De accu's worden steeds minder krachtig en gaan sneller leeg. (net als je laptop).quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:35 schreef raptorix het volgende:
Is het eigenlijk zo dat die batterijen een beperkte levensduur hebben of dat de kwaliteit afneemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat dus, ik heb een collega die ook zo'n imitatie milieurakker is en die afgelopen maand het nieuws hoorde dat ze de belastingvoordelen weer terug willen draaien voor die "schone" wagens, toen ging het hem ineens niet meer over het milieuquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
En toch ben je wel een beetje een pauper als je een Hybrid rijdt om je kosten zo laag mogelijk te houden, cq geen wb te hoeven betalen, cq de groene milieurakker uit te hangen.
Ook... ook...quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef draaijer het volgende:
Ik vind het nogal treurig als je 110 euro moet betalen om voor lul te mogen rijden
Ik zag gisteren nog een nieuwe scirocco met een auto voorkant / grillquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:55 schreef mstx het volgende:
Ik zag vrijdag nog een Golf 4 met een Audi S-embleem op de voorgrille.![]()
Nog erger dus!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:
En ik ben geen hybride rijder. Wel een kleine oude pleuris-autorijder
Dat is dus echt een pauper reactie. Korte termijn visie. Goedkoop, maar belastend. Dat is ook de hypocriete mening van het gros van die hybride rijders. Helaasquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:
Lekker boeiend een auto. Het rijdt toch!? En als dat met een hybride goedkoper kan is dat toch mooi meegenomen!? Lekker boeien voor die chinezen die gore accu's staan te maken![]()
Mensen die hier zo vel zitten te praten over hoe traag en lelijk die hybride zijnZak lekker in de stront
![]()
En ik ben geen hybride rijder. Wel een kleine oude pleuris-autorijder
Dus jou wagen heeft de voorkant van een motor of wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:34 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een nieuwe scirocco met een auto voorkant / grill
Das pas een pauper!
Ter info: het meeste Nikkel dat gewonnen wordt verdwijnt in roestvast staal. Niet in de accu's van hybride auto's. De bekende foto's van die mijn in Canada zijn dus niet de schuld van de hybride rijder. Een klein percentage van de opbrengst van die mijn gaat naar de accu-industrie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:17 schreef silenthill het volgende:
Goed voor het milieu. laat me niet lachen. Al die accu's en alle grondstoffen die nodig zijn voor dat soort auto's te produceren.
Ik zeg weg ermee met dat bedrog :-)
De Prius accu's hebben geen probleem en gaan zelden stuk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Die units komen uit China. Kan je nagaan wat de kwaliteit is. Als ze stuk zijn, bestellen we gewoon weer een aantal nieuwe uit China en die komen dan lekker met de boot om de "groene" Prius te voorzien van nieuwe milieu onvriendelijke accu's..
Tja, hybride rijders zijn in mijn ogen niks anders dan hypocriete paupers die graag goedkoop snelweg kilometers willen rijden.
Of een 5 Cilinder E270quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Prius accu's hebben geen probleem en gaan zelden stuk.
Prius taxi's hebben inmiddels >500.000km afgelegd en deze werken nog met de 1e accu's.
Maar goed, jij duikt op in ieder "hybride" topic met jezelfde stokpaardjes die al 100x weerlegd zijn... Maar je mag het proberen...
Jij bent zeker zo'n pauper die in een 6 of 8 cilinder rijdt? Echt mannen rijden in een 10 of 12 cilinder...
Nee, een 6 cilinder bi-turbo (afgewisseld met een 8 cilinder).quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
Jij bent zeker zo'n pauper die in een 6 of 8 cilinder rijdt? Echt mannen rijden in een 10 of 12 cilinder...
Naja, bi-turbo maakt een hoop goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, een 6 cilinder bi-turbo (afgewisseld met een 8 cilinder).
Gaat prima inderdaad. Ik kan daarmee zelfs een prius met volle accu's bijhouden!quote:
Hoax!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gaat prima inderdaad. Ik kan daarmee zelfs een prius met volle accu's bijhouden!
Waarom ?? hij kan toch meesteppen ??quote:
In Duitsland zijn er regelmatig genoeg figuren die niet schuiven omdat ze een "dikkere" auto hebben dan degene die er langs wil.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
als iemand er langs wil flikker je gewoon op naar rechts, groot licht betekend dat jij te lang wacht. in duitsland heel normaal en mensen gaan daar ook netjes naar rechts.
Of 2 zes-cilndersquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Prius accu's hebben geen probleem en gaan zelden stuk.
Prius taxi's hebben inmiddels >500.000km afgelegd en deze werken nog met de 1e accu's.
Maar goed, jij duikt op in ieder "hybride" topic met jezelfde stokpaardjes die al 100x weerlegd zijn... Maar je mag het proberen...
Preciesquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:03 schreef matthisl het volgende:
als iemand er langs wil flikker je gewoon op naar rechts, groot licht betekend dat jij te lang wacht. in duitsland heel normaal en mensen gaan daar ook netjes naar rechts.
http://www.anwaltonline.o(...)noetigung/index.htmlquote:Besonders häufig findet eine Nötigung auf der Autobahn mittels Lichthupe, dichtem Auffahren und dem nach links gesetzten Blinker statt, wenn der Vordermann dem folgenden Fahrzeugführer auf der linken Spur nicht schnell genug ein Überholmanöver beendet. Dauert dies nun einige Zeit und fühlt sich der bedrängte Fahrer durch das dichte Auffahren einer Gefahr ausgesetzt, so liegt eine Nötigung vor.
Der Gesetzgeber hat relativ hohe Strafen für diesen Tatbestand vorgesehen - es droht eine empfindliche Geldstrafe oder sogar Freiheitsstrafe. Darüber hinaus warten ein Fahrverbot von bis zu 3 Monaten nebst 5 Punkten auf den Verkehrssünder. Oftmals kommt es auch zum Entzug des Führerscheins.
Ob nun eine Nötigung nur versucht wurde oder "erfolgreich" war ist unerheblich - auch eine versuchte Nötigung ist strafbar. Es kommt hierbei - insbes. bei einer etwaigen Strafmaßbemessung - entscheidend auf Dauer und Intensität der Nötigungshandlung sowie die bewirkte Gefährdung an.
Eine Nötigung ist nur dann rechtswidrig und strafbar, wenn die Handlung im Verhältnis zur beabsichtigten Wirkung verwerflich ist, das Verhalten also überhaupt nicht verhältnismäßig ist.
Nötigung ziet eerder toe op bumperkleven dan op groot licht, hoewel er wel sprake kan zijn van nötigung wanneer je gaat seinen terwijl iemand niet naar rechts kán.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Hyperdude het volgende:
In Duitsland kan je maar beter oppassen met je groot licht. Kan behoorlijk in de papieren lopen als je een aangifte van degene die je naar de rechterbaan wilt hebben aan je broek krijgt.
SUV.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef KipSiam het volgende:
[..]
De enige legitieme hybride:
[ afbeelding ]
wat te denken van de X6 Hybrid, lekker groen met een 400pk sterke V8 ter ondersteuningquote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef KipSiam het volgende:
[..]
De enige legitieme hybride:
[ afbeelding ]
Het hangt er maar vanaf wat je zoekt. Het is sowieso de snelste sedan op de markt. Het uiterlijk is niet ieders kopje thee, maar binnenin is de auto prachtig. Rijdt heerlijk, geweldige stoelen, Burmester systeem klinkt geweldig... Het is geen straf zeg maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef Gavle het volgende:
Panamera is overbodig, er zijn veel mooiere alternatieven, bovendien hoort een Porsche 2/3 deuren te hebben en niet 5.
Ik wil je er even aan herinneren dat het stoom is wat er uit die reservoirs komt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
Hybride's.. o zo goed voor het milieu. Maar hoe wordt die stroom opgewekt?![]()
[ afbeelding ]
We zouden inderdaad meer gebruik moeten maken van kernenergie. Er komen geen schadelijke stoffen in de lucht, het is erg efficiënt en je bent niet afhankelijk van stromend water, wind of iets anders wat niet overal is.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Wel kun je de zware metalen terugwinnen... maar dat kost natuurlijk weer energie.quote:Op donderdag 9 september 2010 04:04 schreef dieselnoi het volgende:
Batterijen zijn 100% recyclebaar.
Alle olie komt uit het midden-oosten? Sinds wanneer... Overigens wordt bij brandstoffen al lang rekening gehouden met het productieproces.quote:Daarnaast moet olie ook met dezelfde boot uit het midden-oosten komen.
Hybrides zijn in de praktijk nauwelijks zuiniger dan niet-hybrides. Als je ze langs een SUV zet wel natuurlijk, maar dat is appels en peren.quote:Hybrides zijn zuiniger en stoten minder co2 uit.
Sinds wanneer rij je in een hogere klasse als er een hybride aandrijving is gemonteerd? Of doel je nu op die belachelijke fiscale maatregel?quote:Dus het gebruik ervan is minder belastend dan de gemiddelde normale auto terwijl je toch in een hogere klasse auto rijdt.
Kosten weet ik niet, maar dat de productie van een hybride auto meer vervuilend is dan van een niet-hybride is een feit. En die meervervuiling bij productie maakt dat het beetje zuiniger rijden gewoon teniet wordt gedaan.quote:Productie kosten zijn ook niet meer of minder vervuilend dan een normale auto.
B.v. door ene dieselnoi die bij de marketingafdeling van toyota werkt, of zijn domme leasekeuze wenst te verdedigen.quote:Dus er wordt een hoop onzin gezegd hier
Ik geloof dat al vastgesteld was dat dit bepaald niet aan de orde is hier. Wat zeg ik: het draait hier om een faalhaas die denkt dat hij stoer is door met zijn hybride verkeersonveilige onzin uit te halen.quote:Daarnaast kan electriciteit opgewekt worden uit schone energie bronnen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Wel kun je de zware metalen terugwinnen... maar dat kost natuurlijk weer energie.
[..]
Alle olie komt uit het midden-oosten? Sinds wanneer... Overigens wordt bij brandstoffen al lang rekening gehouden met het productieproces.
[..]
Hybrides zijn in de praktijk nauwelijks zuiniger dan niet-hybrides. Als je ze langs een SUV zet wel natuurlijk, maar dat is appels en peren.
[..]
Sinds wanneer rij je in een hogere klasse als er een hybride aandrijving is gemonteerd? Of doel je nu op die belachelijke fiscale maatregel?
[..]
Kosten weet ik niet, maar dat de productie van een hybride auto meer vervuilend is dan van een niet-hybride is een feit. En die meervervuiling bij productie maakt dat het beetje zuiniger rijden gewoon teniet wordt gedaan.
[..]
B.v. door ene dieselnoi die bij de marketingafdeling van toyota werkt, of zijn domme leasekeuze wenst te verdedigen.
[..]
Ik geloof dat al vastgesteld was dat dit bepaald niet aan de orde is hier. Wat zeg ik: het draait hier om een faalhaas die denkt dat hij stoer is door met zijn hybride verkeersonveilige onzin uit te halen.
De rook is ook schadelijk. Condens niet. Dus waar heb je het nu over?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef Gavle het volgende:
[..]
Ik wil je er even aan herinneren dat het stoom is wat er uit die reservoirs komt.
Je klinkt nu net als die mongolen op tv die bij Schiphol wonen en beweerde dat de rook(condens) uit vliegtuigen schadelijk voor het milieu is.
Jij bent echt dom hé?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
De rook is ook schadelijk. Condens niet. Dus waar heb je het nu over?Rook is geen stoom.
Uit de meeste auto uitlaten komt ook voornamelijk zichtbare condens, maar het schijnt dat je tóch doodgaat als je uitlaatgassen in je auto blaastquote:Op donderdag 9 september 2010 19:37 schreef Gavle het volgende:
[..]
Jij bent echt dom hé?
Je ziet geen rook alleen condens, de mensen die die strepen aanwijzen beweren dus dat die slecht zijn voor het milieu terwijl het slechts water is, of zie jij wel eens rook uit motoren komen uit het vliegtuig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uit de meeste auto uitlaten komt ook voornamelijk zichtbare condens, maar het schijnt dat je tóch doodgaat als je uitlaatgassen in je auto blaast![]()
Wel apart dat je van de verbranding van benzine schadelijke stoffen krijgt, en van kerosine niet, zou het dan slimmer zijn om auto's op kerosine te laten rijden![]()
We hebben het nu over vliegtuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de mensen die beweerden dat deze strepen schadelijk zijn, terwijl dat niet zo is.
Uitlaatgassen van vliegtuigen zie je niet dus is het onmogelijk deze aan te wijzen, echter deze mensen hadden blijkbaar niet goed opgelet tijdens natuurkunde.
Zelfde als die user die dat plaatje poste van die koeltorens waar stoom uitkomt en dan met het commentaar erbij waardoor het lijkt alsof het stoom wat er uit die koeltorens schadelijk is voor het milieu.Maarja sommige mensen die weten niet waar ze over lullen en denken dat er uitlaatgassen uit die torens komt.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |