abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:53:37 #61
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_84933715
Even een vraag mbt jailbreaken.

Stel je hebt je Ipad gejailbreaked en je download een App waar je normaal voor moet betalen.
Staat deze er dan ook nog op als je je Ipad restored met het normale OS?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:55:22 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84933771
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraag mbt jailbreaken.

Stel je hebt je Ipad gejailbreaked en je download een App waar je normaal voor moet betalen.
Staat deze er dan ook nog op als je je Ipad restored met het normale OS?
Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:04:29 #63
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_84934088
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oke thanks!
pi_84934663
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een app waar je normaal voor moet betalen is toch niet 'illegaal'?
pi_84934832
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Redux het volgende:

[..]

Een app waar je normaal voor moet betalen is toch niet 'illegaal'?
Als je die niet via legale weg (dus via de App Store) verkrijgt, is dat illegaal.
pi_84935405
Oh wacht, ik lees deze zin als dat hij normaal voor die app betaald -normaal alsin in de app store-, en niet als waar hij normaal *gesproken* voor zou betalen.

quote:
en je download een App waar je normaal voor moet betalen
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:47:49 #68
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_84935931
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Redux het volgende:
Oh wacht, ik lees deze zin als dat hij normaal voor die app betaald -normaal alsin in de app store-, en niet als waar hij normaal *gesproken* voor zou betalen.
[..]

Sorry foute formulering van mijn kant.
Ik bedoelde idd een App waar je normaal gesproken voor moet betalen, maar dat dus niet doet. (illegaal verkregen dus)
pi_84952657
-verkeerde topic-
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:02:15 #70
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_84953723
Ik vraag me af wanneer we iOS 4.* kunnen verwachten voor de iPad.
  Donald Duck held vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:04:08 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_84953809
Ik denk dat Apple er wel extra vaart achter zet nu dat PDF lek bekend is. Dat levert echt een enorm veiligheidsrisico op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:05:11 #72
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_84953848
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Spike1506 het volgende:
Ik vraag me af wanneer we iOS 4.* kunnen verwachten voor de iPad.
Gerucht: iOS 4 voor iPad pas in november
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:10:48 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84954088
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik met het internetten flash voor nog geen seconde heb gemist. Vooral omdat de YouTube filmpjes gewoon op HTML5 draaien tegenwoordig en gametrailers.com ook filmpjes in iPhone formaat streamt mis ik het echt niet.
Ik mis dat dus echt wel. Sites die ik o.a. bezoek: hulu.com, fancast.com, dailyshow.com, colbertnation.com en nog talloze sites meestal mbt sport/film/video. Werkt voor geen meter op de iPad.

Voor de rest is het best een leuk apparaat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_84954533
Ik snap nooit waarom mensen een iPad kopen als Flash zo belangrijk voor ze is. Het is duidelijk dat Apple nooit toe gaat geven op dat punt.
  Donald Duck held vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:23:43 #75
46149 __Saviour__
pi_84954626
Uiteindelijk zal Apple ook wel gelijk krijgen. De uiteindelijke versie van HTML5 zal alles in zich hebben om Flash te gaan vervangen. En dan niet alleen voor video's.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:27:07 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_84954742
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen een iPad kopen als Flash zo belangrijk voor ze is. Het is duidelijk dat Apple nooit toe gaat geven op dat punt.
Oh ik heb 'm gekregen, niet gekocht. We hebben er een aantal op het werk rondslingeren. :Y)

Maar om even je mail te checken als je buiten zit in de tuin werkt het prima.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_84975996
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat Apple er wel extra vaart achter zet nu dat PDF lek bekend is. Dat levert echt een enorm veiligheidsrisico op.
Dat geloof je toch niet? Apple is altijd ontiegelijk sloom geweest met bugfixes. De enige echte keer dat ze er haast achter zette was met 4.0.1 voor een correct signaal weergaven. Daar deden ze namelijk 3 weken over en dat is alleen omdat er zoveel aandacht in de media werd besteed aan de antenne. In het verleden is het wel vaker geweest dat het gewoon 2 maanden duurde voordat ze een firmware update hadden voor een veiligheidslek.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:03:27 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_84988769
Hoe snel is wifi bij jullie trouwens op de Ipad. Laden websites even snel als op een pc of laptop? Die dingen die in winkels liggen zijn echt traag.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-08-2010 22:34:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_84988954
Vrijwel even snel als op m'n laptop. Maar het is natuurlijk afhankelijk van de internetverbinding hoe snel dat is.
  Donald Duck held zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:11:43 #80
46149 __Saviour__
pi_84989076
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat geloof je toch niet? Apple is altijd ontiegelijk sloom geweest met bugfixes. De enige echte keer dat ze er haast achter zette was met 4.0.1 voor een correct signaal weergaven. Daar deden ze namelijk 3 weken over en dat is alleen omdat er zoveel aandacht in de media werd besteed aan de antenne. In het verleden is het wel vaker geweest dat het gewoon 2 maanden duurde voordat ze een firmware update hadden voor een veiligheidslek.
Maar nu hebben ze toch ook wel een belangrijke drijfveer. Een gehackte iPad betekent dat die klant mogelijk nooit meer iets legale content zou aanschaffen uit Apple's eigen winkel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:34:14 #81
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_84989917
verkeerde ;p
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_84992814
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe snel is wifi bij jullie trouwens op de Ipad. Laden websites even snel als op een pc of laptop? Die dingen die in winkels liggen zijn echt traag.
Trager dan de laptop, maar op enkele websites na (FOK!) niet hinderlijk veel trager.
Heb zelfs het idee dat filmpjes laden vaak sneller gaat, al zal dat ook met de Youtube applicatie te maken hebben.

Ben trouwens verslaafd aan What's the Difference, na eerst tot in den treure dat havenspelletje te hebben gespeeld.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_85003950
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Trager dan de laptop, maar op enkele websites na (FOK!) niet hinderlijk veel trager.
Heb zelfs het idee dat filmpjes laden vaak sneller gaat, al zal dat ook met de Youtube applicatie te maken hebben.

Ben trouwens verslaafd aan What's the Difference, na eerst tot in den treure dat havenspelletje te hebben gespeeld.
Met de gratis speedtest x hd app kun je je internetspeed van je ipad testen.
Ik weet niet hoe ik naar een app kan linken, maar je moet even zoeken op 'speedtest'...

de mijne:
Download speed: 6897.36 Kbps (6.74 Mbps / 862.17 KB/s)
Total test time: 11.877 Seconds
Connection type: WIFI
pi_85004215
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Met de gratis speedtest x hd app kun je je internetspeed van je ipad testen.
Ik weet niet hoe ik naar een app kan linken, maar je moet even zoeken op 'speedtest'...

de mijne:
Download speed: 6897.36 Kbps (6.74 Mbps / 862.17 KB/s)
Total test time: 11.877 Seconds
Connection type: WIFI
Bij mij komt hij op 9553.35 Kbps (9.33 Mbps / 1194.17 KB/s) en een test time van 5.575 seconden via Wifi. Alleen gaat surfen via mijn pc natuurlijk sneller, maar dat komt door de glasvezel want daar kan geen draadloos internet tegenop.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:00:25 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85004343
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
er zijn ook gebruikers (zoals ik :') ) die serieus geen idee hebben waar dat flashgezeur over gaat en gewoon lekker willen surfen met een ipad. Weet ik veel welke sites waar ik met enige regelmaat kom wel of niet met flash geprogrammeerd zijn? Don't know, don't care.
En Apple zal vast hele goede redenen hebben om heel halsstarrig te zijn op dit punt, maar ik als "joe the surfer" heb er op dit moment alleen maar de last van.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_85004859
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef teamlead het volgende:
er zijn ook gebruikers (zoals ik :') ) die serieus geen idee hebben waar dat flashgezeur over gaat en gewoon lekker willen surfen met een ipad. Weet ik veel welke sites waar ik met enige regelmaat kom wel of niet met flash geprogrammeerd zijn? Don't know, don't care.
En Apple zal vast hele goede redenen hebben om heel halsstarrig te zijn op dit punt, maar ik als "joe the surfer" heb er op dit moment alleen maar de last van.
Dat heb ik nou net zo! Bovendien denk ik dat html 5 een prima "vervanger" zal zijn :Y
pi_85005345
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef teamlead het volgende:

[..]

Kan kloppen, maar je mag niet zonder meer verwachten dat de websites wél te bezoeken zijn.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:34:58 #88
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85005548
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Kan kloppen, maar je mag niet zonder meer verwachten dat de websites wél te bezoeken zijn.
waarom mag ik niet verwachten dat websites te bezoeken zijn :? daar zijn ze toch voor?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_85005757
Hoe kom ik van die gare fok-mobiel layout af?
In mn fok-specs heb ik mn layout als foksilver, bij 'ook gebruiken voor mobiel' wil ik steeds 'ja' aangeven, maar dat slaat ie vervolgens niet op....
pi_85005868
Nieuwe mobiele layout is idd kut. Q.a. quotes worden helemaal niet juist weergegeven :{
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:43:44 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85005908
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe mobiele layout is idd kut. Q.a. quotes worden helemaal niet juist weergegeven :{
*O* hoezee.. ik dacht al dat het aan mij lag...
pi_85005942
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef teamlead het volgende:

[..]

waarom mag ik niet verwachten dat websites te bezoeken zijn :? daar zijn ze toch voor?
Dat is net zoiets als verwachten dat ik alle videobestanden op een iPad kan gebruiken. Het is toch logisch dat je je even inleest voor je een apparaat koopt van 500 euro?

Al gok ik dat er altijd twee kampen blijven. Een kamp met mensen die er geen last van hebben dat flash ontbreekt en dat begrijpen, en een kamp met mensen die het wel nodig hebben en verwachten dat het mogelijk is/wordt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:47:48 #93
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85006052
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als verwachten dat ik alle videobestanden op een iPad kan gebruiken. Het is toch logisch dat je je even inleest voor je een apparaat koopt van 500 euro?
om vervolgens alle sites waar ik eventueel in de toekomst eens zou willen kijken te gaan checken op flashgebruik? nou nee ;)

Jij vergeet (denk ik) dat het voor sommige gebruikers he-le-maal niets zegt als er in specificaties staat dat flash niet werkt en html5 wél. En nee, ik ga dan niet eerst een complete cursus "hoe word ik een nerd" volgen.

Waar ik mij aan stoor is vooral dat Apple ook niet lijkt mee te werken aan een alternatief. Er zal toch vast wel een oplossing denkbaar zijn waardoor dit gevecht voor de gebruiker geen overlast geeft?
Zoals je bijvoorbeeld ook videobestanden heel eenvoudig kunt converteren zodat ze wél werken?
pi_85006145
Het is nog altijd zo dat een apparaat bepaalde functies niet hoeft te ondersteunen. Als Apple van mening is dat Flash schadelijk is voor het imago van de iPad (schadelijker dan het compleet ontbreken van de functie) dan is dat het goed recht van Apple.

Als je het daar niet mee eens bent zijn er genoeg alternatieven zoals Android-tablets.

En dat Apple youtube zo ver heeft gekregen grotendeels over te schakelen op HTML5/ WEB M vind ik al heel wat.

Maar nogmaals, er zullen altijd twee kampen blijven bestaan.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:57:44 #95
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85006356
je mist mijn punt volledig...

Natuurlijk moet Apple dat even lekker helemaal zelf weten. En again: mij als doorsnee gebruiker zal het serieus een teringzorg zijn hoe een site gebouwd is. HTML 1 tot en met 5, flash, lego whatever. Ik wil gewoon lekker surfen, klaar,. En ja: Apple beweert dat dat met die iPad kan. Als ze dan op zijn minst een workarround zouden verzinnen, zodat zij hun eigen fittie niet over mijn rug uitvechten zou het me nog niet uitmaken, maar ik heb nog geen workarround kunnen vinden. Dus in zoverre schieten ze te kort.

Again: of het flash of iets anders is dat er voor zorgt dat ik een site gewoon kan bezoeken maakt mij niet uit. Als het maar werkt
Werkt flash op een macbook wel? of zijn ze op zijn minst zo logisch dat het daar ook niet functioneert?
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:07:29 #96
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85006682
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Redux het volgende:
In mn fok-specs heb ik mn layout als foksilver, bij 'ook gebruiken voor mobiel' wil ik steeds 'ja' aangeven, maar dat slaat ie vervolgens niet op....
Bij mij werkte het door op mijn laptop de layput terug te zetten naar bagger en aan te geven dat ik die ook voor mobiel wil. Op de laptop werd. Het wel opgeslagen
pi_85006713
Je hebt een beetje oogkleppen op wat betreft de keuze naar mijn mening. Het is niet 'Adobe'tje-pesten' of Apple-dwarszitten.

Flash is een technologie heeft jaren goed dienstgedaan als een heersende technologie op het internet. Kon ook heel goed op computers (vandaar dat het op de Macbook ook gewoon werkt) maar zoals iedereen weet is de technologie focus de laatste jaren naar mobiel verschoven. Daar heeft Adobe zichzelf niet kunnen bewijzen, ze waren er (op het moment van de presentatie/lancering van de iPad) niet in geslaagd hun technologie(Flash dus) goed werkend op een mobiele telefoon te krijgen.

Dan staat Apple voor een keuze: Of een zwaar ondermaats product toevoegen aan de iPad. Als er problemen zijn met Flash wordt de iPad verantwoordelijk gehouden. Of het compleet weglaten uit het product en een duidelijk standpunt in nemen in de hoop dat anderen volgen. Dat is gelukt nu ook Google heeft aangegeven bezig te zijn met een vervanger voor Flash.

Ik snap dat het voor 'de gewone consument' uitermate vervelend is maar als je verder kijkt dan de indruk zie je de achterliggende reden. Jij kijkt er naar vanuit het oogpunt van de consument, ik heb na maandenlang voor m'n werkschrijven over Apple een ander standpunt ingenomen.

Deze discussies worden overigens al maanden gevoerd, en er is nog nooit een oplossing/compromis gekomen. Verwacht dus ook niet dat dit deze zondagmiddag gaat gebeuren.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:10:51 #98
215 misterDre
Paint it black!
pi_85006809
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Redux het volgende:
Inderdaad helemaal KUT.

Je kan je eigen layout weer terugkrijgen als je op je vaste PC of notebook bij instellingen:
Gebruik template ook bij mobiel op JA zet.

Via de iPad lukte dit niet.
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 14:19:28 #99
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85007105
Hey nu zit ik voor de 2e keer op mijn iPad op fok, maar de hele fok layout is nu anders? Ik heb niets veranderd maar dit is wel een klote layout:(

Meerdere mensen hier last van?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:21:06 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85007157
Neuh, dat gaat vandaag vast niet lukken ;). Maar inderdaad: ik ben consument, betaal eenstevige stapel knaken voor een ( verder fantastisch) apparaat dat mij verkocht wordt door Apple als
quote:
veruit de beste manier om te genieten van web, e-mail, foto's en videos
En over safari zeggen ze
quote:
Doordat Safari de allernieuwste video- en audio- innovaties van HTML5 ondersteund, hoef je al de mooie multimedia op het internet niet te missen
da's toch op zijn minst discutabel....zeker als vervolgens op hun eigen site bij de specificaties vervolgens nergens staat dat flash niet werkt.

En ja natuurlijk is het voor iedereen die even googlet te achterhalen of het wel of niet werkt, maar mag je niet van een leverancier verwachten dat ze dit soort relevante info ergens vermelden?

Er zullen dus ongetwijfeld prima redenen te verzinnen zijn waarom men deze keuze maakt, maar net als met het iPhone4 -gedoe en net als bij de discussies over temperatuur, vind ik dat Apple wel heel makkelijk de bal bij de consument neerlegt
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:22:05 #101
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85007200
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Hey nu zit ik voor de 2e keer op mijn iPad op fok, maar de hele fok layout is nu anders? Ik heb niets veranderd maar dit is wel een klote layout:(

Meerdere mensen hier last van?
Had ik vanochtend ook. Even op de pc onloggen en terugzetten naar bagger, aangeven dat je die ook mobiel wilt en klaar
pi_85007403
Jammer dat uitgevers zo lang wachten met e-books. Vooral onderwijs is weer lekker aan het laggen. Betekent dat straks op mijn opleiding (Digitale Media en Communicatie) 40% aantekeningen maakt op een iPad maar vervolgens nog wel boeken uit de tas moet pakken.
pi_85008185
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:10 schreef misterDre het volgende:

[..]

Inderdaad helemaal KUT.

Je kan je eigen layout weer terugkrijgen als je op je vaste PC of notebook bij instellingen:
Gebruik template ook bij mobiel op JA zet.

Via de iPad lukte dit niet.
I moest op m'n iPad met iCab browser eerst op useragent firefox neerzetten, instellingen wijzigen en dan weer op userageint iPad zetten.

De fokontwikkelaars zijn weer goed bezig dus...
pi_85008342
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef teamlead het volgende:

Again: of het flash of iets anders is dat er voor zorgt dat ik een site gewoon kan bezoeken maakt mij niet uit. Als het maar werkt
Werkt flash op een macbook wel? of zijn ze op zijn minst zo logisch dat het daar ook niet functioneert?
Apple zorgt dus al voor het alternatief, HTML5. Doordat er zoveel iPads en iPhones worden gebruikt, zal een site-ontwikkelaar wel heel erg stom zijn om deze groep mensen te negeren. Zij (de site-ontwikkelaars) moeten dus gewoon een flashloze versie maken.
Commerciele sites zullen echt snel overstappen hoor, als ze dat al niet gedaan hebben, willen ze geen klanten kwijtraken.

Niet commerciele willen ook liever niet hun bezoekers kwijtraken, dus die gaan ook wel mee doen. Op den duur. Of ze geven een app uit (hulu)
pi_85009151
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Al gok ik dat er altijd twee kampen blijven. Een kamp met mensen die er geen last van hebben dat flash ontbreekt en dat begrijpen, en een kamp met mensen die het wel nodig hebben en verwachten dat het mogelijk is/wordt.
En het is ook mogelijk. Vergeet dat niet. En je vergeet nog een 'kamp': mensen die niet altijd last hebben van het ontbreken van flash, maar het wel graag zien (eventueel als optie die standaard uit staat zodat het 'flash-is-onnodig-en-stom'-kamp het altijd uit kan zetten.

Ik vind dat hij gelijk heeft: Apple adverteert zelf met dat de iPad hét apparaat is om mee te internetten, video's en foto's te bekijken én om mee te mailen. De gemiddelde persoon gaat echt niet op zoek naar allerlei technische termen (want ik denk dat de meeste mensen nog niet eens weten dat flash uberhaupt bestaat, of dat het gewoon standaard in de browser zit).

Apple zou ons op z'n minst de optie moeten geven. Dat je zelf even bij instellingen moet zoeken waar je flash kan inschakelen. En dat als je dat doet je gewoon een waarschuwing krijgt van: "Door Adobe Flash is de batterij sneller leeg. Flash kan voor fouten zorgen waardoor de browser uit het niets kan afsluiten. Het is niet aangeraden om van Flash gebruik te maken."

Al is het maar een optie. Dan heeft het kamp dat flash haat het gewoon altijd uitstaan, en de mensen die het '(wel eens) nodig hebben' kunnen het dan gewoon aanzetten. Of nog beter: bouw flash standaard in, maar zorg ervoor dat het alleen wordt geactiveerd als je erop drukt (dus een soort clickforflash). Je drukt erop en het .swf bestandje laadt.

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Apple zorgt dus al voor het alternatief, HTML5. Doordat er zoveel iPads en iPhones worden gebruikt, zal een site-ontwikkelaar wel heel erg stom zijn om deze groep mensen te negeren. Zij (de site-ontwikkelaars) moeten dus gewoon een flashloze versie maken.
Commerciele sites zullen echt snel overstappen hoor, als ze dat al niet gedaan hebben, willen ze geen klanten kwijtraken.

Niet commerciele willen ook liever niet hun bezoekers kwijtraken, dus die gaan ook wel mee doen. Op den duur. Of ze geven een app uit (hulu)
Dat kan misschien wel zo zijn, maar feit is dat HTML5 nu nog niet wijd genoeg wordt gebruikt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:48:27 #106
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85019001
Ik heb alpha 0.1 van een ipad layout online op het forum gegooid. Mist nog een hoop, maar volgens mij een stuk soepeler dan de nieuwe, laat staan de toekomstige layout van danny. Dump al je kritiek en ik fix het :)
pi_85019084
de quotes gaan niet goed...
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:52:24 #108
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85019154
Wordt aan gewerkt. Ik mistte zelf al paginanummers hier en daar, de tijd van een post, en wat style dingen hier en daar.

Zal ik een topic in bug openen?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:20:22 #109
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_85020338
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Sander het volgende:
Ik heb alpha 0.1 van een ipad layout online op het forum gegooid. Mist nog een hoop, maar volgens mij een stuk soepeler dan de nieuwe, laat staan de toekomstige layout van danny. Dump al je kritiek en ik fix het :)
Ik heb zelf nog geen iPad, maar met Safari voor de Mac merk ik dat de nieuwe layout een stuk soepeler is dan de oude. Al maakt die volgens mij wel weer meer gebruik van onMouseOver, wat je op de iPad niet hebt.

Zelf zou ik gewoon zo veel mogelijk functionaliteit en design van de nieuwe layout intact laten voor de iPad, want dat moet het apparaat toch makkelijk aankunnen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_85020388
Bagger layout werkt prima op de iPad, jammer dat die verdwijnt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:31:36 #111
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_85020808
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Sander het volgende:
- Ik kom met geen mogelijkheid op de forumindex... Klikken op FOK!forum brengt me weer op MyAT.
- Quickreply is er niet
- Quotes worden niet weergegeven.

Dus leuk om 'm online te gooien maar nog te onvolledig om er mee te werken...
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:31:38 #112
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85020811
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Bagger layout werkt prima op de iPad, jammer dat die verdwijnt.
die gaat sowieso verdwijnen, dat is niet aan mij.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:33:11 #113
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85020877
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

- Ik kom met geen mogelijkheid op de forumindex... Klikken op FOK!forum brengt met weer op MyAT.
- Quickreply is er niet
- Quotes worden niet weergegeven.

Dus leuk om 'm online te gooien maar nog te onvolledig om er mee te werken...
hij doet het prima. Het zijn precies de dingen die ik op mijn testforum niet zie die ik mis :')

Quickreply is hier er gewoon, net als quotes. De link naar de index doet het hier ook prima. Kijk eens bij je prefs, waar gaat je startlink heen, in je prefs?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:35:12 #114
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85020969
Nog meer mensen die zich ergeren aan de stofjes die tussen de rand komen???
Ik ben daar echt een zeikerd in! :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:35:41 #115
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85020982
Mmmm, ik heb hier ook ruzie met de quickreply. Eens ff naar kijken. Het is vervelend als dingen verschillen tussen mijn forum en fokforum ;(
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:37:12 #116
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_85021059
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Sander het volgende:

[..]

hij doet het prima. Het zijn precies de dingen die ik op mijn testforum niet zie die ik mis :')

Quickreply is hier er gewoon, net als quotes. De link naar de index doet het hier ook prima. Kijk eens bij je prefs, waar gaat je startlink heen, in je prefs?
Maar myAT, maar ik verwacht dat FOK!forum linksboven naar de index gaat. Zo gaat 't op de mobiele layout ook.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:37:44 #117
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_85021089
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Henk-B het volgende:
Geen last van.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:38:29 #118
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_85021131
In nieuwe layout ga je niet automatisch naar laatste post als je op een interne link klikt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:57:32 #119
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85022139
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Maar myAT, maar ik verwacht dat FOK!forum linksboven naar de index gaat. Zo gaat 't op de mobiele layout ook.
Klopt, ga ik even voor je nakijken.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:25:44 #120
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_85023538
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Henk-B het volgende:
Het lijkt bij mij alsof het er zit, met een vochtig doekje (dat niet pluist) erover heen en het is weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')