Ik heb gewoon 0 foto's gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb echt maar 4 foto's gemaakt, waarvan 3 op zondag. Ik had 2 camera's gekocht, maar vergeet het gewoon steeds.
WTF!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef friekin_ het volgende:
Wespensteken kunnen stiekem hilarisch zijn.
[ afbeelding ]
Daar heb ik een filmpje van op mijn mobiel.quote:
bandjes zijn raarquote:
Ik zie mijn tent!quote:
Lelijk zwart-wit met draaiende spiegels.. Vond em niet heel tof.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:49 schreef Ludwig. het volgende:
Hoe zag de hemelpoort er dit jaar eigenlijk uit?
Ja, was beetje jammerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef vogelkooi het volgende:
Die spiegels waren tof, maar zwart wit was saai.
De zondagnacht is altijd prachtigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond het zondagnacht práchtig.
True, true. Maar zondagnacht heeft iets mystieksquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Nee want dan is het bijna afgelopen, geef mij de vrijdagnacht in de bravo maar![]()
Eens. Het was sowieso wel cool maar vorig jaar met al die kermislampjes enzo was het vetter, daarbij voelde ik wel meer dan dit jaar. (wat ik voelde is niet duidelijk, maar gewoon 'het' gevoel was er meer)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef vogelkooi het volgende:
Die spiegels waren tof, maar zwart wit was saai.
Een Britse maat van me die er ook bij was zei ook van: "Wish this would last for a month"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zoveel foto's
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Tuurlijk wel, maar dan is je scherm meteen niet zo gevuld met mijn fotoquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:42 schreef Blackviper het volgende:
En jij denkt dat het onder een spoiler niet gewoon moet laden... ?
Maar dit kijkt helemaal irritant.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan is je scherm meteen niet zo gevuld met mijn foto
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:37 schreef Mr.DD het volgende:
Grote foto, daarom onder een spoiler, geen idee hoe je zoiets verkleintIpvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zoveel foto's
kun je (bijvoorbeeld)quote:[img]afbeelding.jpg[/img]invullen (een andere grootte kan natuurlijk ook).quote:[img=400]afbeelding.jpg[/img]Wie dit leest is alfabeet.
Danku voor de tipquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ipv
[..]
kun je (bijvoorbeeld)
[..]
invullen (een andere grootte kan natuurlijk ook).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |