Die sinaasappel clash..
Kan het me nog goed herinneren..
Het begon allemaal met wc papier rollen, die op zo'n dixieleegzuigwagen lagen en hingen, ik zie dat ding nog door de mensenmassa aan komen knurfteren, dat ging natuurlijk voor geen meter..
Opeens begonnen een paar man de wc rollen van die wagen te trekken en in no-time zag de lucht er wit van, ze vlogen werkelijk overal. Toen de wc rollen op waren vond men dozen met sinaasappelen die rond een kraampje (dat was een soort van hugh sinaasappel ding dat half openstond met daarin een grietje dat met van die sappersen bezig was) stonden opgesteld.
Opeens zag de lucht er orange van, en de sinaasappel geur die er hing was niet te harden, toen eenmaal de sinaasappelen meerdere keren van de ene kant naar de andere kant waren gegooid door een massa van ik denk 100 man aan weers zijden, was de afvalcontainer van dat sinaasappelenpers kraampje aan de beurt en ging de clash vrolijk verder.
Sommige mensen zaten compleet onder de sap en prut van de sinaasappelen en sommige moesten rennen voor hun leven omdat de honderden aanwezige wespen daar massaal op afkwamen, ik heb mensen toen frontaal in het meertje bij de Alfa tent (wat toen nog een vieze wittige plasje "water" was) zien duiken om van die beesten verlost te zijn..
Love the memory's of that!..
De bestorming van Camping 3:Wat ik ook nog kan herinneren was,
We kwamen een keer met een grote groep mensen bij Camping 3 aan, maar die scheen nog niet open te zijn terwijl er toch al wat mensen op dat veld met hun tentje aan 't knutsellen waren.
We werden doorgeleid door de security (5 Ierse of Britse security dudes van een meter breed) naar camping 1 & 2 maar daar was 't inmiddels al zo druk dat je niet meer relaxed met een groep mensen bij elkaar kon liggen wat we eigenlijk wilden.
Toen kwamen we op 't idee om via de bosjes (de scheiding tussen de camping terreinen) van camping 2 naar camping 3 te sneaken en zo toch op camping 3 te komen terwijl deze nog niet open was.
Ik en een redelijk grote groep lowlanders verzamelde zich in de bosjes, zonder iets afgesproken te hebben daarover, maar niemand durfde echt actie te ondernemen, we stonden een beetje te discusieren of 't wel een goed plan was en tevens een strategie te bedenken. Toen er opeens zo'n security dude aan kwam lopen die ons terug verwees naar camping 2 met de mededeling dat we er op deze manier niet op mochten en omdat deze nog niet open was. Toen sloeg de twijfel nog meer toe.
Opeens riep een vriend van me
"Tism rennen!!!" en zo gezegt zo gedaan, ik zette het op een sprint, zo snel als ik kon met alle tassen en tenten die ik moest dragen. Na een paar meter gerend te hebben, keek ik even achter me wie er allemaal van onze groep volgde, toen zag ik dat met mij een grote groep mensen van wel 50 of 60 man/vrouw uit de bosjes opdoken en mij volgde, die ook spontaan op 't idee kwamen om 't er ook maar op te wagen..
De security dudes waagde nog een poging om mensen tegen te houden met z'n 5-en maar helaas voor hun baten dat niet meer en gooiden ze de camping maar open voor de rest van de bezoekers..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!