Dan zeg je toch gewoon dat hij het niet meer doet en dat je niet weet hoe dat komtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er zit z'n USB kabel dat je hem via de computer op kunt laden. Maar ik had nog z'n ding dat je USB kabel ook direct van het stopcontact op kunt laden. Dat heb ik dus geprobeerd en nu gaat hij niet meer aan. Resetten helpt niks. En daar zal ik ook wel geen garantie voor krijgen dus is mooi klote.
Ja dat ga ik ook proberen maar ik ben bang dat ze kunnen zien dat ik het zelf gesloopt heb. Nu heb ik nog geen muziek op vakantie. En ik wil iets kapot maken nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat hij het niet meer doet en dat je niet weet hoe dat komt
Ik denk niet dat ze daar na 500 keer gehoord te hebben intrappen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat hij het niet meer doet en dat je niet weet hoe dat komt
Pak je MP3-speler. Die is toch al kapot nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook proberen maar ik ben bang dat ze kunnen zien dat ik het zelf gesloopt heb. Nu heb ik nog geen muziek op vakantie. En ik wil iets kapot maken nu.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook proberen maar ik ben bang dat ze kunnen zien dat ik het zelf gesloopt heb. Nu heb ik nog geen muziek op vakantie. En ik wil iets kapot maken nu.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pak je MP3-speler. Die is toch al kapot nu.
Nou ja hij is een week oudquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar na 500 keer gehoord te hebben intrappen.
Iig succes. Ik zou alleen niet zeggen dat je niet weet hoe die stuk is gegaan, 9 van de 10 keer zien ze dat namelijk binnen een minuut dat je er zelf aan geprutst hebt en dan is het einde feest. Beter zeg je dat je hem hebt uitgeleend o.i.d.quote:
Ja, hij kan hem ook wel terugsturen, maar dan zou ik niet zeggen dat je niet weet hoe het komt.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iig succes. Ik zou alleen niet zeggen dat je niet weet hoe die stuk is gegaan, 9 van de 10 keer zien ze dat namelijk binnen een minuut dat je er zelf aan geprutst hebt en dan is het einde feest. Beter zeg je dat je hem hebt uitgeleend o.i.d.
Hmm, da's wel klotequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.![]()
Moet alleen nog 2 weken wachten voordat ik hem op kan sturen want m'n vriendin heeft de oortjes mee op vakantie en ik ga zondag zelf
Ja behoorlijk. 70 euro weggegooid, zo zonde.quote:
Wat voor speler was het?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. 70 euro weggegooid, zo zonde.
Die afbeeldingen schelen best veel van elkaar. Maargoed, blijft toch 70 euro wat zo weg isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)009243045/index.html
Die dus.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Toen ik in een foto zaak werkte zeiden we altijd dat mensen hun camera of iets dergelijks een keer op het strand in het zand moesten gooien en daarna bij de vakantie verzekering klagen.
Hij heeft 'm wss zelf 'opgeblazen' door er te hoge spanning op aan te sluiten. Is kut, maar logisch dat het geen garantie is als je andere dan de bijgeleverde laders gaat gebruikenquote:
eigenlijk boeit het me geen reetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Nationaal gezien snap ik dat je wil dat ze verliezen, maar heb je dat ook met Europa waar het belangrijk is dat alle NL-clubs zo ver mogelijk komen
?
Het was die 1e zeg maar. Die je als hoofd afbeelding ziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die afbeeldingen schelen best veel van elkaar. Maargoed, blijft toch 70 euro wat zo weg is.
Ja klopt, ik hou me altijd braaf aan hoe het moet met dat soort dingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft 'm wss zelf 'opgeblazen' door er te hoge spanning op aan te sluiten. Is kut, maar logisch dat het geen garantie is als je andere dan de bijgeleverde laders gaat gebruiken
Dat zou je zo verkeerd kunnen opvattenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
Ik post hier omdat de TT mij interreseert.
Goedemiddag vreemdelingen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zou je zo verkeerd kunnen opvatten
Nu je het zo zegt... iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou je zo verkeerd kunnen opvatten
WIl iedereen in de OP ofzo?quote:
Klinkt goed. Ik ga met mozzarella proberen denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
zo, alle horrorverhalen getrotseerd: Ik heb 2 tosties met brie op
De heerlijke warme brie
mja, je hebt de horrorverhalen over warme brie hier gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ga met mozzarella proberen denk ik
Wil ik ze wel horen of gaat daar m'n eetlust van over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, je hebt de horrorverhalen over warme brie hier gemist
Het 2dequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil ik ze wel horen of gaat daar m'n eetlust van over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb lingerie gekocht
PICSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik heb mn fototoestel niet bij mequote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb lingerie gekocht
Wat was de buit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een setje met bruin en kantquote:
Hij is nu toch aan het herschikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind het een beetje druk op de eerste rij, we staan echt op elkaar gepropt
We gaan krimpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nu toch aan het herschikkenEn alles wordt iets kleiner, dus dat komt vast goed
Dat is niet mooi. En Bennyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
Benny waarom zet je die OP afbeelding telkens op alfabet. Je bent een stuk sneller klaar als je de nieuwe er gewoon onderin bij gooit.
zoekt wel makkelijker op alfabetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
Benny waarom zet je die OP afbeelding telkens op alfabet. Je bent een stuk sneller klaar als je de nieuwe er gewoon onderin bij gooit.
Ja, anders wordt het een op van een meterquote:
Omdat het best grappig is om te doen en zo staat het toch netterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
Anders wordt ie wel groot heaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het best grappig is om te doen en zo staat het toch netter
En ja, we gaan krimpen... Plaatje is ondanks dat er meerderen bij zijn gekomen toch kleiner geworden
En anders krijg je geheid pm's met "ik wil heul niet naast Erik staan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ja, we gaan krimpen... Plaatje is ondanks dat er meerderen bij zijn gekomen toch kleiner geworden
Tis net een baby, lijk ik net een pedo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind bella en bong wel een leuk setje trouwens.
Geilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit toch maar te plagenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tis net een baby, lijk ik net een pedo.![]()
Niet dat ik vies ben van 16 jarig jongetjes![]()
![]()
Bella is een milfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
quote:
baby's kennelijkquote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
val je ook op 16 jarige meisjes
issie al klaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie Bong? Nee nog niet, hij is nog niet zindelijk, problemen met peopen vooral.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bella kan die al zelfstandig op het potje?
Komt mama je helpen op het potje of heb je kleinkinderen die je helpen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie Bong? Nee nog niet, hij is nog niet zindelijk, problemen met peopen vooral.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:33 schreef iBenny het volgende:
En nou ga ik ff de rest van de spullen inpakken... laterrrrrr
7 uuuhuuuuuuuuuuuuuurquote:
morgenochtend 7 uur volgens mijquote:
Ja hallo, onthoud niet alles.quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
morgenochtend 7 uur volgens mij
100 condooms meenemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:33 schreef iBenny het volgende:
En nou ga ik ff de rest van de spullen inpakken... laterrrrrr
JE MOET!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef Fanta-stick het volgende:
ik wilniet naast egine staaahaaaan
Klopt inderdaad, sprekend ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, en het ergste van alles is dat ik nog op dat pupke uit de OP lijk!
Die is hier toch nooit.quote:
OMG dan doe je oorbeschermers maar vast in!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 staat nog steeds gezellie tussen Kally en Laysa
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef iBenny het volgende:
Nieuwe OP staat in de OP
De eerste de beste die nu nog zegt 'waar blijft de OP' mag vingerverf gaan pakken en zichzelf erbij tekenen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
OMG dan doe je oorbeschermers maar vast in!
Die voorste die gespankt wordt lijkt het lekker te vinden.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja die gilt, meer meer meerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die voorste die gespankt wordt lijkt het lekker te vinden.
Ook op vakantiequote:
quote:
quote:
Teringlang dan?quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.alaskabackcoun(...)eat%20and%20fish.jpg
Is het zo ergquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds afgelopen weekend dacht ikquote:
Hij is nu aan het pakken en gaat morgenochtend om 7 uur wegquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nu aan het pakken en gaat morgenochtend om 7 uur weg
[/secretaresse]
Braafquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nu aan het pakken en gaat morgenochtend om 7 uur weg
[/secretaresse]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hier een klant in het systeem..... S.J. Rauzer
whehehe rauzer is losquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hier een klant in het systeem..... S.J. Rauzer
Veel plezier! Een handsopje blijft toch het beste hè?quote:
Galante jongeman.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veel plezier! Een handsopje blijft toch het beste hè?
Je moest eens weten, snotneus!quote:
Helpt een handsopje ook bij een snotneus?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moest eens weten, snotneus!
Bij D_K vast welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helpt een handsopje ook bij een snotneus?
Wat is er?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Lekker zo'n windje laten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Nee, ik ben daarin niet zo subtielquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
fanta-stick post wel in het subforum TAL, dus het is sowieso een kankerkneus
Niks van aantrekken, het is KLB.quote:
Kutdag.quote:
quote:
Ja en hij trekt volle zalenquote:
en NoelGallagher.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, het is KLB.
Sokosoko NoelGallagherquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Oja welke kenkerhoer is die kenkerwolvendagenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een meisje die denkt dat ze hardcore is door vieze woordjes te zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oja welke kenkerhoer is die kenkerwolvendagen
Ik weet het ook nu pas, maar ik ben ook niet zo'n Japan liefhebber.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef Zeroku het volgende:
Waarom weet ik nu pas wat een Wakizashi is.
Oja ik dacht al ze vind zichzelf namelijk ongelofelijk stoer..heb ik weer materiaal voor spuiselsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een meisje die denkt dat ze hardcore is door vieze woordjes te zeggen.
Ik hoorde het van Shunsui Kyōraku in Bleachquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet het ook nu pas, maar ik ben ook niet zo'n Japan liefhebber.
Op zich kan ze best aardig zijn, alleen KLB SCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een meisje die denkt dat ze hardcore is door vieze woordjes te zeggen.
O die!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Shunsui Kyōraku in Bleach.
Nah, als je in die SC zit ben je siewosie kutkneus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op zich kan ze best aardig zijn, alleen KLB SC_!)_@!*(*@^&!^*%^
Narutoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die!
Ik vond Naruto vroegah altijd leuk.
Die is vetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naruto. Die serie wordt imo verpest door Naruto zelf, andere chars uit die serie zijn wel tof. Kakashi
quote:
Ze zien blank als schoonheidsideaal, daarom doen westerse modellen het daar ook erg goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zie je in anime altijd blanke mensen in plaats van mensen met een gelige teint? Zijn de Japanners ook al zo self-conscious over hun huidskleur?
Wat Pheno zegtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zie je in anime altijd blanke mensen in plaats van mensen met een gelige teint? Zijn de Japanners ook al zo self-conscious over hun huidskleur?
Wat erg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zien blank als schoonheidsideaal, daarom doen westerse modellen het daar ook erg goed.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef Socios het volgende:
Ik heb wortelen en aardappelen in pannen op het vuur staan. Wie eet er mee? Geen sperziebonen dus vandaag.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef Socios het volgende:
Ik heb wortelen en aardappelen in pannen op het vuur staan. Wie eet er mee? Geen sperziebonen dus vandaag.
Lol. Thanks i guess.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wat heb jij een geile stem socios
uhm een wc brilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
Wat kan ik kopen voor iemands housewarming party? Het is een jongen van halverwege twintig, gamert en zeg alsjeblieft niet kaarsen of zoiets gays.
quote:
Dikke shitquote:
Grote ogen, lange wimpers, hippe kleding en zo blank mogelijk, zo zien ze de vrouwen het liefst. Vandaar ook de overdreven grote ogen in hun mangastrips en animefilms.quote:
Verschrikkelijk. Aziatische mannen en vrouwen kunnen zo mooi zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grote ogen, lange wimpers, hippe kleding en zo blank mogelijk, zo zien ze de vrouwen het liefst. Vandaar ook de overdreven grote ogen in hun mangastrips en animefilms.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grote ogen, lange wimpers, hippe kleding en zo blank mogelijk, zo zien ze de vrouwen het liefst. Vandaar ook de overdreven grote ogen in hun mangastrips en animefilms.
Ja , memoirs of a geishaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Aziatische mannen en vrouwen kunnen zo mooi zijn.
Mooie filmquote:
!!!!!!!!!!!!!quote:
* Geeft knikkers meteen terug en zegt sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook echt niet langs Bong staan.Hij heeft m'n knikkers afgelopen weekend niet terug gegeven.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben virtueel ook een baby iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Okejquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie Bong? Nee nog niet, hij is nog niet zindelijk, problemen met peopen vooral.
Hoe issut.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:15 schreef Torrio het volgende:
Eindelijk een OP met een echte rockert erin
Myr.quote:
Mijn teen is blauw doordat ik een hele dag op te kleine schoenen heb gelopen (blijkt nu). Verder wel goed, en met jou?quote:
quote:
WHUT?quote:
Rustig aan, dadelijk naar Eindhoven kermisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Myr..
[..]
Mijn teen is blauw doordat ik een hele dag op te kleine schoenen heb gelopen (blijkt nu). Verder wel goed, en met jou?.
Hihi wat lief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, van harte welkom hier in de SC Chowi
Sletjequote:
quote:
Omg gomiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit de nieuwe OP nog eens te bestuderen maar zie gomi er niet meer tussen staan![]()
Nu je het zegt, ff aan Benny vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit de nieuwe OP nog eens te bestuderen maar zie gomi er niet meer tussen staan![]()
quote:
Hej Sympho, voel je je al weer wat beter of nog steeds ziek?quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:19 schreef Symphonic het volgende:
Weer een beetje opgeknapt gelukkig.
Gisteren kwam alles er aan alle kanten uit....
Of Gomi wou het zelfquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en flikker die j95 uit de OP aub.
Dankje.
Waarom?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Dankje.
quote:
Omdat het buiten Paul en AP de grootste mongool is die op FOK! rondloopt.quote:
Zet mij er dan maar in, want ik denk dat als mensen 'Chowi' in de OP zien staan, dat ze dan denken: Hey! Dat is verdulleme een toffe SC! Daar moet ik ook in posten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:20 schreef Zeroku het volgende:
Dankje.
Ik heb geen last van hem moet ik zeggen. In ONZ of wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Omdat het buiten Paul en AP de grootste mongool is die op FOK! rondloopt.
QFTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen last van hem moet ik zeggen. In ONZ of wat?
En die drie verbleken bij de idioten die je in KLB ziet.
Eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet mij er dan maar in, want ik denk dat als mensen 'Chowi' in de OP zien staan, dat ze dan denken: Hey! Dat is verdulleme een toffe SC! Daar moet ik ook in posten..
Forum-wide.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klinkt erg naar zeg...gelukkig ben je er weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:19 schreef Symphonic het volgende:
Weer een beetje opgeknapt gelukkig.
Gisteren kwam alles er aan alle kanten uit....
Niet zo veul meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ken j helemaal niet post die hier?
Sinds zijn FP-akkefietje post hij bijna nergens meer gelukkig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ken j helemaal niet post die hier?
Quatsch. Ik doe het altijd veilig. En als ik geen condooms op zak heb dan tik ik wel ergens een schapendarm op de kop.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee als ze jou in de OP zien denken ze dat ze een SOA gaan oplopen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, tot vanavond maar weer!
Volgens mij heb ik hem een paar weken terug 1 of 2 posts zien plaatsen hier maar dat weet ik niet meer zekerquote:
Gewoon anaal, dan kun je niet zwanger worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Quatsch. Ik doe het altijd veilig. En als ik geen condooms op zak heb dan tik ik wel ergens een schapendarm op de kop.
Hmm, dat klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Quatsch. Ik doe het altijd veilig. En als ik geen condooms op zak heb dan tik ik wel ergens een schapendarm op de kop.
Wat was dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds zijn FP-akkefietje post hij bijna nergens meer gelukkig.
Daar zit je toch echt verkeerd, Pheno, aangezien anaal nooit de hoogste prioriteit heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon anaal, dan kun je niet zwanger worden.
Hij wilde uit de crew, hij werd eruit gegooid, hij ging zeiken want hij wilde er niet uit, begon op Twitter fantasieverhalen te vertellen, ging Twitteren naar Yvonne, zonder succes uiteraard. En toen ging hij jammeren etc. Zoek maar op Hyves op Jordy kruse. Dat is hijquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, tot vanavond maar weer!
uhu ...kkgooltjes..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lol hij is 15quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij wilde uit de crew, hij werd eruit gegooid, hij ging zeiken want hij wilde er niet uit, begon op Twitter fantasieverhalen te vertellen, ging Twitteren naar Yvonne, zonder succes uiteraard. En toen ging hij jammeren etc. Zoek maar op Hyves op Jordy kruse. Dat is hij.
Hoezo 'lol'? Volgens mij is dat de gemiddelde leeftijd op FOK! tegenwoordig.quote:
Whut, wacht wtf doe ik hier danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo 'lol'? Volgens mij is dat de gemiddelde leeftijd op FOK! tegenwoordig.
Ja, jammer genoeg wel. Siewosie was het forum leuker een paar jaar terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo 'lol'? Volgens mij is dat de gemiddelde leeftijd op FOK! tegenwoordig.
quote:
toyboys zoekenquote:
Jij bent 15 x 2 plus nog wat.quote:
O ja dat was hetquote:
Ik vraag me dat ook al vijf jaar af.quote:
Chowiso mee eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel. Siewosie was het forum leuker een paar jaar terug.
Dan ben je lekkah oud en afgeragdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bijna 18 dat is bijna 21 en dan ben ik echt een groot meisje want dat komt in de buurt van 30.
I Agreequote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel. Siewosie was het forum leuker een paar jaar terug.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook al vijf jaar af.
[..]
Chowiso mee eens.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ben je lekkah oud en afgeragd
quote:
Je moet niet altijd zo in de toekomst leven. Nergens goed voor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bijna 18 dat is bijna 21 en dan ben ik echt een groot meisje want dat komt in de buurt van 30.
ik word een lekkere kroegtijger.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ben je lekkah oud en afgeragd
Ik vond het er tof uit zien, maar mijn laatste voetbalspel was Fifa 1. Vandaar dat ik ook een PES fan in onze crew gezocht heb om mee te gaanquote:
Dat klinkt heel goed, mag ook wel weer een keer na al die jaren baggerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het er tof uit zien, maar mijn laatste voetbalspel was Fifa 1. Vandaar dat ik ook een PES fan in onze crew gezocht heb om mee te gaan
Maar hij was aangenaam verrast. Hij vond het meer op PES 6 weer lijken, wat ik begreep
Ik wil je wel vermaken.quote:
Maak maar een sandwich voor me, met extra mayo.quote:
Anticlimax godverdomme.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maak maar een sandwich voor me, met extra mayo.
Wat had je dan verwacht, extra kutvocht?quote:
Punani ipv Punica.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, extra kutvocht?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, extra kutvocht?
Hoi crvquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef crv het volgende:
[..]
Bong
Ik heb me kotselijk vermaakt![]()
Ik had een workshop die door mijn "vervanger" is georganiseerd. En hij is nu toch wel lichtelijk door de mand aan het vallen
nieuwe vloerbedekkingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik voor housewarming party moet kopen.
ff kort wat eten en FOK!en en om 8 uur weer de grens over en ff bieren bij een vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, klinkt interessantNu weer eindelijk thuis dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |