abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:03:33 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_84878036
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:01 schreef Sosha het volgende:

[..]

Hoezo..? Je kunt nog steeds 7 jaar ingeschreven staan en daarna pas op huizen gaan reageren, volgens mij begrijp ik je verkeerd :P
Vaak niet, je moet vaak eens per kwartaal reageren ofzo en dan dus ook bij de bezichtiging op komen dagen. 1 van de vele pogingen om de wachtlijsten korter en eerlijker te maken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_84878116
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Vaak niet, je moet vaak eens per kwartaal reageren ofzo en dan dus ook bij de bezichtiging op komen dagen. 1 van de vele pogingen om de wachtlijsten korter en eerlijker te maken.
Niet bij de 3 regio's waar ik ingeschreven sta (Utrecht, Het Gooi en omstreken en Stedendriehoek). Zal wel verschillen per streek.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:06:02 #78
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_84878146
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Niet bij Woningnet. Ik had een inschrijving, die ik nooit had gebruikt ca. 4 jaar. Nadat ik uit elkaar ging begonnen met reageren. Geen enkel probleem, had zo een woning in Amsterdam. Niet de grootste, maar in een prima buurt en naar mijn zin.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:06:56 #79
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_84878176
Ach ik moet zeggen dat er al met al veel reacties aankomen waar ik wat aan heb.

Ik heb er ook overnagedacht om bijvoorbeeld een kamer te 'verhuren' aan een vriend.. misschien scheelt dat ook wel in de kosten en zorgt het ervoor dat het leven nog een beetje leuk blijft.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_84878183
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Niet bij Woningnet. Ik had een inschrijving, die ik nooit had gebruikt ca. 4 jaar. Nadat ik uit elkaar ging begonnen met reageren. Geen enkel probleem, had zo een woning in Amsterdam. Niet de grootste, maar in een prima buurt en naar mijn zin.
Woningnet is een overkoepelend websitesysteem he, niet een organisatie. Binnen Woningnet heb je verschillende regio's die verschillende regels kunnen hebben. Alle drie de regio's die ik noemde zijn overigens ook ondergebracht bij Woningnet.

P.S.: Nadat je uit elkaar ging? ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:07:30 #81
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_84878199
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef LXIV het volgende:

Wat kun je doen om toch nog wat meer geld over te houden?
5: Uitkerinkje, huurtoeslagje, sociaal woninkje, zorgtoeslagje, langdurigheidstoeslagje, bijzondere bijstand, vrijstelling gemeentebelastingen en 1x per week een avondje bijklussen. Houdt je ook zó 1000 euro per maand over.

Nederland is een vrij land, dus kies maar wat je het beste lijkt!
Ach een rechtgeaarde uitkeringstrekker werkt gewoon 40uur per week naast zijn uitkering ;)
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:08:15 #82
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_84878232
Als je zo weinig verdient krijg je dan geen zorgtoeslag? Tsja, zonder inkomsten is het beetje lastig een begroting beoordelen.

verder mis ik onvoorziene uitgaven en kleren. Water is wel erg hoog ingeschat.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:08:22 #83
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_84878238
Overigens is samenwonen met een vriend helemaal zo'n slecht idee niet. Je levert er wel wat vrijheid voor in, vooral gemak in de vorm van geen eigen badkamer of keuken, maar dat bespaart dan dus ook. Samenwonen is toch echt anders dan bij je ouders blijven (veel leuker en prettiger) en bovendien een stuk goedkoper dan alleen wonen.
Ik heb het gedaan nadat het uit ging met m'n ex, bijna 2 jaar met 3 huisgenoten gewoond.
pi_84878253
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:06 schreef Ticker het volgende:

Ik heb er ook overnagedacht om bijvoorbeeld een kamer te 'verhuren' aan een vriend.. misschien scheelt dat ook wel in de kosten en zorgt het ervoor dat het leven nog een beetje leuk blijft.
Doe dat alleen als je zeker weet dat het goed zit. Ik heb het regelmatig om me heen gezien dat er na verloop van tijd toch wel irritaties ontstaan. Zelf nooit aan begonnen. Plek zat, maar red het prima alleen zo.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:08:34 #85
283395 HeetBoven
pi_84878254
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef Sosha het volgende:

[..]

Woningnet is een overkoepelend websitesysteem he, niet een organisatie. Binnen Woningnet heb je verschillende regio's die verschillende regels kunnen hebben. Alle drie de regio's die ik noemde zijn overigens ook ondergebracht bij Woningnet.

P.S.: Nadat je uit elkaar ging? ;)
Ja, gespleten persoonlijkheid aan over gehouden :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:10:37 #86
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_84878345
quote:

Ook dat kan, maar kan de verhoudingen scheef maken. Een vriendin van mij deed dit om de kosten te drukken, maar besloot uiteindelijk toch om alleen verder te gaan. Dan zit je alleen met een persoon die je er niet zomaar uit kan schoppen (is wel goedgekomen overigens). Zorg dat dit in heel goed overleg gaat en stel een goed contract op.
pi_84878393
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ook dat kan, maar kan de verhoudingen scheef maken. Een vriendin van mij deed dit om de kosten te drukken, maar besloot uiteindelijk toch om alleen verder te gaan. Dan zit je alleen met een persoon die je er niet zomaar uit kan schoppen (is wel goedgekomen overigens). Zorg dat dit in heel goed overleg gaat en stel een goed contract op.
Ik zou er niet tegen kunnen. Continu iemand in je huis. :N
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:13:14 #88
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84878468
quote:

Ik denk dat dit alleen werkt als je alles split.
Een kamer verhuren is in de praktijk onmogelijk, krijg jij dan het eerste recht op de badkamer? Of heb jij de afstandsbediening in de woonkamer? Dat gaat hoe dan ook scheeflopen, tenzij je allebei de gehele kostenpost deelt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:13:55 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84878498
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je kind bent woon je toch ook altijd met mensen samen? En als je later een gezin hebt toch ook? Eigenlijk is met meerdere mensen in één huis wonen altijd al de norm geweest.
Alleen nu zijn er mensen die alleen wonen. En dat kan ook, maar je betaalt daar dan ook zeer fors voor.
The End Times are wild
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:14:03 #90
283395 HeetBoven
pi_84878506
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

No shit dude :{w
pi_84878577
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je kind bent woon je toch ook altijd met mensen samen? En als je later een gezin hebt toch ook? Eigenlijk is met meerdere mensen in één huis wonen altijd al de norm geweest.
Alleen nu zijn er mensen die alleen wonen. En dat kan ook, maar je betaalt daar dan ook zeer fors voor.
Ja hehe.. Zo bedoel ik het natuurlijk niet. :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:17:26 #92
283395 HeetBoven
pi_84878632
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef Sosha het volgende:
Ik vind een vaste telefoon altijd nog zeer de moeite waard om te hebben. Dan kost het tenminste geen 15 euro per uur om mijn moeder te bellen :{
[..]

Wat, hij gebruikt het woord toch verkeerd, of niet dan?
Huh, wat voor een abbo heb jij.. Met een abbo van ca. 20 euri heb je tegenwoordig zomaar 300 belminuten per maand mobiel.
pi_84878659
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als kind of ouder met mensen samenwonen vergelijken met samenwonen met een huurder... Iets met appels en peren..? ;)
pi_84878710
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Huh, wat voor een abbo heb jij.. Met een abbo van ca. 20 euri heb je tegenwoordig zomaar 300 belminuten per maand mobiel.
Ik heb nu een abonnement van 25 euro ofzo, hoeveel belmin weet ik eigenlijk niet, maar als ik buiten mijn bundel bel kost dat toch echt 15 euro per uur. Inmiddels bel ik amper nog buiten mijn bundel hoor, daar let ik beter op :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:19:40 #95
283395 HeetBoven
pi_84878734
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef Sosha het volgende:

[..]

Als kind of ouder met mensen samenwonen vergelijken met samenwonen met een huurder... Iets met appels en peren..? ;)
Het zijn zeker geen sinaasappels :9
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:21:02 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84878785
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja hehe.. Zo bedoel ik het natuurlijk niet. :D
Het is denk ik wat je gewend bent. Ik heb nooit alleen gewoond en vind er helemaal niks aan om alleen thuis te zijn. Ik heb ook vrijgezelle vrienden die al 10 jaar ofzo alleen op zichzelf wonen en die zullen er moeite mee hebben als er opeens iemand anders in hun huis loopt, al is het dan zelfs hun eigen vriendin.

Los van het geld zou ik nog altijd liever met iemand anders in een huis wonen dan alleen. Maar dat is denk ik heel persoonlijk.
The End Times are wild
pi_84878796
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Het zijn zeker geen sinaasappels :9
Dan zit ik toch eerder te denken aan bananen, vanwege het leven in trossen. Echt groepsfruit, die bananen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:22:07 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84878836
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef Sosha het volgende:

[..]

Nou, ik zou dus ook niet zomaar een willekeurige huurder pakken, dat lijkt me ook niks. Maar een goede vriend of vriendin die ook alleen is, of een broer ander familielid. Ja, dat vind ik wel vergelijkbaar.
The End Times are wild
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:23:27 #99
283395 HeetBoven
pi_84878880
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik heb nu een abonnement van 25 euro ofzo, hoeveel belmin weet ik eigenlijk niet, maar als ik buiten mijn bundel bel kost dat toch echt 15 euro per uur. Inmiddels bel ik amper nog buiten mijn bundel hoor, daar let ik beter op :P
ligt er zeker ook aan hoeveel je belt, maar ik heb 300 minuten en heb altijd ongeveer de helft over eind van de maand. Beetje overtrokken abbo voor mij dus, maar goed, je weet het nooit, wil geen verrassingen :)
pi_84878949
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, ik zou dus ook niet zomaar een willekeurige huurder pakken, dat lijkt me ook niks. Maar een goede vriend of vriendin die ook alleen is, of een broer ander familielid. Ja, dat vind ik wel vergelijkbaar.
Is toch anders... Ik vind het althans echt iets anders. Als kind ben je afhankelijk en voor je geliefde en kinderen kies je met je hele hart. Iemand zei iets over scheve verhoudingen, ik denk dat je dat met een goede vriend of vriendin snel zult hebben: sneller irritaties, denk ik. Hetzelfde met broers en zussen. Ik zeg niet dat het altijd misgaat, maar ik heb wel die ervaring met mijn zusjes die een tijdje, allebei mét partner, in een huis samen hebben gewoond. Noodgedwongen, en gelukkig was het tijdelijk, want ondanks dat ze een tweeling zijn, en ontzettend hecht, was dit Too Much.
pi_84878977
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is denk ik wat je gewend bent. Ik heb nooit alleen gewoond en vind er helemaal niks aan om alleen thuis te zijn. Ik heb ook vrijgezelle vrienden die al 10 jaar ofzo alleen op zichzelf wonen en die zullen er moeite mee hebben als er opeens iemand anders in hun huis loopt, al is het dan zelfs hun eigen vriendin.

Los van het geld zou ik nog altijd liever met iemand anders in een huis wonen dan alleen. Maar dat is denk ik heel persoonlijk.
In het begin was het even moeilijk, maar ik had toen wel 2 katten. Dat scheelde enorm. Die heb ik inmiddels door geld gebrek moeten opeten en nu ben ik dus helemaal alleen. Ben er inmiddels al lang aan gewend en ik zal het waarschijnlijk ook wel weer wennen gaan vinden om weer met een meid samen te wonen.
pi_84878985
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:23 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

ligt er zeker ook aan hoeveel je belt, maar ik heb 300 minuten en heb altijd ongeveer de helft over eind van de maand. Beetje overtrokken abbo voor mij dus, maar goed, je weet het nooit, wil geen verrassingen :)
Het was ook mijn eigen schuld. Ik kon nooit wachten tot ik thuis was en dan ging ik mensen bellen terwijl ik nog onderweg was en niks te doen had... :@ Doe ik niet meer.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:27:48 #103
283395 HeetBoven
pi_84879037
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef Sosha het volgende:

[..]

Dan zit ik toch eerder te denken aan bananen, vanwege het leven in trossen. Echt groepsfruit, die bananen.
beiden Katholiek iig, eigenlijk moet je de vergelijking appels en bananen, of peren en sinaasappels maken. Appels en Peren zijn namelijk beiden protestants, want leeft in de noordelijke streken [/onzin uit] :+
pi_84879072
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:27 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

beiden Katholiek iig, eigenlijk moet je de vergelijking appels en bananen, of peren en sinaasappels maken. Appels en Peren zijn namelijk beiden protestants, want leeft in de noordelijke streken [/onzin uit] :+
_O-

Ik ga slapen, toedels.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:29:44 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84879111
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:25 schreef Sosha het volgende:

[..]

Is toch anders... Ik vind het althans echt iets anders. Als kind ben je afhankelijk en voor je geliefde en kinderen kies je met je hele hart. Iemand zei iets over scheve verhoudingen, ik denk dat je dat met een goede vriend of vriendin snel zult hebben: sneller irritaties, denk ik. Hetzelfde met broers en zussen. Ik zeg niet dat het altijd misgaat, maar ik heb wel die ervaring met mijn zusjes die een tijdje, allebei mét partner, in een huis samen hebben gewoond. Noodgedwongen, en gelukkig was het tijdelijk, want ondanks dat ze een tweeling zijn, en ontzettend hecht, was dit Too Much.
Het is heel persoonlijk en ook in gezinnen komt natuurlijk ruzie voor. Het voordeel als je met een vriend samenwoont is dat je naar je eigen kamer kunt gaan als je privé wi, of alleen kunt gaan etenl. Met een gezin is dat ongebruikelijk.

Samengevat Op jezelf wonen is zeker niet rendabel, kost gewoon veel geld tov bij je ouders wonen. Heel veel geld is te besparen door met iemand te gaan samenwonen, maar die moet wel goed bij je passen en zelf moet je wel het type zijn om samen te wonen. Eensch?
The End Times are wild
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:30:20 #106
283395 HeetBoven
pi_84879138
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef Sosha het volgende:

[..]

_O-

Ik ga slapen, toedels.
:W morgen gezond weer op.. en niet teveel bellen ;)
pi_84879164
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is heel persoonlijk en ook in gezinnen komt natuurlijk ruzie voor. Het voordeel als je met een vriend samenwoont is dat je naar je eigen kamer kunt gaan als je privé wi, of alleen kunt gaan etenl. Met een gezin is dat ongebruikelijk.

Samengevat Op jezelf wonen is zeker niet rendabel, kost gewoon veel geld tov bij je ouders wonen. Heel veel geld is te besparen door met iemand te gaan samenwonen, maar die moet wel goed bij je passen en zelf moet je wel het type zijn om samen te wonen. Eensch?
Mijn zusjes en hun partners hadden ook een eigen kamer om naartoe te gaan :'), maar het lijkt mij dat je de keuken en badkamer e.d. toch echt moet delen. Dat zijn de ruimtes waar de irritaties meestal (over) ontstaan. Beetje studentenhuisidee.

Oh shit, ik ging naar bed hè?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:32:28 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84879207
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Trouwens TS, als jij 300 euro per maand aan gas, water en licht wilt betalen, dan krijg je wel een hele fijne afrekening aan het einde van het jaar :')
Jij maakt het wel heel bont. :') Dit is zelfs aan de ruime kant. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84879236
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik bedoel dat tie dan heel veel geld terug krijgt slimkees :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:33:24 #110
283395 HeetBoven
pi_84879238
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:31 schreef Sosha het volgende:

[..]

Mijn zusjes en hun partners hadden ook een eigen kamer om naartoe te gaan :'), maar het lijkt mij dat je de keuken en badkamer e.d. toch echt moet delen. Dat zijn de ruimtes waar de irritaties meestal (over) ontstaan. Beetje studentenhuisidee.

Oh shit, ik ging naar bed hè?
hup, onder de wol jij :z ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:35:17 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84879299
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik bedoel dat tie dan heel veel geld terug krijgt slimkees :')
Ik vond er een sarcastisch luchtje aan zitten. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:36:12 #112
283395 HeetBoven
pi_84879333
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

is van plan wiet te gaan kweken denk ik :7
pi_84879404
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vond er een sarcastisch luchtje aan zitten. :')
_O-
Indien op mijn reactie.. Mwah misschien dat ik zelfs nog kan indenken dat een alleenstaand iemand niet 300 euro kwijt is aan gas,water en licht. Ja zo kom je vanzelf op bedragen uit die je niet kan betalen :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:38:15 #114
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_84879412
110.000 euro en iets kopen? We zitten op dezelfde planeet? Welke steden? Randstad?

Hier in Utrecht koop je niet veel voor 110.000. Ja, of er zit een heel verhaal achter of je hebt voor een halve ton werk.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:38:32 #115
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_84879426
Ik vind ook dat TS wel erg ruim rekent. Zo ziet het er bij mij uit.

Huur 400
Servicekosten 30
Verwarming 70
Gas/Licht 25
Water 10
Zorgverzekering 75
Inboedel/aansprakelijkheids verzekering 10
TV/Internet/Telefoon 30
GSM 10
Gemeente Belastingen 30
Waterschap 15
boodschappen 200

Totaal 905 euro. Toegeven op alle vaste lasten zit ik zo'n beetje bij de goedkoopste aanbieders. Op boodschappen bezuinig ik niet.
pi_84879451
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

is van plan wiet te gaan kweken denk ik :7
Als ik hem was zou dat nog geen gek plan zijn :o
Sowieso heeft dat eigenlijk alleen maar voordelen. :') Voor hem dan..
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:39:41 #117
283395 HeetBoven
pi_84879468
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:38 schreef Biogarde het volgende:
110.000 euro en iets kopen? We zitten op dezelfde planeet? Welke steden? Randstad?

Hier in Utrecht koop je niet veel voor 110.000. Ja, of er zit een heel verhaal achter of je hebt voor een halve ton werk.
of een leuke garage
pi_84879494
quote:

Dat dus. Voor een ton koop je zelfs hier niet heel veel meer dan een huis op wielen. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:43:50 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84879594
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat dus. Voor een ton koop je zelfs hier niet heel veel meer dan een huis op wielen. :')
Nou.... http://www.funda.nl/koop/(...)6033-essenstraat-11/ :7
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:44:36 #120
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_84879617
Huur 680
Servicekosten (huur)
Verwarming/Gas/Licht 140
Water (huur)
Zorgverzekering 145
Inboedel/aansprakelijkheids verzekering 17
TV/Internet/Telefoon 68
GSM 40
Gemeente Belastingen 270 p/j
Waterschap 110 p/j
boodschappen 300
Vervoer 300 (in een goeie maand)

En dan hebben het nog niet over hobby's ( :') ), de kroeg en kleding.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:44:37 #121
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84879618
Ts mail dit ff naar die regering!
Misschien begrijpen ze dan (n) iets...
Snollebolt
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:45:47 #122
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_84879667
quote:
Den Bosch en 55m2. Komt er een vriendin/vriend, hond en een kind bij en je kan verhuizen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:46:34 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84879700
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Den Bosch en 55m2. Komt er een vriendin/vriend, hond en een kind bij en je kan verhuizen.
Barrie had het over een huis op wielen, dat is dit niet. :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:47:10 #124
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_84879721
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

True, maar het blijft een kippenhok. Gemiddelde woonhuis op wielen is groter.
pi_84879756
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Pietjeprecies _O-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:48:37 #126
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84879771
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Pietjeprecies _O-
That's my middle name. :6
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:51:03 #127
283395 HeetBoven
pi_84879857
quote:
Nix mis mee op zich. Het enige dat me afzeikt is de ouderdom van het huis, daar zou ik nooit meer aan beginnen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:53:00 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84879914
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Nix mis mee op zich. Het enige dat me afzeikt is de ouderdom van het huis, daar zou ik nooit meer aan beginnen.
Jij niet, maar een ander vast wel.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:55:49 #129
283395 HeetBoven
pi_84880031
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij niet, maar een ander vast wel.
Een oud huis heeft bij mij een associatie als in "koop een boot, werk je dood" mja, kom je wel achter als je er in bent getrapt ooit :')
pi_84880226
quote:
Bij zoiets vraag ik me dan af in wat voor buurt je zit...
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:02:56 #131
283395 HeetBoven
pi_84880300
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef waffles het volgende:

[..]

De Tokkies schijnen laatst in de straat een huisje gekregen te hebben (8>
pi_84880345
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef waffles het volgende:

[..]

Kan erger in Den Bosch
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:05:41 #133
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880379
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:02 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

:?
pi_84880382
Het ziet er op foto's wel goed uit, maar vanwege de prijs zocht ik naar een addertje. ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:06:02 #135
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880390
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:04 schreef mjan het volgende:

[..]

Kan erger in Den Bosch
Dat.
pi_84880455
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:02 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Lekker overdreven. Ben je er uberhaupt wel eens geweest?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:08:51 #137
283395 HeetBoven
pi_84880476
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:?
Tokkies zegt je niks? :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:09:27 #138
283395 HeetBoven
pi_84880486
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Lekker overdreven. Ben je er uberhaupt wel eens geweest?
Wen er maar aan, ik overdrijf altijd minimaal de helft ;)
pi_84880498
Hehehe, Boschenaren die het topic overnemen :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:10:25 #140
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880522
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Tokkies zegt je niks? :')
Tuurlijk wel, daar doelde ik ook niet op. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:10:51 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880535
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:09 schreef mjan het volgende:
Hehehe, Boschenaren die het topic overnemen :D
c_/
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:12:26 #142
283395 HeetBoven
pi_84880581
Den Bosch heeft een leuke kermis O+
pi_84880629
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef HeetBoven het volgende:
Den Bosch heeft een leuke kermis O+
's-Hertogenbosch is leuk. :9
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:15:15 #144
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880677
Dit topic gaat ineens wel een hele andere kant op. :X
pi_84880716
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit topic gaat ineens wel een hele andere kant op. :X
Klopt, maar dan moet TS maar niet weglopen. :P En het kan rendabel zijn. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:17:03 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880732
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Rendabel voor wie? TS of voor ons? :')
pi_84880787
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Rendabel voor wie? TS of voor ons? :')
Voor ons zeker _O-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:18:59 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84880796
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Voor ons zeker _O-
Nou da's nog even afwachten. :9
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:19:10 #149
283395 HeetBoven
pi_84880801
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Rendabel? Hoe?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:37:00 #150
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_84883872
quote:

Tja wat wil je.. hier in Rotterdam heb ik echt zat gezien voor die prijs en zelfs nog 100.000 dus dat valt echt allemaal wel mee. Het is niet zo dat je in een kasteel woont.. maar dat is ook niet mijn bedoeling. Ik wil rond de 450 euro per maand aan hypotheek kwijt zijn.. tja dan ben ik verplicht in een woning van rond de 100.000 te gaan wonen.

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Huur 680
Servicekosten (huur)
Verwarming/Gas/Licht 140
Water (huur)
Zorgverzekering 145
Inboedel/aansprakelijkheids verzekering 17
TV/Internet/Telefoon 68
GSM 40
Gemeente Belastingen 270 p/j
Waterschap 110 p/j
boodschappen 300
Vervoer 300 (in een goeie maand)

En dan hebben het nog niet over hobby's ( :') ), de kroeg en kleding.
Dat bedoel ik.. ziet er allemaal niet zo heel spectaculair uit, maar zoals je ziet, ontkom je gewoon niet aan het kosten plaatje. De enige speling die je hebt.. zit hem in je salaris.. of je effe meer wilt gaan verdienen dus. Tja, dat heb je natuurlijk niet zelf in de hand, en is natuurlijk ook weer een discussie voor een ander topic. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 05-08-2010 08:42:37 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')