-- lama, tikkeltje te grof --quote:
zei ik toch, gratz !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef m.k het volgende:
bedankt maitjehet was best makkelijk eigenlijk. na 10 minuten zei die al dat hij me ging doorsturen naar de keuringen
en dan word je zo helemaal zenuwachtig als je uit je psygologische gesprek komt.... en dan denk je...f*ck ik heb het helemaal verkloot.... en 10 slopende minuten later ben je gewoon goed bevondenquote:
hoe kan iemand zich in hemels naam voorbereiden op de psygologische? je moet gewoon eerlijk zijn, en je vragen bij het multiple choice forumlier moeten globaal overeenkomen met je antwoorden die je in het gesprek geeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef m.k het volgende:
ik ga me daar ook nog ff wat beter op voorbereiden
Je maakt me met de dag verdrietiger...quote:
Hij moet uiteraard wel de 'what if' situatie weten. Das een keuze die krijgt iedereen tijdens zijn onderzoek. En moet je aangeven als jij zou moeten kiezen tussen jouzelf of een ontschuldige burger, en waarom....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:09 schreef Esses het volgende:
Whahaha, stel je er vooral niet teveel van voor, wat voorbereiding is goed. Maar ga niet de vragen opzoeken, ga gewoon leeg erin. Als jij gewoon normaal daar binnen komt, en je antwoorden eerlijk geeft. Dan heb je weinig te vrezen, of je jeugd moet natuurlijk verkloot zijn.
Iig trusten allen, ik ben slapen. Vannacht weer nachtdienst.
Prima, ik wacht rustig af!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik heb idd 2 foto's waarop ik enorm schattig was, zal kijken of ik er 1 kan inscannen en uploaden, is het aan jou te beoordelen of het echt zo was ofniet.
Ow kijk is aan! Ik denk dat als jij de juiste motivatie hebt en laat zien dat je dit echt wilt het ook geen probleem is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef m.k het volgende:
bedankt maitjehet was best makkelijk eigenlijk. na 10 minuten zei die al dat hij me ging doorsturen naar de keuringen
Pff...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Je maakt me met de dag verdrietiger...
Berlijn!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Vortix het volgende:
Groeten uit Berlijn jongens!
Koos Slaaploos hier...
Yay... ik ben mevrouw Insomniaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Vortix het volgende:
Koos Slaaploos hier...
beter dan dat je vriendin naast je in coma ligt en jij jezelf moet vermakenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Vortix het volgende:
Vakantie gelukkig, dus dat maakt de slapeloosheid iets minder irritantWel vervelend dat mijn vrienden nu nog wel in coma liggen en ik mezelf moet zien te vermaken totdat ze wakker zijn... Maar goed daar hebben we het internet voor gelukkig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef m.k het volgende:
bedankt voor de tips iedereen
@esses: ik ga ook niet alle vragen opzoeken ect. maar meer proberen mijzelf goed te kunnen uitleggen want dat is wel een punt waar ik mijzelf in moet verbeteren heb ik gemerkt tijdens die sollicitatie
iets zegt mij dat je je daar tegoed doet aan lekker eten en veel bier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:32 schreef Vortix het volgende:
Koos Slaaploos hier...
ehm, leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF!!!!!!!!
Ik ben 1.2 miljoen Euro rijker![]()
Daar kan ik hele mooie dingen mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gratz !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |