Nee, de console. Goed lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef speknek het volgende:
Gezien de eerste games op consoles uitkwamen bedoel je dus te zeggen dat gamen de kutste uitvinding ooit is?.
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Gamen op een console.Kutste uitvinding ooit.
Nee, ben begonnen met een NES en daarvoor zelfs nog Atari maar dat tel ik even niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit Wolf3D enzo gespeeld?
Het gaat mij niet om de grafische kwaliteit, ik speel soms ook nog 32-bit games.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik weet het, console biedt namelijk veel meer grafische kwaliteit toch? Of?![]()
Dat zijn dan ook de 2 enige genres die ik niet speel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste bedoel je. Maar jij speelt waarschijnlijk veel fps/rts en dan speelt een muis en keyboard fijner. Voor bijna alle andere spellen zit je relaxter op de bank.
Ja, ik snap de discussie ook niet. Zelfs de games die wel op de PC uitkomen, zoals GTA, komen pas een jaar later. De PC is dus totaal geen prioriteit voor Rockstar. Wil je hun games toch graag spelen, dan zorg je dus dat je een console hebt. Dat is niet nieuw, maar al jaren zo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze vette Rockstar games zoals LA Noire en Red Dead Redemption komen toch helemaal niet op PC? Die discussie hoort hier niet.
Ik heb RDR niet eens.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb er ook zo veel zin in.
Rockstar games.![]()
En deze ga ik ook weer 100% uitspelen. Heb dat met GTA IV en RDR ook gedaan.
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb RDR niet eens.
Als je van GTA houdt, is RDR dan de moeite?
Ok. volgende keer als ik hem zie liggen, neem ik hem meequote:Op zondag 27 maart 2011 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind ik wel. En als je juist niet van GTA houdt, dan moet je ook niet RDR spelen.
Mee eens, maar speciaal voor GTAIV heb ik een Xbox360 gekocht en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn genoeg andere toffe games die ook console only zijn, Red Dead dus, LA Noire, en wat andere toppers uit andere genres. En tegenwoordig kost een Xbox ook minder dan een middelmatige videokaart voor je PCquote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat het wel weer consoles only zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |