Ja dan sponsort ze mij ook niet meer onder de douchequote:
Daar is een 4-letter woord voor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dan sponsort ze mij ook niet meer onder de douche.
Een vierletterwoord dat geen geld kost?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is een 4-letter woord voor.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Een vierletterwoord dat geen geld kost?
Een vierletterwoord dat wellicht goedkoper is en je ook onder de douche wil plezierenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Een vierletterwoord dat geen geld kost?
Jedi's mogen zich ook gewoon aftrekken hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Bart het volgende:
Jullie weten dat ik van mijn geloof niet aan zelfbevrediging mag doen he?
Ze zoeken ook koksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
@TT: met een kapotte knie? Denk het nie
Ja maar die hebben een lightsabre, die van mij geeft geen licht in het donker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jedi's mogen zich ook gewoon aftrekken hoor.
Zou ik toch nog een militaire positie kunnen verwerven?quote:
Op de plaats rust is ook een militaire positiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik toch nog een militaire positie kunnen verwerven?
Nee, dat is een houding.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Op de plaats rust is ook een militaire positie.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:12 schreef Bart het volgende:
Jullie weten dat ik van mijn geloof niet aan zelfbevrediging mag doen he?
po·si·tie de; v -s 1 houding, stand vh lichaamquote:
Jezus is vijf letters.quote:
Dat zeg ik toch? Een houdingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
po·si·tie de; v -s 1 houding, stand vh lichaam
Dan zal ik je quote even verbeteren.quote:
quote:
Maar ik wil niet dat Jezus geeft, ik wil dat Jezus neemt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ene extra krijg je cadeau...
Als je nooit mee doet vind ik het ook niet raar dat je nooit wintquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone zijn er compo's, kun je aan meedoen. Ik doe daar nooit aan mee, win toch niet. Deze keer was er een 'compo' om een rijte in een pantser voertuig van defensie te winnen met 7 anderen. Enige actie: je inschrijven.
Ik heb gewonnen![]()
![]()
Ik heb een migraine van hier tot aan Tokyo, maar ik ga gewoon heen
Ga gebukt staan dan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat Jezus geeft, ik wil dat Jezus neemt...
True, maar ik wil vooral gamen als ik daar zin in heb en niet als het moetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je nooit mee doet vind ik het ook niet raar dat je nooit wint. Hoe dan ook: gefeliciteerd en veel plezier!
Dan geeft hij mij toch iets?quote:
Dus dat is dat niets voor mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, door jou te nemen...
Jezus is niet god...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
God's wegen zijn ondoorgrondelijk, Hij neemt en geeft en daarin laat Hij zich niet sturen...
quote:
Nee, een uitgebreide lunch met een klant genuttigd. Fijn zaken besproken, wat werk eruit gekregen en net een heel uitgebreid verslag geschrevenquote:
Het dieptepunt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en jawel hoor,
het niveau is bereikt![]()
![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Soempie het volgende:
Moeten jullie niet werken vandaag ofzo? Wat een hoeveelheid posts zijn er nog bij gekomen vandaag zeg!![]()
Ik ben ook jarig vandaag!quote:MM, van harte gefeliciteerd.mwah
mwah
mwah
Moet wel, maar doen ho maar.quote:
Leugenaar!quote:Ik ben ook jarig vandaag!
Geen zin om wat te doen.quote:
Echt niet!quote:[..]
Leugenaar!
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo fijn als winkels gewoon aan goede service doenSpecsaves
Blijkbaar niet.quote:
Ligt allemaal aan jouquote:
Ik denk het ook. Ik kom in de SC en iedereen gaat weer aan het werk.quote:
Vertel anders eens een leuk verhaaltje, misschien dat dat ons af kan leiden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik kom in de SC en iedereen gaat weer aan het werk.
Hoi Soempiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ik denk het ook. Ik kom in de SC en iedereen gaat weer aan het werk.
Ik ben niet zo in de stemming voor leuke verhaaltjes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel anders eens een leuk verhaaltje, misschien dat dat ons af kan leiden.
Het verhaal hoe dat komt is misschien wel een interessant verhaal?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in de stemming voor leuke verhaaltjes.
Nee, niet bepaald.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het verhaal hoe dat komt is misschien wel een interessant verhaal?
Een hapje hier of daar eten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
Maarre, wat gaat iedereen vanavond doen?
Zeg, dat kunnen wij heel goed zelf beoordelenquote:
Dronken worden. En jij?quote:Maarre, wat gaat iedereen vanavond doen?
Mijn beide brillen van een week oud zakten voortdurend van mijn neus. Hij heeft ze ter plekke bijgewerkt en de glazen schoongemaakt enzo. En was heel aardigquote:
quote:
oppassenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
Ah das wel netjes jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn beide brillen van een week oud zakten voortdurend van mijn neus. Hij heeft ze ter plekke bijgewerkt en de glazen schoongemaakt enzo. En was heel aardig
Oeh, fijn. Mooi cadeau!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eéntje maar.
Een lang weekend Parijs met de HSL...
Lekker eten, en daarna weet ik nog nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
Nog tips nodig? Eiffeltoren, Louvre, Notre Dame zijn de moeite waard om eens langs te gaan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eéntje maar.
Een lang weekend Parijs met de HSL...
Zo, triatlon? Toe maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef CaLeX het volgende:
vanavond niets doen xD
ff inpakken, morgen doe ik mee aan mijn eerste achtste triatlhon
Ik ken Parijs wel, ben er vaker geweest, tot en met de laatste etappe van de Tour in 1989 aan toe (Rooks de combi-trui en Teunisse de bolletjetrui toen. Fignon werd in de tijdrit toen uit het geel gereden door Lemond. Daarna hebben ze die etappe nooit meer als tijdrit verreden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog tips nodig? Eiffeltoren, Louvre, Notre Dame zijn de moeite waard om eens langs te gaan!
Het was een garpjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Parijs wel, ben er vaker geweest, tot en met de laatste etappe van de Tour in 1989 aan toe (Rooks de combi-trui en Teunisse de bolletjetrui toen. Fignon werd in de tijdrit toen uit het geel gereden door Lemond. Daarna hebben ze die etappe nooit meer als tijdrit verreden...).
Het Louvre ben ik niet zo kapot van, Notre Dame en Eiffeltoren ben ik al geweest.
quote:
een achtste héquote:
Elk terras is schreeuwend duur in Parijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was een garpje.
Maar Louvre niet zo kapot van? Die tent is zo groot, daar moet toch sowieso wel wat van je gading tussen zitten? En nog een tip die wel serieus is: ga niet bij dat cafe naast de notre dame op het terras zitten. Ik heb daar een jaar of vijf geleden twee thee besteld en moest negen fucking tachtig betalen.
Dronken worden met wie?quote:
Wat houdt dat in?quote:
Bart is gewoon hitsigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel lachen hee, dat Bart zo een oogje op Soemp heeft
Je hebt de foto's van z'n vrouw denk ik gemist.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tijdje terug was een van de poten van mijn bril stuk gegaan bij het scharnier. Naar de opticien gebracht waar ik em vandaan had, binnen twee dagen zaten er twee gratis nieuwe poten opquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
Brillenwinkels zijn sowieso wel service gericht.
Was ooit een schroefje verloren van mijn zonnebril en bij een willekeurige brillenwinkel werd mijn zonnebril kostenloos van een nieuw schroefje voorzien...
IARL die aangeeft dat iets vroeg is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is wel erg vroeg... of zitten jullie op Moskou-tijd of zo?
nee hoor. maar zoals je wsl wel weet, ben ik er ondertussen meer dan achter dat menen met een relatie t daar niet altijd zo nauw mee nemen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt de foto's van z'n vrouw denk ik gemist.
Ik ga zo eerst naar het werk, als ik om 21 uur klaar ben zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
IARL die aangeeft dat iets vroeg is...
Dan ga je met de verkeerde mannen omquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor. maar zoals je wsl wel weet, ben ik er ondertussen meer dan achter dat menen met een relatie t daar niet altijd zo nauw mee nemen...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee hoor. maar zoals je wsl wel weet, ben ik er ondertussen meer dan achter dat menen met een relatie t daar niet altijd zo nauw mee nemen...
Ja tof is datquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdje terug was een van de poten van mijn bril stuk gegaan bij het scharnier. Naar de opticien gebracht waar ik em vandaan had, binnen twee dagen zaten er twee gratis nieuwe poten op
Oh ik dacht je achtstequote:
Met Bram.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dronken worden met wie?
Vanavond komt er een vriend langs en dan zie ik het wel.
En jij vond dat ik gisteravond vroeg thuis wasquote:
Shit je hebt me doorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geteisem, dat is het. Kennelijk ben ik extra aantrekkelijk voor mannen in een relatie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde mannen om
Dat weet je toch?quote:
Ik vind de eerste groep een grotere fout begaan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat meer geteisem is, mensen met een relatie die buiten de pot pissen of mensen die schijt hebben aan de relatie van een ander...
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat meer geteisem is, mensen met een relatie die buiten de pot pissen of mensen die schijt hebben aan de relatie van een ander...
Ik denk zelf categorie 1, maar niet veel "erger" dan categorie 2. En excuses als "maar ik was dronken" of "het was een andere postcode" gaan er bij mij ook niet inquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
*hap*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.
Ik generaliseer niet, ik veroordeel zelfs niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet meteen generaliseren. Je weet neit wat er aan voorafgegaan is. Maar als je wil kan ik best al mijn argumenten op tafel gooien. het is niet alsof ik dit neit eerder gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |