In your dreamsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer dan 1 Fok!ker op 1 plek = meet, foto daarvan = meetfoto.
Zo zijn de regels, ik kan er ook niks aan doen, SEMTEX. Plaatsen dus.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, en bovendien heb ik al losse (semi)naaktfotoos van jullie alle3 gezien dus zoveel extra's zal het niet brengen.
Ik heb wel eens een meet gehad met slechts 1 andere user, een Fok!ster.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef SEMTEX het volgende:
In your dreamsEn check de topictitel: Fok!-meet
Fotoos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meet gehad met slechts 1 andere user, een Fok!ster.. Het aantal maakt niet uit
.
nu ik zo kijk naar die foto's valt me op dat stefan is meegegroeit met fokquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:41 schreef Mike het volgende:
Hier je Matrix foto trouwens, Stefan:
[ afbeelding ]
wie niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:34 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
nu ik zo kijk naar die foto's valt me op dat stefan is meegegroeit met fok
Opzich heb je gelijk hoor, maar je ontkomt niet aan SC in dit soort topics, en zo veel onontdekte foto's zullen er niet meer zijn denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
het gaat nu al 40 posts over foto's die we hebben maar niet willen/mogen plaatsen.
klopt, als je in die tijd Boebiedoe op MSN hebt gehad dan ben je al vrij snel bij met alle foto'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk hoor, maar je ontkomt niet aan SC in dit soort topics, en zo veel onontdekte foto's zullen er niet meer zijn denk ik.
Ik heb daar schijt aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
het gaat nu al 40 posts over foto's die we hebben maar niet willen/mogen plaatsen.
Ik had weer andere bronnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, als je in die tijd Boebiedoe op MSN hebt gehad dan ben je al vrij snel bij met alle foto's.
Nou, posten die handel. of gaat deel 3 het allerlafste deel ooit worden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik kreeg ook regelmatig zipjes ja.
Ik denk dat de meeste (series) wel al gepost zijn, alleen niet volledigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, posten die handel. of gaat deel 3 het allerlafste deel ooit worden?
Kijk, en dat is dus heel gemeen van SEMTEX, dat ze zelfs jou, één van de meest gewaardeerde Fok!users alle tijden, zó teleurstelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Googlen op +semtex +scandalous +jerney +bubbelbad levert alleen dit topic op.
Sommige mensen hebben de afgelopen 8jaar niet fok in de gaten gehouden, dus hup reposten die meuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste (series) wel al gepost zijn, alleen niet volledig.
Wát een sterrencast!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat keek Tijn verliefd naar je daar.![]()
#wannabecrewmeet
[ afbeelding ]
veels te veel werk man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de afgelopen 8jaar niet fok in de gaten gehouden, dus hup reposten die meuk!
god die zipjes ja, daar moest ik nog van de helft van de naakte lijven vragen wie wie wasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik kreeg ook regelmatig zipjes ja.
Ik zie haar dagelijks hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:09 schreef Stefan het volgende:
Die van Milagro idd. Ook al zo;n tof Oldbie-wijf, waar is die gebleven
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijk, en dat is dus heel gemeen van SEMTEX, dat ze zelfs jou, één van de meest gewaardeerde Fok!users alle tijden, zó teleurstelt.
I.R. wat was je toch ook een meet-hoer.quote:
Van FOK!meets, waar dit topic over gaat, nog zatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk hoor, maar je ontkomt niet aan SC in dit soort topics, en zo veel onontdekte foto's zullen er niet meer zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |