Precies, die kosten zitten hier niet eens bij, en zoals je al zegt, je zou eventueel wat kunnen zakken door een nieuwe sportschool te gaan zoeken.. maar eerlijk is eerlijk.. dit gaat nergens meer over. De kosten die ik hier heb gepresenteerd zijn de maandelijkse minimale kosten, waar we echt minimaal van kunnen schrappen.. vind je het gek dat er zoveel programma's zijn vandaag de dag, waar mensen worden geholpen om hun financiele plaatje weer op orde te brengen.. T'is raar, maar ik raak gewoon geirriteerd van deze kosten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik schrik ook van bovenstaande prijzen magoed. Kan je niet een andere sportschool gaan zoeken want 50 euro voor fitness ofiets is echt duur. Bij huren heb je vaak al je servicekosten erbij dus gas, water en licht. Dit zou in jouw geval dan al zeker 150 euro schelen. En heb je aan cadeautjes etc. gedacht? De ene maand is het misschien niet veel maar de maand erop bijvoorbeeld weer wel.. En sparen staat er ook nergens bij. Net als kleren, uitgaan, eventueel uiteten, vakanties etc. Of wil je dat allemaal van je 300 euro boodschappen doen?
Maar bij die servicekosten zal toch iets van energie in zitten..?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehe, als ik ga rekenen ben ik persoonlijk failliet!
bij mij komt er nog 150 euro aan ibg lening bij, 150 service kosten.. etc.boehoe!
Die is eigenlijk nog niet eens officieel berekend op een woning van om en nabij een ton. Ik heb dit dus zelfs nog geschat.. nog hoger moet dit begrijp ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef Bill_E het volgende:
Ik vind je hypotheek aan de lage kant.
Nee TS rekent wel heeeel erg ruim.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:35 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is men serieus zoveel kwijt in z'n eentje??
Nah.. ok ik pas hem aan, ik begrijp dat ik voor rond de 120 max kwijt ben alleen.quote:
Ik schrok al. Ik huur nu particulier en krijg niks mee van mijn energieverbruik, en ik ga binnenkort samenwonen... Ik had de energiekosten lager dan dat ingeschat voor ons met zijn TWEEËNquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee TS rekent wel heeeel erg ruim.
En als je zo met die prijzen zit kan je beter gaan huren. Scheelt in jouw geval heel veel.
Is 120 niet nog steeds superhoog?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nah.. ok ik pas hem aan, ik begrijp dat ik voor rond de 120 max kwijt ben alleen.
Ik edit dus de OP.
Hier thuis circa 290 voor 3 personen. Dus ik schat hem (her-schat that is) op zon circa 125 alleen op max. Altijd onvoorziene kosten erbij berekenen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:37 schreef trovey het volgende:
Water 175....ik weet niet of jij 24/7 onder de douche staat maar ik betaal nog geen 17 euro voorschot per maand aan wateren met gas/licht zit je ook behoorlijk hoog.
120? Ga je de hele dag de kraan laten lopen ofzo? Een normaal persoon is nog geen 50 euro per maand kwijt in z'n eentje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nah.. ok ik pas hem aan, ik begrijp dat ik voor rond de 120 max kwijt ben alleen.
Ik edit dus de OP.
Ja niet dat ik er veel verstand van heb maar 300 euro voor een huis van een ton en een eenpersoonshuishouden is heel veel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik schrok al. Ik huur nu particulier en krijg niks mee van mijn energieverbruik, en ik ga binnenkort samenwonen... Ik had de energiekosten lager dan dat ingeschat voor ons met zijn TWEEËN
Nee, maar dat heb ik met mijn vakantie, uitgaan en kleding ook niet gedaan. Dus alles terug is gewoon mooi mee genomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef Waaghals het volgende:
oh ja en heb je al rekening gehouden met hypotheek rente aftrek?
Een kamertje bedoel je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef BradleyQ het volgende:
Kun je niet voor 375 (incl.) gaan huren? Scheelt een slok op een borrel.
Dan ga ik er vanuit dat er iemand hier thuis stiekem heel de dag water aan het tappen is.. ok nice, dat zou de kosten een klein beetje drukken. Al met al blijf je op de 1250/1300 euro aan kosten zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
120? Ga je de hele dag de kraan laten lopen ofzo? Een normaal persoon is nog geen 50 euro per maand kwijt in z'n eentje..
is dat niet per jaar of zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hier thuis circa 290 voor 3 personen. Dus ik schat hem (her-schat that is) op zon circa 125 alleen op max. Altijd onvoorziene kosten erbij berekenen.
Hoe jij aan 17 eu komt is een raadsel.
Zuinig aan doen met water dus gewoon 1 x per dag even kort douchen (paar minuten) en er niet meteen een half uur onder gaan staan helpt al heel veel, verder gewoon met volle trommels wassen draaien en ook niet onnodig veel was maken helpt ook al en natuurlijk de kraan niet onnodig laten lopen (bij b.v. het tanden poetsen). Ik heb al jaren een rekening van die grootte en kom altijd uit met de waterrekening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hier thuis circa 290 voor 3 personen. Dus ik schat hem (her-schat that is) op zon circa 125 alleen op max. Altijd onvoorziene kosten erbij berekenen.
Hoe jij aan 17 eu komt is een raadsel.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Ticker het volgende:
Hypotheek 450 (na aftrek van HRA en uitgaande van 0,0 aflossen klopt dat redelijk - tel er nog 90 euro bij op voor je spaarhypotheek bij 65% aflossen)
Zorgverzekering 115 (ik betaal 58 euro bij Anderzorg, daar tussenin is ook nog vanalles)
Inbedoel Verz 15 (klopt redelijk)
watersysteemheffing ingezeten 8
Waterschap 15
TV/Internet/Telefoon 45 (klopt ongeveer)
gsm 30 (kan ook voor 15 euro
sportschool 50 (doe ik niet aan)
gas/licht 130 (moet voor 100 euro ook wel lukken)
water 125 (ik ben 30 euro per 3 maand kwijt, dus is wat overdreven)
Opstalverz 15
afvalstoffenheffing 22
rioolafvoerrecht 15
boodschappen 300 (daar is nog op te bezuinigen)
OZB 13
Tja.. 200 uitgaan/200 kleding?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef waffles het volgende:
Hoeveel wil je overhouden aan de extra's, (uitgaan, vrije tijd, kleding etc. ) TS?
Weet je wat rendabel betekent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:47 schreef Ticker het volgende:
Wat vind jij trouwens rendabel aan persoonlijk kleed en uitgaan geld?
quote:
Maar dan nog, ik heb niet het idee dat ik voor de prijs dat ik een woning koop (hypotheek) een soortgelijke woning kan huren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat je dat geld in 5 jaar dik terug verdiend is een aanname.
Ik zou daar niet zo stellig vanuit gaan, zeker niet op dit moment.
Als ik meer geld zou hebben dan zou ik ook kort douchenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:46 schreef pisnicht het volgende:
Gewoon een betere baan zoeken ipv korter douchen bedoel je
Winstgevend.. ach.. je begreep me toch.quote:
Wat, hij gebruikt het woord toch verkeerd, of niet dan?quote:
Vergeet sparen niet en een potje voor onverwachte kosten (wasmachine stuk etc.). Denk dat je op je huidige rekensom misschien nog wel ¤500,- bij op moet tellen. Natuurlijk is dat afhankelijk van je levensstijl, misschien ga je veel uit of geef je veel geld uit aan kleding.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tja.. 200 uitgaan/200 kleding?
Maargoed dan zou je zeggen.. 400 euro over in de maand (daar kom ik nog trouwens wel aan) maar dat is niet realistisch. Er zijn nog onvoorziene gevallen waar je niet raar op hoeft te kijken als je meer rond de 500/550 voor eigen vertier moet zitten. Wat eten tijdens werktijd (wat niet op de boodschappenlijst komt)
Wat vind jij trouwens rendabel aan persoonlijk kleed en uitgaan geld?
Dat is wat ik betaal in centrum Arnhem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef waffles het volgende:
[..]
375 incl? In Noord-Oost-Groningen?
En ik in centrum udenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wat ik betaal in centrum Arnhem.
Je praat over all-in-1 pack waar je bijna geen drol extra voor hoeft te betalen bij UPC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
En als je toch een mobiel hebt waarom neem je dan nog een thuis telefoon?
Ok, voor mij is het wel exclusief gas, water en elektriciteitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik in centrum uden. Maar heb wel een moooooi huiske.
Hij rekent al geld voor het waterschap dus puur voor watergebruik 50,- rekenen is absurd. Zoals ik eerder al zei kost water max 1,50 per 1000(!!) liter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:48 schreef El_Bassie het volgende:
Water is eerder 50 per maand ofzo, zo niet minder.
Had ik niet gedacht. Maar je staat dan wel al 7-10 (?) jaar voor op een wachtlijst? Weet niet of TS daar wat aan heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wat ik betaal in centrum Arnhem.
Dat is inderdaad een punt.. het is gewoon goed om toch 100 euro p/m opzij te kunnen leggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef waffles het volgende:
[..]
Vergeet sparen niet en een potje voor onverwachte kosten (wasmachine stuk etc.). Denk dat je op je huidige rekensom misschien nog wel ¤500,- bij op moet tellen. Natuurlijk is dat afhankelijk van je levensstijl, misschien ga je veel uit of geef je veel geld uit aan kleding.
Het leven is duur.
Ik heb er 7 jaar voor op een wachtlijst gestaan, maar die tijd zat ik in het buitenland, wist niet eens dat ik zo makkelijk een huis kon krijgen toen ik terugkwamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:53 schreef waffles het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht. Maar je staat dan wel al 7-10 (?) jaar voor op een wachtlijst? Weet niet of TS daar wat aan heeft.
Hij werkt al een tijdje krijg ik het idee, en als hij hersens heeft staat hij ingeschreven sinds zijn 18e.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:53 schreef waffles het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht. Maar je staat dan wel al 7-10 (?) jaar voor op een wachtlijst? Weet niet of TS daar wat aan heeft.
Is dat geluk of zie je dat terug in de hoogte van je inkomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef Ticker het volgende:
Ik moet er nog bij toevoegen dat ik geluk heb.. een auto van de zaak incl tankpas.
Nice.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er 7 jaar voor op een wachtlijst gestaan, maar die tijd zat ik in het buitenland, wist niet eens dat ik zo makkelijk een huis kon krijgen toen ik terugkwam
Geen auto zou me circa 190 euro in de maand schelen.. tja dat geld kan altijd leuk besteed worden, maar uitgaan met de auto staat garant voor minder opmaken.. dus t'is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat geluk of zie je dat terug in de hoogte van je inkomen?
Je bent van het type leven maar hebt blijkbaar niet het type leven inkomen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een punt.. het is gewoon goed om toch 100 euro p/m opzij te kunnen leggen.
Dan zou 200 voor uitgaan en 200 voor kleding, bij elkaar 500 maken.
Dat zijn sowieso kosten waaraan ik niet ontkom. Ik ben toch het type van leven, maar dat kan je wel zien aan me boodschappen!
je weet dat je leeft van voedsel hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een punt.. het is gewoon goed om toch 100 euro p/m opzij te kunnen leggen.
Dan zou 200 voor uitgaan en 200 voor kleding, bij elkaar 500 maken.
Dat zijn sowieso kosten waaraan ik niet ontkom. Ik ben toch het type van leven, maar dat kan je wel zien aan me boodschappen!
Nou, ik sta ondertussen zo'n 4 jaar ingeschreven.. hoeveel hersens heb ik dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij werkt al een tijdje krijg ik het idee, en als hij hersens heeft staat hij ingeschreven sinds zijn 18e.
Genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou, ik sta ondertussen zo'n 4 jaar ingeschreven.. hoeveel hersens heb ik dan?
Maar inschrijven is voor een huurwoning bedoel je toch?
Tegenwoordig moet je daarvoor in de meeste steden helaas actief naar huizen zoeken.quote:
Ik vind dit niet eens zo'n hele gekke opmerking. Onder het mom van een kat maakt rare sprongen in het nauw.. kan zoiets altijd een extra drijfveer zijn om meer te verdienen en beter te presteren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:58 schreef kingmob het volgende:
Geld moet rollen. Je hebt het geschat, je kan het betalen, zodra je lekker op jezelf bent kun je veranderingen maken, carrière maken, in je eigen plek lol hebben.
Ik begrijp mensen niet die niet ten koste van alles op zichzelf willen wonen, dat is toch een eerste levensbehoefte?
Hoezo..? Je kunt nog steeds 7 jaar ingeschreven staan en daarna pas op huizen gaan reageren, volgens mij begrijp ik je verkeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je daarvoor in de meeste steden helaas actief naar huizen zoeken.
Ja, het was om hem, niet om jouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Sosha het volgende:
Wat, hij gebruikt het woord toch verkeerd, of niet dan?
Vaak niet, je moet vaak eens per kwartaal reageren ofzo en dan dus ook bij de bezichtiging op komen dagen. 1 van de vele pogingen om de wachtlijsten korter en eerlijker te maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:01 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hoezo..? Je kunt nog steeds 7 jaar ingeschreven staan en daarna pas op huizen gaan reageren, volgens mij begrijp ik je verkeerd
Niet bij de 3 regio's waar ik ingeschreven sta (Utrecht, Het Gooi en omstreken en Stedendriehoek). Zal wel verschillen per streek.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vaak niet, je moet vaak eens per kwartaal reageren ofzo en dan dus ook bij de bezichtiging op komen dagen. 1 van de vele pogingen om de wachtlijsten korter en eerlijker te maken.
Niet bij Woningnet. Ik had een inschrijving, die ik nooit had gebruikt ca. 4 jaar. Nadat ik uit elkaar ging begonnen met reageren. Geen enkel probleem, had zo een woning in Amsterdam. Niet de grootste, maar in een prima buurt en naar mijn zin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vaak niet, je moet vaak eens per kwartaal reageren ofzo en dan dus ook bij de bezichtiging op komen dagen. 1 van de vele pogingen om de wachtlijsten korter en eerlijker te maken.
Woningnet is een overkoepelend websitesysteem he, niet een organisatie. Binnen Woningnet heb je verschillende regio's die verschillende regels kunnen hebben. Alle drie de regio's die ik noemde zijn overigens ook ondergebracht bij Woningnet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Niet bij Woningnet. Ik had een inschrijving, die ik nooit had gebruikt ca. 4 jaar. Nadat ik uit elkaar ging begonnen met reageren. Geen enkel probleem, had zo een woning in Amsterdam. Niet de grootste, maar in een prima buurt en naar mijn zin.
Ach een rechtgeaarde uitkeringstrekker werkt gewoon 40uur per week naast zijn uitkeringquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef LXIV het volgende:
Wat kun je doen om toch nog wat meer geld over te houden?
5: Uitkerinkje, huurtoeslagje, sociaal woninkje, zorgtoeslagje, langdurigheidstoeslagje, bijzondere bijstand, vrijstelling gemeentebelastingen en 1x per week een avondje bijklussen. Houdt je ook zó 1000 euro per maand over.
Nederland is een vrij land, dus kies maar wat je het beste lijkt!
Doe dat alleen als je zeker weet dat het goed zit. Ik heb het regelmatig om me heen gezien dat er na verloop van tijd toch wel irritaties ontstaan. Zelf nooit aan begonnen. Plek zat, maar red het prima alleen zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef Ticker het volgende:
Ach ik moet zeggen dat er al met al veel reacties aankomen waar ik wat aan heb.
Ik heb er ook overnagedacht om bijvoorbeeld een kamer te 'verhuren' aan een vriend.. misschien scheelt dat ook wel in de kosten en zorgt het ervoor dat het leven nog een beetje leuk blijft.
Ja, gespleten persoonlijkheid aan over gehoudenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
Woningnet is een overkoepelend websitesysteem he, niet een organisatie. Binnen Woningnet heb je verschillende regio's die verschillende regels kunnen hebben. Alle drie de regio's die ik noemde zijn overigens ook ondergebracht bij Woningnet.
P.S.: Nadat je uit elkaar ging?
Ook dat kan, maar kan de verhoudingen scheef maken. Een vriendin van mij deed dit om de kosten te drukken, maar besloot uiteindelijk toch om alleen verder te gaan. Dan zit je alleen met een persoon die je er niet zomaar uit kan schoppen (is wel goedgekomen overigens). Zorg dat dit in heel goed overleg gaat en stel een goed contract op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef Ticker het volgende:
Ik heb er ook overnagedacht om bijvoorbeeld een kamer te 'verhuren' aan een vriend.. misschien scheelt dat ook wel in de kosten en zorgt het ervoor dat het leven nog een beetje leuk blijft.
Ik zou er niet tegen kunnen. Continu iemand in je huis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ook dat kan, maar kan de verhoudingen scheef maken. Een vriendin van mij deed dit om de kosten te drukken, maar besloot uiteindelijk toch om alleen verder te gaan. Dan zit je alleen met een persoon die je er niet zomaar uit kan schoppen (is wel goedgekomen overigens). Zorg dat dit in heel goed overleg gaat en stel een goed contract op.
Ik denk dat dit alleen werkt als je alles split.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef Ticker het volgende:
Als je kind bent woon je toch ook altijd met mensen samen? En als je later een gezin hebt toch ook? Eigenlijk is met meerdere mensen in één huis wonen altijd al de norm geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen. Continu iemand in je huis.
No shit dudequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen. Continu iemand in je huis.
Ja hehe.. Zo bedoel ik het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je kind bent woon je toch ook altijd met mensen samen? En als je later een gezin hebt toch ook? Eigenlijk is met meerdere mensen in één huis wonen altijd al de norm geweest.
Alleen nu zijn er mensen die alleen wonen. En dat kan ook, maar je betaalt daar dan ook zeer fors voor.
Huh, wat voor een abbo heb jij.. Met een abbo van ca. 20 euri heb je tegenwoordig zomaar 300 belminuten per maand mobiel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Sosha het volgende:
Ik vind een vaste telefoon altijd nog zeer de moeite waard om te hebben. Dan kost het tenminste geen 15 euro per uur om mijn moeder te bellen
[..]
Wat, hij gebruikt het woord toch verkeerd, of niet dan?
Als kind of ouder met mensen samenwonen vergelijken met samenwonen met een huurder... Iets met appels en peren..?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je kind bent woon je toch ook altijd met mensen samen? En als je later een gezin hebt toch ook? Eigenlijk is met meerdere mensen in één huis wonen altijd al de norm geweest.
Alleen nu zijn er mensen die alleen wonen. En dat kan ook, maar je betaalt daar dan ook zeer fors voor.
Ik heb nu een abonnement van 25 euro ofzo, hoeveel belmin weet ik eigenlijk niet, maar als ik buiten mijn bundel bel kost dat toch echt 15 euro per uur. Inmiddels bel ik amper nog buiten mijn bundel hoor, daar let ik beter opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Huh, wat voor een abbo heb jij.. Met een abbo van ca. 20 euri heb je tegenwoordig zomaar 300 belminuten per maand mobiel.
Het zijn zeker geen sinaasappelsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als kind of ouder met mensen samenwonen vergelijken met samenwonen met een huurder... Iets met appels en peren..?
Het is denk ik wat je gewend bent. Ik heb nooit alleen gewoond en vind er helemaal niks aan om alleen thuis te zijn. Ik heb ook vrijgezelle vrienden die al 10 jaar ofzo alleen op zichzelf wonen en die zullen er moeite mee hebben als er opeens iemand anders in hun huis loopt, al is het dan zelfs hun eigen vriendin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja hehe.. Zo bedoel ik het natuurlijk niet.
Dan zit ik toch eerder te denken aan bananen, vanwege het leven in trossen. Echt groepsfruit, die bananen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Het zijn zeker geen sinaasappels
Nou, ik zou dus ook niet zomaar een willekeurige huurder pakken, dat lijkt me ook niks. Maar een goede vriend of vriendin die ook alleen is, of een broer ander familielid. Ja, dat vind ik wel vergelijkbaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als kind of ouder met mensen samenwonen vergelijken met samenwonen met een huurder... Iets met appels en peren..?
ligt er zeker ook aan hoeveel je belt, maar ik heb 300 minuten en heb altijd ongeveer de helft over eind van de maand. Beetje overtrokken abbo voor mij dus, maar goed, je weet het nooit, wil geen verrassingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb nu een abonnement van 25 euro ofzo, hoeveel belmin weet ik eigenlijk niet, maar als ik buiten mijn bundel bel kost dat toch echt 15 euro per uur. Inmiddels bel ik amper nog buiten mijn bundel hoor, daar let ik beter op
Is toch anders... Ik vind het althans echt iets anders. Als kind ben je afhankelijk en voor je geliefde en kinderen kies je met je hele hart. Iemand zei iets over scheve verhoudingen, ik denk dat je dat met een goede vriend of vriendin snel zult hebben: sneller irritaties, denk ik. Hetzelfde met broers en zussen. Ik zeg niet dat het altijd misgaat, maar ik heb wel die ervaring met mijn zusjes die een tijdje, allebei mét partner, in een huis samen hebben gewoond. Noodgedwongen, en gelukkig was het tijdelijk, want ondanks dat ze een tweeling zijn, en ontzettend hecht, was dit Too Much.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik zou dus ook niet zomaar een willekeurige huurder pakken, dat lijkt me ook niks. Maar een goede vriend of vriendin die ook alleen is, of een broer ander familielid. Ja, dat vind ik wel vergelijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |