quote:
zoals deze? Dit is genomen onderweg in de auto, op 10 minuten afstand van de wachtrij voor de ingang van het campingterrein op de donderdag ochtendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef CeesDelarge het volgende:
Ik zie toch liever foto's van een zonnig lowlands
op een gegeven moment waren er twee tegelijk jaquote:
Geen idee.... volgens mij stonden ze er uit voorzorg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:07 schreef julian6 het volgende:
tof die laatste foto's! Wat was er aan de hand bij die politie/ambulance?
Coole foto's, vooral die lichte vintage look. Welke wegwerpcamera was het (of zijn ze nabewerkt)?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:26 schreef bl0emetjE het volgende:
Leuk!
Kleine greep uit mijn Lowlands foto's van vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Collage van de belevenissen van KTK (band van mijn vriendje) op Lowlands 09:
[ afbeelding ]
De prachtige luchten van Lowlands 09:
[ afbeelding ]
wegwerpcamera's ♥
hahaha nice.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef xenobinol het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen, de ''badjasman"![]()
[ afbeelding ]
Die partytent heeft het niet overleefd tochquote:
Nee helaas heeft hij de maandag ochtend niet meegemaakt. Gelukkig was hij niet de enige.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die partytent heeft het niet overleefd toch
Dat is echt één van de mooiste. Allebei trouwens wel.quote:
Je neemt me echt de woorden uit de mond, wou precies hetzelfde vragen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Coole foto's, vooral die lichte vintage look. Welke wegwerpcamera was het (of zijn ze nabewerkt)?
Bestaat er op de digitale camera niet zo'n vintage functie? Vind de foto's ook erg mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Je neemt me echt de woorden uit de mond, wou precies hetzelfde vragen!
Was zoiezo al van plan een paar wegwerpcamera's mee te nemen, maar weet dus niet welke de mooiste foto's oplevert.
Je hebt vast wel digitale camera's die het simpel na bootsen (kleuren faden enzo), maar voor het echte effect heb je toch denk ik een analoge camera nodig. Het is meestal expres verneuken van je rolletje (licht laten lekken bijvoorbeeld) wat je in vintage foto's ziet, wat haast niet is na te doen met een digitale camera. Zit er nog over na te denken een Diana Mini te kopen, maar 50 euro vind ik beetje gaar veel voor zo'n simpel ding..quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Bestaat er op de digitale camera niet zo'n vintage functie? Vind de foto's ook erg mooi
Dat ga ik maar doen dan denk ik, als het dan echt mooier word. Ik vind normale foto's zo 'zielloos'quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je hebt vast wel digitale camera's die het simpel na bootsen (kleuren faden enzo), maar voor het echte effect heb je toch denk ik een analoge camera nodig. Het is meestal expres verneuken van je rolletje (licht laten lekken bijvoorbeeld) wat je in vintage foto's ziet, wat haast niet is na te doen met een digitale camera. Zit er nog over na te denken een Diana Mini te kopen, maar 50 euro vind ik beetje gaar veel voor zo'n simpel ding..
(Je kan ook het effect ook Photoshoppen, zoek maar op "lomography tutorials".)
hulde pics. echtquote:
Ze zijn niet nabewerkt, gewoon zo uit de camera geroldquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Coole foto's, vooral die lichte vintage look. Welke wegwerpcamera was het (of zijn ze nabewerkt)?
Holga! Ik heb een paar holga's ♥quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je hebt vast wel digitale camera's die het simpel na bootsen (kleuren faden enzo), maar voor het echte effect heb je toch denk ik een analoge camera nodig. Het is meestal expres verneuken van je rolletje (licht laten lekken bijvoorbeeld) wat je in vintage foto's ziet, wat haast niet is na te doen met een digitale camera. Zit er nog over na te denken een Diana Mini te kopen, maar 50 euro vind ik beetje gaar veel voor zo'n simpel ding..
(Je kan ook het effect ook Photoshoppen, zoek maar op "lomography tutorials".)
Leuk dat Arctic Monkeys shirtje, zonde dat hij ze op de zondag heeft moeten missenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:53 schreef Fuszy het volgende:
Daar zit je dan op de heuvels van de Alpha. Je bent rustig aan het genieten van Eagles of Death Metal , maar dan hoor je ineens gejuich en geklap. Je kijkt omhoog en ziet dit:
[ afbeelding ]
Ik zal ff kijken of die Vivitar wat is, waar heb je hem gekocht? En ik mis inderdaad wat je zeg, het gevoel als je foto's gaat ophalen, wat heerlijk is dat. Na het inleveren van je rolletje kan je gewoon niet wachten op je foto's. Je maakt het pakketje open en je ziet dat de helft is verneukt, maar als dan één echt perfect eruit komt geeft dat toch zo veel meer voldoening dan het doorscrollen op je PCquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Holga! Ik heb een paar holga's ♥
Ik hou ook van die lomography style, leukste aan analoog (en vooral lomo) is de verrassing als je je rolletje hebt laten afdrukken en de foto's ophaalt, daar word ik altijd super blij van!
Ik heb pas trouwens een vivitar ultra wide gekocht (die zijn iets van 20-25 euro en heel klein) en die geven ook echt gave foto's!
Maar daar zit geen ingebouwde flits op. Ik denk dat ik die misschien ook nog wel mee sleep naar Lowlands.
Hmm, mijn ene holga heeft wel flits (4 kleuren zelfs), maar dat is wel 120 rolfilm.. Toch eens even goed nadenken wat voor fototoestel ik eens mee zal nemen
Paar voorbeeldjes van fotootjes die ik pas met de vivitar ultra wide heb geschoten (lomography 400 negatief rolletje):
link
link (mooie lightleak op de rechter bovenste foto)
link (recht tegen de zon)
http://shop.lomography.com/vivitar-ultra-wide-and-slimquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of die Vivitar wat is, waar heb je hem gekocht? En ik mis inderdaad wat je zeg, het gevoel als je foto's gaat ophalen, wat heerlijk is dat. Na het inleveren van je rolletje kan je gewoon niet wachten op je foto's. Je maakt het pakketje open en je ziet dat de helft is verneukt, maar als dan één echt perfect eruit komt geeft dat toch zo veel meer voldoening dan het doorscrollen op je PC
Fisheye! Wat gaaf issie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:26 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
IMG_0004 on Flickr
Een Fisheye is ook wel grappig.
http://www.lomography.com(...)-le-box-lomografiquequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef bl0emetjE het volgende:
Nog een wegwerp-tip: Afga Le Box wegwerpcamera's! Die hebben ook zeker een leuk sfeertje
Je kunt ze bij sommige winkels ook afhalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:35 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
http://www.lomography.com(...)-le-box-lomografique
Wow, ziet er echt vet uit. Zijn ze altijd zo of moet je nog iets tweaken ofzo? En zijn ze nog bij gewone winkels te koop?
http://www.fotovideoimport.nl/product_info.php?products_id=62060
Hier zijn ze wel goedkoop, maar verzendkosten vind ik een beetje zonde..
is dat een smiley ofzo? want als het een galgje-woord is, heb ik wel een idee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef zonisdegod het volgende:
ja he, wegwerp is heerrlijk n_____n
Dan wordt het wel een hele rare zin... Of hele rare sex...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is dat een smiley ofzo? want als het een galgje-woord is, heb ik wel een idee.
ja een blije gezicht japanese-smileyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is dat een smiley ofzo? want als het een galgje-woord is, heb ik wel een idee.
die laatste is toch van bij de Mike?quote:
Via tinypic of een photobucket-account makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef smoeske het volgende:
hoe plaats ik foto's vanaf mijn pc? waar kan ik dat ergens terug lezen , kan het zo gauw niet vinden.
http://www.tinypic.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef smoeske het volgende:
hoe plaats ik foto's vanaf mijn pc? waar kan ik dat ergens terug lezen , kan het zo gauw niet vinden.
deze zijn door een vriend gemaak toen, ook best wel cool.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:33 schreef smoeske het volgende:
bedankt , ik ga aan de slag , heb wel wat leuke foto's voor deze topic.
Ik wil dit jaar wel wat meer toffe sfeer foto's gaan schieten. Heb de laatste tijd erg veel geleerd op fotografie gebied.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Jaaa, ik heb mijn hele berg afga le box cameraatjes binnen!
Daarvan gaan er zeker 3 mee naar LL (voor elke dag 1tje)
Ben benieuwd hoeveel andere mensen ik ga spotten met wegwerpcamera's, het is een nieuwe rage!
Gaaf, die redscale is iso 100 dus ik denk dat dat vooral leuk is als het een beetje of veel zonnig is! Wel gaaf om sfeerfoto's mee te maken op LL denk ik! Maar inderdaad ook gewoon een kwestie van schieten en dan maar zien wat eruit komt rollenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar wel wat meer toffe sfeer foto's gaan schieten. Heb de laatste tijd erg veel geleerd op fotografie gebied.
Heb hier een Lomo Fisheye2, en een wegwerp ding. Heb voor die Fisheye ook nog een rolletje redscale film liggen. Maar weet nog niet of ik die ga gebruiken. Heb daar nog niet echt veel ervaring mee, dus weet niet onder welke omstandigheden ik daarmee moet schieten. Of ik moet gewoon niet nadenken en klikken en dan maar zien wat er uitkomt.![]()
![]()
En als digitale camera een Sony CyberShot W40 en een Panasonic TZ3 met 10x zoom. En een iPhone 3G.
Ik zit als alles goed gaat op Camping 3 (achterin). Mocht je me zien dan moet je me maar aanspreken.
Maar zo'n meeting lijkt me ook grappig.
Sonata arcticaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef zonisdegod het volgende:
LOWLANDS 2009
[ afbeelding ]
zegt genoeg toch![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
het weer onderweg naar de ingang op de donderdagochtend
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
deze dude was zo awesome, hij schuilde zich achter zn tentje en elke keer als iemand langsliep liet hij ze schrikken
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
heel mooi die slierten-van-wc papier
[ afbeelding ]
tijdens het wachten op een act in de alpha geloof ik (vault_tec weet het vast nog beter aangezien het een van zijn bandjes was)
[ afbeelding ]
zie hier de betere kwaliteits foto van het weer na het buitje op de donderdagavond
[ afbeelding ]
een dude voor mij aan het losgaan op The Prodigy dacht ik weet niet meer zeker.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ps; ken die gast niet]
[ afbeelding ]
wachten op de trein richting huis op station 't Harde![]()
![]()
![]()
Ik weet nog wel dat bij Le Le de x-ray uitpuilde toen. Gelukkig is hij tegenwoordig open.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:55 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
2008 - XRAY - 16-08-2008 - 01:00 (weet ff niet welke artiest)
Heb even zitten zoeken en die Vivitar maakt best toffe foto's. Dus het kan zijn dat ik hem van je ga jatten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Gaaf, die redscale is iso 100 dus ik denk dat dat vooral leuk is als het een beetje of veel zonnig is! Wel gaaf om sfeerfoto's mee te maken op LL denk ik! Maar inderdaad ook gewoon een kwestie van schieten en dan maar zien wat eruit komt rollen
Als ik je zie met de fisheye (die valt het meeste op natuurlijk) dan kom ik zeker even gedag zeggen!
Als je mij dan ziet met zo'n agfa le box link mag je ook gerust tegen me aan ouwehoeren
Ik weet niet of en welke camera's ik nog meer meeneem.
Misschien mijn vivitar ultra wide dingetje (die is heel klein). Digitaal blijft thuis (spiegelreflex)
op camping 3 sta ik bij die gekken met de magnietbarpartytent, die kom je vast wel tegen
Whahaha, evil, dat beloofd wat!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb even zitten zoeken en die Vivitar maakt best toffe foto's. Dus het kan zijn dat ik hem van je ga jatten.
Gezien de guldenprijzen 2000 of 1999?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:56 schreef Junkie het volgende:
Speciaal voor dit topic wat foto's uit de oude doos gezocht en ingescand.
[ link | afbeelding ]
2001?
[ link | afbeelding ]
2001?
[ link | afbeelding ]
2001? Vroeger had je ook open podiums.
[ link | afbeelding ]
2001?
In 2001 hadden we ook nog guldens hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Gezien de guldenprijzen 2000 of 1999?
Hè jammer, had je dit briljante topic weer wat leven in kunnen blazenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:56 schreef Junkie het volgende:
Speciaal voor dit topic wat foto's uit de oude doos gezocht en ingescand.
Misschien vandeweek nog wat meer posten dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hè jammer, had je dit briljante topic weer wat leven in kunnen blazen![]()
Lowlands: The Early Years
Dan moet het 2000 zijn, in '99 was er nog geen crowdsurf verbod. (Dat is pas ingevoerd na het beruchte Pearl Jam concert op Roskilde in 2000 volgens mij.)quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan moet het 2000 zijn, in '99 was er nog geen crowdsurf verbod. (Dat is pas ingevoerd na het beruchte Pearl Jam concert op Roskilde in 2000 volgens mij.)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Guidodon het volgende:
Yep 2001, toen speelde fear factory op Lowlands! vetjes
Ow... Oops!quote:
Ik heb gewoon 0 foto's gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb echt maar 4 foto's gemaakt, waarvan 3 op zondag. Ik had 2 camera's gekocht, maar vergeet het gewoon steeds.
WTF!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef friekin_ het volgende:
Wespensteken kunnen stiekem hilarisch zijn.
[ afbeelding ]
Daar heb ik een filmpje van op mijn mobiel.quote:
bandjes zijn raarquote:
Ik zie mijn tent!quote:
Lelijk zwart-wit met draaiende spiegels.. Vond em niet heel tof.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:49 schreef Ludwig. het volgende:
Hoe zag de hemelpoort er dit jaar eigenlijk uit?
Ja, was beetje jammerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef vogelkooi het volgende:
Die spiegels waren tof, maar zwart wit was saai.
De zondagnacht is altijd prachtigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond het zondagnacht práchtig.
True, true. Maar zondagnacht heeft iets mystieksquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee want dan is het bijna afgelopen, geef mij de vrijdagnacht in de bravo maar![]()
Eens. Het was sowieso wel cool maar vorig jaar met al die kermislampjes enzo was het vetter, daarbij voelde ik wel meer dan dit jaar. (wat ik voelde is niet duidelijk, maar gewoon 'het' gevoel was er meer)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef vogelkooi het volgende:
Die spiegels waren tof, maar zwart wit was saai.
Een Britse maat van me die er ook bij was zei ook van: "Wish this would last for a month"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zoveel foto's
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Tuurlijk wel, maar dan is je scherm meteen niet zo gevuld met mijn fotoquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:42 schreef Blackviper het volgende:
En jij denkt dat het onder een spoiler niet gewoon moet laden... ?
Maar dit kijkt helemaal irritant.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan is je scherm meteen niet zo gevuld met mijn foto
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:37 schreef Mr.DD het volgende:
Grote foto, daarom onder een spoiler, geen idee hoe je zoiets verkleintIpvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zoveel foto's
kun je (bijvoorbeeld)quote:[img]afbeelding.jpg[/img]invullen (een andere grootte kan natuurlijk ook).quote:[img=400]afbeelding.jpg[/img]Wie dit leest is alfabeet.
Danku voor de tipquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ipv
[..]
kun je (bijvoorbeeld)
[..]
invullen (een andere grootte kan natuurlijk ook).
Bekende... ik sta niet op de foto's. Mocht je iemand met groen/blauw haar hebben gezien... c'est moiquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef very het volgende:
Die met die roze hanekam? bekende of jijzelf? Dat is de enige persoon waarvan ik met zekerheid kan zeggen: die heb ik zien lopen. Valt ook wel lekker op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want sommige mensen in de groep konden whisky niet handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker wief in de Jack Daniels tonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bravo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant klassieker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snik. Ze zijn te groot![]()
![]()
Waar is de rest van zijn lip?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Op die laatste foto had hij nog normale lippenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Want sommige mensen in de groep konden whisky niet handelen.
[ afbeelding ]
Lekker wief in de Jack Daniels ton
[ afbeelding ]
Bravo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Instant klassieker:
[ afbeelding ]
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night![]()
Waarom is er zoveel reclame? Ik vind een bar die zuiver om marketing draait nu niet echt het toonbeeld van authenticiteit, en dat is toch wat ik zoek als ik naar Lowlands ga, en Coca Cola meisjes, en een Jack Daniels bar? Whiskey is lekker hoor, maar om er nu zon vulgair commercieel sausje overheen te gooien.![]()
Volgens mij kreeg je er enkel whisky met cola.... hoorde er een sausje bij dan? Ik miste wel de tortilla'squote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Granduppaaaaah het volgende:
maar om er nu zon vulgair commercieel sausje overheen te gooien.
I'll sing you a lullaby.
Jack Daniels kon he bij Converse Compound zonder cola krijgen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hehe. Idd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Op die laatste foto had hij nog normale lippen
![]()
Wen er maar aan, Lowlands is één groot reclame bord geworden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:26 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Waarom is er zoveel reclame? Ik vind een bar die zuiver om marketing draait nu niet echt het toonbeeld van authenticiteit, en dat is toch wat ik zoek als ik naar Lowlands ga, en Coca Cola meisjes, en een Jack Daniels bar? Whiskey is lekker hoor, maar om er nu zon vulgair commercieel sausje overheen te gooien.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
![]()
Publiek Bravo
Fat Freddy's drop
Lekker bouwen bij magnetic man
Bouw project Plastic man
Gevaarte deadmau5
vanaf het podium ogoNONogo
Terrein in de vroege uurtjes maandag
Heb er nog veel meer maar goed kan ze niet allemaal posten.Bla Bla Bla :P![]()
Kan kloppen, wij stonden 100 meter verder op langs de achterste brandgang van camping 3.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Dat meisje met de hanekam kwam ook een keer langs bij de magnietbar!
I'll sing you a lullaby.
Werkte jij daar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:02 schreef smoeske het volgende:
Wel allemaal met mijn telefoon gemaakt deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als je dat nou aan Blackviper zou vragen, zou ik het begrijpenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja dusquote:Ik sta niet op deze foto's hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef friekin_ het volgende:
Blackviper was lekker. Gezien @ Magnetic ManMaar het zou zomaar kunnen dat je mij gezien hebt kwam per dag toch wel een aantal keertjes op het podium.
Nog paar foto's dan:
Publiek los op plastic man.
Die antwoord maakt zich klaar.
Staff benda bililiBla Bla Bla :P![]()
Ik stond vooraan, ik heb je gezien jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja dus
[..]
Ik sta niet op deze foto's hoorMaar het zou zomaar kunnen dat je mij gezien hebt kwam per dag toch wel een aantal keertjes op het podium.
Nog paar foto's dan:
![]()
![]()
haha lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik stond vooraan, ik heb je gezien jaVolgende keer ff roepen he!
Bla Bla Bla :P![]()
Ja. Je herkent me aan de AAAAAHHHHH.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef Blackviper het volgende:
[..]
haha lachenVolgende keer ff roepen he!
![]()
Zij was ook onze buurvrouw in 2009, en dit jaar stond ze ook weer dichtbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Dat meisje met de hanekam kwam ook een keer langs bij de magnietbar!
Mijn wegwerpcamerafoto's ontwikkel ik pas over een paar maanden, dan ben je de situaties weer meer vergeten en is het veel leuker![]()
![]()
Wel op een of andere manier de foto's met ons delen dan he!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zij was ook onze buurvrouw in 2009, en dit jaar stond ze ook weer dichtbij
Mijn wegwerpcamerafoto's ontwikkel ik pas over een paar maanden, dan ben je de situaties weer meer vergeten en is het veel leuker
![]()
Als er dan een Lowlandstopic is in MUZ kan het daar, en anders volgend jaar als dit subforum weer open isquote:Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wel op een of andere manier de foto's met ons delen dan he!![]()
![]()
He die ambulance ken ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:02 schreef smoeske het volgende:
Wel allemaal met mijn telefoon gemaakt deze.
[ afbeelding ]
Is tot camper omgebouwd, en die mensen die ik ken hebben hem als camper gekocht van anderen die emigreerden maar dat ding niet meekregen. Omdat het eruit zag als ambulance
Zijn de ouders van een meisje die bij ons stond.What Would Goku Do![]()
Mijn mooiste moment @ LLquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja dus
[..]
Ik sta niet op deze foto's hoorMaar het zou zomaar kunnen dat je mij gezien hebt kwam per dag toch wel een aantal keertjes op het podium.
Nog paar foto's dan:
[ afbeelding ]
Publiek los op plastic man.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
en dan geen faka zeggenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Zitten daar ook campingfoto's bij, want jullie stonden vlak bij ons
![]()
edit![]()
![]()
Mien jong, je liep op maandagochtend met je chick naar de bussen, en we keken elkaar nog heel eventjes aanquote:hihi wetende dat jij van fok was. Wij stonden bij die groene tipi
![]()
Helaas (net) niet volgens mij.... sta een klein stukje verder naar links.quote:Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Dat was een metertje of 10-20 van ons vandaan heb wel vaak hooi tegen de mensen daar gezegdquote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Mien jong, je liep op maandagochtend met je chick naar de bussen, en we keken elkaar nog heel eventjes aanhihi wetende dat jij van fok was. Wij stonden bij die groene tipi
![]()
![]()
Ik heb jou ook echt belachelijk vaak zien lopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat was een metertje of 10-20 van ons vandaan heb wel vaak hooi tegen de mensen daar gezegd
Zal je kapsel wel zijn
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
Volgende keer beterquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Helaas (net) niet volgens mij.... sta een klein stukje verder naar links.
![]()
hilarisch om bij te blijven kijkenook dat was hilarisch
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
zonisdegod zou ze gisteren posten en ik wil ze nog even delen voor het sub forum dichtgaat...
Foto's zijn gemaakt door Zonisdegod met een wegwerp camera:
Placebo![]()
Pedobear
Poging tot klei pedobear
The randomness
Zonisdegod![]()
![]()
foto's van mijn ixus 70
1 zingen met de buren op donderdag op de camping
2 Lowlands zingt!
3 druk op de heuvel bij Alpha tent
4 menselijke grijpmachine
5 Voetballen.. waarom? omdat het kan
6 bier bier bier
7 Lekker zaklopen
8 Vifit bedankt
EOS 7D | 24-70 2.8L | 70-200 2.8IS LII | 18-55IS | 55-250IS | 50 MM 1.8 | Canon 430 EXII | Metz Mecablitz 36 AF-4 | Nokia E75 |![]()
Mister S. als 'one man band'quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Wilco_BHZ het volgende:
foto's van mijn ixus 70
1 zingen met de buren op donderdag op de camping
[ afbeelding ]
I'll sing you a lullaby.
Mister J S zong ook mee dus een zeldzaam gebeurenquote:
inderdaad op pleintje voor de grolsch bij vifit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef MaartenVanRossem het volgende:
Dat zaklopen he, waar de neuk was dat joh?Ik kan me die plek totaaaal niet herinneren.
vifit stand was ook als 1e klaar met opruimen haha. alleen bewaker deed eerst moeilijk.
maar QOTSA op een luchtbed is best relaxedEOS 7D | 24-70 2.8L | 70-200 2.8IS LII | 18-55IS | 55-250IS | 50 MM 1.8 | Canon 430 EXII | Metz Mecablitz 36 AF-4 | Nokia E75 |![]()
Dit was zoooo vetquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:28 schreef SnuggLe het volgende:Mooi optreden! Heb ook hoop gedownload en luister ik nu in de auto heerlijk!
Zelfde hierquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dit was zoooo vetMooi optreden! Heb ook hoop gedownload en luister ik nu in de auto heerlijk!
Op de fiets naar school de ene helft, op de terug de andere. Nog nooit zo lekker doorgefietst
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
![]()
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Is die al zo vroeg klaar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:49 schreef Blackviper het volgende:
Als het goed is is morgen de brug al weer klaar!![]()
![]()
HEHEHEHEHHEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef friekin_ het volgende:
Wespensteken kunnen stiekem hilarisch zijn.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kreeg in mei al een mailtje dat er gebouwd zou worden zondag 5 woensdag 8 en dinsdag 16 juni aan de lowlands brug spijkwegquote:
Dus ik vermoed dat vandaag de laatste dag is.Bla Bla Bla :P![]()
![]()
welcome home
![]()
touwtjespringen![]()
vissenkoppen!![]()
en er was natuurlijk ook muziek![]()
(is het te zien voor jullie btw?)![]()
die waren cool!! liepen met die dingen op elkaars schouder in een treintje over het terrein.. en ze konden er ook nog echt op spelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yes ik kan ze zien
Die laatste heb ik echt compleet gemist![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben een ontzettende kneus dat ik niet effe een wegwerpcameraatje heb meegenomen oid![]()
dommerd
![]()
quote:Prachtige foto's! Liefde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is echt één van de mooiste. Allebei trouwens wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is lang geledenquote:
De handen en de plaskruizen voor vrouwen, allebei al jaren niet meer op LL![]()
De onvermijdelijke takkedansers..
Groene lichtbolletjes..
Blauw/witte lichtbolletjes..
Nog meer onvermijdelijke takkedansers..
Het grote 5 letter lange afstand lingo spelletje..
Moonshine..
Vage foto van drukte @ Alfa..
Make LLov..
Symphonie orkest..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
Is die laatste van Games in concert?Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
Dat was het Metropole Orkest en Serj Tankian (de zanger van System Of A Down) volgens mij..quote:
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
Oh ja, er staat iemand in wit pak verdekt opgesteld achter de cameraman.
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat was het Metropole Orkest en Serj Tankian (de zanger van System Of A Down) volgens mij..geweldig concert was dat
![]()
![]()
2006 - Opdracht de clown aan het lachen maken...
Jongen met die roze jurk zat daar al een tijdje en deed daarna z'n rok omhoog en bleek er niks onder aan te hebben.... clowntje en publiek kwamen niet meer bij!![]()
2006 - Het begon met 2 mensen.... uiteindelijk een paar honderd!![]()
2007 - Handige plaats voor je tentje!![]()
![]()
![]()
Holy fuck, die dude die op 0.42 de lucht in word gegooid en na een salto weer keihard neerklapt.quote:![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef conobram het volgende:
Het rolletje van mijn camera is meestal vol net voor dat de poort open gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb je een speciale analoge?![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]Lijkt me logisch als er een rolletje in zit eh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb je een speciale analoge?![]()
![]()
Ik bedoelde of je een speciale hebt, met een bijzondere lens ofzo, dat dat de reden is dat je analoog fotografeert...quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als er een rolletje in zit eh.![]()
Ah, ok.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je een speciale hebt, met een bijzondere lens ofzo, dat dat de reden is dat je analoog fotografeert...![]()
![]()
Ik koop altijd gewoon wat wegwerpcamera's, maar of ik er nou 1 of 2 koop, kom niet veel verder dan de dijk![]()
![]()
Fisheyes blijven nice, vooral voor sfeerplaatjes als die van jou!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:57 schreef Junkie het volgende:
Jeuj, het topic is weer open.![]()
![]()
En ik kom er net pas achter.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.![]()
Dankje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:59 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Fisheyes blijven nice, vooral voor sfeerplaatjes als die van jou!![]()
Meer : Lowlands 2010 (Fisheye) & Lowlands 2009 (Fisheye)
Bovenstaande vindt ik ook door de Alpha die zo op de achtergrond staat.
Aankomende Lowlands nog maar toch nog wat meer mee gaan schieten. Had de Fisheye voornamelijk bij de tent gebruikt, omdat ik hem niet wou meenemen in mn rugtas. En dus voornamelijk met mijn oude Panasonic TZ3 geschoten.![]()
Heb je meer info over die fisheye, of heb je 'm zelf gemaakt (hoorde laatst dat dat blijkbaar ook een optie is)? Omdat ie op de Panasonic T23 past?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Bovenstaande vindt ik ook door de Alpha die zo op de achtergrond staat.
Aankomende Lowlands nog maar toch nog wat meer mee gaan schieten. Had de Fisheye voornamelijk bij de tent gebruikt, omdat ik hem niet wou meenemen in mn rugtas. En dus voornamelijk met mijn oude Panasonic TZ3 geschoten.
EDIT: nevermind, je bedoelde iets heel anders. Betere vraag: op welke camera had je je fisheye?You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.![]()
Ik heb een analoge Lomography Fisheye 2.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Heb je meer info over die fisheye, of heb je 'm zelf gemaakt (hoorde laatst dat dat blijkbaar ook een optie is)? Omdat ie op de Panasonic T23 past?
EDIT: nevermind, je bedoelde iets heel anders. Betere vraag: op welke camera had je je fisheye?Deze pakt gewoon normale rolletjes, die ik meestal bij de Hema haal.
(Ik heb hem ooit in Amsterdam gekocht, volgens mij bij Hanazuki (Streetview link). Maar volgens mij zit die er niet meer. Maar laatst liep ik richting het Leidsche plein en zag ik een heleboel in de vitrine staan bij een foto winkel daar.)
Ik heb sinds kort ook een elcheapo flitser die erop werkt. De flitser op de Fisheye2 is namelijk niet zo goed. Binnenkort die flitser maar even testen...
Dus kan hem dan ook meenemen op de nachtelijke avonturen. Een ISO 400 of 800 rolletje is sowieso aan te raden door de plastic lens.
[ Bericht 1% gewijzigd door Junkie op 01-07-2011 01:45:27 ]![]()
![]()
Lowlands 2009 - Snoop Dogg
Toen het voorvak al vol was kwam deze gozer bij de ingang wachten. We mochten er toen alleen in als er mensen uitkwamen. Na een tijdje wachten konden we erin.
En wat later zag ik Snoop met de joint.![]()
Ik weet niet hoe hij het heeft gedaan, maar het blijft wel tof.
Iets daarvoor had Snoop al een plantje uit het publiek gekregen.![]()
Binnenkort zal ik nog wat oude foto's inscannen en hier posten.![]()
als ik het geld had zou ik een Fuji X100 meenemen, maar helaas ...- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/![]()
komt nog wel als het festival begint (en nu wel X100 mee)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/![]()
Ik ben er ook weer, dus zal ook wat foto's maken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Twisteren in het pleegebouw... Maar het kon wel eens vervelend geworden zijn nadat een van de spelers er achter kwam dat één van zijn/haar schoenen verdwenen is (Lowlands 2005):
Beetje regen (LL 2006):
Pauperemo's (LL 2007):
Vang de negerzoen (goed kijken!) (LL 2007):
Smoking or non smoking?
Muntprijzen 2008:
\m/
![]()
![]()
![]()
![]()
(LL 2004?)
Hellooooooooo... NURSE! (LL 2004?)
Houtkunst... (LL 2004?)![]()
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
komt nog wel als het festival begint (en nu wel X100 mee)
Wat voor camera's nemen jullie mee?![]()
Fuji X100 dus
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: