Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraag mbt jailbreaken.
Stel je hebt je Ipad gejailbreaked en je download een App waar je normaal voor moet betalen.
Staat deze er dan ook nog op als je je Ipad restored met het normale OS?
Oke thanks!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.
Een app waar je normaal voor moet betalen is toch niet 'illegaal'?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.
Als je die niet via legale weg (dus via de App Store) verkrijgt, is dat illegaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Redux het volgende:
[..]
Een app waar je normaal voor moet betalen is toch niet 'illegaal'?
quote:en je download een App waar je normaal voor moet betalen
Sorry foute formulering van mijn kant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Redux het volgende:
Oh wacht, ik lees deze zin als dat hij normaal voor die app betaald -normaal alsin in de app store-, en niet als waar hij normaal *gesproken* voor zou betalen.
[..]
Gerucht: iOS 4 voor iPad pas in novemberquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Spike1506 het volgende:
Ik vraag me af wanneer we iOS 4.* kunnen verwachten voor de iPad.
Ik mis dat dus echt wel. Sites die ik o.a. bezoek: hulu.com, fancast.com, dailyshow.com, colbertnation.com en nog talloze sites meestal mbt sport/film/video. Werkt voor geen meter op de iPad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik met het internetten flash voor nog geen seconde heb gemist. Vooral omdat de YouTube filmpjes gewoon op HTML5 draaien tegenwoordig en gametrailers.com ook filmpjes in iPhone formaat streamt mis ik het echt niet.
Oh ik heb 'm gekregen, niet gekocht. We hebben er een aantal op het werk rondslingeren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen een iPad kopen als Flash zo belangrijk voor ze is. Het is duidelijk dat Apple nooit toe gaat geven op dat punt.
Dat geloof je toch niet? Apple is altijd ontiegelijk sloom geweest met bugfixes. De enige echte keer dat ze er haast achter zette was met 4.0.1 voor een correct signaal weergaven. Daar deden ze namelijk 3 weken over en dat is alleen omdat er zoveel aandacht in de media werd besteed aan de antenne. In het verleden is het wel vaker geweest dat het gewoon 2 maanden duurde voordat ze een firmware update hadden voor een veiligheidslek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat Apple er wel extra vaart achter zet nu dat PDF lek bekend is. Dat levert echt een enorm veiligheidsrisico op.
Maar nu hebben ze toch ook wel een belangrijke drijfveer. Een gehackte iPad betekent dat die klant mogelijk nooit meer iets legale content zou aanschaffen uit Apple's eigen winkel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet? Apple is altijd ontiegelijk sloom geweest met bugfixes. De enige echte keer dat ze er haast achter zette was met 4.0.1 voor een correct signaal weergaven. Daar deden ze namelijk 3 weken over en dat is alleen omdat er zoveel aandacht in de media werd besteed aan de antenne. In het verleden is het wel vaker geweest dat het gewoon 2 maanden duurde voordat ze een firmware update hadden voor een veiligheidslek.
Trager dan de laptop, maar op enkele websites na (FOK!) niet hinderlijk veel trager.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe snel is wifi bij jullie trouwens op de Ipad. Laden websites even snel als op een pc of laptop? Die dingen die in winkels liggen zijn echt traag.
Met de gratis speedtest x hd app kun je je internetspeed van je ipad testen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Trager dan de laptop, maar op enkele websites na (FOK!) niet hinderlijk veel trager.
Heb zelfs het idee dat filmpjes laden vaak sneller gaat, al zal dat ook met de Youtube applicatie te maken hebben.
Ben trouwens verslaafd aan What's the Difference, na eerst tot in den treure dat havenspelletje te hebben gespeeld.
Bij mij komt hij op 9553.35 Kbps (9.33 Mbps / 1194.17 KB/s) en een test time van 5.575 seconden via Wifi. Alleen gaat surfen via mijn pc natuurlijk sneller, maar dat komt door de glasvezel want daar kan geen draadloos internet tegenop.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Met de gratis speedtest x hd app kun je je internetspeed van je ipad testen.
Ik weet niet hoe ik naar een app kan linken, maar je moet even zoeken op 'speedtest'...
de mijne:
Download speed: 6897.36 Kbps (6.74 Mbps / 862.17 KB/s)
Total test time: 11.877 Seconds
Connection type: WIFI
er zijn ook gebruikers (zoals ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen een iPad kopen als Flash zo belangrijk voor ze is. Het is duidelijk dat Apple nooit toe gaat geven op dat punt.
Dat heb ik nou net zo! Bovendien denk ik dat html 5 een prima "vervanger" zal zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef teamlead het volgende:
er zijn ook gebruikers (zoals ik) die serieus geen idee hebben waar dat flashgezeur over gaat en gewoon lekker willen surfen met een ipad. Weet ik veel welke sites waar ik met enige regelmaat kom wel of niet met flash geprogrammeerd zijn? Don't know, don't care.
En Apple zal vast hele goede redenen hebben om heel halsstarrig te zijn op dit punt, maar ik als "joe the surfer" heb er op dit moment alleen maar de last van.
Kan kloppen, maar je mag niet zonder meer verwachten dat de websites wél te bezoeken zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn ook gebruikers (zoals ik) die serieus geen idee hebben waar dat flashgezeur over gaat en gewoon lekker willen surfen met een ipad. Weet ik veel welke sites waar ik met enige regelmaat kom wel of niet met flash geprogrammeerd zijn? Don't know, don't care.
En Apple zal vast hele goede redenen hebben om heel halsstarrig te zijn op dit punt, maar ik als "joe the surfer" heb er op dit moment alleen maar de last van.
waarom mag ik niet verwachten dat websites te bezoeken zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar je mag niet zonder meer verwachten dat de websites wél te bezoeken zijn.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe mobiele layout is idd kut. Q.a. quotes worden helemaal niet juist weergegeven
Dat is net zoiets als verwachten dat ik alle videobestanden op een iPad kan gebruiken. Het is toch logisch dat je je even inleest voor je een apparaat koopt van 500 euro?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom mag ik niet verwachten dat websites te bezoeken zijndaar zijn ze toch voor?
om vervolgens alle sites waar ik eventueel in de toekomst eens zou willen kijken te gaan checken op flashgebruik? nou neequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als verwachten dat ik alle videobestanden op een iPad kan gebruiken. Het is toch logisch dat je je even inleest voor je een apparaat koopt van 500 euro?
Bij mij werkte het door op mijn laptop de layput terug te zetten naar bagger en aan te geven dat ik die ook voor mobiel wil. Op de laptop werd. Het wel opgeslagenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Redux het volgende:
Hoe kom ik van die gare fok-mobiel layout af?
In mn fok-specs heb ik mn layout als foksilver, bij 'ook gebruiken voor mobiel' wil ik steeds 'ja' aangeven, maar dat slaat ie vervolgens niet op....
Inderdaad helemaal KUT.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Redux het volgende:
Hoe kom ik van die gare fok-mobiel layout af?
In mn fok-specs heb ik mn layout als foksilver, bij 'ook gebruiken voor mobiel' wil ik steeds 'ja' aangeven, maar dat slaat ie vervolgens niet op....
En over safari zeggen zequote:veruit de beste manier om te genieten van web, e-mail, foto's en videos
da's toch op zijn minst discutabel....zeker als vervolgens op hun eigen site bij de specificaties vervolgens nergens staat dat flash niet werkt.quote:Doordat Safari de allernieuwste video- en audio- innovaties van HTML5 ondersteund, hoef je al de mooie multimedia op het internet niet te missen
Had ik vanochtend ook. Even op de pc onloggen en terugzetten naar bagger, aangeven dat je die ook mobiel wilt en klaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Hey nu zit ik voor de 2e keer op mijn iPad op fok, maar de hele fok layout is nu anders? Ik heb niets veranderd maar dit is wel een klote layout:(
Meerdere mensen hier last van?
I moest op m'n iPad met iCab browser eerst op useragent firefox neerzetten, instellingen wijzigen en dan weer op userageint iPad zetten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:10 schreef misterDre het volgende:
[..]
Inderdaad helemaal KUT.
Je kan je eigen layout weer terugkrijgen als je op je vaste PC of notebook bij instellingen:
Gebruik template ook bij mobiel op JA zet.
Via de iPad lukte dit niet.
Apple zorgt dus al voor het alternatief, HTML5. Doordat er zoveel iPads en iPhones worden gebruikt, zal een site-ontwikkelaar wel heel erg stom zijn om deze groep mensen te negeren. Zij (de site-ontwikkelaars) moeten dus gewoon een flashloze versie maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef teamlead het volgende:
Again: of het flash of iets anders is dat er voor zorgt dat ik een site gewoon kan bezoeken maakt mij niet uit. Als het maar werkt
Werkt flash op een macbook wel? of zijn ze op zijn minst zo logisch dat het daar ook niet functioneert?
En het is ook mogelijk. Vergeet dat niet. En je vergeet nog een 'kamp': mensen die niet altijd last hebben van het ontbreken van flash, maar het wel graag zien (eventueel als optie die standaard uit staat zodat het 'flash-is-onnodig-en-stom'-kamp het altijd uit kan zetten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als verwachten dat ik alle videobestanden op een iPad kan gebruiken. Het is toch logisch dat je je even inleest voor je een apparaat koopt van 500 euro?
Al gok ik dat er altijd twee kampen blijven. Een kamp met mensen die er geen last van hebben dat flash ontbreekt en dat begrijpen, en een kamp met mensen die het wel nodig hebben en verwachten dat het mogelijk is/wordt.
Dat kan misschien wel zo zijn, maar feit is dat HTML5 nu nog niet wijd genoeg wordt gebruikt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Apple zorgt dus al voor het alternatief, HTML5. Doordat er zoveel iPads en iPhones worden gebruikt, zal een site-ontwikkelaar wel heel erg stom zijn om deze groep mensen te negeren. Zij (de site-ontwikkelaars) moeten dus gewoon een flashloze versie maken.
Commerciele sites zullen echt snel overstappen hoor, als ze dat al niet gedaan hebben, willen ze geen klanten kwijtraken.
Niet commerciele willen ook liever niet hun bezoekers kwijtraken, dus die gaan ook wel mee doen. Op den duur. Of ze geven een app uit (hulu)
Ik heb zelf nog geen iPad, maar met Safari voor de Mac merk ik dat de nieuwe layout een stuk soepeler is dan de oude. Al maakt die volgens mij wel weer meer gebruik van onMouseOver, wat je op de iPad niet hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Sander het volgende:
Ik heb alpha 0.1 van een ipad layout online op het forum gegooid. Mist nog een hoop, maar volgens mij een stuk soepeler dan de nieuwe, laat staan de toekomstige layout van danny. Dump al je kritiek en ik fix het
- Ik kom met geen mogelijkheid op de forumindex... Klikken op FOK!forum brengt me weer op MyAT.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Sander het volgende:
Ik heb alpha 0.1 van een ipad layout online op het forum gegooid. Mist nog een hoop, maar volgens mij een stuk soepeler dan de nieuwe, laat staan de toekomstige layout van danny. Dump al je kritiek en ik fix het
die gaat sowieso verdwijnen, dat is niet aan mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Bagger layout werkt prima op de iPad, jammer dat die verdwijnt.
hij doet het prima. Het zijn precies de dingen die ik op mijn testforum niet zie die ik misquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
- Ik kom met geen mogelijkheid op de forumindex... Klikken op FOK!forum brengt met weer op MyAT.
- Quickreply is er niet
- Quotes worden niet weergegeven.
Dus leuk om 'm online te gooien maar nog te onvolledig om er mee te werken...
Maar myAT, maar ik verwacht dat FOK!forum linksboven naar de index gaat. Zo gaat 't op de mobiele layout ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Sander het volgende:
[..]
hij doet het prima. Het zijn precies de dingen die ik op mijn testforum niet zie die ik mis
Quickreply is hier er gewoon, net als quotes. De link naar de index doet het hier ook prima. Kijk eens bij je prefs, waar gaat je startlink heen, in je prefs?
Geen last van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Henk-B het volgende:
Nog meer mensen die zich ergeren aan de stofjes die tussen de rand komen???
Ik ben daar echt een zeikerd in!
Klopt, ga ik even voor je nakijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar myAT, maar ik verwacht dat FOK!forum linksboven naar de index gaat. Zo gaat 't op de mobiele layout ook.
Het lijkt bij mij alsof het er zit, met een vochtig doekje (dat niet pluist) erover heen en het is weg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Henk-B het volgende:
Nog meer mensen die zich ergeren aan de stofjes die tussen de rand komen???
Ik ben daar echt een zeikerd in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |