaker voorkomt zowel in de huidige tijd als vroegerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
Corine de Ruiter die er nooit voor schroomt om zonder iemand zelf te hebben onderzocht op afstand een diagnose en een psychologisch profiel van een verdachte op te stellen.
Wat een koning die Eberhard!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Zie het verschil van toen en nu. 'Flikker op ouwehoer'.
primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
Ron Jans, trainer van SC Heerenveen, CDA-prominent Doekle Terpstra en oud-CDA Kamerlid Annie Schreijer-Pierik.
Gaap.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Oh..en oorlogsverslaggever Arnold Karskens.
K&vdB zijn bang voor de bezuinigingen op de publieke omroep, vandaar dat ze opeens lekker links gaan doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad mooie gasten. Valt me op dat K&vdB de linkervleugel van het CDA veel spreekruimte geven. Een goede zaak!
Pauw en Witteman zouden i.i.g. met deze gastenkeuze helemaal worden afgemaakt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
K&vdB zijn bang voor de bezuinigingen op de publieke omroep, vandaar dat ze opeens lekker links gaan doen.
Ik mis ze, onze linkschmannen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pauw en Witteman zouden i.i.g. met deze gastenkeuze helemaal worden afgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |