quote:
zoals deze? Dit is genomen onderweg in de auto, op 10 minuten afstand van de wachtrij voor de ingang van het campingterrein op de donderdag ochtendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef CeesDelarge het volgende:
Ik zie toch liever foto's van een zonnig lowlands
op een gegeven moment waren er twee tegelijk jaquote:
Geen idee.... volgens mij stonden ze er uit voorzorg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:07 schreef julian6 het volgende:
tof die laatste foto's! Wat was er aan de hand bij die politie/ambulance?
Coole foto's, vooral die lichte vintage look. Welke wegwerpcamera was het (of zijn ze nabewerkt)?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:26 schreef bl0emetjE het volgende:
Leuk!
Kleine greep uit mijn Lowlands foto's van vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Collage van de belevenissen van KTK (band van mijn vriendje) op Lowlands 09:
[ afbeelding ]
De prachtige luchten van Lowlands 09:
[ afbeelding ]
wegwerpcamera's ♥
hahaha nice.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef xenobinol het volgende:
Ik kwam deze ook nog tegen, de ''badjasman"![]()
[ afbeelding ]
Die partytent heeft het niet overleefd tochquote:
Nee helaas heeft hij de maandag ochtend niet meegemaakt. Gelukkig was hij niet de enige.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die partytent heeft het niet overleefd toch
Dat is echt één van de mooiste. Allebei trouwens wel.quote:
Je neemt me echt de woorden uit de mond, wou precies hetzelfde vragen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Coole foto's, vooral die lichte vintage look. Welke wegwerpcamera was het (of zijn ze nabewerkt)?
Bestaat er op de digitale camera niet zo'n vintage functie? Vind de foto's ook erg mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Je neemt me echt de woorden uit de mond, wou precies hetzelfde vragen!
Was zoiezo al van plan een paar wegwerpcamera's mee te nemen, maar weet dus niet welke de mooiste foto's oplevert.
Je hebt vast wel digitale camera's die het simpel na bootsen (kleuren faden enzo), maar voor het echte effect heb je toch denk ik een analoge camera nodig. Het is meestal expres verneuken van je rolletje (licht laten lekken bijvoorbeeld) wat je in vintage foto's ziet, wat haast niet is na te doen met een digitale camera. Zit er nog over na te denken een Diana Mini te kopen, maar 50 euro vind ik beetje gaar veel voor zo'n simpel ding..quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Bestaat er op de digitale camera niet zo'n vintage functie? Vind de foto's ook erg mooi
Dat ga ik maar doen dan denk ik, als het dan echt mooier word. Ik vind normale foto's zo 'zielloos'quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Je hebt vast wel digitale camera's die het simpel na bootsen (kleuren faden enzo), maar voor het echte effect heb je toch denk ik een analoge camera nodig. Het is meestal expres verneuken van je rolletje (licht laten lekken bijvoorbeeld) wat je in vintage foto's ziet, wat haast niet is na te doen met een digitale camera. Zit er nog over na te denken een Diana Mini te kopen, maar 50 euro vind ik beetje gaar veel voor zo'n simpel ding..
(Je kan ook het effect ook Photoshoppen, zoek maar op "lomography tutorials".)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |