abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84885766
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 680

2010
Juli:
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)

Augustus:
01 augustus 2010: ChilllayD
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje (meisje)
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier

September:
11 september 2010: Noa24
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry *** (meisje)
20 september 2010: Tessie (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 15 november 2010: Pvoesss en _mimic *** (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
27 december 2010: mrien

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
08 februari 2011: HuupHuup

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO

April:
13 april 2011: Nienna

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 06-08-2010 22:03:31 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:22:31 #2
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84885809
Wat ik wilde posten in het vorige deel...

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Flugel, oefeningen zouden effectief moeten zijn als ik het zo lees op internet (95% van de gevallen) dus dat is een geruststelling :Y

Saffier, ik ben blij dat het bij jou over is gegaan dat grijze maar logisch dat je het nog wel lastig vindt om het er over te hebben hoor.
Het is vooral het gevaar van terug afglijden op mindere dagen die ik eng vind en die er ook reeel is. Na een nachtje weinig slaap bijvoorbeeld of stress of rottig nieuws is het al snel grijzer. Dan kan ik het grijze (ik ontwijk grijze randjes, het waren geen randjes hier, het was gewoon zwart) van anderen er niet bij hebben. Uit zelfbescherming lees ik er dus overheen en reageer er ook zo min mogelijk op. Wel heel lullig voor diegenen die dat zwarte/grijze voelen want ik had wel heel veel aan de posts van anderen. Het is (nog) niet over hier maar de goede dagen en zelfs weken overheersen flink!
En het 'Hoe gaat het nu'-topic is geweldig O+

Jij sterkte met je oefeningen, hoop dat je snel effect merkt :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:22:53 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84885820
A gos Leandra, was je weer het haasje :P

Mooi topic nummer in het licht van morgen ;)

in topic 6-8-1 op 6-8-10 ingeleid worden... Hmzzz, wat zou Arcee daarvan vinden?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84885893
Nah, ik had het idee dat niemand durfde posten omdat ze geen nieuw topic wilden openen :')
Dus ik heb het er maar om gedaan ;)

Arcee houdt niet van oneven nummers hè, maar als Willem morgen komt dan heeft hij wel een prachtige Arcee datum als geboortedatum.
Om 12 uur, 14 minuten en 16 seconden zal wel een beetje erg snel zijn als ze morgenochtend gaan inleiden maar je weet het niet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:29:34 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84885987
Die open volgende deel knop in de nieuwe layout is wat dat betreft wel briljant hoor, is echt secondenwerk om een nieuw deeltje te openen, de OP wordt automagisch gevuld en je hoeft alleen vorige deel linkje te plakken en het deelnummer te veranderen.

Ach ja, was effe vergeten dat ie niet zo van de oneven nummers is. Vind 'm zelf wel mooi zo :P En wie weet ja, rond twaalven al, zou wel heel erg snel zijn. Reken er maar niet op :D
pi_84886113
Mwah, het zou wel heel gaaf zijn om op 06-08-10 om 12.14.16 uur te bevallen....

Als ik overdatum ga dan hoop ik dat het de 11de wordt, omdat mijn beide kinderen dan van 12-11 en van 11-12 zijn (die 19 jaar verschil hebben we het dan even niet over :')) en omdat dat bij een Amerikaanse datumnotatie een erg mooie datum geeft.... en dan mag de baby best om 09.08.07 uur geboren worden :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84886276
Mogguh dames :W (en enkele heer ofcourse)
idd. ik was zo'n muts die niet wilde posten vanwege n nieuw deel topic :@ drama wordt dat dan voor mij :')
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_84886439
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Die open volgende deel knop in de nieuwe layout is wat dat betreft wel briljant hoor, is echt secondenwerk om een nieuw deeltje te openen, de OP wordt automagisch gevuld en je hoeft alleen vorige deel linkje te plakken en het deelnummer te veranderen.

Ach ja, was effe vergeten dat ie niet zo van de oneven nummers is. Vind 'm zelf wel mooi zo :P En wie weet ja, rond twaalven al, zou wel heel erg snel zijn. Reken er maar niet op :D
Ja maar dat is alleen voor abonnee-houders ;(

Spannend Fluugs! *O* zou dit hem worden? T zou wel mooi zijn :D

:* voor de donkere randjes van dames en voor de hele zwarte wolken. Lijkt me verdomd lastig.

@Basboussa, is er in Canada niet een soort doula te regelen die ook de week na de bevalling bereid is om je wat dingen uit handen te nemen? Idd dingen zoals boodschappen doen enzo? Lijkt me lastig, ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik de eerste week fysiek in staat was geweest om boodschappen etc. te doen...
en heb je geen vriezer? Kun je niet eventueel een flink aantal (makkelijke) maaltijden invriezen en nu alvast je voorraadkast flink vullen zodat je de eerste twee weken eigenlijk niet veel hoeft te doen op dat gebied?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84886587
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames :W (en enkele heer ofcourse)
idd. ik was zo'n muts die niet wilde posten vanwege n nieuw deel topic :@ drama wordt dat dan voor mij :')
Maak je geen zorgen, er is altijd wel iemand die het niets uitmaakt, en dan komt het gewoon goed ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84886728
Ik had niet door dat ik de één na laatste was :@
Nieuw topic openen vind ik niet eng :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84887156
Tessie: Ik was geloof ik in tranen uitgebarsten als mijn vriend al mijn schone en gestreken kleertjes weer door elkaar heen had gehaald :'( Al dat werk voor jan doedel. Jeetje. Al bedoelt hij het wel lief natuurlijk.

Flugeltje: Ga je nog wat bijzonders doen vanmiddag/vanavond? Misschien lekker uit eten of heb je vooral de neiging om lekker samen thuis te zijn? Ik geloof dat ik lekker uit eten zal gaan en dan op tijd naar huis ofzo..

Ik kijk naar een herhaling van de Pfaffs en 1 van die dochters heeft 8 cm ontsluiting en loopt gewoon nog een beetje met dr moeder te bellen. Kan me dat niet voorstellen gewoon! Ze heeft wel een ruggenprik gehad, geloof ik.
pi_84887266
Noa ik had een ruggenprik en het werd pas weer vervelend toen ze 'm uitzetten hoor. Tot die tijd heb ik ook liggen sms-en en gekletst met mijn vriend enzo.

Baboussa ik heb tijdens mijn verlof ook vanalles gemaakt en in de vriezer gegooid voor de eerste week/weken. Dingen als bakjes pastasaus, lasagna, groenten, quiche en soep zijn heel goed in te vriezen.
pi_84887291
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef Noa24 het volgende:
Tessie: Ik was geloof ik in tranen uitgebarsten als mijn vriend al mijn schone en gestreken kleertjes weer door elkaar heen had gehaald :'( Al dat werk voor jan doedel. Jeetje. Al bedoelt hij het wel lief natuurlijk.

Flugeltje: Ga je nog wat bijzonders doen vanmiddag/vanavond? Misschien lekker uit eten of heb je vooral de neiging om lekker samen thuis te zijn? Ik geloof dat ik lekker uit eten zal gaan en dan op tijd naar huis ofzo..

Ik kijk naar een herhaling van de Pfaffs en 1 van die dochters heeft 8 cm ontsluiting en loopt gewoon nog een beetje met dr moeder te bellen. Kan me dat niet voorstellen gewoon! Ze heeft wel een ruggenprik gehad, geloof ik.
Dat weet ik dan bijna wel zeker :D ik was met 8 cm echt niet in staat om nog een woord uit te brengen :') :P

Aan de andere kant, FTA is met weeën haar diploma nog op gaan halen en bij thuiskomst bleek ze 6 cm te hebben ofzo :D zo kan het ook. haha. Maar FTA is gewoon bikkel :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84887531
Oh ja, FTA _O_
.... met gevoel voor drama....
pi_84889935
@Basboussa, lees dat je in Canada woont. Kan je niet bij zo'n vereniging van Nederlanders in Canada, geen idee hoe het echt heet hoor, maar mijn oom en tante hebben daar veel vrienden gemaakt.
Hun woonden toen in Calgary, waar woon jij?
pi_84891002
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het zou wel heel gaaf zijn om op 06-08-10 om 12.14.16 uur te bevallen....

Als ik overdatum ga dan hoop ik dat het de 11de wordt, omdat mijn beide kinderen dan van 12-11 en van 11-12 zijn (die 19 jaar verschil hebben we het dan even niet over :')) en omdat dat bij een Amerikaanse datumnotatie een erg mooie datum geeft.... en dan mag de baby best om 09.08.07 uur geboren worden :Y
Haa nee joh de 10 je moet wel die gratis lodger scoren he :+ ;)
pi_84891452
@ Flugel, succes nog met je laatste dagje samen!

@ Dml, erg vervelend maar wel fijn dat je een oorzaak weet

@ Kraamvisite, wilde bij/ na de eerste ook een kraamfeest, nu niet meer maar wel beter mn grenzen aangeven en het iets anders doen dan met Tijn.
Iets meer in bed blijven aan het begin etc.

@ Hier, kun je met 14 wkn al last hebben van nesteldrang?
ppppffffff die keuken moet NU een grote beurt hebben ;)

@ Suzanna, hoe ver ben jij nu eigenlijk en hou je het nog een beetje vol?

@ CHillay, hoest met jou?
pi_84891765
Lieve dames, ik lees en vooral leef nog mee hoor! Het is nog een beetje hectisch om lang achter de laptop te zitten (en terecht natuurlijk ;)) en op iedereen te reageren! Dat komt wel weer..

Flugel!! Morgen dus? Wat goed, Willem komt eraan *O* O+
Potver, hormonen! Ik zit gelijk met kippenvel en tranen (geen waterproof mascara op :X :D en kind voor me in de draagdoek, dus die krijgt nu haar eerste mascara doop :D) echt heel cliche, geniet echt nog even van vandaag! Onwerkelijk hè? Van mij kon die dag van te voren niet snel genoeg voorbij zijn ;) maar achteraf ben ik blij dat we nog even wat dingetjes heel bewust hebben gedaan...

Ik hoop dat je goed inleidbaar bent en dat je Willem morgen in je armen kan sluiten! Succes en ik denk aan je (ga je ergens iets bijhouden, zolang het kan? Zoals ik nog dapper deed toen het nog te doen was? :D :Y) )

You go girl!!!!
pi_84891888
Oh en ik las nog over je baarmoedermond en verstopt zitten... Bij mij lag ie nog helemaal naar achteren en de arts moest maandags echt moeite doen om erbij te komen (:X niet fijn) maar dat bleek al 1 cm te zijn... dus het hoeft niet te betekenen dat je nog potdicht zit! Erg jammer dat ze niet even, daar toch bezig, had kunnen voelen. Al was het alleen maar voor je eigen gemoed.

Daarbij, je bmm kan wel al verweekt zijn en dat is ook heel belangrijk... Hoe dan ook, komt wel goed hoor! :Y Maar morgen!! *O*
pi_84892062
aan iedereen die baby'tjes gaan krijgen:

veel geluk en plezier toegewenst
Werewolf
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:01:58 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84893118
@Noa, ik lig gewoon op bed met m'n serie :P Wel heb ik nog wat strijd met de meneer omdat ik heel graag grieks wil eten vanavond (gewoon hier thuis) en hij vind dat we aardappelen/groenten/vlees moeten klaarmaken... Ik weet nog niet wie er gaat winnen :+

@Orea tnx O+ Doet wel goed te weten dat een verstopte bmm niet direct hoeft te betekenen dat ie nog potdicht zit, die indruk kreeg ik namelijk gisteren van degene die met de eendebek keek... Enne toucheren deden ze idd niet, morgen wel gok ik... Ik zit er een beetje dubbel in nu, aan de ene kant kan de dag me niet snel genoeg gaan en aan de andere kant zou ik erg graag m'n kop in het zand willen steken. Het blijft allemaal zo onwerkelijk... Ik kan mezelf nog steeds geen voorstelling maken van Willem in m'n armen en het komt nu toch echt wel heel dichtbij :')

Ik ga denk ik niet op FOK! bijhouden omdat dit niet prettig werkt met m'n telefoon, twitter wel en updates daar mogen gewoon ook hier neergezet worden... Ik denk dat het redelijk goed bij te houden gaat zijn allemaal ;)
pi_84893187
Thanks, kan ik nu gebruiken! :P
Vanochtend vocht verloren, nu nogsteeds kleine beetjes.
Ook al behoorlijk wat (wel zeer onregelmatige) weeen gehad.
VK is hier al geweest, testje gedaan en het was idd vruchtwater.
Vanmiddag even doorkomen, zet het goed door, komen ze hoe dan ook weer langs.
Zet het niet door (blijft het zo onregelmatig en 'matig') dan vanavond naar het ziekenhuis!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:03:57 #23
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84893195
Zet hem op Flugel *O* , morgen O+ .
pi_84893241
Succes morgen Flugel! Mijn Willem O+ is ook met een ingeleide bevalling op een vrijdag geboren...dat worden heeeele mooie en lieve Willempjes! :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:05:33 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84893280
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk ik niet op FOK! bijhouden omdat dit niet prettig werkt met m'n telefoon, twitter wel en updates daar mogen gewoon ook hier neergezet worden... Ik denk dat het redelijk goed bij te houden gaat zijn allemaal ;)
Heb je dan even een linkje naar je Twitter (hier of in PM) want dan ga ik je Twitter morgen wel F5'en *O*
Zul je net zien dat ik alle spanning en sensatie mis omdat we dan de 3D echo hebben, maar goed :')
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')