quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef draaijer het volgende:
TS blijft links hangen. Ik had gewoon over je heen gereden nadat je double xenon in je nek had gekregen
Een hybride in de zin van honda of toyota. Om te kotsen.
Ja sorry. Bij mij is bijna alles zwart / wit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je bent weer lekker genuanceerd.
Je krijgt waar je voor betaald, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc.
Maar letten we weer terug ontopic gaan![]()
Het is gewoon een grof schandaal dat Honda zijn verantwoordelijkheid niet neemt en het probleem door schuift naar de klant. Als het accu pakket niet de verwachte levensduur heeft dan vervangen ze het accu pakket maar als het stuk gaat! Ga niet de consument opschepen met een product wat ineens minder presteert doordat het accu pakket gedowntuned word.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat met die accu's is best triest.
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:27 schreef cumcumber het volgende:
Iedereen weet toch dat iets op batterijen na verloop van tijd steeds sneller leeg gaat.
Als je een jaar geleden je ogen had open gedaan had je ook wel een andere auto gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.
Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
Na hoeveel jaar / maanden ging de puf eruit dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat is niet het issue. Het punt is dat ik een product kies op basis van de product eigenschappen. Als een fabrikant dan na een jaar de product eigenschappen veranderd (omdat ze bang ze voor battery packs die stuk gaan onder garantie) voldoet het product niet meer aan de specificaties op het moment van levering. Ik mag er immers vannuit gaan dat de auto binnen de garantie periode functioneert zoals deze vanaf het begin was opgelevert. Dat is niet het geval. De fabrikant is op dat moment dan gewoon in gebreken.
Als ik een jaar geleden een testrit had gemaakt in de Civic zoals die nu is dan had ik voor een andere auto gekozen.
Maw je bent in die hybride troep gestoken.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En dan anderen pauper noemen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik rij auto voor 110 euro p/mnd all inc.
Die units komen uit China. Kan je nagaan wat de kwaliteit is. Als ze stuk zijn, bestellen we gewoon weer een aantal nieuwe uit China en die komen dan lekker met de boot om de "groene" Prius te voorzien van nieuwe milieu onvriendelijke accu's..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:35 schreef raptorix het volgende:
Is het eigenlijk zo dat die batterijen een beperkte levensduur hebben of dat de kwaliteit afneemt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |