Gooi ik er deze ook nog eens tegenaan:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Lightning_NL het volgende:
Nja... Rond dit uur worden tegenwoordig telkens muziekclips gepost he. Laat ik mij ook eens conformeren.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep, maar ik heb andere dingen te doen, misschien ooit een andere keer.
Ik wens jullie allen in ieder geval alvast heel veel plezier.
Welterusten.
Trusten en werk ze indien je moet werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep, maar ik heb andere dingen te doen, misschien ooit een andere keer.
Ik wens jullie allen in ieder geval alvast heel veel plezier.
Welterusten.
Mijn zure klus? Welke dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:32 schreef Rave_NL het volgende:
Een teken van leven, dacht dat ik ergens in [PUB] of [DIG] was beland tot ik opeens jouw zure klus tegenkwam..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
beter dan dat je vriendin naast je in coma ligt en jij jezelf moet vermaken![]()
Daar zou jij best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:44 schreef rubje het volgende:
[..]
iets zegt mij dat je je daar tegoed doet aan lekker eten en veel bier.
Nu hier een strak blauwe hemel en volle zon. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag op het NOS Journaal dat het maar rond de 21 graden word, dus je kan je beter warm aankleden. Het is hier nu 75° (Fahrenheit = 23° Celcius) en de zon is nog niet eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |