er heeft ook wel eens in de OP van zo'n meettopique gestaan: Er worden foto's gemaakt en die worden allemaal geplaatstquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat risico loop je nou eenmaal als je naar een online forummeet komt...
Nikky staat op diverse foto's. Gelly wilde nooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky wilde/mocht toch nooit vanwege Gelly? Nu maakt het vlgs mij niet meer uit toch?
Thanksquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:37 schreef just me het volgende:
OT
Maanvis
http://www.politie.nl/haa(...)d&utm_medium=twitter
In een spoiler dan maar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:36 schreef Stefan het volgende:
Heeft iemand die Gelly en Boebiedoe vechtfoto van de jr meet nog ergens, niet voor publicatie wellicht maar gewoon per PM anders.
* just me is modern en kreeg dat via twitter doorquote:
aww de goeie ouwe tijd.quote:
Dat was intiem, van het besloten chatkanaal dat jarenlang naast en na #filosofie mijn tweede navelstreng was.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:59 schreef speknek het volgende:
[..]
I.R. wat was je toch ook een meet-hoer.
Ja.quote:
Toffe foto'squote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
En nog eentje van de Wageningenmeet:
[ afbeelding ]
met in Supermanshirt BigDick: whatever happened to BigDick?
(en derde van rechts Ulx)
Ohw, sorry hoor.quote:
Er zijn wel eens korte filmpjes gemaakt ja, maar vaak zo onduidelijk dat je er echt bij moest zijn wil je iets herkennenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:57 schreef lurf_doctor het volgende:
Leuke reeks en leuke foto's![]()
Zijn er eigenlijk ook filmpjes van al die meets?
Was dat die waarbij het voedsel tot aan het plafond zat?quote:
een meet zonder vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |