-- lama, tikkeltje te grof --quote:
zei ik toch, gratz !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef m.k het volgende:
bedankt maitjehet was best makkelijk eigenlijk. na 10 minuten zei die al dat hij me ging doorsturen naar de keuringen
en dan word je zo helemaal zenuwachtig als je uit je psygologische gesprek komt.... en dan denk je...f*ck ik heb het helemaal verkloot.... en 10 slopende minuten later ben je gewoon goed bevondenquote:
hoe kan iemand zich in hemels naam voorbereiden op de psygologische? je moet gewoon eerlijk zijn, en je vragen bij het multiple choice forumlier moeten globaal overeenkomen met je antwoorden die je in het gesprek geeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef m.k het volgende:
ik ga me daar ook nog ff wat beter op voorbereiden
Je maakt me met de dag verdrietiger...quote:
Hij moet uiteraard wel de 'what if' situatie weten. Das een keuze die krijgt iedereen tijdens zijn onderzoek. En moet je aangeven als jij zou moeten kiezen tussen jouzelf of een ontschuldige burger, en waarom....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:09 schreef Esses het volgende:
Whahaha, stel je er vooral niet teveel van voor, wat voorbereiding is goed. Maar ga niet de vragen opzoeken, ga gewoon leeg erin. Als jij gewoon normaal daar binnen komt, en je antwoorden eerlijk geeft. Dan heb je weinig te vrezen, of je jeugd moet natuurlijk verkloot zijn.
Iig trusten allen, ik ben slapen. Vannacht weer nachtdienst.
Prima, ik wacht rustig af!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik heb idd 2 foto's waarop ik enorm schattig was, zal kijken of ik er 1 kan inscannen en uploaden, is het aan jou te beoordelen of het echt zo was ofniet.
Ow kijk is aan! Ik denk dat als jij de juiste motivatie hebt en laat zien dat je dit echt wilt het ook geen probleem is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef m.k het volgende:
bedankt maitjehet was best makkelijk eigenlijk. na 10 minuten zei die al dat hij me ging doorsturen naar de keuringen
Pff...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Je maakt me met de dag verdrietiger...
Berlijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Vortix het volgende:
Groeten uit Berlijn jongens!
Koos Slaaploos hier...
Yay... ik ben mevrouw Insomniaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Vortix het volgende:
Koos Slaaploos hier...
beter dan dat je vriendin naast je in coma ligt en jij jezelf moet vermakenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Vortix het volgende:
Vakantie gelukkig, dus dat maakt de slapeloosheid iets minder irritantWel vervelend dat mijn vrienden nu nog wel in coma liggen en ik mezelf moet zien te vermaken totdat ze wakker zijn... Maar goed daar hebben we het internet voor gelukkig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef m.k het volgende:
bedankt voor de tips iedereen
@esses: ik ga ook niet alle vragen opzoeken ect. maar meer proberen mijzelf goed te kunnen uitleggen want dat is wel een punt waar ik mijzelf in moet verbeteren heb ik gemerkt tijdens die sollicitatie
iets zegt mij dat je je daar tegoed doet aan lekker eten en veel bier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Vortix het volgende:
Koos Slaaploos hier...
ehm, leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!!!!!!!!
Ik ben 1.2 miljoen Euro rijker![]()
Daar kan ik hele mooie dingen mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gratz !
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ehm, leukHet word nog mooier, lees maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gratz !
quote:marr leffler
details weergeven 19:33 (18 uren geleden)
Beste vriend,
Dit bericht is top secret, bent u adivesd niet aan een persoon te vertellen over deze 1,2 miljoen euro schadevergoeding! Bewaar dit bericht stil!
Ik zou hebben geschreven om u te vroeg, maar ik kon niet omdat ik misplaatst
Uw e-mailadres, het was mijn secretaresse die gevonden it.How bent u nu
dat ik nog heb wat geld voor u, zou u kunnen leven
comfortabel nu.
Ik ben blij u te informeren over mijn succes in het verkrijgen van deze middelen
overgedragen in het kader van de samenwerking van een nieuwe partner uit Thailand.
Momenteel ben ik in Thailand voor investeringsprojecten met mijn eigen aandeel van
de totale som. Ondertussen heb ik niet vergeet uw verleden geleverde inspanningen en
pogingen om mij te helpen bij de overdracht van deze fondsen, ondanks dat hij heeft verzuimd
ons wat hoe.
Nu contact opnemen met mijn secretaresse Londen, Egland zijn naam is de heer Quiny Jones
Zorg ervoor dat je belt hem en je wordt geadviseerd om een e-mail onmiddellijk naar hem te zenden
E-mailadres: quincy_jones01@hotmail.com
Telefoonnummer: +44-70-4572-7619
Zorg ervoor dat je belt hem en vraag hem om u het totaal van
1,200,000.00 euro (een miljoen trekken honderdduizend euro) die ik gehouden voor uw
compensatie voor alle inspanningen uit het verleden en pogingen om mij te helpen in deze
materie. Ik waardeerde uw inspanningen op dat moment heel erg. Dus voel je vrij
en kom in aanraking met mijn secretaresse Quincy en instrueert hem waar te
Stuur het bedrag dat alles wat hij u vertelt om te doen zodat u you.Do
kan je je geld compasation zonder enige fout.
Laat het me alsjeblieft weten onmiddellijk ontvangt u zorgen dat we kunnen delen
de vreugde na alle sufferness op dat moment. Op het moment ben ik erg
hier druk als gevolg van de investeringsprojecten die mij en de nieuwe
partner bij de hand hebben, ten slotte, herinner me dat ik had doorgestuurd
instructie om mijn secretaresse namens u om dat geld, dus ontvangen
Voel je vrij om contact met de heer Quincy Jones krijgt in Londen, zal hij het benodigde bedrag
om u zonder enige vertraging.
Neem contact op met de heer Quincy Jones via zijn e-mailadres of telefoonnummer
hieronder:
e-mail toe te voegen: quincy_jones01@hotmail.com
telefoon: +44-70-4572-7619
Zorg ervoor dat u sturen naar:
Uw volledige naam:
uw telefoon & fax nummer:
uw thuisadres:
Uw leeftijd:
uw geslacht:
uw Beroep:
Dit bericht is top secret, bent u adivesd niet aan een persoon te vertellen over deze 1,2 miljoen euro schadevergoeding! Bewaar dit bericht stil!
Groeten.
1,2 miljoen euro schadevergoeding voor uVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Hele slechte spam en dan ook nog google translator gebruikenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef m.k het volgende:
huh ik snap er niks van. is het spam ofzo ?
Ik ging voor mijzelf... en zou die onschuldige burger neerknallen, immers geen antwoord is fout, gaat om je meningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hij moet uiteraard wel de 'what if' situatie weten. Das een keuze die krijgt iedereen tijdens zijn onderzoek. En moet je aangeven als jij zou moeten kiezen tussen jouzelf of een ontschuldige burger, en waarom....
quote:
Of je gaat gewoon in rok-kostuum. Dan maak je ze helemaal gek.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef m.k het volgende:
ok dus eigenlijk kan er bijna niks fout gaan tenzij je naar binnen gaat met zo'n petje met een propeller er op en een klappertjes pistool in je hand
(joking)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kort haar en vrouwen in spijkerbroeken zijn sexy !
Een medische keuring van 10 minuten? Je maakt zeker een grap? Wat stelt dat dan voor???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef m.k het volgende:
Nee is het sollicitatiegesprek, med. keuring is bij vliegers langer dan bij de rest hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een medische keuring van 10 minuten? Je maakt zeker een grap? Wat stelt dat dan voor???
Die van mij was verspreid over 2 dagen.
sport = medische...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef m.k het volgende:
hoort de sport test nou bij de medische keuring of is die weer een andere dag ?
Volgens mij duurt onze keuring ook 2 dagen. Is denk ik afhankelijk van. Medisch, sport en psychologisch. Anywee, we zien het welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een medische keuring van 10 minuten? Je maakt zeker een grap? Wat stelt dat dan voor???
Die van mij was verspreid over 2 dagen.
tis de planning met een stukkie mazzel. Ik had het geluk na ontbijt meteen de psygologische keuring in te mogen, terwijl ik in een kamer zat met alleen maar mensen die daarvoor kwamen... Dus blijkbaar had mijn psygoloog gewoon geen zin in koffie ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Volgens mij duurt onze keuring ook 2 dagen. Is denk ik afhankelijk van. Medisch, sport en psychologisch. Anywee, we zien het wel
Je hebt der omgekocht!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
tis de planning met een stukkie mazzel. Ik had het geluk na ontbijt meteen de psygologische keuring in te mogen, terwijl ik in een kamer zat met alleen maar mensen die daarvoor kwamen... Dus blijkbaar had mijn psygoloog gewoon geen zin in koffie ofzo
En toen was ik in eens om 10:15 klaar...toen zei een balie medewerker, *nu al klaar?* en ik grapte...jah nu terug naar Middelburg en dan een andere keer weer terug. En die baliemedewerker vol ongeloof alsof ik een wereldreis ging maken. *Jonge, jij gaat nu naar het lichaamelijk onderzoek*...
Dus ik echt helemaal Jippie enzotop meid was dat !
@maitje: Yup inderdaad, de keuring bestaat gewoon uit twee aparte delenmaar geen zorgen, je gaat helemaal doodgegooid worden met info daarover. En formulieren
tot je jou eigen woonplaats en adress wel kunt vervloeken
![]()
Ssttt... mannen houden van opscheppen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef m.k het volgende:
haha ok ff afwachten dus
@braamyo: hoe krijg jij het voor elkaar om 6.nog wat km te lopen in 12 minuut 50 of was dat met de fiets
heb net voluit gelopen en haalde 3.05 km in 12 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |