abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85813836
TS blijft links hangen. Ik had gewoon over je heen gereden nadat je double xenon in je nek had gekregen ;)

Een hybride in de zin van honda of toyota. Om te kotsen. :r
pi_85813907
Voor de volgers van dit topic. Mijn hybride heeft onlangs een software update gehad om te voorkomen dat de batterij in de garantie periode stuk gaat :'). Het gevolg is dat mijn electro motor in mindere mate bij assisteerd. Wat resulteerd in minder acceleratie vermogen :(. Ik hoop niet dat ik sjonnie in zijn Polo tegen kom :'( :r

Ik wil mijn Leon terug :'(
pi_85813942
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef draaijer het volgende:
TS blijft links hangen. Ik had gewoon over je heen gereden nadat je double xenon in je nek had gekregen ;)

Een hybride in de zin van honda of toyota. Om te kotsen. :r
:D
Je bent weer lekker genuanceerd.
pi_85814155
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:D
Je bent weer lekker genuanceerd.
Ja sorry. Bij mij is bijna alles zwart / wit. ;)
Was al zo lang niet meer op fok geweest, dat ik weer even mijn mening moest drukken
pi_85814268
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zette de automaat in zijn S.
Waar staat die "S" voor?
pi_85814524
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef cumcumber het volgende:

[..]

Waar staat die "S" voor?
Supahschnell
pi_85814719
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc. *O*
Maar letten we weer terug ontopic gaan ):O
Je krijgt waar je voor betaald, zullen we maar zeggen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_85814838
onze auto is een vrij nieuwe polo, eentje waarvan je twijfelt als je die in de spiegels zit dat het een politieautootje is.

op een 80 km weg reed ik achter een crx van 1000 euro, 1000 euro geluidsinstallatie en 2000 euro plactic en kermisverlichting.

onze auto heeft andere remklauwen, betere remschijven, stuggere vering en duur rubber.

crx-je reed 100 en toen ik erachter kwam 80.
dat zinde me niet dus ik haalde in en kachel 100 verder.

toen petje en zijn vriendin door hadden dat ik geen politie was moesten ze uiteraard aan mijn bumper hangen.

komen bij een rotonde aan en die kan ik uiteraard behoorlijk snel nemen.
crx-je had de uiterste moeite en al last van onderstuur.
de volgende rotonde ging ik nog door de rotonde en crx deed weer een poging.
nu werd het overstuur te groot en ging die recht op de stoep/rand af.
in zijn falende poging om controle te krijgen trapte die vol de rem in en schoot a la dukes of hazard hoog over de stoep heen om op het gras tot stilstand te komen.

en een crx heeft al zoveel grondspeling :')

ben ff terug gereden en daarna luid toeterend met mijn duim omhoog erlangs _O-

wel minder, een andere keer toen een petje d8 dat ik een wedstrijdje deed ramde die hem vol achter bij mij erin toen ik afsloeg :r

en een paar maal wou iemand me bewust van de motor rijden toen ik inhaalde |:( (dat kost iemand minimaal een spiegel en een deuk
pi_85814966
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Supahschnell
Gelukkig, ik was al bang dat ze een Sportstand in een hybride hadden gemaakt!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:11:31 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85816208
Dat met die accu's is best triest. :')
Lack of common cents
pi_85816308
Liever een 1.4 met GTI embleem dan een hybride. Over paupers gesproken! _O- :')
pi_85818635
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat met die accu's is best triest. :')
Het is gewoon een grof schandaal dat Honda zijn verantwoordelijkheid niet neemt en het probleem door schuift naar de klant. Als het accu pakket niet de verwachte levensduur heeft dan vervangen ze het accu pakket maar als het stuk gaat! Ga niet de consument opschepen met een product wat ineens minder presteert doordat het accu pakket gedowntuned word.

Dat is hetzelfde als je een TV wegbrengt voor onderhoud en je de TV terug krijgt met minder brightness omdat anders de backlight binnen de garantie termijn stuk zou kunnen gaan :')

Maargoed, het laatste woord is hier nog niet over gezegt.
pi_85818762
Iedereen weet toch dat iets op batterijen na verloop van tijd steeds sneller leeg gaat.
pi_85818927
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:27 schreef cumcumber het volgende:
Iedereen weet toch dat iets op batterijen na verloop van tijd steeds sneller leeg gaat.
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.

Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:04:08 #90
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_85821003

Aston Martin DB9 _O_
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:22:45 #91
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_85821517
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.

Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
Als je een jaar geleden je ogen had open gedaan had je ook wel een andere auto gekocht :')
pi_85825802
quote:

[..]

Na hoeveel jaar / maanden ging de puf eruit dan?

Admin zondag 29 augustus 2010 @ 09:52:26 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85825821
>>PTA
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:09:24 #94
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_85825983
quote:

[..]

Maw je bent in die hybride troep gestoken.....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_85826576
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:

Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc. *O*

En dan anderen pauper noemen... :')
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:55:49 #96
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85826607
Ik zag vrijdag nog een Golf 4 met een Audi S-embleem op de voorgrille. :|W :|W
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:40:10 #97
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_85827363
Een hybride niet voorbij kunnen komen bij een tussensprintje op de snelweg....dat je dan met een GTI-badge durft te rijden :')
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_85828356
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dan anderen pauper noemen... :')
Ik vind het nogal treurig als je 110 euro moet betalen om voor lul te mogen rijden :P
pi_85828763
Is het eigenlijk zo dat die batterijen een beperkte levensduur hebben of dat de kwaliteit afneemt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85829322
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:35 schreef raptorix het volgende:
Is het eigenlijk zo dat die batterijen een beperkte levensduur hebben of dat de kwaliteit afneemt?
Die units komen uit China. Kan je nagaan wat de kwaliteit is. Als ze stuk zijn, bestellen we gewoon weer een aantal nieuwe uit China en die komen dan lekker met de boot om de "groene" Prius te voorzien van nieuwe milieu onvriendelijke accu's..

Tja, hybride rijders zijn in mijn ogen niks anders dan hypocriete paupers die graag goedkoop snelweg kilometers willen rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')