In het begin was het even moeilijk, maar ik had toen wel 2 katten. Dat scheelde enorm. Die heb ik inmiddels door geld gebrek moeten opeten en nu ben ik dus helemaal alleen. Ben er inmiddels al lang aan gewend en ik zal het waarschijnlijk ook wel weer wennen gaan vinden om weer met een meid samen te wonen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is denk ik wat je gewend bent. Ik heb nooit alleen gewoond en vind er helemaal niks aan om alleen thuis te zijn. Ik heb ook vrijgezelle vrienden die al 10 jaar ofzo alleen op zichzelf wonen en die zullen er moeite mee hebben als er opeens iemand anders in hun huis loopt, al is het dan zelfs hun eigen vriendin.
Los van het geld zou ik nog altijd liever met iemand anders in een huis wonen dan alleen. Maar dat is denk ik heel persoonlijk.
Het was ook mijn eigen schuld. Ik kon nooit wachten tot ik thuis was en dan ging ik mensen bellen terwijl ik nog onderweg was en niks te doen had...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
ligt er zeker ook aan hoeveel je belt, maar ik heb 300 minuten en heb altijd ongeveer de helft over eind van de maand. Beetje overtrokken abbo voor mij dus, maar goed, je weet het nooit, wil geen verrassingen
beiden Katholiek iig, eigenlijk moet je de vergelijking appels en bananen, of peren en sinaasappels maken. Appels en Peren zijn namelijk beiden protestants, want leeft in de noordelijke streken [/onzin uit]quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dan zit ik toch eerder te denken aan bananen, vanwege het leven in trossen. Echt groepsfruit, die bananen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
beiden Katholiek iig, eigenlijk moet je de vergelijking appels en bananen, of peren en sinaasappels maken. Appels en Peren zijn namelijk beiden protestants, want leeft in de noordelijke streken [/onzin uit]
Het is heel persoonlijk en ook in gezinnen komt natuurlijk ruzie voor. Het voordeel als je met een vriend samenwoont is dat je naar je eigen kamer kunt gaan als je privé wi, of alleen kunt gaan etenl. Met een gezin is dat ongebruikelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:25 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is toch anders... Ik vind het althans echt iets anders. Als kind ben je afhankelijk en voor je geliefde en kinderen kies je met je hele hart. Iemand zei iets over scheve verhoudingen, ik denk dat je dat met een goede vriend of vriendin snel zult hebben: sneller irritaties, denk ik. Hetzelfde met broers en zussen. Ik zeg niet dat het altijd misgaat, maar ik heb wel die ervaring met mijn zusjes die een tijdje, allebei mét partner, in een huis samen hebben gewoond. Noodgedwongen, en gelukkig was het tijdelijk, want ondanks dat ze een tweeling zijn, en ontzettend hecht, was dit Too Much.
Mijn zusjes en hun partners hadden ook een eigen kamer om naartoe te gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk en ook in gezinnen komt natuurlijk ruzie voor. Het voordeel als je met een vriend samenwoont is dat je naar je eigen kamer kunt gaan als je privé wi, of alleen kunt gaan etenl. Met een gezin is dat ongebruikelijk.
Samengevat Op jezelf wonen is zeker niet rendabel, kost gewoon veel geld tov bij je ouders wonen. Heel veel geld is te besparen door met iemand te gaan samenwonen, maar die moet wel goed bij je passen en zelf moet je wel het type zijn om samen te wonen. Eensch?
Jij maakt het wel heel bont.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Trouwens TS, als jij 300 euro per maand aan gas, water en licht wilt betalen, dan krijg je wel een hele fijne afrekening aan het einde van het jaar
Ik bedoel dat tie dan heel veel geld terug krijgt slimkeesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel bont.Dit is zelfs aan de ruime kant.
hup, onder de wol jijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:31 schreef Sosha het volgende:
[..]
Mijn zusjes en hun partners hadden ook een eigen kamer om naartoe te gaan, maar het lijkt mij dat je de keuken en badkamer e.d. toch echt moet delen. Dat zijn de ruimtes waar de irritaties meestal (over) ontstaan. Beetje studentenhuisidee.
Oh shit, ik ging naar bed hè?
Ik vond er een sarcastisch luchtje aan zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bedoel dat tie dan heel veel geld terug krijgt slimkees
is van plan wiet te gaan kweken denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel bont.Dit is zelfs aan de ruime kant.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond er een sarcastisch luchtje aan zitten.
Als ik hem was zou dat nog geen gek plan zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
is van plan wiet te gaan kweken denk ik
of een leuke garagequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:38 schreef Biogarde het volgende:
110.000 euro en iets kopen? We zitten op dezelfde planeet? Welke steden? Randstad?
Hier in Utrecht koop je niet veel voor 110.000. Ja, of er zit een heel verhaal achter of je hebt voor een halve ton werk.
Dat dus. Voor een ton koop je zelfs hier niet heel veel meer dan een huis op wielen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:38 schreef Biogarde het volgende:
110.000 euro en iets kopen? We zitten op dezelfde planeet? Welke steden? Randstad?
Hier in Utrecht koop je niet veel voor 110.000. Ja, of er zit een heel verhaal achter of je hebt voor een halve ton werk.
Nou.... http://www.funda.nl/koop/(...)6033-essenstraat-11/quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat dus. Voor een ton koop je zelfs hier niet heel veel meer dan een huis op wielen.
Den Bosch en 55m2. Komt er een vriendin/vriend, hond en een kind bij en je kan verhuizen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou.... http://www.funda.nl/koop/(...)6033-essenstraat-11/
Barrie had het over een huis op wielen, dat is dit niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Den Bosch en 55m2. Komt er een vriendin/vriend, hond en een kind bij en je kan verhuizen.
True, maar het blijft een kippenhok. Gemiddelde woonhuis op wielen is groter.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie had het over een huis op wielen, dat is dit niet.
Pietjepreciesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie had het over een huis op wielen, dat is dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |