ja nou niks, gewoon nog minstens 20 weken coconen en genieten van de buikbaby en dan een mooie spontane bevallingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, houd op zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet geloof ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden.
True, true. Maar het zou zo'n fantastische verrassing zijn!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En 11/1/11 is nog wel zo'n mooie omkeerbare datum...
Ik denk dat jij dit keer voor de 39e week gaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
True, true. Maar het zou zo'n fantastische verrassing zijn!
Ik ga overigens uit van 21/1.
Lekker boeiendquote:
15e is veel leukerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:02 schreef huuphuup het volgende:
ik teken zelf voor een valentijnsbaby trouwens, de 14e ga k voor deze keer.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb mijn eigen Paul de Octopus (Tha_Erik, heeft de vorige keer zowel het geslacht als de uitgerekende datum goed geraden).![]()
Paul heeft zijn geld ditmaal op 10/1 gezet, dus ik reken er toch wel op!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:26 schreef flugeltje het volgende:
Nou, het doet dus wel wat, maar tergend langzaam... Gevolg is wel dat Martijn nu thuis moet gaan slapen en ik hier achterblijf met hele vervelende rug- en beenweeen
Ik heb een prik voor de nacht aangeboden gekregen om te slapen, maar ik durf niet goed omdat ik graag helder wil blijven... Ik heb tot 01.00 uur de tijd gekregen om te beslissen... Daarna heeft het sowieso geen zin meer.
Precies dat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam kijken hoe je de nacht doorgekomen bent, flugeltje. Ik hoop dat je of nog lekker wat hebt kunnen slapen om je voor te bereiden op de bevalling van vandaag of dat Willem besloten heeft zich dan maar spontaan aan te dienen
Schlomoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:54 schreef Orea het volgende:
Hahaha lekker sloom via mobiel met kind aan de borst, wat Vicky zegt dus
handig hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:54 schreef Orea het volgende:
Hahaha lekker sloom via mobiel met kind aan de borst, wat Vicky zegt dus
Kijk aan, 7 cm. alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:40 schreef martijn_AR het volgende:
Even een berichtje namens Flugeltje.
na een lange, lange nacht vol rug- en been weeën uiteindelijk toch voor een ruggeprik gekozen. Halleluja![]()
7 cm ontsluiting. Nu gaan we even wat rusten even oogje dicht doen voor het gaat beginnen.
Iedereen erg bedankt voor het medeleven. Dat sterkt ons hier in de VK
Uhm, meestal zakken de weeën af met een epiduraalquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:16 schreef leonieke het volgende:
En het kan opeens zo vlug gaan met een epidurale. Op 2 uur tijd was ik van 3cm naar 10cm gegaan.
Ik heb nooit gezegd dat mijn lichaam normaal doet héquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Uhm, meestal zakken de weeën af met een epiduraal
Willempie hoor je overal! Willempie is een speciaal geval!![]()
flugel, duwen alsof je moet poepen. Goed luisteren naar de instructies maar vooral naar je eigen lijf! Je kan het!
Hè, wat een lekker opbeurend berichtje voor flugel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef ymme het volgende:
Hier inderdaad nadat de epiduraal eindelijk gezet was. Na flinke weeenstormen. Bijna geen weeen meer, met als gevolg: Keizersnede...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |