In your dreamsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer dan 1 Fok!ker op 1 plek = meet, foto daarvan = meetfoto.
Zo zijn de regels, ik kan er ook niks aan doen, SEMTEX. Plaatsen dus.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, en bovendien heb ik al losse (semi)naaktfotoos van jullie alle3 gezien dus zoveel extra's zal het niet brengen.
Ik heb wel eens een meet gehad met slechts 1 andere user, een Fok!ster.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
In your dreamsEn check de topictitel: Fok!-meet
Fotoos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meet gehad met slechts 1 andere user, een Fok!ster.. Het aantal maakt niet uit
.
nu ik zo kijk naar die foto's valt me op dat stefan is meegegroeit met fokquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:41 schreef Mike het volgende:
Hier je Matrix foto trouwens, Stefan:
[ afbeelding ]
wie niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:34 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
nu ik zo kijk naar die foto's valt me op dat stefan is meegegroeit met fok
Opzich heb je gelijk hoor, maar je ontkomt niet aan SC in dit soort topics, en zo veel onontdekte foto's zullen er niet meer zijn denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
het gaat nu al 40 posts over foto's die we hebben maar niet willen/mogen plaatsen.
klopt, als je in die tijd Boebiedoe op MSN hebt gehad dan ben je al vrij snel bij met alle foto'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk hoor, maar je ontkomt niet aan SC in dit soort topics, en zo veel onontdekte foto's zullen er niet meer zijn denk ik.
Ik heb daar schijt aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
het gaat nu al 40 posts over foto's die we hebben maar niet willen/mogen plaatsen.
Ik had weer andere bronnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, als je in die tijd Boebiedoe op MSN hebt gehad dan ben je al vrij snel bij met alle foto's.
Nou, posten die handel. of gaat deel 3 het allerlafste deel ooit worden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik kreeg ook regelmatig zipjes ja.
Ik denk dat de meeste (series) wel al gepost zijn, alleen niet volledigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, posten die handel. of gaat deel 3 het allerlafste deel ooit worden?
Kijk, en dat is dus heel gemeen van SEMTEX, dat ze zelfs jou, één van de meest gewaardeerde Fok!users alle tijden, zó teleurstelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Googlen op +semtex +scandalous +jerney +bubbelbad levert alleen dit topic op.
Sommige mensen hebben de afgelopen 8jaar niet fok in de gaten gehouden, dus hup reposten die meuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste (series) wel al gepost zijn, alleen niet volledig.
Wát een sterrencast!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat keek Tijn verliefd naar je daar.![]()
#wannabecrewmeet
[ afbeelding ]
veels te veel werk man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de afgelopen 8jaar niet fok in de gaten gehouden, dus hup reposten die meuk!
god die zipjes ja, daar moest ik nog van de helft van de naakte lijven vragen wie wie wasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik kreeg ook regelmatig zipjes ja.
Ik zie haar dagelijks hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:09 schreef Stefan het volgende:
Die van Milagro idd. Ook al zo;n tof Oldbie-wijf, waar is die gebleven
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijk, en dat is dus heel gemeen van SEMTEX, dat ze zelfs jou, één van de meest gewaardeerde Fok!users alle tijden, zó teleurstelt.
I.R. wat was je toch ook een meet-hoer.quote:
Van FOK!meets, waar dit topic over gaat, nog zatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk hoor, maar je ontkomt niet aan SC in dit soort topics, en zo veel onontdekte foto's zullen er niet meer zijn denk ik.
Selecteren, rechtermuisknop zippen, uploaden en posten...quote:
Nouja, ik heb dus ook nog bijv meer foto's van die L&S meet, maar daar staan eigenlijkj geen wereldschokkende dingen meer op. Dezelfde koppen, in andere plekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van FOK!meets, waar dit topic over gaat, nog zat
Nee, ik zit op mijn werk waar ik DAAR nou ff net geen tijd voor heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Selecteren, rechtermuisknop zippen, uploaden en posten...
Jij zit dagelijks ook gewoon thuis omdat de wandeling naar het UWV kantoor te vermoeiend is?
En Ripley, Gelly en nikky ( of die wel?) static willen niet op FOK!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus ook nog bijv meer foto's van die L&S meet, maar daar staan eigenlijkj geen wereldschokkende dingen meer op. Dezelfde koppen, in andere plekken. Dus om die nou allemaal te gaan posten lijkt me overkill.
Dat weet ik wel hoor, die post ik ook niet natuurlijk, al zou ik gelly wel gewoon posten als ik ze hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Ripley, Gelly en nikky ( of die wel?) static willen niet op FOK!
Tijd zat gezien je postgeschiedenis van vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk waar ik DAAR nou ff net geen tijd voor heb.
En ik heb zo'n mooie van de 5 jaarmeet, dronken druppie alleen achter dat draaitafeltjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, die post ik ook niet natuurlijk, al zou ik gelly wel gewoon posten als ik ze had.
ripley heeft gewoon fotoos in haar fotoboek staan, dus lijkt me dat dat alleen over de fotoos van de cocos meet gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Ripley, Gelly en nikky ( of die wel?) static willen niet op FOK!
Huh?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef just me het volgende:
Was toch afgesproken dat de LS-meet-foto's never nooit gepubliceerd zouden worden !
bedankt voor de nederlandse les, had van Merel kunnen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:20 schreef static het volgende:
[..]
Klopt.
Maar 'never nooit' is altijd.![]()
Die foto's die hier staan van de LS meet hebben online gestaan hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef just me het volgende:
Was toch afgesproken dat de LS-meet-foto's never nooit gepubliceerd zouden worden !
Ja, daar krijg je ook een slappe zak van, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch fijn dat er altijd users zijn die andere users vertellen waar nog weer andere users niet aan herinnerd willen worden.
Dat risico loop je nou eenmaal als je naar een online forummeet komt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef just me het volgende:
Dan hebben mensen zich niet aan de afspraak gehouden
Zover ik weet zijn die foto's, oa met Kim en Tijn en mij gewoon destijds in een :L&S napraattopic gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef just me het volgende:
Dan hebben mensen zich niet aan de afspraak gehouden
er heeft ook wel eens in de OP van zo'n meettopique gestaan: Er worden foto's gemaakt en die worden allemaal geplaatstquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat risico loop je nou eenmaal als je naar een online forummeet komt...
Nikky staat op diverse foto's. Gelly wilde nooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky wilde/mocht toch nooit vanwege Gelly? Nu maakt het vlgs mij niet meer uit toch?
Thanksquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:37 schreef just me het volgende:
OT
Maanvis
http://www.politie.nl/haa(...)d&utm_medium=twitter
In een spoiler dan maar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef Stefan het volgende:
Heeft iemand die Gelly en Boebiedoe vechtfoto van de jr meet nog ergens, niet voor publicatie wellicht maar gewoon per PM anders.
* just me is modern en kreeg dat via twitter doorquote:
aww de goeie ouwe tijd.quote:
Dat was intiem, van het besloten chatkanaal dat jarenlang naast en na #filosofie mijn tweede navelstreng was.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:59 schreef speknek het volgende:
[..]
I.R. wat was je toch ook een meet-hoer.
Ja.quote:
Toffe foto'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
En nog eentje van de Wageningenmeet:
[ afbeelding ]
met in Supermanshirt BigDick: whatever happened to BigDick?
(en derde van rechts Ulx)
Ohw, sorry hoor.quote:
Er zijn wel eens korte filmpjes gemaakt ja, maar vaak zo onduidelijk dat je er echt bij moest zijn wil je iets herkennenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:57 schreef lurf_doctor het volgende:
Leuke reeks en leuke foto's![]()
Zijn er eigenlijk ook filmpjes van al die meets?
Was dat die waarbij het voedsel tot aan het plafond zat?quote:
een meet zonder vrouwenquote:
Nee joh ik heb die foto genomenquote:
MrBig! Wat is daar ooit van geworden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:19 schreef scarefreak het volgende:
Waar zijn de fimpjes van de Karaoke meet met MrBig?
OMG!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef just me het volgende:
Zo trots op z'n rijbewijs
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:45 schreef thegoddamnbatman het volgende:
Had iemand het over cumshots?
[ afbeelding ]
Pijpslet achter het station?!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Merel het volgende:
[..]
MrBig! Wat is daar ooit van geworden?
Die Opa.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Zo. minder lullen, meer foto's:
[ afbeelding ]
Was hij niet uit de crew ooit geknikkerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Merel het volgende:
[..]
MrBig! Wat is daar ooit van geworden?
Ik zal er morgen een van jou opgooienquote:
Crew uitgegooid, nee toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Was hij niet uit de crew ooit geknikkerd?
Daarna nooit meer wat van vernomen...
Iemand meer info?
Was dat de tent van Erodome?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Q. het volgende:
Dit is niet echt ranzig he?
[ afbeelding ]
ja dat zeg ik ook als ik de foto's van 10 jaar geleden ziequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
...toen ik nog jong en mooi was.
JM.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ook als ik de foto's van 10 jaar geleden zieQ !!!
dat soort dingen is mij nou nooit opgevallen tijdens de meet, te druk met achter de barquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die lag daarin net te neuken met Den_Haag.
Ik vind het ook wel opmerkelijk dat zulke details dan bijblijven terwijl ze ladderzat over die tent donderen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef just me het volgende:
dat soort dingen is mij nou nooit opgevallen tijdens de meet, te druk met achter de bar
Het was dan ook prima georganidingestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:43 schreef just me het volgende:
Heb het echt niet meegekregen en nee ik was niet dronken want ik was ook nog eens EHBO-er en moest nuchter blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |