Leuk ook dat er een URL uit België onder staat... daar hebben ze al 3 jaar geen vaste regering en breekt er zowat een burgeroorlog uit tussen Vlaanderen en Wallonië.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leuk ook dat er een URL uit België onder staat... daar hebben ze al 3 jaar geen vaste regering en breekt er zowat een burgeroorlog uit tussen Vlaanderen en Wallonië.
En met hetgeen Lotusss schreef, weten we meteen waar de volgende grote uitzending naar toe gaat.quote:
Survivallen in de Ardennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En met hetgeen Lotusss schreef, weten we meteen waar de volgende grote uitzending naar toe gaat.
Nou, schattig was ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das was vast een enorm schatje die ik graag eens had willen zien rondhupsen![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal... ik weet zeker dat de kinderfoto's anders beweren!
Ben heul benieuwd hoe dat er uit heeft gezien dan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef Lotusss het volgende:
Mijn schattigheid kwam en ging in golfbewegingen.
+1quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Gierigesloeber het volgende:
Wees blij, ik was nooit schattig
Nou..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef Braamyo het volgende:
*houd zich in*
*houd zich erg in*
...
...
*probeert nog zich in te houd.....*
*proest*
![]()
![]()
*moet nu wel heel hard om je lachen*
Als je het kwijt moet, je kunt het altijd kwijt aan ons hé, dat weet je!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef Lotusss het volgende:
Mijn schattigheid kwam en ging in golfbewegingen.
Wedden van wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Gierigesloeber het volgende:
Wees blij, ik was nooit schattig
Ik was schattig, toen wilde ik alleen maar jongenskleding, toen knipte ik mijn haar kort, tegen mijn 17e begon ik weer vrouwelijk te worden, rond mijn 19e was het weer spijkerbroek en sweaters, op mijn 24e begon ik me weer vrouwelijker te kleden en ben ik bij dezen nu ook wel redelijk schattig te noemen. Hoor ik weleens dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou..Trauma's!
[..]
Als je het kwijt moet, je kunt het altijd kwijt aan ons hé, dat weet je!
kort haar en vrouwen in spijkerbroeken zijn sexy !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was schattig, toen wilde ik alleen maar jongenskleding, toen knipte ik mijn haar kort, tegen mijn 17e begon ik weer vrouwelijk te worden, rond mijn 19e was het weer spijkerbroek en sweaters, op mijn 24e begon ik me weer vrouwelijker te kleden en ben ik bij dezen nu ook wel redelijk schattig te noemen. Hoor ik weleens dan.
Nou, klinkt redelijk normaal tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was schattig, toen wilde ik alleen maar jongenskleding, toen knipte ik mijn haar kort, tegen mijn 17e begon ik weer vrouwelijk te worden, rond mijn 19e was het weer spijkerbroek en sweaters, op mijn 24e begon ik me weer vrouwelijker te kleden en ben ik bij dezen nu ook wel redelijk schattig te noemen. Hoor ik weleens dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Dat is dan persoonlijk. Ik had mijn haar nooit kort moeten knippen, maar soms leer je pas dat iets niet staat als je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kort haar en vrouwen in spijkerbroeken zijn sexy !
Ik heb idd 2 foto's waarop ik enorm schattig was, zal kijken of ik er 1 kan inscannen en uploaden, is het aan jou te beoordelen of het echt zo was ofniet.quote:
screenshots or it didnt happen !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is dan persoonlijk. Ik had mijn haar nooit kort moeten knippen, maar soms leer je pas dat iets niet staat als je het gedaan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |