Dan zeg je toch gewoon dat hij het niet meer doet en dat je niet weet hoe dat komtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er zit z'n USB kabel dat je hem via de computer op kunt laden. Maar ik had nog z'n ding dat je USB kabel ook direct van het stopcontact op kunt laden. Dat heb ik dus geprobeerd en nu gaat hij niet meer aan. Resetten helpt niks. En daar zal ik ook wel geen garantie voor krijgen dus is mooi klote.
Ja dat ga ik ook proberen maar ik ben bang dat ze kunnen zien dat ik het zelf gesloopt heb. Nu heb ik nog geen muziek op vakantie. En ik wil iets kapot maken nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat hij het niet meer doet en dat je niet weet hoe dat komt
Ik denk niet dat ze daar na 500 keer gehoord te hebben intrappen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat hij het niet meer doet en dat je niet weet hoe dat komt
Pak je MP3-speler. Die is toch al kapot nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook proberen maar ik ben bang dat ze kunnen zien dat ik het zelf gesloopt heb. Nu heb ik nog geen muziek op vakantie. En ik wil iets kapot maken nu.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook proberen maar ik ben bang dat ze kunnen zien dat ik het zelf gesloopt heb. Nu heb ik nog geen muziek op vakantie. En ik wil iets kapot maken nu.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pak je MP3-speler. Die is toch al kapot nu.
Nou ja hij is een week oudquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar na 500 keer gehoord te hebben intrappen.
Iig succes. Ik zou alleen niet zeggen dat je niet weet hoe die stuk is gegaan, 9 van de 10 keer zien ze dat namelijk binnen een minuut dat je er zelf aan geprutst hebt en dan is het einde feest. Beter zeg je dat je hem hebt uitgeleend o.i.d.quote:
Ja, hij kan hem ook wel terugsturen, maar dan zou ik niet zeggen dat je niet weet hoe het komt.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iig succes. Ik zou alleen niet zeggen dat je niet weet hoe die stuk is gegaan, 9 van de 10 keer zien ze dat namelijk binnen een minuut dat je er zelf aan geprutst hebt en dan is het einde feest. Beter zeg je dat je hem hebt uitgeleend o.i.d.
Hmm, da's wel klotequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.![]()
Moet alleen nog 2 weken wachten voordat ik hem op kan sturen want m'n vriendin heeft de oortjes mee op vakantie en ik ga zondag zelf
Ja behoorlijk. 70 euro weggegooid, zo zonde.quote:
Wat voor speler was het?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. 70 euro weggegooid, zo zonde.
Die afbeeldingen schelen best veel van elkaar. Maargoed, blijft toch 70 euro wat zo weg isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)009243045/index.html
Die dus.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Toen ik in een foto zaak werkte zeiden we altijd dat mensen hun camera of iets dergelijks een keer op het strand in het zand moesten gooien en daarna bij de vakantie verzekering klagen.
Hij heeft 'm wss zelf 'opgeblazen' door er te hoge spanning op aan te sluiten. Is kut, maar logisch dat het geen garantie is als je andere dan de bijgeleverde laders gaat gebruikenquote:
eigenlijk boeit het me geen reetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Nationaal gezien snap ik dat je wil dat ze verliezen, maar heb je dat ook met Europa waar het belangrijk is dat alle NL-clubs zo ver mogelijk komen
?
Het was die 1e zeg maar. Die je als hoofd afbeelding ziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die afbeeldingen schelen best veel van elkaar. Maargoed, blijft toch 70 euro wat zo weg is.
Ja klopt, ik hou me altijd braaf aan hoe het moet met dat soort dingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft 'm wss zelf 'opgeblazen' door er te hoge spanning op aan te sluiten. Is kut, maar logisch dat het geen garantie is als je andere dan de bijgeleverde laders gaat gebruiken
Dat zou je zo verkeerd kunnen opvattenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
Ik post hier omdat de TT mij interreseert.
Goedemiddag vreemdelingen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zou je zo verkeerd kunnen opvatten
Nu je het zo zegt... iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou je zo verkeerd kunnen opvatten
WIl iedereen in de OP ofzo?quote:
Klinkt goed. Ik ga met mozzarella proberen denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
zo, alle horrorverhalen getrotseerd: Ik heb 2 tosties met brie op
De heerlijke warme brie
mja, je hebt de horrorverhalen over warme brie hier gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ga met mozzarella proberen denk ik
Wil ik ze wel horen of gaat daar m'n eetlust van over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, je hebt de horrorverhalen over warme brie hier gemist
Het 2dequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil ik ze wel horen of gaat daar m'n eetlust van over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb lingerie gekocht
PICSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik heb mn fototoestel niet bij mequote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik heb lingerie gekocht
Wat was de buit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een setje met bruin en kantquote:
Hij is nu toch aan het herschikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind het een beetje druk op de eerste rij, we staan echt op elkaar gepropt
We gaan krimpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nu toch aan het herschikkenEn alles wordt iets kleiner, dus dat komt vast goed
Dat is niet mooi. En Bennyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
Benny waarom zet je die OP afbeelding telkens op alfabet. Je bent een stuk sneller klaar als je de nieuwe er gewoon onderin bij gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |