maar direct x 10 is toch gewoon 9 met een aanvulling?quote:@lightning: of DirectX 9 te installeren. Windows 7 komt standaard met DirectX 10 maar voor veel games helpt het als je DirectX 9 ernaast installeert.
edit: en dan bedoel ik de full package vanaf de microsoft website, niet de DirectX 9 die meegeleverd wordt met de games
jep, gewoon wat nieuwe visuele technieken. DX10 is volledig backward compatible dus het zou geen problemen mogen opleveren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef m.k het volgende:
[..]
maar direct x 10 is toch gewoon 9 met een aanvulling?
hoe dan ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:05 schreef Esses het volgende:
of beter PREG_REPLACE('.... nja ga niet te erg de nerd uithangen
Inderdaad zou DX10 volledig backward compatible moeten zijn. Echter ervaringen van meerdere mensen (waaronder ikzelf) laten zien dat dat niet helemaal waar is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jep, gewoon wat nieuwe visuele technieken. DX10 is volledig backward compatible dus het zou geen problemen mogen opleveren.
"Even" volk fijne avond, ben werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Inderdaad zou DX10 volledig backward compatible moeten zijn. Echter ervaringen van meerdere mensen (waaronder ikzelf) laten zien dat dat niet helemaal waar is.
Oww en lightning, na het installeren van DX9 moet je de spellen wel even opnieuw installeren.
godmilJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Inderdaad zou DX10 volledig backward compatible moeten zijn. Echter ervaringen van meerdere mensen (waaronder ikzelf) laten zien dat dat niet helemaal waar is.
Oww en lightning, na het installeren van DX9 moet je de spellen wel even opnieuw installeren.
Aah joh, is prima toch. Je moet je niet zoveel aantrekken van iedereen hier, is niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef m.k het volgende:
ik ben niet zo creatief als u
hoe moet ik de naam veranderen dan ?
quote:
Dat kan enkel een modjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:38 schreef m.k het volgende:ik ben niet zo creatief als u
hoe moet ik de naam veranderen dan ?
Ja, maar dan weet ik tenminste zeker dat het allemaal weer werkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:41 schreef m.k het volgende:
ook dan moet je de games opnieuw installeren
wanneer heb ik dat gezegd dan ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik jullie was zou ik niet in de IT stappen![]()
DirectX 9 over/naast 10 zetten?
(dat kan dus niet)
lightningquote:
Ja teringlijer, als ik zeg dat ik niet kan komen, dan moet jij dat niet zo persoonlijk opvatten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss!!!!!!
GVD wat flik jij me nou??????
Je had beloofd te komen en je zegt het af!!!!!!![]()
Dat is een vuile streek van je. Ik verwacht dat jij toch alsnog gewoon komt want dit is geen stijl.
Eerst zeggen te komen, en nu via PM zeggen van dat je niet komt.
Rotstreek hoor
Nu moet je niet doen alsof je neus bloed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja teringlijer, als ik zeg dat ik niet kan komen, dan moet jij dat niet zo persoonlijk opvatten!
/care.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu moet je niet doen alsof je neus bloed.
Jij deed een toezegging, en dat beloofde jij ook.
Nu ga jij over lijken en laat je mij in de steek.
Zoiets had ik echt niet achter je gezocht.
En ik vat niks persoonlijks op. Dat doe jij vrees ik!
Maar ik kom wel hoor... gaan we nu weer lief doen tegen elkaar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu moet je niet doen alsof je neus bloed.
Jij deed een toezegging, en dat beloofde jij ook.
Nu ga jij over lijken en laat je mij in de steek.
Zoiets had ik echt niet achter je gezocht.
En ik vat niks persoonlijks op. Dat doe jij vrees ik!
Nee, Erwin wilde rellen, maar dat kan hij nog nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Lightning_NL het volgende:
............... Dramaqueen gedoe zeg. What, the, fuck.
Dit is toch niet serieus hoop ik? Kan me dat eigenlijk niet eens voorstellen.
Ik ga niet meer lief doen tegen jou. Het zal me jeuken. Je zoekt het maar uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar ik kom wel hoor... gaan we nu weer lief doen tegen elkaar?
Dan pak jij de kleenex?quote:
GVD!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, Erwin wilde rellen, maar dat kan hij nog niet
Dat moet je subtiel doen enzo... maar ja
Met of zonder Aloë Vera? Kan me voorstellen dat het bij grootverbruik heel erg kan gaan schuren enzo, dus ik zou die van de Aloë Vera nemen.quote:
Lightning, zij is een bitch schat. Geloof me.quote:
Mijn eerste ondertitel was "Bitch From Hell" maar gek genoeg schrok dat mensen af....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lightning, zij is een bitch. Geloof me.
Daar heb ik geen moeite mee. De man is altijd nog de baas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lightning, zij is een bitch schat. Geloof me.
Ja, jij bent idd HELL. Mij een worst voorhouden. Dank je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn eerste ondertitel was "Bitch From Hell" maar gek genoeg schrok dat mensen af....
Heerlijk, mannen in de waan latenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee. De man is altijd nog de baas.
Lotusss is anders............geloof me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee. De man is altijd nog de baas.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heerlijk, mannen in de waan laten
"Je loog tegen mij, alsof ik een kind was...."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss is anders............geloof me.
Dat weet ik als geen ander, en ze heb mij bedrogen en belogen.
Dan moet je jezelf niet in die positie manouvreren, maar háár juist krijgen waar je haar wilt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss is anders............geloof me.
Dat weet ik als geen ander, en ze heb mij bedrogen en belogen.
Geweldig, jarenlang oefeningen en uitzendingen en oefenen met wapens enzo, maar een vrouw eronder krijgen lukt dan weer niet....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf niet in die positie manouvreren, maar háár juist krijgen waar je haar wilt.
Ik kies daar niet voor, maar er was mij een belofte gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf niet in die positie manouvreren, maar háár juist krijgen waar je haar wilt.
Nee schat, ik heb niets gelogen, jij heb mijn bedrogen. Dat zit me dwars.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"Je loog tegen mij, alsof ik een kind was...."
Laat maar schat, je bent een beetje ongeloofwaardig zo
Wat lul je nou? Je doet maar een stel loze aannames gebaseerd op die enorme bubbel waarin je leeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geweldig, jarenlang oefeningen en uitzendingen en oefenen met wapens enzo, maar een vrouw eronder krijgen lukt dan weer niet....
Omdat jij gemeen spel speelt Lotusss. Als ik gemeen spel speelt krijg ik je er ook onder. Geloof me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geweldig, jarenlang oefeningen en uitzendingen en oefenen met wapens enzo, maar een vrouw eronder krijgen lukt dan weer niet....
Boeiend, ik zou denken: Haar verlies als ze die belofte niet nakomt. Next!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kies daar niet voor, maar er was mij een belofte gedaan.
Klaar.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat jij gemeen spel speelt Lotusss. Als ik gemeen spel speelt krijg ik je er ook onder. Geloof me.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss, je bent een schat, en je weet, jij bent mijn buddy forever
Hou van je meid, en jij weet wat ik bedoel
For life indeedquote:
Het zou pas een verlies zijn als Lotusss weg is uit mijn leven Lightning. Dat weet je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Boeiend, ik zou denken: Haar verlies als ze die belofte niet nakomt. Next!
Kom jij nog zaterdag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Mmmmm... okay.
Ik zeg daar maar gewoon niks meer over dan.
Btw, Erwin en ik zijn niet klef. We zijn buddies... toen op dat feestje was er meteen een klik alsof je elkaar al jáááren kentquote:
Idd, Lotusss en ik zijn beste maatjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Btw, Erwin en ik zijn niet klef. We zijn buddies... toen op dat feestje was er meteen een klik alsof je elkaar al jáááren kent![]()
Instant vriendschap. Dus niks klef![]()
En je mist bier. Zonde hoor.
Trusten mate, en jammer dat je niet komt. Overweeg het eens, denk erovernaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Ok, dat is mooi voor jullie.
Ik mis helemaal geen bier dit weekendTrouwens, mijn biertje is nu net op. Tijd om te gaan slapen.
Gooi ik er deze ook nog eens tegenaan:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Nja... Rond dit uur worden tegenwoordig telkens muziekclips gepost he. Laat ik mij ook eens conformeren.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep, maar ik heb andere dingen te doen, misschien ooit een andere keer.
Ik wens jullie allen in ieder geval alvast heel veel plezier.
Welterusten.
Trusten en werk ze indien je moet werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep, maar ik heb andere dingen te doen, misschien ooit een andere keer.
Ik wens jullie allen in ieder geval alvast heel veel plezier.
Welterusten.
Mijn zure klus? Welke dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:32 schreef Rave_NL het volgende:
Een teken van leven, dacht dat ik ergens in [PUB] of [DIG] was beland tot ik opeens jouw zure klus tegenkwam..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
beter dan dat je vriendin naast je in coma ligt en jij jezelf moet vermaken![]()
Daar zou jij best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef rubje het volgende:
[..]
iets zegt mij dat je je daar tegoed doet aan lekker eten en veel bier.
Nu hier een strak blauwe hemel en volle zon. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag op het NOS Journaal dat het maar rond de 21 graden word, dus je kan je beter warm aankleden. Het is hier nu 75° (Fahrenheit = 23° Celcius) en de zon is nog niet eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |