That's my middle name.quote:
Nix mis mee op zich. Het enige dat me afzeikt is de ouderdom van het huis, daar zou ik nooit meer aan beginnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou.... http://www.funda.nl/koop/(...)6033-essenstraat-11/
Jij niet, maar een ander vast wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:51 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Nix mis mee op zich. Het enige dat me afzeikt is de ouderdom van het huis, daar zou ik nooit meer aan beginnen.
Een oud huis heeft bij mij een associatie als in "koop een boot, werk je dood" mja, kom je wel achter als je er in bent getrapt ooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij niet, maar een ander vast wel.
Bij zoiets vraag ik me dan af in wat voor buurt je zit...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou.... http://www.funda.nl/koop/(...)6033-essenstraat-11/
De Tokkies schijnen laatst in de straat een huisje gekregen te hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef waffles het volgende:
[..]
Bij zoiets vraag ik me dan af in wat voor buurt je zit...
Kan erger in Den Boschquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:00 schreef waffles het volgende:
[..]
Bij zoiets vraag ik me dan af in wat voor buurt je zit...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:02 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
De Tokkies schijnen laatst in de straat een huisje gekregen te hebben
Dat.quote:
Lekker overdreven. Ben je er uberhaupt wel eens geweest?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:02 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
De Tokkies schijnen laatst in de straat een huisje gekregen te hebben
Wen er maar aan, ik overdrijf altijd minimaal de helftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker overdreven. Ben je er uberhaupt wel eens geweest?
Tuurlijk wel, daar doelde ik ook niet op.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:09 schreef mjan het volgende:
Hehehe, Boschenaren die het topic overnemen
Klopt, maar dan moet TS maar niet weglopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit topic gaat ineens wel een hele andere kant op.
Rendabel voor wie? TS of voor ons?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet TS maar niet weglopen.En het kan rendabel zijn.
Voor ons zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rendabel voor wie? TS of voor ons?
Nou da's nog even afwachten.quote:
Rendabel? Hoe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet TS maar niet weglopen.En het kan rendabel zijn.
Tja wat wil je.. hier in Rotterdam heb ik echt zat gezien voor die prijs en zelfs nog 100.000 dus dat valt echt allemaal wel mee. Het is niet zo dat je in een kasteel woont.. maar dat is ook niet mijn bedoeling. Ik wil rond de 450 euro per maand aan hypotheek kwijt zijn.. tja dan ben ik verplicht in een woning van rond de 100.000 te gaan wonen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:38 schreef Biogarde het volgende:
110.000 euro en iets kopen? We zitten op dezelfde planeet? Welke steden? Randstad?
Hier in Utrecht koop je niet veel voor 110.000. Ja, of er zit een heel verhaal achter of je hebt voor een halve ton werk.
Dat bedoel ik.. ziet er allemaal niet zo heel spectaculair uit, maar zoals je ziet, ontkom je gewoon niet aan het kosten plaatje. De enige speling die je hebt.. zit hem in je salaris.. of je effe meer wilt gaan verdienen dus. Tja, dat heb je natuurlijk niet zelf in de hand, en is natuurlijk ook weer een discussie voor een ander topic.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Huur 680
Servicekosten (huur)
Verwarming/Gas/Licht 140
Water (huur)
Zorgverzekering 145
Inboedel/aansprakelijkheids verzekering 17
TV/Internet/Telefoon 68
GSM 40
Gemeente Belastingen 270 p/j
Waterschap 110 p/j
boodschappen 300
Vervoer 300 (in een goeie maand)
En dan hebben het nog niet over hobby's (), de kroeg en kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |