Het is vooral het gevaar van terug afglijden op mindere dagen die ik eng vind en die er ook reeel is. Na een nachtje weinig slaap bijvoorbeeld of stress of rottig nieuws is het al snel grijzer. Dan kan ik het grijze (ik ontwijk grijze randjes, het waren geen randjes hier, het was gewoon zwart) van anderen er niet bij hebben. Uit zelfbescherming lees ik er dus overheen en reageer er ook zo min mogelijk op. Wel heel lullig voor diegenen die dat zwarte/grijze voelen want ik had wel heel veel aan de posts van anderen. Het is (nog) niet over hier maar de goede dagen en zelfs weken overheersen flink!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, oefeningen zouden effectief moeten zijn als ik het zo lees op internet (95% van de gevallen) dus dat is een geruststelling![]()
Saffier, ik ben blij dat het bij jou over is gegaan dat grijze maar logisch dat je het nog wel lastig vindt om het er over te hebben hoor.
Ja maar dat is alleen voor abonnee-houdersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Die open volgende deel knop in de nieuwe layout is wat dat betreft wel briljant hoor, is echt secondenwerk om een nieuw deeltje te openen, de OP wordt automagisch gevuld en je hoeft alleen vorige deel linkje te plakken en het deelnummer te veranderen.
Ach ja, was effe vergeten dat ie niet zo van de oneven nummers is. Vind 'm zelf wel mooi zoEn wie weet ja, rond twaalven al, zou wel heel erg snel zijn. Reken er maar niet op
Maak je geen zorgen, er is altijd wel iemand die het niets uitmaakt, en dan komt het gewoon goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames(en enkele heer ofcourse)
idd. ik was zo'n muts die niet wilde posten vanwege n nieuw deel topicdrama wordt dat dan voor mij
Dat weet ik dan bijna wel zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef Noa24 het volgende:
Tessie: Ik was geloof ik in tranen uitgebarsten als mijn vriend al mijn schone en gestreken kleertjes weer door elkaar heen had gehaaldAl dat werk voor jan doedel. Jeetje. Al bedoelt hij het wel lief natuurlijk.
Flugeltje: Ga je nog wat bijzonders doen vanmiddag/vanavond? Misschien lekker uit eten of heb je vooral de neiging om lekker samen thuis te zijn? Ik geloof dat ik lekker uit eten zal gaan en dan op tijd naar huis ofzo..
Ik kijk naar een herhaling van de Pfaffs en 1 van die dochters heeft 8 cm ontsluiting en loopt gewoon nog een beetje met dr moeder te bellen. Kan me dat niet voorstellen gewoon! Ze heeft wel een ruggenprik gehad, geloof ik.
Haa nee joh de 10 je moet wel die gratis lodger scoren hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het zou wel heel gaaf zijn om op 06-08-10 om 12.14.16 uur te bevallen....
Als ik overdatum ga dan hoop ik dat het de 11de wordt, omdat mijn beide kinderen dan van 12-11 en van 11-12 zijn (die 19 jaar verschil hebben we het dan even niet over) en omdat dat bij een Amerikaanse datumnotatie een erg mooie datum geeft.... en dan mag de baby best om 09.08.07 uur geboren worden
Heb je dan even een linkje naar je Twitter (hier of in PM) want dan ga ik je Twitter morgen wel F5'enquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik niet op FOK! bijhouden omdat dit niet prettig werkt met m'n telefoon, twitter wel en updates daar mogen gewoon ook hier neergezet worden... Ik denk dat het redelijk goed bij te houden gaat zijn allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |