Je ging twee keer naar links?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarop ik besloot netjes naar links te gaan. Ik controleerde hoe vol mijn accu's waren
, zonder ondersteuning van de electro motor zou ik namelijk geen schijn van kans hebben
, gelukkig zaten de accu''s vol. Ik zette de automaat in zijn S. Ging naar links en gaf vol gas
.
Jazeker!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ging twee keer naar links?
Mooie actiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Gisteravond was ik op gepaste snelheid onder het genot van een lekker muziekje naar huis aan het cruisen.
De linker baan reed 110-120, de rechter baan +/- 90. Al cruisend op de linkerbaan zie ik ineens VW polo in mijn achteruit kijk spiegel opdoemen met een nogal haastig weggedrag. De persoon achter werd al flink opgeduwt. Doormiddel van grootlicht liet hij weten dat het allemaal niet snel genoeg ging.
Mijn medeweggebruiker besloot ondanks deze intimidatie maar een de kant te gaan waarop sjonnie op mijn bumper begon te kleven![]()
Direct zette ik de cruise control 15km lager op 105 wat leide tot een stroboscopische effect van zijn groot licht. Inmiddels ontstond er voor mij een gat van een paar honderd meter. Waarop ik besloot netjes naar rechts te gaan
. Ik controleerde hoe vol mijn accu's waren
, zonder ondersteuning van de electro motor zou ik namelijk geen schijn van kans hebben
, gelukkig zaten de accu''s vol. Ik zette de automaat in zijn S. Ging naar links en gaf vol gas
. Het grote licht van Sjonnie bleef nu vol aanstaan maar hij kwam mij niet voorbij. Het gat is was inmiddels dicht en ik ga ging weer naar rechts. Hij probeerde mij nog links te passeren maar dat was telaat
Niet veel later nam Sjonnie de afslag en haalde mij (strak vooruit kijkend) in. Tot mijn verbazing zag ik dat er naast de halford accesoires een GTI embleem op de Polo zat
Klacht: Falende opgefokte tokkies die de weg onveilig maken in hun Polo 1.4 met GTI embleem.
Antiklacht: Tokkies het leven zuur maken in je hybride
ik niet helemaal snappen, waarom ging die polo jouw niet voorbij op het moment dat jij naar rechts ging?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Direct zette ik de cruise control 15km lager op 105 wat leide tot een stroboscopische effect van zijn groot licht. Inmiddels ontstond er voor mij een gat van een paar honderd meter. Waarop ik besloot netjes naar rechts te gaan
. Ik controleerde hoe vol mijn accu's waren
, zonder ondersteuning van de electro motor zou ik namelijk geen schijn van kans hebben
, gelukkig zaten de accu''s vol. Ik zette de automaat in zijn S. Ging naar links en gaf vol gas
. Het grote licht van Sjonnie bleef nu vol aanstaan maar hij kwam mij niet voorbij. Het gat is was inmiddels dicht en ik ga ging weer naar rechts. Hij probeerde mij nog links te passeren maar dat was telaat
Sneller gaan dan een geparkeerde autoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Overigens heb ik ook nog een kwaliteitsverhaal van een Volvo V70 die ik eruit heb gereden met mijn hybride
De accelatie van mijn hippie mobiel was simpelweg to much voor de Poloquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef Joppy het volgende:
[..]
ik niet helemaal snappen, waarom ging die polo jouw niet voorbij op het moment dat jij naar rechts ging?
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Overigens heb ik ook nog een kwaliteitsverhaal van een Volvo V70 die ik eruit heb gereden met mijn hybride
Je schat mij verkeerd in, Ik ben alleen the mennn als mijn accu;s vol zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Queque het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.
Ik zie je hooguit in het stof achter mij, als ik je eruit trek met m'n Alfa, Brera 3.2 l.
Maar dat is niet erg. Jij rijdt Alfa, dus jij bent al genoeg gestraft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Queque het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.
Ik zie je hooguit in het stof achter mij, als ik je eruit trek met m'n Alfa, Brera 3.2 l.
Godsklere zeg. Als mn accu's vol zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je schat mij verkeerd in, Ik ben alleen the mennn als mijn accu;s vol zijn![]()
Stof? Je bedoelt blauwe of zware rook denk ik gezien het een Alfa is
Ik gisteren een Audi a6 sport editie (nieuwste model).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Overigens heb ik ook nog een kwaliteitsverhaal van een Volvo V70 die ik eruit heb gereden met mijn hybride
Ninja editquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:
Nog even ter illustratie, dit was het apparaat in kwestie. Echter waren de achterlichten vervangen voor "LED" exemplaren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, die mocht ik alleen niet leasenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:26 schreef error_404 het volgende:
Maar even serieus: als je moet kiezen tussen een Alfa en een hybride, dan kies je toch die Alfa?
Zelfde met een 10 jaar oude Lada en een hybride, kan kies beter de lada dan in een hybride te gaan rijden....
Als je motorische en/of elektrische problemen geil vindt, neem je inderdaad een Alfa.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:26 schreef error_404 het volgende:
Maar even serieus: als je moet kiezen tussen een Alfa en een hybride, dan kies je toch die Alfa?
Zelfde met een 10 jaar oude Lada en een hybride, kan kies beter de lada dan in een hybride te gaan rijden....
Als je okselhaar geil vindt, neem je een hybride.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Als je motorische en/of elektrische problemen geil vindt, neem je inderdaad een Alfa.
volgens jouw verhaal ging je eerst naar rechts, controleerde je toen je accu's en gaf je daarna gas. Als die polo werkelijk in je aars zat op de linkerbaan, dan was die er in de tussentijd toch al langs gekomen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De accelatie van mijn hippie mobiel was simpelweg to much voor de Polo
Detail neuker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef Joppy het volgende:
[..]
volgens jouw verhaal ging je eerst naar rechts, controleerde je toen je accu's en gaf je daarna gas. Als die polo werkelijk in je aars zat op de linkerbaan, dan was die er in de tussentijd toch al langs gekomen?
Ts is groen en stoerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef Queque het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij net zo'n patser met je pussy auto.
Nee natuurlijk niet, want een polo is net zo een trage kutbak als die hybride van TS, getuige ook het feit dat hij hem niet in kon halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:30 schreef Joppy het volgende:
[..]
volgens jouw verhaal ging je eerst naar rechts, controleerde je toen je accu's en gaf je daarna gas. Als die polo werkelijk in je aars zat op de linkerbaan, dan was die er in de tussentijd toch al langs gekomen?
Zie mijn edit!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want een polo is net zo een trage kutbak als die hybride van TS, getuige ook het feit dat hij hem niet in kon halen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ts is groen en stoerin zijn lease Civic
Hij vergeet alleen dat hij niet 1 maar twee energiebronnen aanspreekt om zijn naar alle waarschijnlijkheid te kleine geslacht te compenseren,en dat die accu genoeg zware metalen bevat om de Veluwe tot een desolaat maanlandschap om te vormen .
Tot zover een wandelende milieuramp,die neigt naar de VVD
Diezelfde VVD die vond dat de Mp zich in een electrische auto behoort te verplaatsen ,maar nu niet kan wachten om achterin de gepantserde S600 plaats te nemen.
Al dan niet met vrouwtje Halsema.
Most commonly seenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
To ugly to display...
Wat is dat voor een lelijke variant van de Ka?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:36 schreef Queque het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
To ugly to display...
Dat zeg ik, goed als je geilt op motorische problemen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Most commonly seen
[ afbeelding ]
Vroeger ja.. In elk geval zelf nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:42 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, goed als je geilt op motorische problemen.
Dat is een Alfa Breraquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lelijke variant van de Ka?
Brera, het klinkt ook net alsof je afscheid neemt van veel, net iets te dunne plakkerige lichtbruine strunt.quote:
Ik zit liever in een Brera dan in zo een gare Honda Hybridquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Brera, het klinkt ook net alsof je afscheid neemt van veel, net iets te dunne plakkerige lichtbruine strunt.
Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit liever in een Brera dan in zo een gare Honda Hybrid![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:24 schreef DoctorB het volgende:
Maar dat is niet erg. Jij rijdt Alfa, dus jij bent al genoeg gestraft.
De enige goede Alfa is Alfa edelpils.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:29 schreef DoctorB het volgende:
Als je motorische en/of elektrische problemen geil vindt, neem je inderdaad een Alfa.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:41 schreef DoctorB het volgende:
Wat is dat voor een lelijke variant van de Ka?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:42 schreef DoctorB het volgende:
Dat zeg ik, goed als je geilt op motorische problemen.
Goh, ik krijg het gevoel dat jij iets tegen Alfa's hebt....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef DoctorB het volgende:
Brera, het klinkt ook net alsof je afscheid neemt van veel, net iets te dunne plakkerige lichtbruine strunt.
Alfa Romeo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goh, ik krijg het gevoel dat jij iets tegen Alfa's hebt....![]()
Maar wat ik nu graag wil weten… Spreek je uit eigen ervaringen met Alfa’s of lul je gewoon met iedereen mee die ooit gehoord heeft dat de vriend van een kennis van de zwager van zijn zus ooit een Alfa gehad heeft die een probleem had?
Veelal zijn de grootste Alfa klagers mensen die een wagen rijden uit de Volkswagen groep heb ik gemerkt... wat voor wagen rij jij?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef Viper23rd het volgende:
[..]
Alfa Romeo.![]()
![]()
Mijn volgende auto gaat een Alfa Romeo 156 Twin Spark worden.
Rijd nu een kleine Cinquecento (eerste auto
).
Over smaakt valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:17 schreef Repeat het volgende:
Die Brera is gewoon kaklelijk. Mislukt hatchback model
Eigenlijk niks, ik heb het topic gekaapt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi jongens,
wat hebben al die alfa's met dit topic te maken>?
Alfaroestbakken
Soms bijna nog erger dan die autisten in VLB, die auto-autisten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn kwaliteits topic word gegijzeld door Mito gays
Tja, als Hybride nicht trek je dat volk toch aan...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn kwaliteits topic word gegijzeld door Mito gays
Hehequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Tja, als Hybride nicht trek je dat volk toch aan...
Waarom ben je vandaag niet in Amsterdam met je Civic?
HAhahahaha, probeer die van jouw maar eerst kwijt te rakenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere zeg. Als mn accu's vol zijn.
Koop een echte auto, loser
Jij zit nergens in met je geldproblemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit liever in een Brera dan in zo een gare Honda Hybrid![]()
Als het rock of metal was: klacht onterecht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Gisteravond was ik op gepaste snelheid onder het genot van een lekker muziekje naar huis aan het cruisen.
Met rock of metal op cruise je niet naar huis, maar bulder je uiteraard plankgas over 's lands wegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:10 schreef Ritmo het volgende:
Als het rock of metal was: klacht onterecht.
Plus dat je in een Thalys ofzo tenminste echt inhaalt t.o.v. snelwegrijders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:47 schreef Nico_Galijk het volgende:
Hybride...ga dan met de trein ofzo. Sta je minder voor paal en doe je ten minste wel iets positiefs voor het milieu.
En je wordt financieel afgezet natuurlijk. Auto is vele malen goedkoper en makkelijker en voornamelijk comfortabeler.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:47 schreef Nico_Galijk het volgende:
Hybride...ga dan met de trein ofzo. Sta je minder voor paal en doe je ten minste wel iets positiefs voor het milieu.
Het hangt er van af waar je moet zijn. Als je in het centrum van een grote stad moet zijn is de trein vaak makkelijker en comfortabeler. Goedkoper meestal niet, als je met meerdere mensen reist.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef vulkaan het volgende:
[..]
En je wordt financieel afgezet natuurlijk. Auto is vele malen goedkoper en makkelijker en voornamelijk comfortabeler.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:03 schreef Fenomeno het volgende:
Hybriderijders die zich beter voelen dan andere weggebruikers![]()
Appiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:32 schreef raptorix het volgende:
Hybride gebruikers, dat zijn meestal de zelfde lui die spaarzegels vragen bij de Appie.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef draaijer het volgende:
TS blijft links hangen. Ik had gewoon over je heen gereden nadat je double xenon in je nek had gekregen
Een hybride in de zin van honda of toyota. Om te kotsen.
Ja sorry. Bij mij is bijna alles zwart / wit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je bent weer lekker genuanceerd.
Je krijgt waar je voor betaald, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc.
Maar letten we weer terug ontopic gaan![]()
Het is gewoon een grof schandaal dat Honda zijn verantwoordelijkheid niet neemt en het probleem door schuift naar de klant. Als het accu pakket niet de verwachte levensduur heeft dan vervangen ze het accu pakket maar als het stuk gaat! Ga niet de consument opschepen met een product wat ineens minder presteert doordat het accu pakket gedowntuned word.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat met die accu's is best triest.
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:27 schreef cumcumber het volgende:
Iedereen weet toch dat iets op batterijen na verloop van tijd steeds sneller leeg gaat.
Als je een jaar geleden je ogen had open gedaan had je ook wel een andere auto gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.
Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
Na hoeveel jaar / maanden ging de puf eruit dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.
Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
Maw je bent in die hybride troep gestoken.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.
Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
En dan anderen pauper noemen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc.
Die units komen uit China. Kan je nagaan wat de kwaliteit is. Als ze stuk zijn, bestellen we gewoon weer een aantal nieuwe uit China en die komen dan lekker met de boot om de "groene" Prius te voorzien van nieuwe milieu onvriendelijke accu's..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:35 schreef raptorix het volgende:
Is het eigenlijk zo dat die batterijen een beperkte levensduur hebben of dat de kwaliteit afneemt?
De accu's worden steeds minder krachtig en gaan sneller leeg. (net als je laptop).quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:35 schreef raptorix het volgende:
Is het eigenlijk zo dat die batterijen een beperkte levensduur hebben of dat de kwaliteit afneemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat dus, ik heb een collega die ook zo'n imitatie milieurakker is en die afgelopen maand het nieuws hoorde dat ze de belastingvoordelen weer terug willen draaien voor die "schone" wagens, toen ging het hem ineens niet meer over het milieuquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
En toch ben je wel een beetje een pauper als je een Hybrid rijdt om je kosten zo laag mogelijk te houden, cq geen wb te hoeven betalen, cq de groene milieurakker uit te hangen.
Ook... ook...quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef draaijer het volgende:
Ik vind het nogal treurig als je 110 euro moet betalen om voor lul te mogen rijden
Ik zag gisteren nog een nieuwe scirocco met een auto voorkant / grillquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:55 schreef mstx het volgende:
Ik zag vrijdag nog een Golf 4 met een Audi S-embleem op de voorgrille.![]()
Nog erger dus!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:
En ik ben geen hybride rijder. Wel een kleine oude pleuris-autorijder
Dat is dus echt een pauper reactie. Korte termijn visie. Goedkoop, maar belastend. Dat is ook de hypocriete mening van het gros van die hybride rijders. Helaasquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:
Lekker boeiend een auto. Het rijdt toch!? En als dat met een hybride goedkoper kan is dat toch mooi meegenomen!? Lekker boeien voor die chinezen die gore accu's staan te maken![]()
Mensen die hier zo vel zitten te praten over hoe traag en lelijk die hybride zijnZak lekker in de stront
![]()
En ik ben geen hybride rijder. Wel een kleine oude pleuris-autorijder
Dus jou wagen heeft de voorkant van een motor of wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een nieuwe scirocco met een auto voorkant / grill
Das pas een pauper!
Ter info: het meeste Nikkel dat gewonnen wordt verdwijnt in roestvast staal. Niet in de accu's van hybride auto's. De bekende foto's van die mijn in Canada zijn dus niet de schuld van de hybride rijder. Een klein percentage van de opbrengst van die mijn gaat naar de accu-industrie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:17 schreef silenthill het volgende:
Goed voor het milieu. laat me niet lachen. Al die accu's en alle grondstoffen die nodig zijn voor dat soort auto's te produceren.
Ik zeg weg ermee met dat bedrog :-)
De Prius accu's hebben geen probleem en gaan zelden stuk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Die units komen uit China. Kan je nagaan wat de kwaliteit is. Als ze stuk zijn, bestellen we gewoon weer een aantal nieuwe uit China en die komen dan lekker met de boot om de "groene" Prius te voorzien van nieuwe milieu onvriendelijke accu's..
Tja, hybride rijders zijn in mijn ogen niks anders dan hypocriete paupers die graag goedkoop snelweg kilometers willen rijden.
Of een 5 Cilinder E270quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Prius accu's hebben geen probleem en gaan zelden stuk.
Prius taxi's hebben inmiddels >500.000km afgelegd en deze werken nog met de 1e accu's.
Maar goed, jij duikt op in ieder "hybride" topic met jezelfde stokpaardjes die al 100x weerlegd zijn... Maar je mag het proberen...
Jij bent zeker zo'n pauper die in een 6 of 8 cilinder rijdt? Echt mannen rijden in een 10 of 12 cilinder...
Nee, een 6 cilinder bi-turbo (afgewisseld met een 8 cilinder).quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
Jij bent zeker zo'n pauper die in een 6 of 8 cilinder rijdt? Echt mannen rijden in een 10 of 12 cilinder...
Naja, bi-turbo maakt een hoop goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, een 6 cilinder bi-turbo (afgewisseld met een 8 cilinder).
Gaat prima inderdaad. Ik kan daarmee zelfs een prius met volle accu's bijhouden!quote:
Hoax!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gaat prima inderdaad. Ik kan daarmee zelfs een prius met volle accu's bijhouden!
Waarom ?? hij kan toch meesteppen ??quote:
In Duitsland zijn er regelmatig genoeg figuren die niet schuiven omdat ze een "dikkere" auto hebben dan degene die er langs wil.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
als iemand er langs wil flikker je gewoon op naar rechts, groot licht betekend dat jij te lang wacht. in duitsland heel normaal en mensen gaan daar ook netjes naar rechts.
Of 2 zes-cilndersquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Prius accu's hebben geen probleem en gaan zelden stuk.
Prius taxi's hebben inmiddels >500.000km afgelegd en deze werken nog met de 1e accu's.
Maar goed, jij duikt op in ieder "hybride" topic met jezelfde stokpaardjes die al 100x weerlegd zijn... Maar je mag het proberen...
Jij bent zeker zo'n pauper die in een 6 of 8 cilinder rijdt? Echt mannen rijden in een 10 of 12 cilinder...
Preciesquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
als iemand er langs wil flikker je gewoon op naar rechts, groot licht betekend dat jij te lang wacht. in duitsland heel normaal en mensen gaan daar ook netjes naar rechts.
http://www.anwaltonline.o(...)noetigung/index.htmlquote:Besonders häufig findet eine Nötigung auf der Autobahn mittels Lichthupe, dichtem Auffahren und dem nach links gesetzten Blinker statt, wenn der Vordermann dem folgenden Fahrzeugführer auf der linken Spur nicht schnell genug ein Überholmanöver beendet. Dauert dies nun einige Zeit und fühlt sich der bedrängte Fahrer durch das dichte Auffahren einer Gefahr ausgesetzt, so liegt eine Nötigung vor.
Der Gesetzgeber hat relativ hohe Strafen für diesen Tatbestand vorgesehen - es droht eine empfindliche Geldstrafe oder sogar Freiheitsstrafe. Darüber hinaus warten ein Fahrverbot von bis zu 3 Monaten nebst 5 Punkten auf den Verkehrssünder. Oftmals kommt es auch zum Entzug des Führerscheins.
Ob nun eine Nötigung nur versucht wurde oder "erfolgreich" war ist unerheblich - auch eine versuchte Nötigung ist strafbar. Es kommt hierbei - insbes. bei einer etwaigen Strafmaßbemessung - entscheidend auf Dauer und Intensität der Nötigungshandlung sowie die bewirkte Gefährdung an.
Eine Nötigung ist nur dann rechtswidrig und strafbar, wenn die Handlung im Verhältnis zur beabsichtigten Wirkung verwerflich ist, das Verhalten also überhaupt nicht verhältnismäßig ist.
Nötigung ziet eerder toe op bumperkleven dan op groot licht, hoewel er wel sprake kan zijn van nötigung wanneer je gaat seinen terwijl iemand niet naar rechts kán.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Hyperdude het volgende:
In Duitsland kan je maar beter oppassen met je groot licht. Kan behoorlijk in de papieren lopen als je een aangifte van degene die je naar de rechterbaan wilt hebben aan je broek krijgt.
SUV.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef KipSiam het volgende:
[..]
De enige legitieme hybride:
[ afbeelding ]
wat te denken van de X6 Hybrid, lekker groen met een 400pk sterke V8 ter ondersteuningquote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef KipSiam het volgende:
[..]
De enige legitieme hybride:
[ afbeelding ]
Het hangt er maar vanaf wat je zoekt. Het is sowieso de snelste sedan op de markt. Het uiterlijk is niet ieders kopje thee, maar binnenin is de auto prachtig. Rijdt heerlijk, geweldige stoelen, Burmester systeem klinkt geweldig... Het is geen straf zeg maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Gavle het volgende:
Panamera is overbodig, er zijn veel mooiere alternatieven, bovendien hoort een Porsche 2/3 deuren te hebben en niet 5.
Ik wil je er even aan herinneren dat het stoom is wat er uit die reservoirs komt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
Hybride's.. o zo goed voor het milieu. Maar hoe wordt die stroom opgewekt?![]()
[ afbeelding ]
We zouden inderdaad meer gebruik moeten maken van kernenergie. Er komen geen schadelijke stoffen in de lucht, het is erg efficiënt en je bent niet afhankelijk van stromend water, wind of iets anders wat niet overal is.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
Hybride's.. o zo goed voor het milieu. Maar hoe wordt die stroom opgewekt?![]()
[ afbeelding ]
Nee. Wel kun je de zware metalen terugwinnen... maar dat kost natuurlijk weer energie.quote:Op donderdag 9 september 2010 04:04 schreef dieselnoi het volgende:
Batterijen zijn 100% recyclebaar.
Alle olie komt uit het midden-oosten? Sinds wanneer... Overigens wordt bij brandstoffen al lang rekening gehouden met het productieproces.quote:Daarnaast moet olie ook met dezelfde boot uit het midden-oosten komen.
Hybrides zijn in de praktijk nauwelijks zuiniger dan niet-hybrides. Als je ze langs een SUV zet wel natuurlijk, maar dat is appels en peren.quote:Hybrides zijn zuiniger en stoten minder co2 uit.
Sinds wanneer rij je in een hogere klasse als er een hybride aandrijving is gemonteerd? Of doel je nu op die belachelijke fiscale maatregel?quote:Dus het gebruik ervan is minder belastend dan de gemiddelde normale auto terwijl je toch in een hogere klasse auto rijdt.
Kosten weet ik niet, maar dat de productie van een hybride auto meer vervuilend is dan van een niet-hybride is een feit. En die meervervuiling bij productie maakt dat het beetje zuiniger rijden gewoon teniet wordt gedaan.quote:Productie kosten zijn ook niet meer of minder vervuilend dan een normale auto.
B.v. door ene dieselnoi die bij de marketingafdeling van toyota werkt, of zijn domme leasekeuze wenst te verdedigen.quote:Dus er wordt een hoop onzin gezegd hier
Ik geloof dat al vastgesteld was dat dit bepaald niet aan de orde is hier. Wat zeg ik: het draait hier om een faalhaas die denkt dat hij stoer is door met zijn hybride verkeersonveilige onzin uit te halen.quote:Daarnaast kan electriciteit opgewekt worden uit schone energie bronnen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Wel kun je de zware metalen terugwinnen... maar dat kost natuurlijk weer energie.
[..]
Alle olie komt uit het midden-oosten? Sinds wanneer... Overigens wordt bij brandstoffen al lang rekening gehouden met het productieproces.
[..]
Hybrides zijn in de praktijk nauwelijks zuiniger dan niet-hybrides. Als je ze langs een SUV zet wel natuurlijk, maar dat is appels en peren.
[..]
Sinds wanneer rij je in een hogere klasse als er een hybride aandrijving is gemonteerd? Of doel je nu op die belachelijke fiscale maatregel?
[..]
Kosten weet ik niet, maar dat de productie van een hybride auto meer vervuilend is dan van een niet-hybride is een feit. En die meervervuiling bij productie maakt dat het beetje zuiniger rijden gewoon teniet wordt gedaan.
[..]
B.v. door ene dieselnoi die bij de marketingafdeling van toyota werkt, of zijn domme leasekeuze wenst te verdedigen.
[..]
Ik geloof dat al vastgesteld was dat dit bepaald niet aan de orde is hier. Wat zeg ik: het draait hier om een faalhaas die denkt dat hij stoer is door met zijn hybride verkeersonveilige onzin uit te halen.
De rook is ook schadelijk. Condens niet. Dus waar heb je het nu over?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef Gavle het volgende:
[..]
Ik wil je er even aan herinneren dat het stoom is wat er uit die reservoirs komt.
Je klinkt nu net als die mongolen op tv die bij Schiphol wonen en beweerde dat de rook(condens) uit vliegtuigen schadelijk voor het milieu is.
Jij bent echt dom hé?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
De rook is ook schadelijk. Condens niet. Dus waar heb je het nu over?Rook is geen stoom.
Uit de meeste auto uitlaten komt ook voornamelijk zichtbare condens, maar het schijnt dat je tóch doodgaat als je uitlaatgassen in je auto blaastquote:Op donderdag 9 september 2010 19:37 schreef Gavle het volgende:
[..]
Jij bent echt dom hé?
Je ziet geen rook alleen condens, de mensen die die strepen aanwijzen beweren dus dat die slecht zijn voor het milieu terwijl het slechts water is, of zie jij wel eens rook uit motoren komen uit het vliegtuig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uit de meeste auto uitlaten komt ook voornamelijk zichtbare condens, maar het schijnt dat je tóch doodgaat als je uitlaatgassen in je auto blaast![]()
Wel apart dat je van de verbranding van benzine schadelijke stoffen krijgt, en van kerosine niet, zou het dan slimmer zijn om auto's op kerosine te laten rijden![]()
We hebben het nu over vliegtuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de mensen die beweerden dat deze strepen schadelijk zijn, terwijl dat niet zo is.
Uitlaatgassen van vliegtuigen zie je niet dus is het onmogelijk deze aan te wijzen, echter deze mensen hadden blijkbaar niet goed opgelet tijdens natuurkunde.
Zelfde als die user die dat plaatje poste van die koeltorens waar stoom uitkomt en dan met het commentaar erbij waardoor het lijkt alsof het stoom wat er uit die koeltorens schadelijk is voor het milieu.Maarja sommige mensen die weten niet waar ze over lullen en denken dat er uitlaatgassen uit die torens komt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
Hybride's.. o zo goed voor het milieu. Maar hoe wordt die stroom opgewekt?![]()
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |