Jup omdat op de meeste 3G abonnementen nog een datalimiet(of Fair Use Policy) zit is het niet verstandig veel dataslupdiensten(downloaden, youtube etc) te gebruiken op 3G. Wifi is in de meeste gevallen onbeperkt en snellerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef capricia het volgende:
Samenvattend: 3G is interressant als je geen wifi in de buurt hebt.
Zeg ik het zo goed?
Via Google vind je ook genoeg sites waar je tijdschriften in PDF kunt binnentrekken...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:31 schreef versteegrob het volgende:
De Ipad wordt met de dag vetterHeb er nu al aardig wat pdf's opgezet maar hebben jullie een leuke site met veel pdf's van verschillende onderwerpen ?
Ik gebruik die Genius functie niet zoveel eigenlijk. Soms voor muziek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De Genius-functie lijkt zojuist te zijn geïntegreerd in de App Store op de iPad!
http://anth.nl/2010/08/06(...)pp-store-verschenen/
Die uitgave valt opzich mee, dan haal je een t-mobile prepaid kaartje, als je het niet gebruikt kost het niets, maar mocht je het ergens nodig hebben is het wel fijn dat het kanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:38 schreef Redux het volgende:
Ik heb ook de versie zonder 3g. Ik ben over het algemeen altijd in een omgeving waarin wifi voorhanden is en vind daarnaast een data abo weer een uitgave. Ik kan daarom prima uit de voeten zonder 3g
Bedankt, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Via Google vind je ook genoeg sites waar je tijdschriften in PDF kunt binnentrekken...
Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:53 schreef Henk-B het volgende:
Even een vraag mbt jailbreaken.
Stel je hebt je Ipad gejailbreaked en je download een App waar je normaal voor moet betalen.
Staat deze er dan ook nog op als je je Ipad restored met het normale OS?
Oke thanks!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.
Een app waar je normaal voor moet betalen is toch niet 'illegaal'?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan accepteert je iPad geen "illegale"apps meer.
Als je die niet via legale weg (dus via de App Store) verkrijgt, is dat illegaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:19 schreef Redux het volgende:
[..]
Een app waar je normaal voor moet betalen is toch niet 'illegaal'?
quote:en je download een App waar je normaal voor moet betalen
Sorry foute formulering van mijn kant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:36 schreef Redux het volgende:
Oh wacht, ik lees deze zin als dat hij normaal voor die app betaald -normaal alsin in de app store-, en niet als waar hij normaal *gesproken* voor zou betalen.
[..]
Gerucht: iOS 4 voor iPad pas in novemberquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:02 schreef Spike1506 het volgende:
Ik vraag me af wanneer we iOS 4.* kunnen verwachten voor de iPad.
Ik mis dat dus echt wel. Sites die ik o.a. bezoek: hulu.com, fancast.com, dailyshow.com, colbertnation.com en nog talloze sites meestal mbt sport/film/video. Werkt voor geen meter op de iPad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik met het internetten flash voor nog geen seconde heb gemist. Vooral omdat de YouTube filmpjes gewoon op HTML5 draaien tegenwoordig en gametrailers.com ook filmpjes in iPhone formaat streamt mis ik het echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |