abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85302431
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Knap van je dat je mij beter kent dan wie dan ook.

Ik schijt in mijn broek voor de drie sukkels in mijn familie die moslim zijn. Ja, echt waar. :')
nou ja je vorige redenatie over "ethiek" geldt duidelijk niet voor Amerikanen
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:22:13 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85302487
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

Knap van je dat je mij beter kent dan wie dan ook.

Ik schijt in mijn broek voor de drie sukkels in mijn familie die moslim zijn. Ja, echt waar. :')
Ik zeg je niet beter te kennen. Ik vertel je hoe je in dit topic op mij overkomt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85302593
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet betekent ethiek niet ongefundeerde uitspraken de interwebs opgooien en tegelijkertijd mensen met een andere mening beledigen.

Als je nou eens begon met een goede universele stelling waarom het niet acceptabel zou zijn, die stelling extrapoleert naar andere situaties waar xenofobie geen rol in kan spelen en nog steeds het met de stelling eens bent is het een goede start voor een "ethische" discussie.
Joh, als een mening hebben over de ethische kant van dit gegeven als belediging wordt opgevat heb ik al bij voorbaat medelijden met je. Wat zal jij het moelijk hebben en krijgen de rest van je leven.

Ga je nu rellen? Vlaggen verbranden? Ambassades in de fik steken? Of kom je persoonlijk een briefje op mijn rug prikken vanwege mijn andere mening dat ik het ethisch niet gepast vind?
pi_85302616
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zeg je niet beter te kennen. Ik vertel je hoe je in dit topic op mij overkomt.
Fijn voor je, nu stug volhouden.
pi_85302726
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Joh, als een mening hebben over de ethische kant van dit gegeven als belediging wordt opgevat heb ik al bij voorbaat medelijden met je. Wat zal jij het moelijk hebben en krijgen de rest van je leven.
Nee dat heb ik niet. Je gebruikt het woord "ethiek" als een soort excuus voor een andere mening. Dat is een degradering van het concept ethiek. Ethisch denken is het kritisch benaderen over wat "juist" is. Jij bent niet kritisch, jij schreeuwt je mening en verschuilt je daarna achter het kopje "ethiek". Dat beledigt me niet, dat vind ik dom.

quote:
Ga je nu rellen? Vlaggen verbranden? Ambassades in de fik steken? Of kom je persoonlijk een briefje op mijn rug prikken vanwege mijn andere mening dat ik het ethisch niet gepast vind?
Huh nee? Ik weet niet hoe je mijn tekst zo verkeerd hebt kunnen begrijpen :?
Je claimt dat je het etisch niet gepast vind maar kunt het niet onderbouwen of verwoorden. Dat vind ik achterlijk. Thats it :D
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:30:49 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85302753
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Fijn voor je, nu stug volhouden.
Ja 8)7 .
Ik ga heel stug volhouden dat ik een mening over je heb!
pi_85304428
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet. Je gebruikt het woord "ethiek" als een soort excuus voor een andere mening. Dat is een degradering van het concept ethiek. Ethisch denken is het kritisch benaderen over wat "juist" is. Jij bent niet kritisch, jij schreeuwt je mening en verschuilt je daarna achter het kopje "ethiek". Dat beledigt me niet, dat vind ik dom.
[..]
Andere mening hebben is dom. Ben je wel volwassen?
quote:
Huh nee? Ik weet niet hoe je mijn tekst zo verkeerd hebt kunnen begrijpen :?
Je claimt dat je het etisch niet gepast vind maar kunt het niet onderbouwen of verwoorden. Dat vind ik achterlijk. Thats it :D
Ben je wel lekker, mijn ethische gevoelens onderbouwen? Moet ik nog mijn sexleven ook onderbouwen of vind je het ook ethisch kunnen in een restaurant uitbreid in je neus pulken en wat je eruit trekt demonstratief opeten?

Joh, neem een leven. Jij hebt een mening en ik heb een mening maar mijn mening staat jouw niet aan en ga je een ander voor dom en achterlijk uitmaken. Dat is pas dom en nogal kinderlijk om op die manier te discussieren.

Als je denkt te kunnen permitteren anderen voor dom en achterlijk uit te maken adviseer ik je om dat bij een ander te doen infantiel ventje.
pi_85304442
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja 8)7 .
Ik ga heel stug volhouden dat ik een mening over je heb!
Fijn voor je toch, wees er gelukkig mee.
pi_85304701
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Andere mening hebben is dom. Ben je wel volwassen?
[..]
Kan je wel lezen? Een andere mening is niet dom, jouw mening is dom omdat je hem niet kunt beargumenteren en je verschuilt achter het kopje "ethiek" alsof dan opeens alles ok is.

quote:
Ben je wel lekker, mijn ethische gevoelens onderbouwen? Moet ik nog mijn sexleven ook onderbouwen of vind je het ook ethisch kunnen in een restaurant uitbreid in je neus pulken en wat je eruit trekt demonstratief opeten?
Volgens mij ben jij degene die niet weet wat ethiek betekent, niet degene aan wie je het zo cynisch vroeg. Wat jij bedoelt is geen ethiek maar onderbuikgevoelens.

quote:
Joh, neem een leven. Jij hebt een mening en ik heb een mening maar mijn mening staat jouw niet aan en ga je een ander voor dom en achterlijk uitmaken. Dat is pas dom en nogal kinderlijk om op die manier te discussieren.
hahaha, volgens mij heb je hier per ongelijk een best leuke grap gemaakt.

quote:
Als je denkt te kunnen permitteren anderen voor dom en achterlijk uit te maken adviseer ik je om dat bij een ander te doen infantiel ventje.
Want anders? Is dat een dreigement of ook "ethiek"?

Ik vind de manier waarop jij je xenofobe wantrouwen jegens de islam tentoonspreid in deze thread onder een air van "ethische gevoelens" en "verschil van mening" om toch vooral maar niet racistisch over te komen dom en achterlijk.
pi_85304772
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Je mag in de VS overal moskeeën bouwen, ik rij er elke dag langs eentje op weg naar mijn werk. (Nou ja, een kilometer verderop).

Het is alleen deze die controversieel is vanwege de locatie. Over de bouw van andere moskeeën heeft nog niemand moeilijk gedaan in dit land, niet voor 9/11, niet na 9/11.
Niet dus. Het gaat nu ook over andere moskeeën. Maar dat kon je raden en het gaat straks nog erger worden ook.
pi_85304869
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

Het zou ook niet ethisch zijn om een varkensslachterij in de buurt van Mekka te exploiteren.
Saoedi-Arabië is dan ook... hm... u... even de... ja... een theocratische dictatuur!

The stupid, it burns.
pi_85304932
The stupid. It burns.
pi_85304935
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet dus. Het gaat nu ook over andere moskeeën. Maar dat kon je raden en het gaat straks nog erger worden ook.
Naar wat ik lees zijn de tea-partiers tegen moskeeën anywhere?
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:53:01 #114
314156 Falconetti
I'm a bad motherfucker
pi_85304938
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kan je wel lezen? Een andere mening is niet dom, jouw mening is dom omdat je hem niet kunt beargumenteren en je verschuilt achter het kopje "ethiek" alsof dan opeens alles ok is.
[..]

Volgens mij ben jij degene die niet weet wat ethiek betekent, niet degene aan wie je het zo cynisch vroeg. Wat jij bedoelt is geen ethiek maar onderbuikgevoelens.
[..]

hahaha, volgens mij heb je hier per ongelijk een best leuke grap gemaakt.
[..]

Want anders? Is dat een dreigement of ook "ethiek"?

Ik vind de manier waarop jij je xenofobe wantrouwen jegens de islam tentoonspreid in deze thread onder een air van "ethische gevoelens" en "verschil van mening" om toch vooral maar niet racistisch over te komen dom en achterlijk.
_O_
I'll fuck you up real hard!
pi_85304975
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:52 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Naar wat ik lees zijn de tea-partiers tegen moskeeën anywhere?
Dat is in sommige gevallen zo, ja, en dat wordt natuurlijk alleen maar erger.
pi_85305128
quote:
De islamitische tegenstander tart het Westen
En hiermee maakt Ellian duidelijk een domme haatzaaier te zijn. Als iemand nog waarde hechtte aan wat deze persoon schrijft, dan zou dat nu verdwenen moeten zijn.
pi_85305174
ER WORDT GEEN MOSKEE GEBOUWD.

28099 emo.gifs
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85305195
"omdat het kan"
pi_85305295
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

En hiermee maakt Ellian duidelijk een domme haatzaaier te zijn. Als iemand nog waarde hechtte aan wat deze persoon schrijft, dan zou dat nu verdwenen moeten zijn.
Link naar de volledige column (?)
pi_85305431
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:05 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Link naar de volledige column (?)
Elsevier. Hierboven ergens.
pi_85305557
quote:
De daders van 9/11 hebben de oorlog verklaard aan de cultuur van vrijheid en mensenrechten. Ze haten de Westerse manier van leven: vrijheid.
Ja. Precies. En dus is het Westen laf als de New Yorkse welstandscommissie een vergunning geeft voor een islamitisch buurtcentrum. Want Wij houden van Vrijheid, en Dus mag je geen Moskee bouwen! Echt, ik heb altijd het idee dat er iets fundamenteel mis is met deze man, dat hij mentaal niet helemaal gebalanceerd is.

Dit bevestigt dat idee.
pi_85305589
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef quo_ het volgende:
Zoals zo vaak heeft Afshin Ellian op Elsevier een haarscherpe analyse over dit soort thema's.
Lees maar na http://www.elsevier.nl/we(...)Westen-is-zo-laf.htm
Meneer Ellian lijkt een beetje op een gemiddelde paranoide FOKker of Geenstijler. Ietwat beter taalgebruik, maar hij uit dezelfde soort irrationele gevolgtrekkingen.

Verder komt hij over alsof hij graag schouderklopjes wilt van Henk en Ingrid. "Kijk mij eens tegen die boze slechte islam ageren en hierdoor zeer goed geintegreerd zijn!!". Jammer.
pi_85305614
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

Maar mensen zijn dus niet dom? :? :') Je bent wel een echt bijtertje btw.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85307786
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja. Precies. En dus is het Westen laf als de New Yorkse welstandscommissie een vergunning geeft voor een islamitisch buurtcentrum. Want Wij houden van Vrijheid, en Dus mag je geen Moskee bouwen! Echt, ik heb altijd het idee dat er iets fundamenteel mis is met deze man, dat hij mentaal niet helemaal gebalanceerd is.

Dit bevestigt dat idee.
De beste manier om vrijheid te beschermen is natuurlijk ook om andersdenkenden van alles te verbieden.
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:19:17 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85307895
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Fijn voor je toch, wees er gelukkig mee.
Excuus. Ik wist niet dat ik met een kleuter in gesprek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')