Daten?quote:
Ben je net zo lekker? ^^quote:
Suc6!quote:
Dan ben jij te jongquote:
^^quote:
Ik ben nog lang de 30 niet gepasseerd dus ik zie het niet als een beledigingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Haha, hoe een vrouw te beledigen in 4 woorden.
Dan heb ik goed nieuws voor je, want ze is niet van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ff om misverstanden te voorkomen, maitje en ik hebben gewoon een gezellig avondje lopen fokken.... Daar moet je helemaal niks achter zoeken
Alhoewel het best grappig is om dat toch te doen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, want ze is niet van mij
Dat heet een beetje plagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ff om misverstanden te voorkomen, maitje en ik hebben gewoon een gezellig avondje lopen fokken.... Daar moet je helemaal niks achter zoeken
Alhoewel het best grappig is om dat toch te doen
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
ik ga overal veel te serieus op inquote:
Haha, nog lang niet betekent dus meestal bijnaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nog lang de 30 niet gepasseerd dus ik zie het niet als een belediging
'84 !quote:
Lukt mij met gemak in 4.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Braamyo het volgende:
Whoei !
In een tijd van 12,58 minuten een afstand van 6,58 Kilometer afgelegd, van m'n bijbaantje tot huis, waarvan 2,5 km binnenstad.
Rawr ! conditie beestje ^^Kijken of ik daar nog 12,30 van kan maken deze vakantie
Ja, maar alleen als-ie 2x neergeschoten is en de hele avond door de jungle heeft gelopen. Anders deed hij het in 1 minuut.quote:
Je word toch nooit beter dan Chuck.quote:
Lotusss te oud? Hoe kom je daar nou bij!?quote:
Te oud voor Esses....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lotusss te oud? Hoe kom je daar nou bij!?
nawwwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:
we gingen pannenkoeken eten in een restaurant... je even weer oma en opa's kleine meid voelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |