Selecteren, rechtermuisknop zippen, uploaden en posten...quote:
Nouja, ik heb dus ook nog bijv meer foto's van die L&S meet, maar daar staan eigenlijkj geen wereldschokkende dingen meer op. Dezelfde koppen, in andere plekkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van FOK!meets, waar dit topic over gaat, nog zat
Nee, ik zit op mijn werk waar ik DAAR nou ff net geen tijd voor heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Selecteren, rechtermuisknop zippen, uploaden en posten...
Jij zit dagelijks ook gewoon thuis omdat de wandeling naar het UWV kantoor te vermoeiend is?
En Ripley, Gelly en nikky ( of die wel?) static willen niet op FOK!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, ik heb dus ook nog bijv meer foto's van die L&S meet, maar daar staan eigenlijkj geen wereldschokkende dingen meer op. Dezelfde koppen, in andere plekken. Dus om die nou allemaal te gaan posten lijkt me overkill.
Dat weet ik wel hoor, die post ik ook niet natuurlijk, al zou ik gelly wel gewoon posten als ik ze hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Ripley, Gelly en nikky ( of die wel?) static willen niet op FOK!
Tijd zat gezien je postgeschiedenis van vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk waar ik DAAR nou ff net geen tijd voor heb.
En ik heb zo'n mooie van de 5 jaarmeet, dronken druppie alleen achter dat draaitafeltjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, die post ik ook niet natuurlijk, al zou ik gelly wel gewoon posten als ik ze had.
ripley heeft gewoon fotoos in haar fotoboek staan, dus lijkt me dat dat alleen over de fotoos van de cocos meet gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Ripley, Gelly en nikky ( of die wel?) static willen niet op FOK!
Huh?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef just me het volgende:
Was toch afgesproken dat de LS-meet-foto's never nooit gepubliceerd zouden worden !
bedankt voor de nederlandse les, had van Merel kunnen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:20 schreef static het volgende:
[..]
Klopt.
Maar 'never nooit' is altijd.![]()
Die foto's die hier staan van de LS meet hebben online gestaan hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef just me het volgende:
Was toch afgesproken dat de LS-meet-foto's never nooit gepubliceerd zouden worden !
Ja, daar krijg je ook een slappe zak van, toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch fijn dat er altijd users zijn die andere users vertellen waar nog weer andere users niet aan herinnerd willen worden.
Dat risico loop je nou eenmaal als je naar een online forummeet komt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef just me het volgende:
Dan hebben mensen zich niet aan de afspraak gehouden
Zover ik weet zijn die foto's, oa met Kim en Tijn en mij gewoon destijds in een :L&S napraattopic gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef just me het volgende:
Dan hebben mensen zich niet aan de afspraak gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |